Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни. Будемо тут чекати новин.
Keep us updated about any changes, please. We'll wait here for the news.
У мене також є 1500 євро на зняття, і я боюся! Останній раз, коли я спробував 250 євро, гроші повернулися на мій рахунок у казино через 2 тижні! Казино сказало, що мій банк не схвалив платіж! Так у мене проблеми! Я сподіваюся, що хтось із вас отримав гроші на банківський рахунок
I also have 1500e to withdrawall, and im afaraid ! Last time i tryed 250 Euros the the money came back in my casino account After 2 weeks ! The Casino sayd my bank didnt aproved the paymant! So i have issues ! I hope anyone of you has get they money in the bank account
Привіт, тобі не вдалося зняти 25 євро? Тепер, коли ви ввели зняття, як це? Ви використовували той самий спосіб оплати? Ви також зв’язувалися з банком, щоб перевірити, чи це справді правда, і він відмовився від грошей?
Дай мені знати.
Hello and so you didn't manage to withdraw the €25? Now that you've entered the withdrawal, how is it? Did you use the same payment method? Did you also contact the bank to see if this is really true and it refused the money?
Let me know.
привіт всім,
Загалом я виграв 3000 євро, які я хотів би отримати. Не дивлячись на те, що ви можете запросити лише 500 євро за раз і лише щодня (максимум 3 поточних зняття), я чекаю на свої гроші вже 12 днів.
Статус виплат ще не змінився (все ще перевіряється).
По підтримці мене вже 5 разів поміщали в першочерговий список, по підтримці вже кілька разів загострювали процес і зі мною повинен зв'язатися "VIP-менеджер" - пройшло вже 5 днів.
На цьому сайті НІЧОГО не відбувається, це, безумовно, найгірша підтримка та процес, з яких я коли-небудь стикався в казино, щодня я чую «воно має бути тут сьогодні» або «фінансовий відділ активно працює над вашою виплатою» - НІЗНИЦЯ!
Хтось може порадити, що ще я можу зробити? У мене поступово з’являється відчуття, що тут (нікому) гроші не виплачуються, а сайт — це величезне шахрайство!
Хтось може порадити?
*У чаті мені письмово пообіцяли, що буде ескалація - це було 4 дні тому
Hello everyone,
I won a total of €3000, which I would like to have paid out. Regardless of the fact that you can only request a withdrawal of €500 at a time and only every day (maximum of 3 ongoing withdrawals), I have been waiting for my money for 12 days now.
The status of the payouts has not changed yet (still being verified).
According to support, I have already been put on a priority list 5 times, the process has already been escalated several times according to support and a "VIP Manager" should contact me - it has already been 5 days.
NOTHING is happening on this site, it is by far the worst support and process I have ever experienced in a casino, every day I hear "it should be here today" or "the finance department is actively working on your payout" - NONSENSE!
Does anyone have any advice on what else I can do? I'm slowly getting the feeling that no money is being paid out here (to anyone) and that the site is a huge scam!
Does anyone have any advice?
*In the chat I was promised in writing that it would be escalated - that was 4 days ago
Hallo zusammen,
ich habe insgesamt 3000€ gewonnen, welche ich mir gerne auszahlen lassen würde. Unabhängig der Tatsache, dass man nur 500€ auf einmal und auch nur jeden Tag eine Auszahlung beantragen kann (höchstens 3 laufende Auszahlungen), warte ich nun seit 12 Tagen auf mein Geld.
Der Status der Auszahlungen hat sich noch nicht verändert (wird noch immer Überprüft).
Ich wurde laut Support bereits 5x in eine Prio-Liste geschoben, der Prozess wurde laut Support bereits mehrfach eskaliert und es sollte sich ein "VIP Manager" bei mir melden - ist bereits auch 5 Tage her.
Es passiert GAR NICHTS auf dieser Seite, es ist mit großem Abstand der schlechteste Support und auch Prozess den ich je in einem Casino erlebt habe, jeden Tag höre ich "heute sollte es da sein" oder "die Finanzabteilung arbeitet aktiv an Ihrer Auszahlung" - PUSTEKUCHEN!
Hat jemand einen Rat was ich noch unternehmen kann? So langsam habe ich das Gefühl, dass hier gar kein Geld (bei niemanden) ausgezahlt wird und die Seite ein Riesen Scam ist!
Hat jemand einen Rat?
*Im Chat wurde mir schriftlich zugesagt das es eskaliert wird - das war vor 4 Tagen
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Якщо так, то я не бачу причини такої затримки, особливо якщо служба підтримки повідомляє вам, що незабаром це буде оброблено.
Якщо я можу запропонувати: можливо, вам варто почекати до понеділка, оскільки у вихідні зазвичай фінансовий відділ не працює, і якщо оновлення не буде навіть тоді, надішліть скаргу тут, на нашому сайті.
Що ви скажете про це рішення?🤔
Наша команда втрутиться у ваш випадок і зв'яжеться з казино щодо цього. Сподіваюся, вони зв’яжуться з нами та захочуть вирішити проблему.
Ось посилання , за яким потрібно перейти та подати скаргу, де ви опишете всю ситуацію.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо є якісь новини.
May I ask if your account is fully verified at this casino?
If so, I don't see the reason why there has been such a delay, especially if the support tells you that it will be processed soon.
If I may suggest: maybe you should wait until Monday, as usually there is no financial department working during the weekend, and if there is no update even then, submit a complaint here on our site.
What do you say about this solution?🤔
Our team will intervene in your case and contact the casino regarding it. Hopefully they will communicate with us and will be willing to solve the issue.
Here is the link you need to follow and file a complaint where you describe the whole situation.
Let us know if there is any news, please.
Привіт Ромі,
велике спасибі за швидку відповідь.
Я ще не верифікував себе, і я не маю права на верифікацію або не можу підтвердити себе на даний момент.
Служба підтримки каже, що наразі вони не бачать жодного запиту на підтвердження, і коли я натискаю на підтвердження на сторінці, я отримую таку інформацію: «Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати. Насолоджуйтеся нашими іграми».
Тому я навіть не маю можливості перевірити себе.
Я вже намагався подати скаргу вчора, але коли я хочу перейти до наступного запитання, це не працює.
Мені завжди доводиться повертатися і я не можу подати скаргу – що я можу зробити?
Дуже дякую!
Hello Romi,
many thanks for the quick response.
I have not yet verified myself and I am not entitled to verification or am unable to verify myself at this time.
Support says they can't see any verification request at the moment and when I click on verification on the page I get the following information: "It looks like your account does not need to be verified. Have fun with our games."
So I don't even have the option to verify myself.
I already tried to submit a complaint yesterday but when I want to move on to the next question it doesn't work.
I always have to go back and can't file a complaint - what can I do?
Thank you very much !
Hallo Romi,
vielen Dank für die schnelle Antwort.
Ich habe mich noch nicht verifiziert und eine Verifizierung steht mir auch nicht zu bzw. ich kann mich zurzeit nicht verifizieren.
Der Support sagt, er könne zurzeit keine Aufforderung zur Verifizierung sehen und wenn ich auf der Seite auf Verifizierung gehe bekomme ich folgende Info: "Es sieht so aus, als ob dein Konto nicht verifiziert werden muss. Viel Spaß mit unseren Spielen".
Ich habe also nicht mal die Möglichkeit mich zu verifizieren.
Eine Beschwerde habe ich bereits gestern versucht einzureichen aber wenn ich mit der nächsten Frage fortfahren möchte geht es nicht weiter.
Ich muss immer zurück und kann keine Beschwerde einreichen - was kann ich da tun?
Besten Dank !
Я бачу, якщо вам ще не потрібна перевірка, то затримка досить велика, і ми не розуміємо, що казино може так довго обробляти.
Щодо скарги, якщо її неможливо подати, спробуйте очистити файли cookie або подайте її на іншому пристрої. Ви також можете спробувати інший браузер, щоб перевірити, допоможе це чи ні.
Якщо ваша проблема не зникне, я спробую з’ясувати, у чому може бути проблема.
Я почекаю, чи підійде це для вас чи ні.
I see, if you don't need to be verified yet, then the delay is quite big and we don't understand what the casino can take so long to process.
As for the complaint, if it is not possible to file it, try to clear your cookies or file it with another device. You can also try a different browser to see if that helps or not.
If your problem persists I will try to find out what might be the matter.
I'll be waiting to see if it works for you or not.
Привіт Яро,
Сьогодні 14-й день, як я чекаю на свою виплату, а служба підтримки все ще відлякує мене повідомленням «Він скоро буде тут» — наразі нічого не сталося, і всі мої запити все ще «В процесі».
Я запитував свої виплати 3, 4 і 5 листопада – жодна ще не була оброблена, і нічого не відбувається.
Зараз я подаю скаргу - з Firefox це працює
Hello Jaro,
Today is the 14th day I've been waiting for my payout and support is still putting me off with "It should be here soon" - so far nothing has happened and all my requests are still "In process".
I requested my payouts on November 3rd, 4th and 5th - none have been processed yet and nothing is happening.
I am now filing a complaint - with Firefox it works
Hallo Jaro,
heute ist der 14 Tag auf den ich auf meine Auszahlung warte und ich werde weiterhin vom Support vertröstet mit "Es sollte bald da sein" - bislang ist nichts passiert und alle meine Anfragen stehen weiterhin auf "In Bearbeitung".
Meine Auszahlungen habe ich am 03.11. / 04.11. und 05.11. beantragt - keine wurde bisher bearbeitet und es tut sich einfach nichts.
Ich reiche nun eine Beschwerde ein - mit Firefox geht es
Я радий, що ви знайшли спосіб подати свою скаргу , і тепер наша команда може спробувати втрутитися у вашу справу та, сподіваюся, незабаром з’ясувати причину цієї затримки.
Якщо є якісь оновлення, будь ласка, повідомте нам про це, щоб ми могли бути поінформовані про всі рухи з казино, якщо такі є.
Ми тримаємо кулаки за якнайшвидше вирішення.🤞
I am glad you found out a way to submit your complaint and now our team can try to intervene in your case and hopefully soon find out the reason for this delay.
If there is any update please let us know for sure, so we can be informed about every movements from the casino, if any.
We'll keep our fingers crossed for the fastest resolution.🤞
Я вас вітаю.
На жаль, я також був там багато разів, коли щось йшло не так! Ти просто не дотримуєшся їхніх власних правил! Я вже відмовився від цих сайтів казино, які дають бонусні краби, та пов’язаних із ними сайтів. Я подивлюся назви компаній і дізнаюся, кому вони належать! Вони не мають ліцензії.
Вони навіть не платили на цьому сайті.
I welcome you.
Unfortunately, I have also been there many times when things have gone wrong! You just don't follow their own rules! I have already given up on these casino sites that give bonus crabs and their associated sites. I'll look at the company names and find out who it belongs to! They are not licensed.
They didn't even pay on this site.
Üdvözlöm.
Sajnos én is sokszor voltam ott, hogy a dolgok csúsztak! Csak nem követi a saját szabályaikat! Már feladtam ezeket a kaszinó oldalakat, amelyek bónuszrákokat adnak, és a hozzájuk tartozó webhelyeket. Megnézem a cégneveket, és kiderítem, kihez tartozik! Nem rendelkeznek engedéllyel.
Még ezen az oldalon sem fizettek.
О, я бачив, чим закінчилася ваша скарга, і це дуже неприємно. Шкода, що вони не відреагували та не врегулювали ситуацію, тому що якщо вони так продовжуватимуть, це, ймовірно, не матиме для них хороших наслідків.
У будь-якому разі я розумію ваші почуття, і мені щиро прикро.
Я сподіваюся, що якщо ви все ще граєте в казино, ви знайдете краще.😕
Oh, I saw how your complaint ended and it's very unpleasant. It's a shame they didn't respond and resolve the situation, because if they continue like this it probably won't have good consequences for them.
Anyway, I understand how you feel and I'm sincerely sorry.
I hope that if you still play in a casino, you'll find a better one.😕
Доброго ранку, я пишу вам, тому що мені потрібна допомога. У мене є 3 незавершених зняття коштів на сайті royalgame у розмірі 500 євро, зроблених 1.12.24 - 500 2.12.24 і 400 3.12.24, очевидно, вони все ще перевіряються, навіть якщо більше ніж Минуло 7 робочих днів. Відповіді в чаті завжди однакові, тобто вони надіслали нагадування у фінансовий відділ, але нічого, я також надіслав електронні листи в службу підтримки, але вони також отримали ту саму відповідь. Мій обліковий запис не потребує верифікації, і я не можу знайти розділ скарг на сайті.
Good morning I am writing to you because I need help, I have 3 pending withdrawals on the royalgame site of 500 euros made on 1.12.24 - 500 on 2.12.24 and 400 3.12.24 clearly they are still being verified even if more than 7 working days have passed. The responses in chat are always the same, that is, they sent a reminder to the financial department but nothing, I also sent emails to support but they also had the same response. My account does not require verification and I cannot find the complaints section on the site.
Buongiorno vi scrivo perché ho bisogno di aiuto, ho 3 prelievi in sospeso sul sito royalgame di euro 500 effettuato il 1.12.24 - 500 il 2.12.24 e 400 3.12.24 chiaramente sono ancora in verifica anche se sono passati più di 7 giorni lavorativi. Le risposte in chat sono sempre uguali cioè che hanno mandato un sollecito aL reparto finanziario ma nulla, ho mandato anche delle e-mail al supporto ma anche loro con la stessa risposta. Il mio account non richiede verifica e non riesco a trovare nel sito la sezione reclami.
Привіт! Крістіна вже написала вам у вашій скарзі , що ми даємо казино 14 днів для вирішення та надсилання грошей гравцеві. Напевно, неприємно чути подібні повідомлення від казино, і я знаю, що часто гравці хочуть дедлайн або більш точну інформацію.
На жаль, іноді казино нічого сказати, і вам доведеться зберігати спокій, доки ваше зняття не буде оброблено. Якщо нічого не зміниться, наша команда допоможе вам.
Думаєш, зможеш з цим впоратися?
Hello, Kristina has already written to you in your complaint that we give casinos 14 days to resolve and send money to the player. It's probably not pleasant to hear similar messages from the casino and I know that often players would like a deadline or more accurate info.
Unfortunately, sometimes the casino has nothing to say and you will have to keep your cool until your withdrawal is processed. If nothing changes, then our team will assist you.
You think you can handle it?
Все вийшло, все перенесли🙏
Everything worked out, everything was transferred🙏
Es hat alles geklappt, es wurde alles überwiesen🙏
Будемо сподіватися, що все вийде якнайкраще
Let's hope everything works out for the best
Speriamo si risolva tutto per il meglio
Вибачте, через скільки днів вони вам заплатили?
Sorry ickel after how many days did they pay you?
Scusa ickel dopo quanti giorni ti hanno pagato?
привіт
Якщо можна, спробуйте скористатися кнопкою відповіді. Якщо ви цього не зробите, гравець не отримає сповіщення та може пропустити ваше запитання. це було б шкода.
Я перевірив попередні дописи та дізнався, що гравець сказав:
«Я чекаю свої гроші вже 12 днів». датовано 14.11.24р. Ну, це було дуже повільно!
Hi!
If I may, try using the reply button, please. If you don't, the player will not get notified and may miss out on your question. that would be a shame.
I checked the previous posts and found out the player said:
"I have been waiting for my money for 12 days now." dated back on 14.11.24. Well, that was extremely slow!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.