1 рік тому
Тут ви можете обговорити Rooster Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
одне з найпоганіших казино, в які я коли-небудь грав, вони не знімають гроші, не грайте тут
one of the badest casinos i have ever played they dont withdraw dont play here
Любителі.
Я зробив депозит один раз і сьогодні, через тиждень, отримав електронний лист про бездепозитний бонус у розмірі 50 євро на свій рахунок. Я увійшов у систему та активував його, і хоча я вважав, що це було напрочуд щедрим лише за один депозит, гроші були там.
Я подумав: «Круто, тепер я маю на що чекати, коли повернуся додому».
Коли я знову увійшов, бонус зник. Натомість у мене було 50 FS на 0,1. Цілком різниця.
Я знаю, що виникають помилки. Однак сповіщення про помилку не було. Це найменше, чого я очікував.
Крім того, компанія Rooster вибрала неоптимальні версії RTP своїх слотів.
Я не бачу причин грати там знову.
З повагою,
Маріус Ганссен
Amateurs.
I have deposited once and today, a week later, got an email about a 50 euro no deposit bonus in my account. I logged on and activated it, and although I thought it was surprisingly generous for just one deposit, the money was there.
I thought "cool, now I got something to look forward to when I get home".
When I logged on again, the bonus was gone. Instead I had 50 FS at 0.1 available. Quite the difference.
I am aware bugs occur. However, there was no notification about an error having been made. That's the very least I would expect.
Also, Rooster have opted for sub-optimal RTP versions of their slots.
I see no reason to play there again.
Regards,
Marius Hanssen
Привіт. Дуже дякую, що поділилися досвідом. Це «свіже» казино, і зазвичай нові казино мають багато чого покращити.
Дозвольте запитати, чи хтось із казино пояснив вам, що насправді могло статися?
Hello. Thank you very much for sharing your experience. It is a "fresh" casino and usually new casinos have a lot to improve.
May I ask if anyone from the casino has explained to you what could actually happened?
Чи є хтось, хто успішно отримав кошти від rooster.bet і скільки часу потрібно для схвалення виведення? Бажано Interac etransfer?
Is there anyone who has successfully received funds from rooster.bet and how long does it take to approve withdrawal? Preferably Interac etransfer?
Привіт. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис у цьому казино повністю підтверджено? Я бачив вашу скаргу , де наша команда фактично чекає, поки мине 14 днів, щоб допомогти вам вирішити цю проблему. Чи отримували ви якісь оновлення від служби підтримки? 🤔
Hello there. May I ask if is your account at this casino fully verified? I have seen your complaint, where our team is actually waiting for the 14 day time frame to pass, in order to help you out with this issue. Have you had any updates from the support, by now? 🤔
Добрий ранок. Дуже приємно, що казино заплатило вам так швидко, це точно. Але я можу запитати, на яке запитання ви тут відповідаєте? 🤔 Ви мене трохи заплутали.
Good morning to you. It is really nice that the casino paid you this quickly, that's for sure. May I ask, though, to which question are you actually answering here? 🤔 You got me confused a bit.
Що відбувається з Casino dama, мій колега виграв 5 тисяч доларів, вони не платять, не відповідають на електронні листи, як компанія може так сильно впасти
What is happening with the Casino dama, my colleague won 5 thousand usd they don't pay, they don't answer emails, how can a company go down so much
O que está acontecendo com os Casino dama,meu colega ganhou 5 mil usd eles não pagam ,não respondem emails,como pode uma empresa cair tanto assim
Чи можу я запитати, про яке конкретно казино ви маєте на увазі? Як довго він/вона чекає вилучення?
May I ask which casino concretely are you referring to, please? How long does he/she waits for the withdrawal?
У мене був досить неприємний досвід на rooster.bet. Я вніс 1 тис. депозитів зі 100% бонусом "High Roller". Цей бонус не визначено в їхніх Загальних положеннях та умовах, а в рекламному електронному листі, який вони надіслали, не згадується жодна WinCap, лише те, що максимальний бонус, який може отримати гравець, становить 5 тисяч євро, і він має 50-кратне проходження. Тож мені вдалося завершити проходження з приблизно 11,7 тисячами на балансі. Як тільки була зроблена остання ставка, мій баланс впав до 8,3 тис. Підтримка каже, що бонус для хайроллерів має перешкоду. Проте це ніде не згадується ні в Загальних положеннях та умовах, ні в рекламному електронному листі. Я намагаюся змусити свого VIP-господаря розібратися з цим, але поки нічого не отримав.
I just had a rather frustrating experience at rooster.bet. I did a 1k deposit, with a 100% match "High Roller" bonus. This bonus isn't defined in their Terms and conditions, and the promo email sent by them does not mention any wincap, just that the max bonus a player can receive is 5k euro, and it has a 50x playthrough. So I managed to complete the playthrough with about 11.7k in the balance. As soon as the last bet of the wagering was finished, my balanced dropped to 8.3k. Support says that the high roller bonus has a wincap. Yet it isn't mentioned anywhere either in the Terms and Conditions, or the Promotiononal email. I'm trying to get my VIP host to sort it out, but haven't heard anything back yet.
Привіт, дякую за опис свого досвіду.
Що стосується самого бонусу, це був перший, який ви отримали в казино, чи він був у вас раніше? Коли ви говорите, що у нього не було максимального обмеження, ви також писали в службу підтримки, чому ваші гроші були вилучені? Ви також не намагалися заздалегідь запитати службу підтримки про бонус, чи є у нього максимальна сума виведення?
Я також помітив, що ви подали скаргу , тому мені цікаво, як це буде вирішено.
Якщо у вас є якісь оновлення, обов’язково повідомте мене
Hi, thanks for describing your experience.
As for the bonus itself, was it the first one you got in the casino or did you have some before ? When you say it had no max cap, did you also write to support why your money was withdrawn ? Didn't you also try to ask the support beforehand about the bonus if it has any max cashout ?
I also noticed that you started a complaint, so I wonder how it will be resolved.
If you have any update, be sure to let me know
Я конвертував бонус у реальний баланс, але нічого, вони не приймають документи (чітко розбірливе фото), вони відмовляють у ваших зняттях, вони вимагають документи, наприклад рахунки, щоб підтвердити вашу адресу, але чому? це велике шахрайство...
I converted a bonus into a real balance but nothing, they don't accept documents (clearly legible photo) they refuse your withdrawals, they ask you for documents such as bills to certify your address but why? it's a big scam...
Ho convertito un bonus in saldo reale ma nulla, non accettano i documenti (foto ben leggibile) ti rifiutano i prelievi,ti chiedono documenti come bollette per attestare il tuo indirizzo ma perché? è una grande truffa...
Майже всі казино застосовують KYC, і це включає знання та підтвердження вашої адреси, для її підтвердження потрібен рахунок. Я теж ненавиджу KYC, але немає іншого вибору, окрім як співпрацювати з казино, коли вони вимагають перевірки, якщо ви хочете, щоб ваші гроші були виплачені. Зазвичай це робиться лише один раз, і тоді ви можете нормально грати та знімати гроші (принаймні в казино). це не шахрайство)
Nearly all casinos enforce KYC and that includes knowing and verifying your address, a bill is required to verify it. I hate KYC too, but there is no option but cooperating with casinos when they require verification as long as you want your money to be paid, this is normally only done once and then you are able to play and withdraw normally (at least in casinos that are not a scam)
Крім того, я більше не можу отримати доступ до сайту, як повідомляли інші користувачі після перемоги
Ok apart from that I can no longer access the site as other users have reported after the win
Ok a parte quello non riesco più ad accedere al sito come altri utenti hanno segnalato dopo la vincita
Ви маєте на увазі, що не можете увійти? Якщо це так, зверніться до служби підтримки, оскільки це може означати, що ваш обліковий запис забанено
You mean you can't log in? If that's the case ask support because it could mean your account got banned
Я конвертував бонус у реальний баланс, але нічого, вони не приймають документи (чітко розбірливе фото), вони відмовляють у ваших зняттях, вони вимагають документи, наприклад рахунки, щоб підтвердити вашу адресу, але чому? це велике шахрайство...
I converted a bonus into a real balance but nothing, they don't accept documents (clearly legible photo) they refuse your withdrawals, they ask you for documents such as bills to certify your address but why? it's a big scam...
Ho convertito un bonus in saldo reale ma nulla, non accettano i documenti (foto ben leggibile) ti rifiutano i prelievi,ti chiedono documenti come bollette per attestare il tuo indirizzo ma perché? è una grande truffa...
Привіт, SunsetGaze добре це пояснив, і насправді нема чого додати. KYC так само важливий для казино, як і для гравця, і якщо ви не пройдете цей процес успішно, ви, ймовірно, не зможете зняти гроші.
Але в чому саме проблема, якщо документи не приймають? Чи їх не видно чітко, коли ви написали те, що написали в закриттях? Казино вимагає дійсні документи, тому я, звичайно, погоджуся співпрацювати, якщо ви захочете перейти до виведення коштів.
Якщо проблеми все ще є, а ви не можете підтвердити й не знаєте, що робити, повідомте мене, і ми спробуємо допомогти.
Hi, SunsetGaze explained it well and there's actually not much to add. KYC is as important for the casino as it is for the player, and unless you go through this process successfully you probably won't be able to make a withdrawal.
But what exactly is the problem if the documents are not accepted ? Are they not clearly visible when you have written what you have written in the closures ? What the casino is asking for are valid documents, so I would certainly cooperate if you want to move on to the withdrawal.
If there are still issues and you can't verify and don't know what to do, let me know and we'll try to help.
Крім того, я більше не можу отримати доступ до сайту, як повідомляли інші користувачі після перемоги
Ok apart from that I can no longer access the site as other users have reported after the win
Ok a parte quello non riesco più ad accedere al sito come altri utenti hanno segnalato dopo la vincita
Щодо цієї проблеми, чи писали ви електронного листа в казино або зв’язувалися з ними про те, що сталося і чому ви не можете отримати доступ до сайту? Воно все ще зберігається чи це була просто короткочасна гикавка? 😕
Regarding this problem, did you write an email to the casino or contact them about what happened and why you can't access the site ? Does it still persist or was it just a momentary hiccup ? 😕
Вони просто повідомляють вам, що запит на зняття коштів скасовано, вони не відповідають на електронні листи чи внутрішню електронну пошту сайту. Кажуть, що моє електронне посвідчення особи не підходить... Я пізно прочитав відгуки на trustpilot - багато, неграматичних, єдиних позитивних, я переконаний, написані самі собою - які визначають їх як жахливі. Шахрайство завжди не за горами, на Кюрасао...
They simply tell you that the requested withdrawal has been cancelled, they do not respond to emails or the site's internal email. They say that my electronic identity card is not suitable... I read the reviews on trustpilot too late - many, ungrammatical, the only positive ones, I am convinced are written by themselves - which define them as terrible. Scam is always around the corner, in Curacao...
Ti dicono semplicemente che il prelievo richiesto e'stato annullato,non rispondono a mails o alla mail interna del sito. Dicono che la mia carta di identita'elettronica non e'idonea...ho letto troppo tardi le recensioni su trustpilot - molte,sgrammaticate,le uniche positive,sono convinto siano scritte da loro stessi - che li definiscono pessimi. La truffa e'sempre dietro l'angolo,a curacao...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.