3 міс. тому
Тут ви можете обговорити RoyalGame Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зняв кошти і чекав на відповідь близько тижня. Нічого не зроблять, моє відкликання все ще опрацьовується, підтримка теж не допомагає, вони говорять одне й те саме. Я був би радий, якби ви могли мені допомогти!
I made a withdrawal and have been waiting for a response for about a week. They won't do anything, my withdrawal is still being processed, the support is no help either, they keep saying the same thing. I would be happy if you could help me!
Ich habe eine Auszahlung durchgeführt und warte mittlerweile seit zirka 1 Woche auf eine Rückmeldung. Es wird nichts unternehmen meine Auszahlung ist immer noch an Bearbeitung, der Support ist auch keine Hilfe sag immer wieder das gleiche. Ich würde mich freuen wenn sie mir helfen könnten !
Я подав запит на зняття коштів і виконав усі вимоги перевірки, оскільки це було моє перше зняття коштів.
Очевидно, моя виплата має бути здійснена через 3 дні. Минув тиждень, а в чаті постійно повідомляють мені, що може бути затримка. Але вони не можуть мені сказати, коли надійде виплата.
Мені потрібна ваша допомога.
I requested a withdrawal and met all the verification requirements as this was my first withdrawal.
Apparently my payout should be made in 3 days. It's been a week and the live chat keeps telling me that there might be a delay. But they can't tell me when the payout will come.
I need your help.
Ich habe eine Auszahlung beantragt und alle Voraussetzungen der Verfizierung erfüllt, da dies meine erste Auszahlung war.
Angeblich sollte meine Auszahlung dann in 3 Tagen erfolgen. Es ist schon eine Woche her und der live Chat sagt mir immer, dass es noch zu Verzögerung kommen kann. Man kann mir aber nicht sagen, wann die Auszahlung kommt.
Ich brauche eure Hilfe.
Щодо казино ROYALGAME ONLINE
Привіт доброго дня!
Я вже багато читав про казино тут.
На жаль, тільки після того, як я грав.
Я теж виграв.
Зараз не хочуть виплачувати, або не оформляється 6 днів...
Внесено за допомогою кредитної картки, тому перевірка не потрібна, також відображається в обліковому записі...
Concerning ROYALGAME ONLINE casino
Hi good afternoon !
I've already read a lot about the casino here.
Unfortunately only after I played.
I won too.
Now they don't want to pay out, or it hasn't been processed for 6 days...
Deposited with credit card, so no verification necessary, also appears in the account...
Betrifft ROYALGAME ONLINE casino
Hallo guten Tag !
habe hier schon einiges über das Casino gelesen.
Leider erst nachdem ich gespielt habe.
Habe auch gewonnen.
Nun wollen die nicht Auszahlen, bzw wird es nicht bearbeitet seit 6 Tagen...
Eingezahlt mit Kreditkarte, also keine Verifizieung notwendig steht auch im Konto...
Я зняв кошти і чекав на відповідь близько тижня. Нічого не зроблять, моє відкликання все ще опрацьовується, підтримка теж не допомагає, вони говорять одне й те саме. Я був би радий, якби ви могли мені допомогти!
I made a withdrawal and have been waiting for a response for about a week. They won't do anything, my withdrawal is still being processed, the support is no help either, they keep saying the same thing. I would be happy if you could help me!
Ich habe eine Auszahlung durchgeführt und warte mittlerweile seit zirka 1 Woche auf eine Rückmeldung. Es wird nichts unternehmen meine Auszahlung ist immer noch an Bearbeitung, der Support ist auch keine Hilfe sag immer wieder das gleiche. Ich würde mich freuen wenn sie mir helfen könnten !
Наскільки я бачу, ви не єдиний гравець, який стикається із затримкою платежу в цьому казино. Я боюся, що в цей момент м'яч все ще на боці казино. Можливо, ви можете сказати нам, чи вдалося їм принаймні підтвердити ваш обліковий запис.
Незважаючи на той факт, що я розумію, що це справжня проблема, коли справа доходить до повільного зняття коштів, наш Центр вирішення питань дотримується певних процедур, одна з яких полягає в тому, щоб надати будь-якому казино 14 повних днів для самостійного вирішення проблеми.
Через невеликий розмір казино може відчувати нестачу персоналу внаслідок кількості запитів, які вони отримують. Було б розумно хоча б про щось повідомити, щоб ми не були змушені робити припущення.
Будьмо терплячі; ми побачимо, що ось-ось станеться.
As far as I can see, you are not the only player facing delayed payment in this casino. I fear that at this moment, the ball is still on the casino's side. Perhaps you can tell us whether they at least managed to verify your account.
Despite the fact that I understand this is a real pain, when it comes to slow withdrawals, our Resolution Center follows certain procedures, one of which is to secure 14 full days for any casino to resolve the matter on its own.
Due to its small size, the casino may be experiencing staffing shortages as a result of the volume of requests they are receiving. It would be reasonable to at least inform you of something so that we are not forced to make assumptions.
Let's be patient; we shall see what is about to happen.
Щодо казино ROYALGAME ONLINE
Привіт доброго дня!
Я вже багато читав про казино тут.
На жаль, тільки після того, як я грав.
Я теж виграв.
Зараз не хочуть виплачувати, або не оформляється 6 днів...
Внесено за допомогою кредитної картки, тому перевірка не потрібна, також відображається в обліковому записі...
Concerning ROYALGAME ONLINE casino
Hi good afternoon !
I've already read a lot about the casino here.
Unfortunately only after I played.
I won too.
Now they don't want to pay out, or it hasn't been processed for 6 days...
Deposited with credit card, so no verification necessary, also appears in the account...
Betrifft ROYALGAME ONLINE casino
Hallo guten Tag !
habe hier schon einiges über das Casino gelesen.
Leider erst nachdem ich gespielt habe.
Habe auch gewonnen.
Nun wollen die nicht Auszahlen, bzw wird es nicht bearbeitet seit 6 Tagen...
Eingezahlt mit Kreditkarte, also keine Verifizieung notwendig steht auch im Konto...
привіт
Боюся, я повинен сказати тобі те саме, що щойно сказав іншому гравцеві.
Чи можу я знати, як ви дізналися, що перевірка не потрібна? Чи маю я сподіватися, що підтримка була хоча б трохи сприятливою?
Hi!
I'm afraid I have to tell you exactly the same thing I just said to the other player.
May I know how you found out the verification is not necessary, please? Shall I hope the support has been at least a bit supportive?
Там написано, що я вже верифікований, що мені здається дуже дивним, оскільки мені не потрібно було показувати їм жодних документів, а вони сказали, що їм це не потрібно, оскільки мій обліковий запис уже підтверджено?
It says I'm already verified, which I find very strange because I didn't have to show them any documents and they said they don't need to because my account is already verified?
Es heißt ich bin schon Verifiziert was ich sehr komisch finde weil ich nichts an Dokumente ihnen nachweisen musste und sie meinte sie haben es auch nicht nötig da mein Konto schon Verifiziert ist ?
Мені було б цікаво дізнатися, яка в них ліцензія?????
Тому що вони не могли чи не хотіли на це відповідати. 😉😉
I would be interested to know what kind of license they have?????
Because they couldn't or didn't want to answer that. 😉😉
Wäre ich mal gespannt was für eine Lizenz die haben?????
Denn das konnten oder wollten sie mir nicht beantworten. 😉😉
Так, по скріншоту не потрібно, я так розумію. Ви запитували в казино, чому це займає більше тижня? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів, тому, сподіваємось, вони зможуть надіслати вам його до того часу.
Тим часом нам доведеться набратися терпіння, і якщо нічого не станеться, ми зв’яжемося з казино.
Я буду тримати кулаки. 🤞
Yes, according to the screenshot it is not necessary I understand. Did you ask the casino why it takes over a week ? We give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal so hopefully they will be able to send it to you by then.
In the meantime we will have to be patient and if nothing happens then we will contact the casino.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Там написано, що я вже верифікований, що мені здається дуже дивним, оскільки мені не потрібно було показувати їм жодних документів, а вони сказали, що їм це не потрібно, оскільки мій обліковий запис уже підтверджено?
It says I'm already verified, which I find very strange because I didn't have to show them any documents and they said they don't need to because my account is already verified?
Es heißt ich bin schon Verifiziert was ich sehr komisch finde weil ich nichts an Dokumente ihnen nachweisen musste und sie meinte sie haben es auch nicht nötig da mein Konto schon Verifiziert ist ?
Хм, навіть для мене це було б дивно, якби ви їм нічого не надсилали. Якби вони сказали, що це ще не потрібно, я б зрозумів, але якщо вони не отримали жодних документів і ви перевірені, я б вважав це помилкою. Чи пробували ви запитати їх, як це можливо, коли ви їм нічого не дали?
Hmm, that would be weird even to me if you didn't send them anything. If they said it wasn't necessary yet I would understand, but if they haven't received any documents and you are verified, I would consider it a mistake. Have you tried asking them how this is possible when you have not supplied them with anything?
Мені було б цікаво дізнатися, яка в них ліцензія?????
Тому що вони не могли чи не хотіли на це відповідати. 😉😉
I would be interested to know what kind of license they have?????
Because they couldn't or didn't want to answer that. 😉😉
Wäre ich mal gespannt was für eine Lizenz die haben?????
Denn das konnten oder wollten sie mir nicht beantworten. 😉😉
Це ліцензія, яку я бачу в нашому огляді. Ви теж це помітили? Виглядає трохи схематично, коли у них є такий, який неможливо перевірити, і це також Філіппіни. 😕
This is the license I see in our review. Did you noticed it too ? Looks little bit sketchy when they have unverifiable one and it's also Philippines. 😕
Я кілька разів запитував, як це можливо, щоб я пройшов перевірку, не надіславши жодних документів про кредит. Але так, вони продовжували казати "Згідно з системою, ви перевірені", тому мені це взагалі дивно. Я хвилююся за свої гроші, цей сайт казино зводить мене з розуму, я нікому його не рекомендую, я сподіваюся, що я просто отримаю свої гроші, не більше того. Будь ласка, допоможіть мені
I've asked a few times how it's possible that I'm verified without having sent any loan documents. But yes, they kept saying "According to the system, you are verified" so I find it weird in general. I'm worried about my money, this casino site is driving me crazy, I don't recommend it to anyone, I hope I just get my money, nothing more. Please help me
Ich hab schon paar mal Nachgefragt wie das sein kann das Ich Verifiziert bin ohne keine Leih Dokumente geschickt zu habe. Aber ja sie meinten immer wieder „Laut dem System sind sie Verifiziert" also finde ich es allgemein Komisch. Ich habe Angst um mein Geld diese Casino Seite macht mich Verrückt ich empfehle es keine Menschen weiter ich Hoffe das ich einfach nur mein Geld Bekomme mehr nicht. Bitte Hilft mir
Я кілька разів запитував, як це можливо, щоб я пройшов перевірку, не надіславши жодних документів про кредит. Але так, вони продовжували казати "Згідно з системою, ви перевірені", тому мені це взагалі дивно. Я хвилююся за свої гроші, цей сайт казино зводить мене з розуму, я нікому його не рекомендую, я сподіваюся, що я просто отримаю свої гроші, не більше того. Будь ласка, допоможіть мені
I've asked a few times how it's possible that I'm verified without having sent any loan documents. But yes, they kept saying "According to the system, you are verified" so I find it weird in general. I'm worried about my money, this casino site is driving me crazy, I don't recommend it to anyone, I hope I just get my money, nothing more. Please help me
Ich hab schon paar mal Nachgefragt wie das sein kann das Ich Verifiziert bin ohne keine Leih Dokumente geschickt zu habe. Aber ja sie meinten immer wieder „Laut dem System sind sie Verifiziert" also finde ich es allgemein Komisch. Ich habe Angst um mein Geld diese Casino Seite macht mich Verrückt ich empfehle es keine Menschen weiter ich Hoffe das ich einfach nur mein Geld Bekomme mehr nicht. Bitte Hilft mir
Можливо, вони вважають це непотрібним і тому поки що кажуть, що ви «перевірені». Побачимо, може документи попросять.
Що стосується відкликання і вашого поганого самопочуття, я не здивований. Але ми даємо казино 14 днів, як зазначено у вашій скарзі. Якщо казино не зможе надіслати вам гроші, ми зв’яжемося з ними, тому, я думаю, у цьому не буде необхідності.
Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте нам.
Perhaps they don't think it's necessary and that's why they're telling you so far that you're "verified". We'll see, maybe they'll ask for documents.
As far as the withdrawal and you not feeling good, I'm not surprised. But we give casinos 14 days as mentioned in the complaint you filed. If the casino fails to send you the money, then we will contact them, so I guess it won't be necessary.
If anything changes, be sure to let us know.
Оновлення:
100 євро, найменша виплачена сума, звичайно.😂😂
Але відразу було в акаунті (хоч щось)
180 чомусь скасовано 😂😂😂😂
Update:
100 euros, the smallest amount paid out, of course.😂😂
But it was immediately in the account (at least something)
180 canceled for some reason 😂😂😂😂
Update:
100 Euro den kleinsten Betrag natürlich ausgezahlt.😂😂
War aber sofort am Konto (wenigstens was)
180 aus irgendwelchen Gründen storniert 😂😂😂😂
1-й і останній раз.
Спочатку вони дозволили вам виграти, а потім, ви знаєте.
Моя порада: залиште хоча б 1 євро на рахунку, щоб не закрити його.
Це партнери, я думаю, що це нормально...lg
1st and last time.
In the beginning they let you win and then, you know.
My tip: leave at least 1 euro in the account so you can't close it.
These are partners, I think it's ok...lg
1. und letztes mal.
Am Anfang lassen sie dich gewinnen und dann,das weiss man doch.
Mein Tipp,mind. 1 Euro am Konto lassen,so können Sie es nicht schließen.
Das sind Partner, finde ich ok...lg
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.