ФорумКазиноRoyalGame Casino - загальне обговорення

RoyalGame Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 місяць тому від nebojsasavic12
|
1007 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Gerhardopel
1 місяць тому

Отже, коли вони скасували друге зняття коштів, вони нічого вам не сказали? Оскільки у вас є скарга до нас, ми даємо казино 14 днів для вирішення всіх необхідних питань, і я твердо вірю, що ми отримаємо решту.

Що стосується закриття рахунку, я зазвичай маю досвід, що це можливо, коли ваш баланс дорівнює 0, чи це інакше в цьому казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій останній запит на зняття датований 9 серпня.

Я точно не знаю, що буде із закриттям рахунку, ви повинні очікувати БУДЬ-ЩО.....

Так, просто скасували.

(Вони хотіли, щоб я продовжував грати 😂😂😂😀)

Тільки я можу це зробити, правда?

Ось ви можете це побачити.

Як правило, тримайтеся подалі від таких казино.

Почекаємо і побачимо

дякую!!!!


Автоматичний переклад.
Gerhardopel
1 місяць тому

Так, ви маєте рацію, подивимося, як усе вийде, сподіваюся, це буде чесно. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оновлення:

Скасовані 200 € були виплачені швидко.

Моя порада: якщо ви не хочете отримати бонус, не вносьте депозит, швидше за все це було причиною скасування.

Тепер чекаю решту.

Гарних вихідних.!!

PS Звичайно, я втратив би все в майбутньому, тому краще тримати мене подалі від цього...

Автоматичний переклад.
Gerhardopel
1 місяць тому

Хороші новини, я теж з нетерпінням чекаю. Сподіваюся, решта прийде зовсім скоро.

Щодо бонусів, то я про це часто згадую, іноді з ними проблем більше, ніж користі.

Буду чекати ваших подальших оновлень. 😉 🤞🎉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оновлення:

Все отримав, хоч знову все скасували.

Зроблено новий запит на зняття коштів.

Отримайте це сьогодні.

Коли це справді почне діяти їм на нерви? .. 🙂😀

Проте будьте обережні.

Тим часом дякую за тему тут..lg

Автоматичний переклад.
Gerhardopel
1 місяць тому

Тоді чудові новини, я радий, що ти отримав те, що тобі винен. Іноді вам не потрібно відступати і трохи дратувати. Я не знаю, чи це допомагає, але я думаю, що іноді варто не здаватися. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вже запросив 1500 євро для виплати, але у мене все ще є готові до виплати 18 500 євро? Я не дуже хочу залучати свого адвоката! Я також задокументував усе, щоб надати своєму адвокату, тому що суми, які ви описуєте, дуже малі – будь ласка, допоможіть мені.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
sebastianpieber
2 тиж. тому

Привіт...тож 3х500?

Солідна сума...загалом.

Як довго ви чекали виплати? Пишіть щодня в чат... і залишайтеся дружніми.. А поки бажаємо удачі....





Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Рівно три рази по 500, саме такий обов’язковий ліміт виведення! У мене ще є 18 500, готових до зняття, і, як не дивно, неможливо відкрити чат, який уже був доступний останні кілька днів!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

file

Я просто трохи розірваний, коли справа доходить до вашої виплати! Я б про це не хвилювався

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вже запросив 1500 євро для виплати, але у мене все ще є готові до виплати 18 500 євро? Я не дуже хочу залучати свого адвоката! Я також задокументував усе, щоб надати своєму адвокату, тому що суми, які ви описуєте, дуже малі – будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не буду говорити від імені вашого адвоката, і я не знайомий з «описаними сумами», але зазвичай казино встановлює ліміти для їх застосування. Тепер, коли ми бачимо, що казино має бажання заплатити вам, це лише питання часу. Чи правильно я припускаю, що це казино затримує виплати?

у будь-якому випадку оновіть свою скаргу належним чином - ви можете зробити це прямо тут 👈

Я з нетерпінням чекаю подальшого розвитку цього питання.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому


привіт всім.


Я цього не розумію. Шановне казино Royalgame перевіряє мій рахунок, але чи потрібно його закривати?? Крім того, платіж скасовано!

Я відчуваю, що це знову нечесна процедура :)

Я надіслав електронного листа, але досі не отримав відповіді!




Автоматичний переклад.
janeska1009
1 тиждень тому

привіт тобі

Ця ситуація, яку ви тут описали, трапляється багато разів, коли казино перевіряє все, що їм потрібно. Ми вважаємо, що гравець, звичайно, повинен завжди бути поінформованим про всі ситуації, але, на жаль, не кожне казино так робить.🤷‍♀️

Чи можу я запитати, як довго ви чекаєте на підтвердження і чи це ваша перша спроба зняття коштів у цьому казино?

Повідомте нам, будь ласка, як усе відбувається, і якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Привіт Ромі! filefilefile


Насправді перший платіж був зроблений у понеділок, 9 вересня, близько 31 000 форинтів. Тут я отримав 80 000 HUF переказу. Потім вчора я отримав електронний лист про те, що мій платіж скасовано, і відтоді я не можу отримати доступ до свого облікового запису на сайті royalgame або сайту jackpotfrenzy. обидві сторінки говорять, що ваш обліковий запис під контролем! Я надіслав 2 електронні листи royalgam, але відповіді немає! вони не можуть дати пояснення в службі підтримки клієнтів.

Я vip на сайті jackpotfrenzy, я розмовляв зі своїм vip-менеджером, але він теж не зміг мені відповісти, мій обліковий запис не бачить бан.

Так що тепер??

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
janeska1009
1 тиждень тому

Вибачте, що вам доводиться через усе це проходити.

Спробуйте трохи почекати, поки казино зв’яжеться з вами, і якщо зв’язку взагалі немає, вам слід подати скаргу, я вважаю.

Наша команда спробує знайти рішення; просто майте на увазі, що вони не зможуть втрутитися до закінчення 14-денного періоду.

Тож, можливо, у понеділок, будь ласка, повідомте нам, як справи, і, сподіваюся, ми знайдемо вирішення цієї проблеми.

Чи все це вас згодило б? що ти кажеш

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, я зняв у цьому казино 4 дні тому 500 євро, вони все ще очікують, нічого не відбувається, у чаті та електронних листах вони просто обіцяють і продовжують зв’язуватися з фінансовим відділом, але абсолютно нічого! Не знаю, що мені заплатять або скільки часу я ще маю потрібно почекати. Це жарт, як вони працюють. Можливо, якась порада чи що робити… Дякую

Автоматичний переклад.
Vova1983
3 дн. тому

Привіт.


Думаю чекати 6-7 робочих днів. Якщо він все ще не надійшов, надішліть скаргу. Отримавши рекомендацію, уникайте сторінок rbidi nv. Вони не дотримуються своїх правил! Я досить довго граю на сайтах Softgenius nv (zip casino, spinaro), і з ними 72 години є 72 годинами. 3 дні і гроші на вашому рахунку незалежно від суми. це правда, що перевірка з ними детально прописана, але вони дотримуються того, що є в їхніх положеннях.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, я зняв у цьому казино 4 дні тому 500 євро, вони все ще очікують, нічого не відбувається, у чаті та електронних листах вони просто обіцяють і продовжують зв’язуватися з фінансовим відділом, але абсолютно нічого! Не знаю, що мені заплатять або скільки часу я ще маю потрібно почекати. Це жарт, як вони працюють. Можливо, якась порада чи що робити… Дякую

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, казино також повідомило вам, чому ви деякий час чекали на зняття коштів? Коли ви зверталися до фінансового відділу, вам щось писали? Я намагався б поступово зрозуміти, що не так із моїм відходом, і набратися терпіння. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно для виведення коштів, і надати гравцеві гроші. Якщо цього не станеться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Це має бути зроблено вже минуло 5 робочих днів, а знаків немає !!! Сказано, що через 3 робочі дні це має стати правдою, але нічого, це все ще очікує. Так, побачимо, що відбувається. Дякую

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого