Я все одно оновлю справу якомога швидше, я дуже чекаю на оплату
I will still update the case as soon as possible, I am very pending payment
Yo igual actualizaré el caso apenas me sea posible estoy muy pendiente al pago
Я вірю в щасливий кінець вашої справи 🙂. Ви все ще хочете продовжувати грати в цьому казино?
I believe in a happy end to your case 🙂. Do you still want to continue playing in this casino after all?
бути абсолютно чесним, це залежить від того, заплатять вони мені чи ні, тому що якщо вони не заплатять мені гроші, я більше не довірю, і якщо наступні платежі будуть швидшими, так, але ще ніхто не надійшов
being totally honest that depends on whether they pay me or not because if they don't pay me the money I won't trust again and if the following payments are faster yes but none have arrived yet
siendo totalmente sincero ese depende de si me pagan o no porque si no me pagan el dinero no confiare denuevo y si los siguientes pagos son mas rapidos si pero aun no me ah llegado ninguno
Шановний Кларк,
Будь ласка, надішліть мені своє ім’я користувача гравця, щоб я міг стежити за цим у нашій системі.
Дякую тобі,
Скаттерхолл
Dear Klarck,
Please send me your Player username so that I can follow up on this in our system.
Thank you,
Scatterhall
Привіт Часіті,
Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я просто хотів повідомити вам, що я надіслав вам електронний лист щодо нашої попередньої розмови. Будь ласка, перевірте свою поштову скриньку та повідомте мене, якщо у вас виникнуть запитання чи сумніви.
Дякую тобі,
Скаттерхолл
Hi Chasiti,
I hope this message finds you well. I just wanted to let you know that I have sent you an email regarding our previous conversation. Please check your inbox and let me know if you have any questions or concerns.
Thank you,
Scatterhall
Привіт @scatterhall. Я хотів запитати вас, о котрій годині прибуде мій баланс, який, як мені сказали, надійде цього понеділка, тобто сьогодні, оскільки в моєму обліковому записі Scatter Hall я все ще позначений як очікуючий на розгляд, але вони надіслали мені електронний лист, що Я мав би отримати його сьогодні, оскільки фінансовий відділ подбає про його відправку сьогодні
Hello @scatterhall I wanted to ask you what time my balance withdrawal will be arriving, which they told me would arrive this Monday, that is, today because in my scatter hall account it still marks me as pending but they had sent me an email that I would have to receive it today since the finance department would take care of sending it today
Hola @scatterhall queria consultarte a que hora estara llegando mi retirada de saldo que me dijieron que llegaria este lunes osea hoy porque en mi cuenta de scatter hall me marca aun como pendiente pero me habian enviado un correo electronico que hoy me tendria que llegar ya que el departamento de finanzas se encargaria de mandarlo hoy
Шановні гравці,
Я хотів використати момент, щоб від щирого серця привітати всіх наших щасливчиків! Ваше терпіння та наполегливість окупилися, і ми раді, що ваші зусилля винагороджені.
Я також хотів повідомити всім, що сьогодні наша обробка продовжується у звичайному режимі. Будьте впевнені, ми докладаємо всіх зусиль, щоб переконатися, що кожен, хто повинен отримати приз, отримав його якомога швидше. Ми розуміємо, що у деяких із вас могли виникнути затримки або пропущені відповіді від нашої команди, і ми щиро вибачаємося за це. Якщо вам все ще потрібна допомога, будь ласка, не соромтеся повідомити нам про себе. Ми тут, щоб допомогти вам чим можемо.
Ще раз вітаємо всіх наших переможців і дякуємо всім нашим гравцям за постійну підтримку. Ми не змогли б зробити це без вас, і ми з нетерпінням чекаємо на ще багато цікавих можливостей!
З найкращими побажаннями,
Скаттерхолл
Dear valued players,
I wanted to take a moment to extend my heartfelt congratulations to all of our lucky winners! Your patience and persistence have paid off, and we are thrilled to see your efforts rewarded.
I also wanted to let everyone know that our processing continues today as normal. Rest assured that we are working hard to make sure that everyone who is owed a prize receives it as quickly as possible. We understand that some of you may have experienced delays or missed replies from our team, and for that, we sincerely apologise. If you still need assistance, please don't hesitate to make yourselves known to us. We're here to help you in any way we can.
Once again, congratulations to all of our winners, and thank you to all of our players for your continued support. We couldn't do it without you, and we look forward to many more exciting opportunities to come!
Best regards,
Scatterhall
Дуже дякую, ми дуже сподіваємося, що все буде добре
Thank you very much, we are really hoping that everything goes well
Muchísimas gracias en verdad estamos esperando que todo vaya bien
Я починаю сумніватися щодо команди Casinoguru. Як ви можете вважати правильним для Scatterhall повторно відкрити назавжди самовиключений обліковий запис без повторного відкриття наступного дня? Як ви можете погодитися з тим, що Scatterhall порушив усі положення та умови, а ви просто відхилили мою скаргу як необґрунтовану?
Будь-який гравець, який хоч трохи розуміється на Умовах і положеннях, повинен переглянути мою скаргу щодо казино Scatterhall і зрозуміє, що я правий, але команда Casinoguru виступає проти мене безпідставно з аргументами, які не є такими.
I'm starting to have doubts about the Casinoguru team. How can you think it is right for Scatterhall to re-open a permanently self-excluded account without reopening the very next day? How can you accept that all of the terms and conditions have been broken by Scatterhall and you simply dismiss my complaint as unfounded?
Any player who understands a little about T&Cs should look at my complaint about Scatterhall Casino and will understand that I'm right, but the team at Casinoguru are unfounded against me with arguments that aren't.
Ich Zweifel so langsam auch an dem Team von Casinoguru. Wie können sie es für richtig halten das Scatterhall ein permanent Selbstausgeschlossenes Konto ohne Wiedereröffnung gleich am nächsten Tag wieder eröffnet wird? Wie können Sie es gutheißen das sämtlich AGB seitens Scatterhall gebrochen wurden und sie einfach meine Beschwerde als ungerechtfertigt einstufen?
Jeder Spieler der ein wenig von AGB versteht sollte sich meine Beschwerde über das Scatterhall Casino anschauen und wird verstehen das ich Recht habe, aber das Team von Casinoguru sich unbegründet gegen mich stellt, mit Argumenten die keine sind.
Тому я зробив постійне самовиключення без повторного відкриття, яке було просто видалено наступного дня.
Ось Умови та умови Scatterhall, де ви можете побачити, як вони порушують власні правила, і вони зовсім не дбають про захист гравців.
Дякуємо за вашу скаргу. Мені дуже прикро чути про ваш негативний досвід. Я перевірив умови та знайшов наступне:
«7.5 САМОВИКЛЮЧЕННЯ
7.5.1 Ви можете заборонити собі грати в ігри на нашому веб-сайті на певний або невизначений період часу. У випадку, якщо ви вирішите виключити себе назавжди або на невизначений термін, ви не зможете отримати доступ до наших ігрових послуг через Веб-сайт. Після того, як самовиключення почне діяти, ви зможете ввійти лише після закінчення періоду та після звернення до служби підтримки клієнтів.
7.5.2 Під час вашого самовиключення, будь то на певний або невизначений період, ви не отримуватимете від нас жодних маркетингових матеріалів.
7.5.3 Самовиключення, реалізоване за допомогою цього пункту, буде видалено лише за вашим запитом після 7-денного періоду охолодження або після визначеної тривалості періоду самовиключення.
7.5.4 Будь-який запит на продовження періоду самовідсторонення набуває чинності негайно після отримання запиту.
7.6 Будь ласка, зверніть увагу, що ми не маємо доступу до будь-яких самовиключень або обмежень, які ви могли накласти на інших операторів азартних ігор, тому ви несете відповідальність повідомляти нас про будь-які самовиключення, які ви бажаєте застосувати у своєму обліковому записі. Крім того, кожне обмеження стосується лише бренду, пов’язаного із запитом, у якому ви зараз зареєстровані, і не включає жодних додаткових веб-сайтів, якими ми керуємо та/або володіємо. Якщо ви самостійно виключилися через проблеми з азартними іграми, ми закриємо ваш обліковий запис для всіх інших наших брендів, а непогашений залишок, який можна зняти, буде повернено вам.
7.7 Незважаючи на вищесказане, ми залишаємо за собою право закрити ваш обліковий запис для відповідальних заходів щодо гри, якщо ми визначимо, на власний розсуд, що ваша діяльність включає будь-яку форму залежності від азартних ігор. Однак ми не несемо відповідальності, якщо ви продовжите використовувати наш веб-сайт з наміром обійти заходи, які ми надаємо вам. Таким чином, ви несете повну відповідальність зв’язатися з нами, якщо вважаєте, що найкраще обмежити свою діяльність та/або обліковий запис.
7.8 Якщо ви подаєте запит на самовиключення, ви погоджуєтеся надати повну та точну особисту інформацію зараз і в майбутньому, щоб ваш доступ/використання Веб-сайту та Послуг було обмежено. Якщо ви вирішите самовиключення, ми докладемо всіх розумних зусиль, щоб забезпечити дотримання вашого самовиключення. Однак, погоджуючись на самовиключення, ви погоджуєтесь, що ви також маєте зобов’язання не намагатися обійти самовиключення. Відповідно, ми не несемо жодної відповідальності за будь-які непрямі наслідки чи збитки з будь-якої причини, яких ви зазнали чи зазнали внаслідок початку або продовження гри через додаткові онлайн-акаунти, де ви змінили реєстраційні дані або надали оманливу, неточну чи неповну інформацію. інформації, надавати деталі або іншим чином намагатися обійти узгоджене самовиключення. Якщо ви самостійно виключили себе з сайту, яким керує Zeus Lightning NV, через проблеми з азартними іграми, це стосується всіх інших брендів. Як самовиключений гравець, ви не повинні відкривати інший обліковий запис на будь-якому іншому веб-сайті протягом вибраного періоду. Якщо ви відкриєте інший рахунок на будь-якому веб-сайті, яким керує Zeus Lightning NV, ми залишаємо за собою право негайно закрити його без попереднього повідомлення та анулювати будь-які виграші. Будь-які залишки реальних грошей будуть повернені, але з них стягується адміністративний збір у розмірі до 10%.
So I made a permanent self-exclusion without reopening, which was simply deleted the next day.
Here are Scatterhall's T&Cs where you can see how they break their own rules and they don't care at all about player protection.
Thank you for your complaint. I am very sorry to hear about your negative experience. I checked the terms and conditions and found the following:
"7.5 SELF EXCLUSION
7.5.1 You can choose to exclude yourself from playing games on our website for a definite or indefinite period of time. In the event that you decide to exclude yourself permanently or indefinitely, you will not be able to access our gaming services through the Website. Once the self-exclusion is in effect, you will only be able to log in after the period has expired and after contacting customer service.
7.5.2 During your self-exclusion, whether for a definite or indefinite period, you will not receive any marketing material from us.
7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.
7.5.4 Any request to extend the self-exclusion period will be effective immediately upon receipt of the request.
7.6 Please note that we do not have access to any self-exclusions or restrictions that you may have imposed on other gambling operators and as such it is your responsibility to inform us of any self-exclusion you wish to implement on your account. In addition, each limit applies only to the brand related to the query you are currently registered with and does not include any additional websites managed and/or owned by us. If you have self-excluded due to gambling problems we will close your account for all our other brands and the outstanding withdrawable balance will be refunded to you.
7.7 Notwithstanding the foregoing, we reserve the right to close your account for responsible gaming measures if we determine, in our sole and absolute discretion, that your activity involves any form of gambling addiction. However, we accept no responsibility if you continue to use our website with the intention of circumventing the measures that we make available to you. Therefore, it is your own and full responsibility to contact us if you feel it would be best to put a limit on your activity and/or account.
7.8 If you request self-exclusion, you agree to provide complete and accurate personal information now and in the future so that your access/use of the Website and Services may be restricted. If you choose to self-exclude, we will use all reasonable efforts to ensure that we comply with your self-exclusion. However, by agreeing to self-exclusion, you accept that you also have an obligation not to attempt to circumvent self-exclusion. Accordingly, we accept no responsibility or liability for any consequential consequences or losses, for whatever reason, that you suffer or suffer as a result of starting or continuing to play via additional online accounts where you have changed registration details or provided misleading, inaccurate or incomplete information provide details or otherwise attempt to circumvent the agreed self-exclusion. If you self-exclude yourself from a site operated by Zeus Lightning NV because of gambling issues, this applies to all other brands. As a self-excluded player, you should not open another account with any other website during the selected period. Should you open another account with any website operated by Zeus Lightning NV, we reserve the right to close it immediately without prior notice and void any winnings. Any remaining real money balances will be refunded but are subject to an administration fee of up to 10%.
So ich habe einen Permanenten Selbstauschluss ohne Wiedereröffnung gemacht der am nächsten Tag einfach wieder gelöscht wurde.
Hier die AGB von Scatterhall wo man sieht wie sie ihre eigenen Regeln brechen und sie es überhaupt nicht interessiert einen Spielerschutz zu haben.
Vielen Dank für Ihre Beschwerde. Es tut mir sehr leid, von Ihren negativen Erfahrungen zu hören. Ich habe die Allgemeinen Geschäftsbedingungen überprüft und Folgendes gefunden:
„7.5 SELBSTAUSSCHLUSS
7.5.1 Sie können sich entscheiden, sich für einen bestimmten oder unbestimmten Zeitraum von der Teilnahme an Spielen auf unserer Website auszuschließen. Für den Fall, dass Sie sich entscheiden, sich endgültig oder auf unbestimmte Zeit auszuschließen, können Sie über die Website keinen Zugang zu unseren Spieldiensten erhalten. Sobald der Selbstausschluss in Kraft ist, können Sie sich erst nach Ablauf des Zeitraums und nach Kontaktaufnahme mit dem Kundendienst anmelden.
7.5.2 Während Ihres Selbstausschlusses, sei es für einen bestimmten oder unbestimmten Zeitraum, erhalten Sie kein Marketingmaterial von unserer Seite.
7.5.3 Ein mittels dieser Klausel implementierter Selbstausschluss wird nur auf Ihre Anfrage mit einer 7-tägigen Widerrufsfrist oder nach Ablauf der festgelegten Dauer der Selbstausschlussfrist entfernt.
7.5.4 Jeder Antrag auf Verlängerung des Selbstausschlusszeitraums wird sofort nach Eingang des Antrags wirksam.
7.6 Wir weisen darauf hin, dass wir keinen Zugriff auf Selbstausschlüsse oder Beschränkungen haben, die Sie anderen Glücksspielbetreibern auferlegt haben, und daher liegt es in Ihrer Verantwortung, uns über jeden Selbstausschluss zu informieren, den Sie auf Ihrem Konto implementieren möchten. Darüber hinaus gilt jedes Limit nur für die Marke, auf die sich die Anfrage bezieht, bei der Sie derzeit registriert sind, und schließt keine zusätzlichen Websites ein, die von uns verwaltet und/oder besessen werden. Wenn Sie sich wegen Glücksspielproblemen selbst ausgeschlossen haben, werden wir Ihr Konto für alle unsere anderen Marken schließen und das ausstehende auszahlbare Guthaben wird Ihnen zurückerstattet.
7.7 Ungeachtet des Vorstehenden behalten wir uns das Recht vor, Ihr Konto für Maßnahmen zum verantwortungsbewussten Spielen zu schließen, wenn wir nach unserem eigenen und absoluten Ermessen der Ansicht sind, dass Ihre Aktivität eine Form von Spielsucht aufweist. Dennoch übernehmen wir keine Verantwortung, wenn Sie unsere Website weiterhin mit der Absicht nutzen, die Maßnahmen zu umgehen, die wir Ihnen zur Verfügung stellen. Daher liegt es in Ihrer eigenen und uneingeschränkten Verantwortung, sich an uns zu wenden, falls Sie der Meinung sind, dass es am besten wäre, eine Begrenzung Ihrer Aktivität und/oder Ihres Kontos einzuführen.
7.8 Wenn Sie einen Selbstausschluss beantragen, erklären Sie sich damit einverstanden, jetzt und in Zukunft vollständige und genaue persönliche Daten anzugeben, damit Ihr Zugang/Ihre Nutzung der Website und der Dienste eingeschränkt werden kann. Wenn Sie sich für einen Selbstausschluss entscheiden, werden wir alle angemessenen Anstrengungen unternehmen, um sicherzustellen, dass wir Ihren Selbstausschluss einhalten. Indem Sie dem Selbstausschluss zustimmen, akzeptieren Sie jedoch, dass Sie gleichzeitig verpflichtet sind, nicht zu versuchen, den Selbstausschluss zu umgehen. Dementsprechend übernehmen wir keine Verantwortung oder Haftung für Folgefolgen oder Verluste aus welchen Gründen auch immer, die Sie erleiden oder erleiden, wenn Sie mit dem Spielen über zusätzliche Online-Konten beginnen oder fortfahren, bei denen Sie Registrierungsdaten geändert oder irreführende, ungenaue oder unvollständige Angaben gemacht haben Einzelheiten bekannt geben oder anderweitig versuchen, den vereinbarten Selbstausschluss zu umgehen. Wenn Sie sich wegen Glücksspielproblemen auf einer von Zeus Lightning NV betriebenen Website selbst ausschließen, gilt dies für alle anderen Marken. Als selbstausgeschlossener Spieler sollten Sie während des ausgewählten Zeitraums kein weiteres Konto bei einer anderen Website eröffnen. Sollten Sie ein weiteres Konto bei einer von Zeus Lightning NV betriebenen Website eröffnen, behalten wir uns das Recht vor, dieses ohne vorherige Benachrichtigung sofort zu schließen und alle Gewinne für ungültig zu erklären. Alle verbleibenden Echtgeldguthaben werden zurückerstattet, unterliegen jedoch einer Verwaltungsgebühr von bis zu 10 %.
Шановний Ясін,
Я розумію, що ви закрили свій обліковий запис через гнів, а наступного дня повернулися, щоб знову відкрити його, тому що шкодуєте про своє рішення. Однак важливо ретельно обмірковувати свої дії, особливо коли мова йде про онлайн-рахунки та фінанси. Ви не згадали про проблеми з азартними іграми, коли закривали свій обліковий запис, що є важливою інформацією, яку ми маємо розглянути перед повторним відкриттям облікового запису.
Ми дуже серйозно ставимося до відповідального ставлення до азартних ігор, і якби ми знали про будь-які проблеми, з якими ви зіткнулися, ми б ніколи не відкрили ваш обліковий запис повторно. Важливо розпізнавати та вирішувати будь-які проблеми з азартними іграми, які можуть виникнути, щоб гарантувати, що ви не зазнаєте жодних подальших негативних наслідків.
Ми хочемо ще раз повідомити вам, що ваші облікові записи в нас закриті назавжди та більше ніколи не будуть відкриті.
Бажаємо вам усього найкращого у ваших майбутніх починаннях.
https://www.begambleaware.org/
З найкращими побажаннями,
Скаттерхолл
Dear Yasin,
I understand that you closed your account due to anger, and then the very next day, you came back to reopen it because you regret your decision. However, it's essential to consider your actions carefully, especially when it comes to online accounts and finances. You did not mention any gambling problems when you closed your account, which is crucial information for us to consider before reopening an account.
We take responsible gambling very seriously, and if we had known about any issues you were facing, we would have never reopened your account. It's important to recognize and address any gambling problems you may have to ensure that you don't suffer any further negative consequences.
We want to let you know again that your accounts with us are permanently closed and will never be reopened.
We wish you all the best in your future endeavours.
https://www.begambleaware.org/
Best regards,
Scatterhall
Дуже сподіваюся, що найближчим часом отримаю виплату, вихідні пройшли, а гроші ще не надійшли
I really hope that I will receive a payment in the near future, the weekend has passed, and the money has not yet been received
Очень надеюсь что получу выплату в ближайшее время, выходные прошли, а деньги пока ещё не получены
Приблизно о котрій годині сьогодні надійде перший платіж. Я чекав цілий день, вибачте за мою наполегливість, але я винен гроші в університеті, і я повинен їх заплатити, і ці гроші дійсно врятують мене від боргу понад 2 місяці
Around what time will the first payment arrive today I've been waiting all day sorry for my insistence but I owe money at the university and I must pay it and this money would really be saving me the debt of more than 2 months
al rededor de que hora llegaria el primer pago hoy llevo esperandolo todo el dia disculpe mi insistencia pero debo dinero en la universidad y debo pagarlo y en verdad este dinero me estaria salvando la deuda de mas de 2 meses
Привіт, доброго вечора, я чекав на платіж, який, як мені сказали, надійде сьогодні, цілий день, але незважаючи на це, платіж продовжує з’являтися в очікуванні, і це вже викликає у мене надто великий страх. Не могли б ви дати мені рішення проблеми або хоча б сказати мені, коли це дійсно буде зараховано? відповідний платіж
Я залишаю скріншоти, щоб Scatterhall міг краще зрозуміти ситуацію
Hello, good evening, I have been waiting for the payment that they had told me would arrive today all day, but even so, the payment continues to appear pending and it is already giving me too much fear. Could you please give me a solution to the problem or at least tell me when it will really be credited? the corresponding payment
I leave the screenshots so scatterhall can better understand the situation
Hola buenas noches eh estado esperando el pago que me habían dicho que llegaría hoy todo el dia pero aun así el pago me sigue apareciendo en pendiente y ya me esta dando demasiado miedo podrían por favor darme una solución al problema o amenos decirme cuando verdaderamente se acreditará el pago correspondiente
Dejo las capturas así scatterhall puede comprender mejor la situación
@scatterhall, 08.03 і 10.03. платежі надійшли, але ще не на рахунок, останній раз це завжди було того самого дня або наступного дня на рахунку! Чи можете ви повторити це ще раз? Знову проблеми з платіжним провайдером? З найкращими побажаннями
@scatterhall, on 03/08 and 03/10 payments have gone out but not yet on the account, the last times it was always on the same day or the very next day on the account! Can you follow up on that again? Are there problems with the payment provider again? Best regards
@scatterhall , am 8.03 und am 10.03 sind Zahlungen rausgegangen bisher aber noch nicht auf dem Konto , die letzen Male war es immer am selben oder gleich am nächsten Tag auf den Konto ! Könnt ihr da nochmal nachhaken ? Gibt es wieder Probleme mit dem zahlungs Anbieter ? Liebe Grüße
Scatterhall, їм не потрібно говорити, як вийти. Ви безпосередньо повторно відкрили назавжди заблокований обліковий запис без повторного відкриття, не дотримуючись термінів, указаних у їхніх Умовах. Хіба вони не можуть самі прочитати свої умови? Вони ні до чого не прилипають. 7-денний період був би мінімальним, хоча він був постійно без повторного відкриття, тому його не слід було відкривати повторно. Будь справедливим і не прикидайся своїми порожніми словами.
Scatterhall they don't need to talk their way out. You directly reopened a permanently banned account without reopening without following the deadlines in their T&Cs. Can't they read their terms and conditions themselves? They don't stick to anything. The 7 day period would have been the minimum, although it was permanently without reopening, so it should not have been reopened. Be fair and don't just pretend with your empty words.
Scatterhall sie brauchen sich nicht raus reden. Sie haben ein permanent ausgeschlossenes Konto Ohne Wiedereröffnung direkt wieder geöffnet ohne sich an die Fristen in ihren AGB zu halten. Können sie selber nicht ihre AGB lesen? Sie halten sich an gar nichts. Die 7 Tage Frist wäre die Mindeste gewesen wobei es ja permanent ohne Wiedereröffnung war, somit hätte nicht wieder eröffnet werden dürfen. Seien Sie doch fair und tun sie nicht nur so mit Ihren leeren Worten.
Скаттерхолл, чи можете ви аргументовано згадати, як ви дотрималися своїх умов у моєму випадку?
Scatterhall can you mention with arguments how you kept your terms and conditions in my case?
Scatterhall können Sie mit Argumenten erwähnen wie Sie sich an Ihre AGB in meinem Fall gehalten haben?
Я все ще чекаю своїх виплат. Минуло 10 днів після запиту на оплату. Я отримав електронні листи про те, що гроші вже в дорозі, але поки нічого не надійшло. Загалом 4000 євро все ще непогашені
I'm still waiting for my payouts. 10 days have now passed since the request for payment. I received emails that the money was on the way, but nothing has arrived so far. A total of 4,000 euros is still outstanding
Ich warte auch weiterhin auf meine Auszahlungen. Inzwischen sind 10 Tage seit Beantragung der Auszahlung vergangen. Habe zwar Mails erhalten dass das Geld auf dem Weg sei, bislang ist aber nichts eingetroffen. Insgesamt stehen noch 4.000 euro aus
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.