ФорумКазиноRoyalGame Casino - загальне обговорення

RoyalGame Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 міс. тому від nebojsasavic12
|
2182 переглядів 49 відповідей |
|
12 3
2 міс. тому

У мене немає вибору, просто зачекайте на даний момент, сподіваюся, все буде відсортовано!! Дякую

Автоматичний переклад.
Vova1983
2 міс. тому

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни. Будемо тут чекати новин.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене також є 1500 євро на зняття, і я боюся! Останній раз, коли я спробував 250 євро, гроші повернулися на мій рахунок у казино через 2 тижні! Казино сказало, що мій банк не схвалив платіж! Так у мене проблеми! Я сподіваюся, що хтось із вас отримав гроші на банківський рахунок

Автоматичний переклад.
jivanrolandjrd
1 місяць тому

Привіт, тобі не вдалося зняти 25 євро? Тепер, коли ви ввели зняття, як це? Ви використовували той самий спосіб оплати? Ви також зв’язувалися з банком, щоб перевірити, чи це справді правда, і він відмовився від грошей?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

filefile привіт всім,

Загалом я виграв 3000 євро, які я хотів би отримати. Не дивлячись на те, що ви можете запросити лише 500 євро за раз і лише щодня (максимум 3 поточних зняття), я чекаю на свої гроші вже 12 днів.

Статус виплат ще не змінився (все ще перевіряється).

По підтримці мене вже 5 разів поміщали в першочерговий список, по підтримці вже кілька разів загострювали процес і зі мною повинен зв'язатися "VIP-менеджер" - пройшло вже 5 днів.


На цьому сайті НІЧОГО не відбувається, це, безумовно, найгірша підтримка та процес, з яких я коли-небудь стикався в казино, щодня я чую «воно має бути тут сьогодні» або «фінансовий відділ активно працює над вашою виплатою» - НІЗНИЦЯ!


Хтось може порадити, що ще я можу зробити? У мене поступово з’являється відчуття, що тут (нікому) гроші не виплачуються, а сайт — це величезне шахрайство!


Хтось може порадити?


*У чаті мені письмово пообіцяли, що буде ескалація - це було 4 дні тому


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Ickel
1 тиждень тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Якщо так, то я не бачу причини такої затримки, особливо якщо служба підтримки повідомляє вам, що незабаром це буде оброблено.

Якщо я можу запропонувати: можливо, вам варто почекати до понеділка, оскільки у вихідні зазвичай фінансовий відділ не працює, і якщо оновлення не буде навіть тоді, надішліть скаргу тут, на нашому сайті.

Що ви скажете про це рішення?🤔

Наша команда втрутиться у ваш випадок і зв'яжеться з казино щодо цього. Сподіваюся, вони зв’яжуться з нами та захочуть вирішити проблему.

Ось посилання , за яким потрібно перейти та подати скаргу, де ви опишете всю ситуацію.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо є якісь новини.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Привіт Ромі,

велике спасибі за швидку відповідь.

Я ще не верифікував себе, і я не маю права на верифікацію або не можу підтвердити себе на даний момент.

Служба підтримки каже, що наразі вони не бачать жодного запиту на підтвердження, і коли я натискаю на підтвердження на сторінці, я отримую таку інформацію: «Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати. Насолоджуйтеся нашими іграми».


Тому я навіть не маю можливості перевірити себе.

Я вже намагався подати скаргу вчора, але коли я хочу перейти до наступного запитання, це не працює.


Мені завжди доводиться повертатися і я не можу подати скаргу – що я можу зробити?


Дуже дякую!



Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Ickel
1 тиждень тому

Я бачу, якщо вам ще не потрібна перевірка, то затримка досить велика, і ми не розуміємо, що казино може так довго обробляти.

Щодо скарги, якщо її неможливо подати, спробуйте очистити файли cookie або подайте її на іншому пристрої. Ви також можете спробувати інший браузер, щоб перевірити, допоможе це чи ні.

Якщо ваша проблема не зникне, я спробую з’ясувати, у чому може бути проблема.

Я почекаю, чи підійде це для вас чи ні.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Привіт Яро,

Сьогодні 14-й день, як я чекаю на свою виплату, а служба підтримки все ще відлякує мене повідомленням «Він скоро буде тут» — наразі нічого не сталося, і всі мої запити все ще «В процесі».

Я запитував свої виплати 3, 4 і 5 листопада – жодна ще не була оброблена, і нічого не відбувається.


Зараз я подаю скаргу - з Firefox це працює




Автоматичний переклад.
Ickel
4 дн. тому

Я радий, що ви знайшли спосіб подати свою скаргу , і тепер наша команда може спробувати втрутитися у вашу справу та, сподіваюся, незабаром з’ясувати причину цієї затримки.

Якщо є якісь оновлення, будь ласка, повідомте нам про це, щоб ми могли бути поінформовані про всі рухи з казино, якщо такі є.

Ми тримаємо кулаки за якнайшвидше вирішення.🤞

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого