ФорумКазиноRooster Bet Casino - загальне обговорення

Rooster Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від atti38
|
3206 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Jaro
4 міс. тому

І більше не відповідають, не гайте часу, взяли...точнісінько як я!

Автоматичний переклад.
celtiquefrance
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема з казино, і ви згадуєте, що ще не пройшли перевірку. Що з вашим посвідченням особи, вони вам сказали? Ймовірно, ви не зможете зняти, поки не пройдете його успішно.

Я також помітив, що ви говорите, що не можете потрапити на сайт, чи він все ще такий, і ви не можете його відкрити?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Доброго ранку, Джаро, і велике спасибі за вашу цінну допомогу! Пишуть незрозумілою англійською і з туманними, невизначеними поясненнями.

Тепер вони кажуть, що я повинен зіграти принаймні в 3 рази більше депозиту (але який? Початковий або весь, який я заплатив?), і італійська картка, що посвідчує особу, не підходить. Надішлю інший документ. Але я не розумію, коли - начебто, але дуже погано написано - хочуть банківський документ з моїм залишком на рахунку!

Однак вони НЕ відповідають на електронні листи, просто просять чітко вказати, які документи вони хочуть і в якій формі, але вони цього не роблять. У чаті в прямому ефірі ті, хто розмовляє італійською мовою, ніколи не доступні, але зараз перша проблема полягає в тому, яку суму я повинен поставити в цілому, щоб мати можливість вимагати виплати.

Зараз я граю у все, що є на моєму обліковому записі, у футбольні ігри з низьким ризиком, сподіваючись, що обсяг гри достатній. Але незнання точної суми і, перш за все, скільки ще я повинен грати, за їхніми словами, є для мене дуже серйозною проблемою.

Хочу сказати, що, зареєструвавшись, я відмовився від усіх бонусів і завжди грав на реальні гроші.

Я дуже сподіваюся, що ми зможемо отримати цю інформацію про те, скільки я ще маю поставити, я буду писати 3 рази на день, сподіваючись, що хтось відповість мені чіткою та позитивною англійською мовою.

Ще раз велике спасибі за турботу, яку ви доклали для мене, доступ до сайту був неможливий два-три дні, кілька днів тому, але, можливо, це була їхня технічна проблема.

Однак для мене, як і для багатьох інших, як я також читав на Trustpilot та в інших місцях, це був поганий досвід.

Бажаю гарного дня разом з командою! Сердечно. Моріс

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ще один із жіночої групи, вони тримають здобич, поки ви не втратите все, я не рекомендую цього

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку, Джаро, і велике спасибі за вашу цінну допомогу! Пишуть незрозумілою англійською і з туманними, невизначеними поясненнями.

Тепер вони кажуть, що я повинен зіграти принаймні в 3 рази більше депозиту (але який? Початковий або весь, який я заплатив?), і італійська картка, що посвідчує особу, не підходить. Надішлю інший документ. Але я не розумію, коли - начебто, але дуже погано написано - хочуть банківський документ з моїм залишком на рахунку!

Однак вони НЕ відповідають на електронні листи, просто просять чітко вказати, які документи вони хочуть і в якій формі, але вони цього не роблять. У чаті в прямому ефірі ті, хто розмовляє італійською мовою, ніколи не доступні, але зараз перша проблема полягає в тому, яку суму я повинен поставити в цілому, щоб мати можливість вимагати виплати.

Зараз я граю у все, що є на моєму обліковому записі, у футбольні ігри з низьким ризиком, сподіваючись, що обсяг гри достатній. Але незнання точної суми і, перш за все, скільки ще я повинен грати, за їхніми словами, є для мене дуже серйозною проблемою.

Хочу сказати, що, зареєструвавшись, я відмовився від усіх бонусів і завжди грав на реальні гроші.

Я дуже сподіваюся, що ми зможемо отримати цю інформацію про те, скільки я ще маю поставити, я буду писати 3 рази на день, сподіваючись, що хтось відповість мені чіткою та позитивною англійською мовою.

Ще раз велике спасибі за турботу, яку ви доклали для мене, доступ до сайту був неможливий два-три дні, кілька днів тому, але, можливо, це була їхня технічна проблема.

Однак для мене, як і для багатьох інших, як я також читав на Trustpilot та в інших місцях, це був поганий досвід.

Бажаю гарного дня разом з командою! Сердечно. Моріс

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за роз'яснення. Я хотів сказати, що завжди краще запитувати про всі ці речі, включно з тим, скільки депозиту ви маєте поставити. Я б зрозумів, що мій останній депозит мав би 3-кратну ставку.

Що стосується перевірки, то це також є ще однією проблемою, і казино завжди повинно мати можливість сказати гравцеві, що воно хоче від нього. Якщо вони ігнорують це, це дуже сумно.

Однак, оскільки ми написали один одному кілька днів тому, ви ще не отримали жодної відповіді? Я впевнений, що це було б доречно. Як альтернатива, хіба у вашому профілі немає десь відомостей про те, скільки ще потрібно зібрати, щоб зняти кошти?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ще один із жіночої групи, вони тримають здобич, поки ви не втратите все, я не рекомендую цього

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у вас був такий досвід з ними? Ви якось не намагалися зв'язатися з нашою командою, щоб спробувати вам допомогти? 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

На жаль, я не подав скаргу, але попросив їх заблокувати обліковий запис, я блокую всіх із Casino dama та holycorn, раніше це була чудова група, тепер у них старі тактики казино, утримуючи зняття коштів та заробляючи KYC важко.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, я отримав і відповів, але все це, на жаль, дало мені зрозуміти, що Roosterbet — це щось зле, і я вважав за краще грати і програти кілька сотень євро, які я виграв.

Краще бути впевненим, що втратив їх, ніж чекати чогось, чого ніколи не буде.

Я сподіваюся, що люди, які хочуть з ними пограти, розуміють, у що вони, безумовно, вступають.

З повагою та спасибі, для мене форум закінчується.

Найкращі побажання всім

Моріс

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

the holycorn group, dama Ja Це було дуже добре, на даний момент вони скасовують зняття, ускладнюючи kyc, тому вони не виплачують виграші, зняття займають багато часу, сьогодні є кращі компанії

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, я не подав скаргу, але попросив їх заблокувати обліковий запис, я блокую всіх із Casino dama та holycorn, раніше це була чудова група, тепер у них старі тактики казино, утримуючи зняття коштів та заробляючи KYC важко.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шкода, що ви тоді не почали, може б і допомогло.

Якщо у вас є поганий досвід роботи з казино з цієї групи, я не здивуюся, прикро, якщо раніше вони вам подобалися, а це змінилося.

Але пам’ятайте, якщо у вас виникнуть проблеми, не соромтеся зв’язатися з нами, особливо якщо це складно з KYC та виведенням коштів.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я отримав і відповів, але все це, на жаль, дало мені зрозуміти, що Roosterbet — це щось зле, і я вважав за краще грати і програти кілька сотень євро, які я виграв.

Краще бути впевненим, що втратив їх, ніж чекати чогось, чого ніколи не буде.

Я сподіваюся, що люди, які хочуть з ними пограти, розуміють, у що вони, безумовно, вступають.

З повагою та спасибі, для мене форум закінчується.

Найкращі побажання всім

Моріс

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ой, мені дуже шкода, мені шкода, що ви не чекали, тому що я хотів сказати вам, що якщо у вас виникли труднощі, ви можете подати скаргу до нас, але оскільки ви втратили все, це не буде бути можливим більше.

Мені шкода, і я сподіваюся, що нічого подібного не станеться в майбутньому.

Піклуватися.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене є запитання щодо цього казино... Я подав запит на зняття коштів 8 липня, і з того часу воно весь час було в статусі очікування. У живому чаті мені завжди кажуть одне й те саме, колегам у фінансовому відділі це ще потрібно опрацювати. Хтось має досвід щодо часу вилучення? LG

Автоматичний переклад.
Ella092
3 міс. тому

Вони очікують, що ви скасуєте зняття коштів і витратите всі гроші, подасте скаргу прямо тут і не чіпайте гроші, щоб вони могли вам заплатити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене є запитання щодо цього казино... Я подав запит на зняття коштів 8 липня, і з того часу воно весь час було в статусі очікування. У живому чаті мені завжди кажуть одне й те саме, колегам у фінансовому відділі це ще потрібно опрацювати. Хтось має досвід щодо часу вилучення? LG

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я б ще не став скептиком і чекав, що буде далі. Добре бути поінформованим і точно не грати в азартні ігри з грошима та не скасовувати зняття.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему, тож якщо вони цього не зроблять, ви можете подати скаргу, і наша команда побачить, що вони можуть зробити.

Як ви думаєте, ви ще можете терпіти?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я точно не буду спокушати гроші і почекаю, що буде. Дякуємо за відповідь

Автоматичний переклад.
Ella092
3 міс. тому

Будь ласка, якщо щось змінилося або якщо ніхто не зв’язався з вами чи не відповів, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Сподіваюся, в цьому не знадобиться і все вдасться вирішити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я здійснив зняття після того, як усе перевірив, мені сказали, що обробка займає до 72 годин, минув деякий час, але єдине, що мені каже команда підтримки, це те, що їхній фінансовий відділ вручну перевіряє зняття, і є затримки, чи отримаю я колись гроші?

Автоматичний переклад.
fuffogigi
1 місяць тому

Гей, у цьому випадку я б трохи терпів і почекав, як усе буде розвиватися. Як довго ви чекали своїх грошей? Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів.

Тому, як я вже сказав, я б спробував зачекати, і якщо нічого не зміниться, ви можете повідомити нас, і ми спробуємо допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

одне з найпоганіших казино, в які я коли-небудь грав, вони не знімають гроші, не грайте тут

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Повністю підтверджую

Вони лише обманюють гроші

Не кажучи вже про те, що моя італійська підтримка випробувала це на мені

Ніби він був турбувачем ситуації

У мене був закритий обліковий запис гри

Один тому, що більше року людині грати неможливо. Великі цифри і жодної перемоги.

Коли я виграв великі суми, вони не дозволили мені зняти гроші, виправдовуючись тим, що одна з двох карток не відповідає необхідним вимогам, що пізніше було виявлено неправдою.


Казино дуже гарне, шкода, але ті, хто там працює, особливо ті, хто працює роками, справжні шахраї.

сором

Ніколи не мав такого поганого та невтішного досвіду, як з цими предметами

Бути освіченим

Але їхня доброта служить тільки для того, щоб краще маніпулювати нами, щоб все більше і більше обманювати нас.

сором


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Шахрайство казино

Справді соромно

Жахливий досвід, призначений для обману людей

Казино дуже гарне, на жаль, ним керують шахраї та переслідувачі.

Соромно

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого