Зверніть увагу: щоразу, коли гравці надсилають свої скарги, і скарга закінчується як «невирішена», індекс безпеки знижується.
Крім того, якщо ми дізнаємося та маємо докази від гравців кожного казино, що казино не дотримується обіцяного періоду вилучення, скажімо, ми зазвичай розміщуємо попередження в огляді цього казино.
На жаль, це відбувається тільки після того, як ці гравці приходять до нас, і ми точно знаємо, що так воно і є. Знаєте, змінити рейтинг казино не так просто, хоча ми розуміємо, як повинен почуватися гравець і що це непросто.
Please know that whenever players submit their complaints and the complaint finishes as "unresolved," the safety index goes donw.
Also, if we find out and have proof from players of each casino that the casino doesn't stick to the withdrawal period they promise, let's say, we usually put a warning in the review of this casino.
Unfortunately, this happens only after these players come to us, and we know for sure that it is like that. So, it is not that easy to change the rating of the casino, you know, even though we understand how a player must feel and that it is not easy.
Автоматичний переклад.