ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

1 рік тому від Fabi84
|
240401 переглядів 1852 відповідей |
|
1...14 15 16...93
1 рік тому

Понеділок і середа були оплачені знову супер кожні 2 дні, Scatterhall робить чертовски хорошу роботу на даний момент

Автоматичний переклад.
ovaaal
1 рік тому

Сьогодні обов'язково прийде, оплата буде дана

Автоматичний переклад.
masa341
1 рік тому

Шановний Masa341,

Я щиро перепрошую за затримку в обробці вашого платежу. Я розумію незручності та розчарування, які це спричинило, і ми несемо повну відповідальність за помилку.

Зверніть увагу, що ми вживаємо негайних заходів для вирішення проблеми та гарантуємо, що ваш платіж оброблено сьогодні. Ми розуміємо важливість своєчасних платежів і хочемо запевнити вас, що прагнемо надавати відмінні послуги всім нашим гравцям.

Ще раз приношу вибачення за будь-які незручності, які це спричинило, і вдячні за ваше розуміння, оскільки ми працюємо над виправленням ситуації.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

З повагою

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
ovaaal
1 рік тому

Боже, мені дуже прикро чути, що обробка вашого попереднього виведення коштів була пропущена. Ми дуже серйозно ставимося до своїх обов’язків і постійно прагнемо вдосконалювати наші системи, щоб переконатися, що все працює якомога гладко.

Будьте певні, я подбаю про те, щоб ваші останні виграші обробили та надіслали вам якомога швидше.

Дякуємо за розуміння та ще раз вітаємо з успіхом!

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекаю на Spinpirate з 28 лютого в Scatterhall з 2 березня. Я хотів би зіграти, але не можу виплатити свій виграш. Тому що в обох ще є гроші. Моє ім'я користувача Gear4tank. Сподіваюся, тут мені допоможуть. Тому що в живому чаті я чую те саме, що у вас проблеми. А потім ви розв’язали це знову, але нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
ribery23388
1 рік тому

Шановний ribery23388,

З жалем повідомляємо вам, що нещодавно у нас виникли деякі системні проблеми, які призвели до затримки виведення коштів. Наразі ми старанно працюємо над виправленням ситуації та робимо все можливе, щоб обробити всі незавершені платежі якомога швидше. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння протягом цього часу.

Ми також хотіли б нагадати вам, що якщо у вас виникнуть будь-які запитання або сумніви щодо Spinpirate, будь ласка, скеровуйте їх до теми Spinpirate, оскільки це буде найкраще місце для нас, щоб допомогти вам.

Нарешті, ми хотіли б подякувати вам за вашу постійну підтримку та лояльність. Ми високо цінуємо вас як гравця та запевняємо, що робимо все, що в наших силах, щоб забезпечити вам чудовий ігровий досвід з нами.

З повагою

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
1 рік тому

деньги получены

я очень доволен сервисом, да и вообще - казино топ

1 рік тому

Привіт, я чекаю на платіж більше 3 днів, і він все ще очікує, я не знаю, чи вони мені виплатять, і мені ще потрібно зняти 6800 brl, якщо ви можете мені допомогти, я буду дуже вдячний

filefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Tomixts
1 рік тому

Це тому, що ви перебуваєте в процесі перевірки, а більшість казино дуже повільно завершують перевірку (вона дуже різна: це може тривати день, а також тижні), я бачу, що це казино дуже повільно вилучає гроші, але для As бачили, вони платять і не мають невирішених скарг щодо зняття коштів. Принаймні вони використовують форум, щоб публічно відповідати користувачам, у той час як більшість казино просто ігнорують скарги та коментарі, в ідеалі вони повинні платити швидко, цілком зрозуміло, що користувачі не хочуть чекати більше 48 годин на зняття коштів або тиждень, якщо ви я звик отримувати виплати менш ніж за 24 години від інших казино, враховуючи, що є казино, які виплачують вам МАЙЖЕ миттєво, особливо якщо це відбувається з криптовалютами, принаймні я звик отримувати мої виплати USDT менш ніж за 10 хвилин у певному дуже відоме казино.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Так, я розумію, але правда в тому, що я боюся не отримати жодної оплати, оскільки ці гроші справді дуже допоможуть мені заплатити за навчання в коледжі та покрити інші витрати, і саме так, як ви сказали, я дуже звик отримувати платежі в USDT дуже швидко протягом 10 хвилин, і це викликає у мене недовіру та страх, що перевірка та надсилання моїх платежів займає так багато часу

Автоматичний переклад.
Tomixts
1 рік тому

Наразі не хвилюйтеся, у мене було багато проблем із затримкою платежу в різних казино, одні через перевірку, а інші просто через те, що казино повільно здійснювало платежі. Був один, якому знадобилося два тижні, щоб завершити платіж (з підтвердженим обліковим записом), і інший, якому знадобилося майже два місяці, щоб завершити перевірку та заплатити мені, дайте їм максимум два тижні, щоб завершити вашу перевірку, це час, рекомендований гуру, так, вони не перевірять ваш обліковий запис протягом двох тижнів і вони не платять вам, ви можете відкрити скаргу, поки просто почекайте, можливо, побачивши ваше повідомлення, вони поспішать, але не хвилюйтеся, я впевнений, що вони заплатять ви

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дуже дякую, я дуже сподіваюся на те саме, тому що у мене є 2 незавершені збори за навчання в коледжі, і мені дійсно потрібні гроші, щоб їх оплатити

Автоматичний переклад.
Tomixts
1 рік тому

Дайте їм ще 11 днів, ви вже чекали 3, якщо вони не верифікують ваш обліковий запис через 11 днів, зареєструйте скаргу, а поки чекайте. Знаю, що повільність верифікації та платежів дуже засмучує, я був там багато разів, не впадайте у відчай, удачі!

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую, друже, я довіряю тобі платити. Я намагатимуся бути терплячим, але це дуже важко.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Шановний SunsetGaze!

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я пишу, щоб запитати ваше ім’я користувача гравця, оскільки ми готові все запустити. Прошу вибачення за будь-які незручності, які це могло спричинити, і хочу повідомити вам, що нещодавно у нас виникли деякі системні проблеми, які призвели до затримки збору деяких прострочених платежів. Проте будьте впевнені, що ми невтомно працюємо, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше.

Я також хочу скористатися цією можливістю, щоб висловити подяку за те, що ви граєте з нами. Ваша участь є для нас безцінною, і ми цінуємо вашу лояльність до нашої платформи. Ми прагнемо надати вам найкращий ігровий досвід і продовжуватимемо працювати над покращенням наших послуг.

Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас виникли запитання чи сумніви. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу відповідь незабаром.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Tomixts
1 рік тому

Шановні Tomixts,

Я радий повідомити вам, що ми знайшли ваш обліковий запис користувача та розпочали процес оплати. Ви можете розраховувати отримати електронний лист від нас пізніше сьогодні.

Я також хотів би скористатися цією можливістю, щоб подякувати вам за гру з нами. Ми щиро цінуємо вашу участь і підтримку. Ми сподіваємося й надалі дарувати вам приємні та цікаві враження.

Ще раз дякуємо за ваше терпіння та співпрацю в цьому питанні. Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, зв’яжіться з нами.

З найкращими побажаннями,

Scstterhall

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт. Вибачте за непорозуміння, у мене немає облікового запису в Scatterhall, я прокоментував, тому що я завжди бачу, як люди скаржаться на повільні виплати, я вважаю, що переклад спричинив неправильне тлумачення 😅 все ж, як я вже сказав: добре, що ви публічно відповідаєте гравцям і допомагаєте їм коли вони повідомляють про повільний платіж, більшість казино ніколи не обговорюють ці питання та просто ігнорують відгуки, я також не бачу невирішених скарг щодо зняття коштів, що добре, це справедливо, щоб виправити порушення, але коли казино робить правильні речі справедливо було б також відзначити їх, поки що добре

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав запит на зняття коштів у середу ввечері та отримав підтвердження сьогодні вранці. За винятком першої виплати, яка була сильно затримана через системну помилку, усі виплати було оброблено протягом вказаних 48 годин (один раз на 50 годин). Єдине, що Scatterhall може покращити на даний момент, це те, що ви можете запитувати виплату кожні 24 години і не чекати, поки буде оброблено поточну. У поточному стані я можу добре рекомендувати Scatterhall.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт, дуже дякую, я чекаю на платіж, сподіваюся, він надійде незабаром, дякую, я продовжу оновлювати тему, коли вони надсилатимуть мені платіж


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дивно, як людям доводиться скаржитися, перш ніж щось трапиться з виплатою! І я навіть не хочу знати, скільки користувачів чекають, тому що вони навіть не знають про казино gutu and co!


Також завжди хвалять, як швидко все проходить (після скарг)?!


Вибачте, обмеження та тривалість НІКОЛИ не дотримуються!!!! А інші сайти виплачують за лічені хвилини. Чому ви граєте на такому сайті????

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого