ФорумКазиноRoyalGame Casino - загальне обговорення

RoyalGame Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від nebojsasavic12
|
983 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити RoyalGame Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я зняв кошти і чекав на відповідь близько тижня. Нічого не зроблять, моє відкликання все ще опрацьовується, підтримка теж не допомагає, вони говорять одне й те саме. Я був би радий, якби ви могли мені допомогти!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подав запит на зняття коштів і виконав усі вимоги перевірки, оскільки це було моє перше зняття коштів.

Очевидно, моя виплата має бути здійснена через 3 дні. Минув тиждень, а в чаті постійно повідомляють мені, що може бути затримка. Але вони не можуть мені сказати, коли надійде виплата.


Мені потрібна ваша допомога.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щодо казино ROYALGAME ONLINE


Привіт доброго дня!

Я вже багато читав про казино тут.

На жаль, тільки після того, як я грав.

Я теж виграв.

Зараз не хочуть виплачувати, або не оформляється 6 днів...

Внесено за допомогою кредитної картки, тому перевірка не потрібна, також відображається в обліковому записі...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв кошти і чекав на відповідь близько тижня. Нічого не зроблять, моє відкликання все ще опрацьовується, підтримка теж не допомагає, вони говорять одне й те саме. Я був би радий, якби ви могли мені допомогти!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Наскільки я бачу, ви не єдиний гравець, який стикається із затримкою платежу в цьому казино. Я боюся, що в цей момент м'яч все ще на боці казино. Можливо, ви можете сказати нам, чи вдалося їм принаймні підтвердити ваш обліковий запис.

Незважаючи на той факт, що я розумію, що це справжня проблема, коли справа доходить до повільного зняття коштів, наш Центр вирішення питань дотримується певних процедур, одна з яких полягає в тому, щоб надати будь-якому казино 14 повних днів для самостійного вирішення проблеми.

Через невеликий розмір казино може відчувати нестачу персоналу внаслідок кількості запитів, які вони отримують. Було б розумно хоча б про щось повідомити, щоб ми не були змушені робити припущення.

Будьмо терплячі; ми побачимо, що ось-ось станеться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щодо казино ROYALGAME ONLINE


Привіт доброго дня!

Я вже багато читав про казино тут.

На жаль, тільки після того, як я грав.

Я теж виграв.

Зараз не хочуть виплачувати, або не оформляється 6 днів...

Внесено за допомогою кредитної картки, тому перевірка не потрібна, також відображається в обліковому записі...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Боюся, я повинен сказати тобі те саме, що щойно сказав іншому гравцеві.

Чи можу я знати, як ви дізналися, що перевірка не потрібна? Чи маю я сподіватися, що підтримка була хоча б трохи сприятливою?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ОСЬ ЯК Я ЦЕ ДІЗНАВСЯ

І підтримка теж це підтвердила.

З повагою

Герхард

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Там написано, що я вже верифікований, що мені здається дуже дивним, оскільки мені не потрібно було показувати їм жодних документів, а вони сказали, що їм це не потрібно, оскільки мій обліковий запис уже підтверджено?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ОСЬ ЯК Я ЦЕ ДІЗНАВСЯ

І підтримка теж це підтвердила.

З повагою

Герхард

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Точно так само для мене

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені було б цікаво дізнатися, яка в них ліцензія?????

Тому що вони не могли чи не хотіли на це відповідати. 😉😉

Автоматичний переклад.
Gerhardopel
1 місяць тому

Я так не думаю, брате

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ОСЬ ЯК Я ЦЕ ДІЗНАВСЯ

І підтримка теж це підтвердила.

З повагою

Герхард

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, по скріншоту не потрібно, я так розумію. Ви запитували в казино, чому це займає більше тижня? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів, тому, сподіваємось, вони зможуть надіслати вам його до того часу.

Тим часом нам доведеться набратися терпіння, і якщо нічого не станеться, ми зв’яжемося з казино.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Там написано, що я вже верифікований, що мені здається дуже дивним, оскільки мені не потрібно було показувати їм жодних документів, а вони сказали, що їм це не потрібно, оскільки мій обліковий запис уже підтверджено?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, навіть для мене це було б дивно, якби ви їм нічого не надсилали. Якби вони сказали, що це ще не потрібно, я б зрозумів, але якщо вони не отримали жодних документів і ви перевірені, я б вважав це помилкою. Чи пробували ви запитати їх, як це можливо, коли ви їм нічого не дали?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені було б цікаво дізнатися, яка в них ліцензія?????

Тому що вони не могли чи не хотіли на це відповідати. 😉😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це ліцензія, яку я бачу в нашому огляді. Ви теж це помітили? Виглядає трохи схематично, коли у них є такий, який неможливо перевірити, і це також Філіппіни. 😕

file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я кілька разів запитував, як це можливо, щоб я пройшов перевірку, не надіславши жодних документів про кредит. Але так, вони продовжували казати "Згідно з системою, ви перевірені", тому мені це взагалі дивно. Я хвилююся за свої гроші, цей сайт казино зводить мене з розуму, я нікому його не рекомендую, я сподіваюся, що я просто отримаю свої гроші, не більше того. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Саме тут потрапляють відкладення.

Нібито партнери.



https://www.buton.com/

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я кілька разів запитував, як це можливо, щоб я пройшов перевірку, не надіславши жодних документів про кредит. Але так, вони продовжували казати "Згідно з системою, ви перевірені", тому мені це взагалі дивно. Я хвилююся за свої гроші, цей сайт казино зводить мене з розуму, я нікому його не рекомендую, я сподіваюся, що я просто отримаю свої гроші, не більше того. Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, вони вважають це непотрібним і тому поки що кажуть, що ви «перевірені». Побачимо, може документи попросять.

Що стосується відкликання і вашого поганого самопочуття, я не здивований. Але ми даємо казино 14 днів, як зазначено у вашій скарзі. Якщо казино не зможе надіслати вам гроші, ми зв’яжемося з ними, тому, я думаю, у цьому не буде необхідності.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Саме тут потрапляють відкладення.

Нібито партнери.



https://www.buton.com/

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, чи повідомляли ви службі підтримки, що станеться, коли ваші гроші опиняться там? Ви коли-небудь грали в такому казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оновлення:

100 євро, найменша виплачена сума, звичайно.😂😂

Але відразу було в акаунті (хоч щось)

180 чомусь скасовано 😂😂😂😂





Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

1-й і останній раз.

Спочатку вони дозволили вам виграти, а потім, ви знаєте.


Моя порада: залиште хоча б 1 євро на рахунку, щоб не закрити його.

Це партнери, я думаю, що це нормально...lg

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого