ГоловнаФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
40 162 переглядів 267 відповідей |
|
1 2 3...14
Radka
1 рік тому

Привіт, Радко... все, що вони роблять 9 днів, це вибачаються та обіцяють мені, що вони прискорять процес. Але, звичайно, вони абсолютно нічого не роблять... що я можу сказати!!

Автоматичний переклад.
jerryjerronumo7
1 рік тому

Привіт! Я боюся, що більше нічого сказати. Ми можемо тільки сподіватися, що підтримка говорить правду... 😒

Я знаю - це погано!

Це ще одне казино з дуже поганою репутацією , якого слід уникати будь-якою ціною, я б сказав...

Автоматичний переклад.
jerryjerronumo7
1 рік тому

Чи можу я запитати, чи отримали ви свій платіж тим часом? Це більша сума?


Я також зараз чекаю інструкції для перевірки, що все тут мене трохи нервує 😬

Автоматичний переклад.
1 рік тому

хлопці, у мене справді чудове оновлення!!! вони підтвердили мій обліковий запис, вони продовжили для мене перший запит на зняття коштів... я дуже радий сказати, що вони можуть запізнитися, але вони починають виконувати свою роботу!! дякую, чудово, я сподіваюся, що ми збережемо цей хороший ритм і відтепер у нас не буде проблем із затримками, тому що я дуже радий зараз 🙂

Автоматичний переклад.
jerryjerronumo7
1 рік тому

Скажімо так, ви зробили великий крок до щасливого кінця! 😀

Будь ласка, не забудьте оновити скаргу . Ніколи не рано, тому кожне оновлення дуже цінується.

А поки залишаймося на позитиві!🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, у мене величезна проблема з Quickwin, він не дає мені жодного зняття коштів, і вони закрили мій рахунок, не повідомляючи мені конкретної причини, вони просто кажуть мені 9.1, що є дуже загальним... докладніше, я ввійшов, звідки Я грав, я виграв разом зі спіном 1k, який я зміг зробити виведення, потім я зайшов, я зробив 1,5, і з тих пір я чекав на виведення, вони попросили мене представитися, я це зробив , а потім я просто попросив уточнити причину чому вони мені не показали гроші, випадково, вони мене повністю заблокували, на цьому все закінчилося, що б я не сказав, це мало...

Автоматичний переклад.
Zspanta01
1 рік тому

Привіт,

Мені прикро чути, що у вас так багато проблем. Ви перевірили наш індекс безпеки казино, перш ніж піти грати? Особисто для мене він досить низький, тому я б уникав таких казино.

file

У мене питання, ви грали з бонусом? Якщо так, вам слід завжди читати Правила та умови, щоб уникнути порушення будь-яких правил.

Я бачу, що ви пройшли KYC відповідно до свого опису, і здається несправедливим, що ви не отримали жодної відповіді. Однак, згідно з нашим вищезазначеним індексом безпеки, це казино має несправедливі положення та умови, і я не здивований, що вони діють таким чином. Ви можете перевірити тут у майбутньому, чи безпечне казино, у якому ви хочете грати, на нашу думку: https://casino.guru/quickwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Я думаю, що в цьому випадку я б рекомендував вам подати скаргу до нас. Ось посилання, за яким ви можете подати заявку: https://casino.guru/complaints

Подавши скаргу, ми принаймні збільшимо шанси, що інші гравці дізнаються про це, і я думаю, що це може закінчитися щасливим кінцем і для вас.


Що ти думаєш ? Повідомте нам, що ви вирішили.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я справді зроблю те, що необхідно, я подав скаргу за посиланням, яке ви мені надіслали. Інформація про бонуси була, але лише дозволені фрукти... Відтепер я обов’язково подивлюсь на вашу оцінку казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Zspanta01
1 рік тому

Я радий, що ви вирішили подати скаргу. Я б додав, що Нік чекає на додавання додаткової інформації, щоб він міг рухатися вперед. Безумовно, неприємно, коли у гравця виникають подібні проблеми, і я сподіваюся, що вони будуть вирішені позитивним чином якомога швидше.


Я також радий, що зміг допомогти, і вважаю, що було б добре час від часу перевіряти відгуки користувачів, індекс безпеки або скарги на нашому сайті, перш ніж гравець вирішить грати. Це джерело корисної інформації, тому кожен може вирішити, чи варто грати в тому чи іншому казино.


Ви граєте в інших казино? Крім того, чи дивилися ви на вищезазначені речі в інших казино, у яких теоретично хотіли б грати в майбутньому?

Автоматичний переклад.
Zspanta01
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ваша скарга все ще відкрита, і Нік чекає на додаткову інформацію, щоб він міг рухатися далі. Як ви думаєте, чи зможете ви їх заповнити? Крім того, чи спілкувалися ви якимось чином із казино, можливо, отримували відповідь?


Натисніть це посилання, і ви зможете відповісти безпосередньо

Автоматичний переклад.
belloelton249
1 рік тому

Мені подобається це бачити!!! Тож я припускаю, що у вас не було проблем зі зняттям коштів?

Не знаю, чи пощастило б. У більшості випадків бажано знімати так само, як ви внесли депозит, хоча іноді навіть це не гарантує, що все пройде гладко. Але якщо все працює, рекомендую зупинитися на методі Interac.

Ви використовуєте будь-який інший метод чи лише згаданий Interac? Ви задоволені QuickWin? Ви можете повідомити нам відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, будь-яку інформацію, яка мені потрібна, я надішлю її Ніко, єдина відповідь, яку я отримав, це те, що я не пройшов ідентифікацію, я більше з ними не звертався

Автоматичний переклад.
belloelton249
1 рік тому

Чудово!! Більшість гравців приходять на форум часто з негативним досвідом, але ми ще більше чекаємо, якщо хтось прийде з позитивним. 😊 Поки немає проблем, я думаю, що все добре. Говорячи про слоти, чи можу я запитати, яким пощастило?

Що стосується відгуку користувачів, то я його вже прочитав і думаю, що він може бути корисним для багатьох гравців, тому дякую за це.

Звичайно, я сподіваюся, що вам не пощастить і ви продовжите свою переможну серію, де б ви не грали.

У зв'язку з усім цим, чи граєте ви в інших казино чи випробовуєте удачу лише на Quickwin і на дочірньому сайті?

Автоматичний переклад.
Zspanta01
1 рік тому

Я бачу, ти відповів Ніку. Мені шкода, що далі не пішло. Але не треба думати про найгірше. Ще є надія, що все вдасться вирішити. Адже, як то кажуть, «надія вмирає останньою», тому наша команда намагатиметься зробити все можливе, щоб ця ситуація закінчилася щасливо.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, ми будемо раді, якщо ви повідомите нам про це.

Наразі я бажаю вам удачі. ☘

Автоматичний переклад.
belloelton249
1 рік тому

Я бачу, що ви також згадали інші виграшні слоти. Чи знаєте ви, що ви також можете ділитися своїми знімками екрана з іншими гравцями та показувати їх, коли вам пощастить? Ви можете зробити це за допомогою нової функції, яку ми маємо тут – зверніть увагу на кнопку знімка екрана. Подивіться, як справи в інших. 🙂


file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,


Якщо у вас усе ще виникають проблеми з обліковими записами, повідомте мене, і ми якнайшвидше їх вирішимо.


Просимо вибачення за можливі незручності.


З повагою,

Команда Quickwin

Автоматичний переклад.
QuickWin Casino
1 рік тому

Привіт, Квіквін,

Дивно бачити стільки людей, які скаржаться. У мене ніколи не було проблем із внесенням чи зняттям через Interac.

Якби я не закривав свій рахунок через проблеми з азартними іграми, я б поставив вам 5 зірок. Чудова робота! 🤗

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
belloelton249
1 рік тому

Дякуємо за відгук 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, будь-яку інформацію, яка мені потрібна, я надішлю її Ніко, єдина відповідь, яку я отримав, це те, що я не пройшов ідентифікацію, я більше з ними не звертався

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Мені було цікаво, чи було розглянуто скаргу, і я дізнався, що ми чекаємо на вашу співпрацю.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб відповісти .

З мого досвіду, люди мовчать, коли біда минула, це теж у вас випадково? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надішлю Нікосу інформацію, яку він просив, я сподіваюся, що це буде вирішено найближчим часом, тому що я бачу, що казино quickwin також хоче вирішити існуючі проблеми, і це дуже важливо, дякую загалом за допомогу, я сподіваюся, що я отримаю гроші

Автоматичний переклад.
1 2 3...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого