ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

1 рік тому від Fabi84
|
129144 переглядів 1852 відповідей |
|
1...16 17 18...93
Додати публікацію
1 рік тому

Сьогодні має надійти платіж, оновлю, якщо щось надійде

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сподіваюся, сьогодні все вийде! 🙂

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Я все одно оновлю справу якомога швидше, я дуже чекаю на оплату

Автоматичний переклад.
Tomixts
1 рік тому

Я вірю в щасливий кінець вашої справи 🙂. Ви все ще хочете продовжувати грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

бути абсолютно чесним, це залежить від того, заплатять вони мені чи ні, тому що якщо вони не заплатять мені гроші, я більше не довірю, і якщо наступні платежі будуть швидшими, так, але ще ніхто не надійшов

Автоматичний переклад.
Klarck
1 рік тому

Шановний Кларк,

Будь ласка, надішліть мені своє ім’я користувача гравця, щоб я міг стежити за цим у нашій системі.

Дякую тобі,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Привіт Часіті,


Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я просто хотів повідомити вам, що я надіслав вам електронний лист щодо нашої попередньої розмови. Будь ласка, перевірте свою поштову скриньку та повідомте мене, якщо у вас виникнуть запитання чи сумніви.


Дякую тобі,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт @scatterhall. Я хотів запитати вас, о котрій годині прибуде мій баланс, який, як мені сказали, надійде цього понеділка, тобто сьогодні, оскільки в моєму обліковому записі Scatter Hall я все ще позначений як очікуючий на розгляд, але вони надіслали мені електронний лист, що Я мав би отримати його сьогодні, оскільки фінансовий відділ подбає про його відправку сьогодні

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачтеся! Новий тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановні гравці,

Я хотів використати момент, щоб від щирого серця привітати всіх наших щасливчиків! Ваше терпіння та наполегливість окупилися, і ми раді, що ваші зусилля винагороджені.

Я також хотів повідомити всім, що сьогодні наша обробка продовжується у звичайному режимі. Будьте впевнені, ми докладаємо всіх зусиль, щоб переконатися, що кожен, хто повинен отримати приз, отримав його якомога швидше. Ми розуміємо, що у деяких із вас могли виникнути затримки або пропущені відповіді від нашої команди, і ми щиро вибачаємося за це. Якщо вам все ще потрібна допомога, будь ласка, не соромтеся повідомити нам про себе. Ми тут, щоб допомогти вам чим можемо.

Ще раз вітаємо всіх наших переможців і дякуємо всім нашим гравцям за постійну підтримку. Ми не змогли б зробити це без вас, і ми з нетерпінням чекаємо на ще багато цікавих можливостей!

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Дуже дякую, ми дуже сподіваємося, що все буде добре

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я починаю сумніватися щодо команди Casinoguru. Як ви можете вважати правильним для Scatterhall повторно відкрити назавжди самовиключений обліковий запис без повторного відкриття наступного дня? Як ви можете погодитися з тим, що Scatterhall порушив усі положення та умови, а ви просто відхилили мою скаргу як необґрунтовану?

Будь-який гравець, який хоч трохи розуміється на Умовах і положеннях, повинен переглянути мою скаргу щодо казино Scatterhall і зрозуміє, що я правий, але команда Casinoguru виступає проти мене безпідставно з аргументами, які не є такими.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому я зробив постійне самовиключення без повторного відкриття, яке було просто видалено наступного дня.

Ось Умови та умови Scatterhall, де ви можете побачити, як вони порушують власні правила, і вони зовсім не дбають про захист гравців.

Дякуємо за вашу скаргу. Мені дуже прикро чути про ваш негативний досвід. Я перевірив умови та знайшов наступне:

«7.5 САМОВИКЛЮЧЕННЯ

7.5.1 Ви можете заборонити собі грати в ігри на нашому веб-сайті на певний або невизначений період часу. У випадку, якщо ви вирішите виключити себе назавжди або на невизначений термін, ви не зможете отримати доступ до наших ігрових послуг через Веб-сайт. Після того, як самовиключення почне діяти, ви зможете ввійти лише після закінчення періоду та після звернення до служби підтримки клієнтів.

7.5.2 Під час вашого самовиключення, будь то на певний або невизначений період, ви не отримуватимете від нас жодних маркетингових матеріалів.

7.5.3 Самовиключення, реалізоване за допомогою цього пункту, буде видалено лише за вашим запитом після 7-денного періоду охолодження або після визначеної тривалості періоду самовиключення.

7.5.4 Будь-який запит на продовження періоду самовідсторонення набуває чинності негайно після отримання запиту.

7.6 Будь ласка, зверніть увагу, що ми не маємо доступу до будь-яких самовиключень або обмежень, які ви могли накласти на інших операторів азартних ігор, тому ви несете відповідальність повідомляти нас про будь-які самовиключення, які ви бажаєте застосувати у своєму обліковому записі. Крім того, кожне обмеження стосується лише бренду, пов’язаного із запитом, у якому ви зараз зареєстровані, і не включає жодних додаткових веб-сайтів, якими ми керуємо та/або володіємо. Якщо ви самостійно виключилися через проблеми з азартними іграми, ми закриємо ваш обліковий запис для всіх інших наших брендів, а непогашений залишок, який можна зняти, буде повернено вам.

7.7 Незважаючи на вищесказане, ми залишаємо за собою право закрити ваш обліковий запис для відповідальних заходів щодо гри, якщо ми визначимо, на власний розсуд, що ваша діяльність включає будь-яку форму залежності від азартних ігор. Однак ми не несемо відповідальності, якщо ви продовжите використовувати наш веб-сайт з наміром обійти заходи, які ми надаємо вам. Таким чином, ви несете повну відповідальність зв’язатися з нами, якщо вважаєте, що найкраще обмежити свою діяльність та/або обліковий запис.

7.8 Якщо ви подаєте запит на самовиключення, ви погоджуєтеся надати повну та точну особисту інформацію зараз і в майбутньому, щоб ваш доступ/використання Веб-сайту та Послуг було обмежено. Якщо ви вирішите самовиключення, ми докладемо всіх розумних зусиль, щоб забезпечити дотримання вашого самовиключення. Однак, погоджуючись на самовиключення, ви погоджуєтесь, що ви також маєте зобов’язання не намагатися обійти самовиключення. Відповідно, ми не несемо жодної відповідальності за будь-які непрямі наслідки чи збитки з будь-якої причини, яких ви зазнали чи зазнали внаслідок початку або продовження гри через додаткові онлайн-акаунти, де ви змінили реєстраційні дані або надали оманливу, неточну чи неповну інформацію. інформації, надавати деталі або іншим чином намагатися обійти узгоджене самовиключення. Якщо ви самостійно виключили себе з сайту, яким керує Zeus Lightning NV, через проблеми з азартними іграми, це стосується всіх інших брендів. Як самовиключений гравець, ви не повинні відкривати інший обліковий запис на будь-якому іншому веб-сайті протягом вибраного періоду. Якщо ви відкриєте інший рахунок на будь-якому веб-сайті, яким керує Zeus Lightning NV, ми залишаємо за собою право негайно закрити його без попереднього повідомлення та анулювати будь-які виграші. Будь-які залишки реальних грошей будуть повернені, але з них стягується адміністративний збір у розмірі до 10%.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Шановний Ясін,

Я розумію, що ви закрили свій обліковий запис через гнів, а наступного дня повернулися, щоб знову відкрити його, тому що шкодуєте про своє рішення. Однак важливо ретельно обмірковувати свої дії, особливо коли мова йде про онлайн-рахунки та фінанси. Ви не згадали про проблеми з азартними іграми, коли закривали свій обліковий запис, що є важливою інформацією, яку ми маємо розглянути перед повторним відкриттям облікового запису.

Ми дуже серйозно ставимося до відповідального ставлення до азартних ігор, і якби ми знали про будь-які проблеми, з якими ви зіткнулися, ми б ніколи не відкрили ваш обліковий запис повторно. Важливо розпізнавати та вирішувати будь-які проблеми з азартними іграми, які можуть виникнути, щоб гарантувати, що ви не зазнаєте жодних подальших негативних наслідків.

Ми хочемо ще раз повідомити вам, що ваші облікові записи в нас закриті назавжди та більше ніколи не будуть відкриті.

Бажаємо вам усього найкращого у ваших майбутніх починаннях.

https://www.begambleaware.org/

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл


Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Очень надеюсь что получу выплату в ближайшее время, выходные прошли, а деньги пока ещё не получены

Scatterhall Casino
1 рік тому

Приблизно о котрій годині сьогодні надійде перший платіж. Я чекав цілий день, вибачте за мою наполегливість, але я винен гроші в університеті, і я повинен їх заплатити, і ці гроші дійсно врятують мене від боргу понад 2 місяці

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго вечора, я чекав на платіж, який, як мені сказали, надійде сьогодні, цілий день, але незважаючи на це, платіж продовжує з’являтися в очікуванні, і це вже викликає у мене надто великий страх. Не могли б ви дати мені рішення проблеми або хоча б сказати мені, коли це дійсно буде зараховано? відповідний платіж

Я залишаю скріншоти, щоб Scatterhall міг краще зрозуміти ситуацію filefile



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

@scatterhall, 08.03 і 10.03. платежі надійшли, але ще не на рахунок, останній раз це завжди було того самого дня або наступного дня на рахунку! Чи можете ви повторити це ще раз? Знову проблеми з платіжним провайдером? З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Scatterhall, їм не потрібно говорити, як вийти. Ви безпосередньо повторно відкрили назавжди заблокований обліковий запис без повторного відкриття, не дотримуючись термінів, указаних у їхніх Умовах. Хіба вони не можуть самі прочитати свої умови? Вони ні до чого не прилипають. 7-денний період був би мінімальним, хоча він був постійно без повторного відкриття, тому його не слід було відкривати повторно. Будь справедливим і не прикидайся своїми порожніми словами.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скаттерхолл, чи можете ви аргументовано згадати, як ви дотрималися своїх умов у моєму випадку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще чекаю своїх виплат. Минуло 10 днів після запиту на оплату. Я отримав електронні листи про те, що гроші вже в дорозі, але поки нічого не надійшло. Загалом 4000 євро все ще непогашені


Автоматичний переклад.
1...16 17 18...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого