брат, навіщо тобі турбуватися про гуру казино? вони навіть гірші, ніж ті шахрайські сайти.. геть байдуже до вас, лол. подивіться на їхню реакцію на сміття.. вони такі дискустичні
bro whyu bother with casino guru? they are even worse then those scaming sites.. utterly don' care about you lol. look at their trash response.. they are so discusting
Можливо, ми можемо вам чимось допомогти? Здається, вам справді потрібно вирішити деякі питання.
Чи ми коли-небудь не приходили, щоб допомогти, щоб щось трапилося з вами, чи яка причина ваших слів, будь ласка?
Як я бачу з вашого іншого допису, вам більше нічого сказати, крім як ображати нас тут. Тоді який сенс тут прилипати? Я хотів би знати.🤔
Is there anything we could help you with perhaps? It looks that you really need to solve some issues.
Did we ever not come forward to help with something happening to you, or what is the reason for your words, please?
As I can see from your other post, you have nothing else to say but to abuse us here. What is the point of sticking here, then? I would like to know.🤔
є, отримайте життя та припиніть брехати людям, обманювати їх, пропонувати сайти без ліцензії, казати, що ви допомагаєте, хоча ви, очевидно, ні.. весь цей сайт є повним шахрайством, злом і погіршує ситуацію.
до побачення
there is, get a life and stop lying to people, scamming them, offering sites without license, saying that you are helping when you obviously aren't.. this whole site is complete utter scam,evil and making things worse.
bye
До побачення, ви хочете, щоб ваш обліковий запис було закрито? Звучить доречно.
Bye, do you want your account to be closed? Sounds appropriate.
це єдиний спосіб, яким ти можеш мати справу зі мною? правда болить чи не так?
this is the only way you can deal with me? truth hurts doesn't?
добре,
Я сприймаю вас як людину, яка постійно висловлює негативні загальні думки без жодного підтверджуючого факту. Людина, яка ніколи не подала жодної скарги, через яку б отримала досвід від першої особи про процеси та речі, які вона так хоче засудити. Нічого конкретного, нічого конструктивного, просто негативізм.
Отже, що ви очікуєте? Чому ми повинні залишити вас тут, щоб ви бринялися?
Будь конструктивним або йди. Є багато інших, які шукають підтримки; натомість ми маємо читати про шахрайство, брехню та інші ваші дуже суперечливі думки.
Навіщо постійно повертатися? Я навіть не розумію, чого ви очікуєте, поводячись так.
Ми не будемо втрачати час, щоб зрозуміти ваші мотиви; натомість вас можуть забанити.
Well,
I see you as a guy who keeps presenting negative general opinions without a single supportive fact. A person who has never submitted a single complaint through which he would gain first-person experience about processes and things he is so eager to condemn. Nothing concrete, nothing constructive, just negativism.
So, what do you expect? Why should we leave you here to keep kicking around?
Be constructive or leave. There are many others who seek support; instead, we have to read about scamming, lying, and other of your highly disputable opinions.
Why keep coming back? I do not even understand what you expect by acting like this.
We won't keep losing time trying to understand your motives; instead, you may end up banned.
оновлення:
через майже 4 тижні я зняв гроші (200 євро)
Немає процесу перевірки, але кого це хвилює 😉
update:
after nearly 4 weeks i got my withdraw (200€)
No verification process, but who cares 😉
Це ті самі тижні, коли я намагався закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор, і це має бути дуже відповідальне казино та чесна гра в усіх сенсах, за іронією долі, звичайно, я їм не довіряю, вони шахраї, вони обманюють і обманюють своїх гравців, і вони не закривають облікові записи гравців із залежністю від азартних ігор, це змушує підозрювати, що це шахрайство, а гравці незахищені.
These are the same weeks that I have been trying to close my account due to gambling addiction and it must be a very responsible casino and fair play in every sense, ironically of course I do not trust them, they are a fraud, they deceive and scam their players and they do not close the account of players with gambling addiction, this makes one suspect that it is a scam and the players are unprotected.
Son las mismas semanas que llevo yo intentando cerrar la cuenta por adicción al juego y debe de ser un casino de lo más responsable y juego limpio en todos los sentidos en ironía claro no me fío son un fraude engañan y estafan a sus jugadores y no cierran la cuenta a jugadores con adicción al juego eso hace sospechar que es estafa y los jugadores están desprotegidos.
Занадто довго чекати на зняття, але принаймні ви його отримали.
Якщо ви хочете написати відгук про свій досвід, ось посилання для вас.
Ти знову будеш там грати?
Way too long to wait for a withdrawal, but at least you got it at the end.
If you'd like to write a review about your experience, here's the link for you.
Will you play there again now?
Це ті самі тижні, коли я намагався закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор, і це має бути дуже відповідальне казино та чесна гра в усіх сенсах, за іронією долі, звичайно, я їм не довіряю, вони шахраї, вони обманюють і обманюють своїх гравців, і вони не закривають облікові записи гравців із залежністю від азартних ігор, це змушує підозрювати, що це шахрайство, а гравці незахищені.
These are the same weeks that I have been trying to close my account due to gambling addiction and it must be a very responsible casino and fair play in every sense, ironically of course I do not trust them, they are a fraud, they deceive and scam their players and they do not close the account of players with gambling addiction, this makes one suspect that it is a scam and the players are unprotected.
Son las mismas semanas que llevo yo intentando cerrar la cuenta por adicción al juego y debe de ser un casino de lo más responsable y juego limpio en todos los sentidos en ironía claro no me fío son un fraude engañan y estafan a sus jugadores y no cierran la cuenta a jugadores con adicción al juego eso hace sospechar que es estafa y los jugadores están desprotegidos.
Мені дуже шкода, що це все ще триває для вас.
Чи можу я запитати, чи потрібна вам допомога від нашої групи розгляду скарг? Чи є гроші, які ви внесли після свого запиту на закриття рахунку?
I am really sorry that this is still ongoing for you.
May I ask if you need any help from our complaint team perhaps? Is there any money you have deposited after your request for the account closure?
Я подав три запити на зняття коштів на загальну суму 1410 євро. Я перевірив, чи потрібно мені надсилати будь-яку додаткову інформацію, і веб-сайт вказує, що вони мають усю необхідну інформацію. Зняття коштів очікують на перевірку, і в чаті мені повідомляється, що це може зайняти до трьох днів (хоча вони вказували, що раніше було менше), але два з трьох зняттів вже отримали три дні, і я нічого не чув. Я знову спробував зв’язатися з ними через чат, але доступ не працює. Проте проблем із розміщенням депозитів вони не створюють. Я намагався подати скаргу через Casino Guru, але отримав помилку captcha.
I have requested three withdrawals for a total of 1,410 euros. I checked to see if I needed to send any additional information, and the website indicates they have all the necessary information. The withdrawals are pending verification, and the chat tells me it can take up to three days (although they specified it used to be less), but two of the three withdrawals have already received three days, and I haven't heard anything. I tried contacting them via chat again, but access isn't working. However, they don't present any problems with making deposits. I tried to file a complaint through Casino Guru, but I got a captcha error.
He solicitado 3 reintegros por un total de 1410 euros. He revisado si hacía falta enviar algún dato más y la página indica que disponen de todos los datos necesarios. Los retiros se quedan pendientes de verificar y desde el chat me indican que pueden pasar hasta 3 días (aunque especificaron que solía ser menos) pero, ya han pasado estos días en dos de los tres reintegros y no tengo noticia alguna. He intentado volver a contactar por chat y no funciona el acceso. Sin embargo para hacer ingresos no ponen problema alguno. Intento poner una queja desde casino gurú pero me da error de captcha
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.