Доброго ранку, Джаро, і велике спасибі за вашу цінну допомогу! Пишуть незрозумілою англійською і з туманними, невизначеними поясненнями.
Тепер вони кажуть, що я повинен зіграти принаймні в 3 рази більше депозиту (але який? Початковий або весь, який я заплатив?), і італійська картка, що посвідчує особу, не підходить. Надішлю інший документ. Але я не розумію, коли - начебто, але дуже погано написано - хочуть банківський документ з моїм залишком на рахунку!
Однак вони НЕ відповідають на електронні листи, просто просять чітко вказати, які документи вони хочуть і в якій формі, але вони цього не роблять. У чаті в прямому ефірі ті, хто розмовляє італійською мовою, ніколи не доступні, але зараз перша проблема полягає в тому, яку суму я повинен поставити в цілому, щоб мати можливість вимагати виплати.
Зараз я граю у все, що є на моєму обліковому записі, у футбольні ігри з низьким ризиком, сподіваючись, що обсяг гри достатній. Але незнання точної суми і, перш за все, скільки ще я повинен грати, за їхніми словами, є для мене дуже серйозною проблемою.
Хочу сказати, що, зареєструвавшись, я відмовився від усіх бонусів і завжди грав на реальні гроші.
Я дуже сподіваюся, що ми зможемо отримати цю інформацію про те, скільки я ще маю поставити, я буду писати 3 рази на день, сподіваючись, що хтось відповість мені чіткою та позитивною англійською мовою.
Ще раз велике спасибі за турботу, яку ви доклали для мене, доступ до сайту був неможливий два-три дні, кілька днів тому, але, можливо, це була їхня технічна проблема.
Однак для мене, як і для багатьох інших, як я також читав на Trustpilot та в інших місцях, це був поганий досвід.
Бажаю гарного дня разом з командою! Сердечно. Моріс
Good morning Jaro, and many thanks for your valuable assistance! They write in incomprehensible English and with vague, indefinite explanations.
Now they say that I have to play at least 3 times the deposit (but which one? The initial one or all that I had paid? ) and the Italian credit card format identity card is not suitable. I will send another document. But I don't understand when - it seems, but it's written very badly - they want a bank document with my balance on the account!
However they DO NOT respond to emails, just ask them to clearly state which documents they want and in what form, but they don't. In the live chat those who speak Italian are never available, now however the first problem is how much sum should I bet in total to be able to ask for payment.
Now I play everything in my account on low-risk football games, hoping that the volume of play is sufficient. But not knowing the exact amount and above all how much longer I should play, according to them, is a very serious problem for me.
I want to say that by signing up I rejected all bonuses, and I have always played with real money.
I really hope we can have this information on how much I still have to bet, I will write 3 times a day hoping that someone will answer me in clear and positive English.
Many thanks again for the trouble you took for me, access to the site was not possible for two or three days, a few days ago, but perhaps it was their technical problem.
However for me, like for many others as I also read on Trustpilot and elsewhere, it was a bad experience.
I wish you a good day, together with the Team! Cordially. Maurice
Buongiorno Jaro, e molte grazie per la preziosa assistenza! Scrivono in inglese incomprensibile e con spiegazioni vaghe,indefinite.
Ora dicono che devo giocare almeno 3 volte il deposito ( ma quale? Quello iniziale o tutto quello che avevo versato? ) e la carta identita'formato credit card italiana non va bene. Inviero'altro documento. Ma non capisco quando - sembra,ma e'scritto molto male - vogliono documento bancario con saldo mio sul conto!
Comunque NON rispondono alle mails, basta chiedere che dicano chiaramente quali documenti vogliono e in quale forma,ma non lo fanno. Nella live chat quelli che parlano italiano non sono mai disponibili, ora comunque il primo problema e' quale somma dovrei scommettere complessivamente per poter chiedere il pagamento.
Adesso gioco tutto quello presente nel conto su partite di calcio a basso rischio , sperando che il volume di gioco sia sufficiente. Ma non sapere la cifra esatta e soprattutto quanto dovrei ancora,secondo loro,giocare,e'un problema gravissimo per me.
Voglio dire che con l'iscrizione ho rifiutato tutti i bonus,e ho sempre giocato con soldi veri.
Spero tanto si possa avere questa informazione su quanto devo ancora scommettere,scrivero' 3 volte al giorno sperando che qualcuno mi risponda in un inglese chiaro e positivo.
Molte grazie ancora per il disturbo che ti sei preso per me, l'accesso al sito non si e'potuto fare per ben due o tre giorni,pochi giorni fa,ma forse era un loro problema tecnico.
Comunque per me,come per tanti altri come leggo anche su Trustpilot e altrove, e'stata una brutta esperienza.
Ti auguro una buona giornata,insieme al Team ! Cordialmente. Maurizio
Автоматичний переклад.