ГоловнаФорумКазиноRoyalGame Casino - загальне обговорення

RoyalGame Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

4 міс. тому від nebojsasavic12
|
3 426 переглядів 82 відповідей |
|
12 3 45
3 міс. тому

У мене немає вибору, просто зачекайте на даний момент, сподіваюся, все буде відсортовано!! Дякую

Автоматичний переклад.
Vova1983
3 міс. тому

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни. Будемо тут чекати новин.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене також є 1500 євро на зняття, і я боюся! Останній раз, коли я спробував 250 євро, гроші повернулися на мій рахунок у казино через 2 тижні! Казино сказало, що мій банк не схвалив платіж! Так у мене проблеми! Я сподіваюся, що хтось із вас отримав гроші на банківський рахунок

Автоматичний переклад.
jivanrolandjrd
3 міс. тому

Привіт, тобі не вдалося зняти 25 євро? Тепер, коли ви ввели зняття, як це? Ви використовували той самий спосіб оплати? Ви також зв’язувалися з банком, щоб перевірити, чи це справді правда, і він відмовився від грошей?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

filefile привіт всім,

Загалом я виграв 3000 євро, які я хотів би отримати. Не дивлячись на те, що ви можете запросити лише 500 євро за раз і лише щодня (максимум 3 поточних зняття), я чекаю на свої гроші вже 12 днів.

Статус виплат ще не змінився (все ще перевіряється).

По підтримці мене вже 5 разів поміщали в першочерговий список, по підтримці вже кілька разів загострювали процес і зі мною повинен зв'язатися "VIP-менеджер" - пройшло вже 5 днів.


На цьому сайті НІЧОГО не відбувається, це, безумовно, найгірша підтримка та процес, з яких я коли-небудь стикався в казино, щодня я чую «воно має бути тут сьогодні» або «фінансовий відділ активно працює над вашою виплатою» - НІЗНИЦЯ!


Хтось може порадити, що ще я можу зробити? У мене поступово з’являється відчуття, що тут (нікому) гроші не виплачуються, а сайт — це величезне шахрайство!


Хтось може порадити?


*У чаті мені письмово пообіцяли, що буде ескалація - це було 4 дні тому


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Ickel
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Якщо так, то я не бачу причини такої затримки, особливо якщо служба підтримки повідомляє вам, що незабаром це буде оброблено.

Якщо я можу запропонувати: можливо, вам варто почекати до понеділка, оскільки у вихідні зазвичай фінансовий відділ не працює, і якщо оновлення не буде навіть тоді, надішліть скаргу тут, на нашому сайті.

Що ви скажете про це рішення?🤔

Наша команда втрутиться у ваш випадок і зв'яжеться з казино щодо цього. Сподіваюся, вони зв’яжуться з нами та захочуть вирішити проблему.

Ось посилання , за яким потрібно перейти та подати скаргу, де ви опишете всю ситуацію.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо є якісь новини.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт Ромі,

велике спасибі за швидку відповідь.

Я ще не верифікував себе, і я не маю права на верифікацію або не можу підтвердити себе на даний момент.

Служба підтримки каже, що наразі вони не бачать жодного запиту на підтвердження, і коли я натискаю на підтвердження на сторінці, я отримую таку інформацію: «Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати. Насолоджуйтеся нашими іграми».


Тому я навіть не маю можливості перевірити себе.

Я вже намагався подати скаргу вчора, але коли я хочу перейти до наступного запитання, це не працює.


Мені завжди доводиться повертатися і я не можу подати скаргу – що я можу зробити?


Дуже дякую!



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Ickel
1 місяць тому

Я бачу, якщо вам ще не потрібна перевірка, то затримка досить велика, і ми не розуміємо, що казино може так довго обробляти.

Щодо скарги, якщо її неможливо подати, спробуйте очистити файли cookie або подайте її на іншому пристрої. Ви також можете спробувати інший браузер, щоб перевірити, допоможе це чи ні.

Якщо ваша проблема не зникне, я спробую з’ясувати, у чому може бути проблема.

Я почекаю, чи підійде це для вас чи ні.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро,

Сьогодні 14-й день, як я чекаю на свою виплату, а служба підтримки все ще відлякує мене повідомленням «Він скоро буде тут» — наразі нічого не сталося, і всі мої запити все ще «В процесі».

Я запитував свої виплати 3, 4 і 5 листопада – жодна ще не була оброблена, і нічого не відбувається.


Зараз я подаю скаргу - з Firefox це працює




Автоматичний переклад.
Ickel
1 місяць тому

Я радий, що ви знайшли спосіб подати свою скаргу , і тепер наша команда може спробувати втрутитися у вашу справу та, сподіваюся, незабаром з’ясувати причину цієї затримки.

Якщо є якісь оновлення, будь ласка, повідомте нам про це, щоб ми могли бути поінформовані про всі рухи з казино, якщо такі є.

Ми тримаємо кулаки за якнайшвидше вирішення.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вас вітаю.

На жаль, я також був там багато разів, коли щось йшло не так! Ти просто не дотримуєшся їхніх власних правил! Я вже відмовився від цих сайтів казино, які дають бонусні краби, та пов’язаних із ними сайтів. Я подивлюся назви компаній і дізнаюся, кому вони належать! Вони не мають ліцензії.

Вони навіть не платили на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
janeska1009
1 місяць тому

О, я бачив, чим закінчилася ваша скарга, і це дуже неприємно. Шкода, що вони не відреагували та не врегулювали ситуацію, тому що якщо вони так продовжуватимуть, це, ймовірно, не матиме для них хороших наслідків.

У будь-якому разі я розумію ваші почуття, і мені щиро прикро.

Я сподіваюся, що якщо ви все ще граєте в казино, ви знайдете краще.😕

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку, я пишу вам, тому що мені потрібна допомога. У мене є 3 незавершених зняття коштів на сайті royalgame у розмірі 500 євро, зроблених 1.12.24 - 500 2.12.24 і 400 3.12.24, очевидно, вони все ще перевіряються, навіть якщо більше ніж Минуло 7 робочих днів. Відповіді в чаті завжди однакові, тобто вони надіслали нагадування у фінансовий відділ, але нічого, я також надіслав електронні листи в службу підтримки, але вони також отримали ту саму відповідь. Мій обліковий запис не потребує верифікації, і я не можу знайти розділ скарг на сайті.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я просто спілкувався, і вони мені сказали file

file

file

file

і ті, хто писав цілими днями

Автоматичний переклад.
Lucaluca
2 тиж. тому

Привіт! Крістіна вже написала вам у вашій скарзі , що ми даємо казино 14 днів для вирішення та надсилання грошей гравцеві. Напевно, неприємно чути подібні повідомлення від казино, і я знаю, що часто гравці хочуть дедлайн або більш точну інформацію.

На жаль, іноді казино нічого сказати, і вам доведеться зберігати спокій, доки ваше зняття не буде оброблено. Якщо нічого не зміниться, наша команда допоможе вам.

Думаєш, зможеш з цим впоратися?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Все вийшло, все перенесли🙏

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Будемо сподіватися, що все вийде якнайкраще

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вибачте, через скільки днів вони вам заплатили?

Автоматичний переклад.
Lucaluca
2 тиж. тому

привіт

Якщо можна, спробуйте скористатися кнопкою відповіді. Якщо ви цього не зробите, гравець не отримає сповіщення та може пропустити ваше запитання. це було б шкода.

Я перевірив попередні дописи та дізнався, що гравець сказав:


«Я чекаю свої гроші вже 12 днів». датовано 14.11.24р. Ну, це було дуже повільно!

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Все вийшло, все перенесли🙏

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чудово! Це зайняло місяць або близько того, це правильно? Я можу тільки уявити, яке вам полегшення! 🙂

Дякую, що завітали!

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого