ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

1 рік тому від Fabi84
|
237710 переглядів 1852 відповідей |
|
1...18 19 20...93
Додати публікацію
topgk
1 рік тому

внески, які вищі? 500 євро - це, на жаль, максимум 🙁

У мене також є непогашені 2500 євро, і я боюся не отримати гроші

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

У мене є 7900 бразильських реалів, і я маю той самий страх, але я все ще чекаю відповіді

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Так, це максимум.. добре, я буду тримати спільноту в курсі подій, але, очевидно, вони дуже, дуже вагаються робити це з «успішними» гравцями... На жаль, живий чат зовсім не допомагає і робить брехливі обіцянки.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

filefile

обидва ще не в обліковому записі? Як справи ?

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

З четверга минулого тижня зі мною нічого не сталося, навіть виплати не оброблено...


@ Scatterhall, що знову відбувається??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вірю, що ви ніколи не отримаєте всі гроші з цього казино! Вони можуть заплатити один або два рази і незабаром перестануть ні на що відповідати.


Я сам один раз отримав зняття, але нові зняття більше не рухаються, не отримавши 1900 євро

Автоматичний переклад.
1 рік тому

але тоді не варто заявляти, що ви можете виплачувати 500 євро щодня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, насправді ми цього не робимо.

Казино встановило такі обмеження. Я б сам віддав перевагу вищим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чого я хочу досягти? Як ви можете бачити, той факт, що казино дотримується своїх умов, також впливає на велику кількість гравців, які не отримують свої платежі в зазначені періоди та лише швидше (дуже повільно), якщо вони вводять своє ім’я користувача. Я не розумію, як хтось може бути таким довірливим. Гравці, які не знають ні Casinoguru, ні Askgambler, точно не отримають свої гроші, оскільки вони не оприлюднені.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт yasin61,

ти правий! 🙂 Casino Guru — це найкраща платформа, де ви можете поширити свою проблему з казино. Я бачу, що у вас вже є деякі скарги. Для новачків найкраще перейти в розділ скарги за цим посиланням . Ми робимо все, щоб допомогти людям вирішити їхні проблеми.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

На жаль, Scatterhall більше не коментує це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо тут згодні, то чому нічого не робиться? Негативні бали для казино або запит коштів, які Scatterhall не повинен був отримати протягом цього періоду. Його просто винесли на користь казино без жодних наслідків. З рейтингом 7,2, але захист гравців і навіть більше є посміховиськом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навіть сьогодні обговорював цей випадок з нашим відділом скарг. Це складно, але я спробую це пояснити. Я згоден, що вони повинні дотримуватися умов. Питання – чому ми їх не покарали? Підхід був таким: якщо гравець згадав про проблему/залежність від азартних ігор, тоді було б зрозуміло, що казино завдало гравцеві шкоди, дозволивши їй повторно відкрити рахунок наступного дня, оскільки їхній обов’язок захистити гравця від втрати грошей через їх залежність, коли вони усвідомлюють той факт, що гравець залежний від азартних ігор.

У нашому випадку проблема азартних ігор не згадувалася. Це означає, що самовиключення не спрацювало так, як воно мало працювати. Це був поганий досвід для гравця, і я з цим згоден. З іншого боку, гравець не просив нас вирішити, чи було це поганим користуванням, але гравець попросив відшкодування. У такому випадку важко знайти підтримку для повернення коштів, оскільки, виходячи з наявної у нас інформації, психічний стан гравця в порядку, і ми маємо підстави вважати, що гравець знав, що робив, коли програв гроші в азартній грі.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Але чому нічого не робиться, якщо казино не дотримується власних умов. І навпаки, це означає, що можуть існувати загальні положення та умови, але вони не дотримуються, і це жодним чином не впливає на вас як ділового партнера компаній Scatterhall. Що каже scatterhall, що вони не витримали хоча б 7-денний період розблокування? Скаттерхолл не розмовлятиме зі мною, але ви можете запитати та опублікувати відповідь тут. В іншому випадку представник завжди активний у багатьох скаргах на оплату. Справа не в тому, чи є у когось проблеми з грою, а в тому, що протягом періоду, коли обліковий запис мав бути заблокований згідно з умовами, можна було внести кошти та використовувати веб-сайт

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну... Чи вже час?


Ви перестанете відповідати?


До речі, ще один доказ того, що це клон дикого фараона.


Ми тримаємося:



Той самий час чату (незвично для хороших казино)

Такі ж бонуси

Ті самі ліміти зняття (незвичайні)

Обидва НЕ дотримуються обмежень на зняття коштів

Ви можете внести лише після того, як усі виплачені, і це можна робити лише крок за кроком

Живий чат не допомагає вирішити проблеми з виплатами

Фінансовий відділ ніколи не відповідає на електронні листи

Виплати затримуються з незвичних для галузі причин (проблеми з сервером, війна в Україні тощо)

Виплати будуть оброблені, лише якщо ви публічно поскаржитеся

А тепер новий доказ. Електронна пошта з підтвердженням виплати в основному така сама. Ось електронний лист від Wildpharao:

file


Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Сумно, сподіваюся, всі гроші не спишемо!

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Якщо трохи пощастить, буде виплачено ще кілька, а потім звук буде вимкнено

Автоматичний переклад.
The_Gamble_Lawyer
1 рік тому

Мені нібито 2 виплати, а вас сьогодні немає на рахунку, сьогодні вже тиждень!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скаттерхол теж більше не відповідає, інакше б тут оголосили!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно мені нарахували 400 євро. Оскільки я вношу та знімаю лише через криптовалюту, гроші також миттєво надходять на мій гаманець.

Можливо, зараз щось відбувається для всіх, хто ще чекає.

Автоматичний переклад.
Sebst1986
1 рік тому

Будемо сподіватися, що так

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

служба підтримки, з якою ми тут спілкуємося, не живе (я думаю^^) в одному часовому поясі. 😀

Автоматичний переклад.
Sebst1986
1 рік тому

скільки часу тривала обробка?

Автоматичний переклад.
1...18 19 20...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого