1 рік тому
Тут ви можете обговорити QuickWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався в казино QuickWin (Geka/Rabidi), незабаром після цього я отримав електронний лист із вітальним бонусом: 100% бонус +200 безкоштовних обертань 25 на день. Після мого депозиту я не отримав бонус, потім я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що я не маю права на бонус, рішення керівництва і що я повинен взяти участь у турнірі. Я вважаю це неприйнятним. Введення в оману та обман.
I registered at QuickWin Casino (Geka/Rabidi) shortly afterwards I received a welcome bonus email saying: 100% bonus +200 free spins a 25 per day. After my deposit I did not receive a bonus, then I contacted support and was told that I was not entitled to the bonus, management decision and that I should take part in the tournament. I find that unacceptable. Misleading and deception.
Ich habe mich registriert bei QuickWin Casino angemeldet ( Geka/Rabidi) kurz später erhielt ich einen willkommen Bonus Email besagt: 100% Bonus +200freispiele a 25 pro Tag. Nach meiner Einzahlung kein Bonus erhalten dann habe ich den Support kontaktiert und mir wurde gesagt dass der Bonus steht mir nicht zu, Management Entscheidung und ich soll an die tournieren Teilnehmen.Inakzeptabel finde ich sowas. Irreführend und Täuschung.
Я б теж не був радий. На мій погляд, ви зробили депозит, тому що були зацікавлені в угоді, тож навіть якщо казино зробило помилку, що може статися, це не дуже чесно. 🙁
У будь-якому випадку, ви перевірили умови бонусів? Можливо, ви знайшли якесь виключення, яке підходить для гравців з вашої країни?
I would not be happy too. The way I see it, you deposited because you were interested in the deal, so even if the casino made a mistake, which can happen, it is not much fair. 🙁
Anyway, did you check the bonus terms? Did you find any exclusion suited for players from your country, maybe?
Тоді ви дуже часто граєте лише в вітальний бонус у багатьох казино. Деякі з них заблокують вас за це. У мене теж дуже часто.
Then you very often only play the welcome bonus in many casinos. Some will then block you for it. I have very often too.
Dann spielst du sehr oft in vielen Casinos nur den Willkommensbonus. Einige sperren dich dann dafür. Habe ich auch sehr oft.
Це добре, але гравець заявив незабаром після реєстрації.
Незважаючи на це, як тільки вам запропонують бонус безпосередньо, особливо бонус на депозит, як у цьому випадку, я вважаю, що його слід надати.
Але я не знаю всіх деталей.
That's a good point, but the player stated shortly after registration.
Despite that, once you are offered a bonus directly, especially a deposit bonus - like in this case - I believe it should be granted.
I don't know all the details, though.
У мене таке було дуже часто. Деякі казино працюють із такою базою даних гравців і блокують гравців, які реєструються в багатьох казино та отримують лише перший бонус. Я теж вважаю це неможливим. На щастя, їх лише декілька.
I've had that very often. Some casinos work with this kind of player database and block players who register in many casinos and only collect the first bonus. I find that impossible too. Luckily there are only a few.
Ich hab das schon sehr oft gehabt. Einige Casinos arbeiten mit so ner Art Datenbank der Spieler und sperren Spieler die sich in vielen Casinos anmelden und nur den ersten Bonus kassieren. Ich finde das auch unmöglich. Zum Glück sind das nur wenige .
Я думаю, ви маєте рацію. Я б сказав, що це дуже ефективно працює в казино великих брендів. 🤔
I guess you're right. It works very effectively through big brands' casinos, I'd say. 🤔
Але ви можете знайти його в розділі «Скарги».
But you can find it under Complaints.
Doch unter Beschwerden findest du es.
Дякую, знайшов. Але чому тільки зі скаргами?
Thanks, found it. But why only with the complaints?
Danke, hab es gefunden. Aber warum nur bei den Beschwerden?
Не маю уявлення. Шукав і тільки там знайшов. Я хотів побачити, як це оцінюється, тому що я сам мав проблеми протягом 2 тижнів.
No idea. Was looking for it too and only found it there. Wanted to see how this is rated because I've had problems myself for 2 weeks.
Keine Ahnung. Hatte es auch gesucht und nur dort gefunden. Wollte schauen wie das so bewertet wird da ich da selbst seit 2 Wochen Probleme hab.
Привіт Радко, чому це казино можна знайти лише за скаргами? Чому це не відкрито тут?
Hello Radka, why can this casino only be found under complaint? Why isn't it publicly displayed here?
Hallo Radka, warum kann man dieses Casino nur unter Beschwerde finden? Warum wird es hier nicht öffentlich angezeigt?
Смішно, я запитав про це у Радьки.
Funny, I asked Radka about it.
Komisch, hab mal bei Radka nachgefragt.
Привіт Gretche70.
Казино ще не внесено в список, оскільки огляд не готовий на 100%. Але щоб допомогти гравцям, які цього потребують, можна подати скаргу на, скажімо, «невідоме» або незареєстроване казино.
Схоже, це казино позначено в системі як сумнівне. 🤔
Сподіваюся, незабаром він буде опублікований.
Hello Gretche70.
The casino has not yet been listed because the review is not ready at 100%. But to help players in need, submitting a complaint against, let's say "unknown" or an unlisted casino is possible.
It seems this casino is marked as a questionable one in the system. 🤔
Hopefully, it will get published soon.
Привіт, хлопці, мені потрібна ваша допомога. Казино Quickwin досі навіть не обробляє мої запити на зняття коштів із понеділка. Минуло 5 робочих днів, коли абсолютно нічого не відбувається. Вони стверджують, що обробляють запити на зняття коштів протягом 3 робочих днів. Коли я розмовляю з їхньою службою підтримки, вони постійно кажуть мені, що все гаразд і їм потрібно просто більше часу, але все одно нічого..... Чи варто мені почати хвилюватися? Дуже дякую
Hello guys i need your help. Quickwin Casino still doesnt even procces my withdrawal requests since Monday.. Its been 5 businues days now that absolutely nothing happening. They claim that they procces withdrawas requests within 3 businues days. When i talk with their live support they keep telling me that everything is fine and they need just more time but still nothing..... Should i start concerning? Thanks a lot
Я б почав проявляти нетерпіння, якби це зайняло більше 2 тижнів. Платежі не пройдуть протягом вихідних, тому спробуйте надати їх наступного тижня, і тоді ви побачите. Вони можуть бути зайнятішими, ніж зазвичай, і деякі з їхніх співробітників можуть бути у відпустці.
I'd start to be impatient if it takes more than 2 weeks. Payments won't go through during the weekend so try to give them the next week and then you'll see. They might be just busier than usual and some of their employees might be on vacation.
Я дуже сподіваюся, що все буде добре! дякую за відповідь
I really hope everything goes well! thanks for response
після тижня терпіння вони нарешті попросили мене надати документи для підтвердження... давайте перевіримо, скільки років знадобиться, щоб отримати мої перші гроші!!!
after a week of patience they finally ask me for verification filles... lets check how many years it will take to get my first money!!!
Неймовірно... Хтось хоч вибачився за затримку, чи я зараз така наївна? 🤦♂️
У будь-якому разі, якщо казино не зможе перевірити вас і не надіслати виграш протягом 14 днів, я б переглянув можливість подання скарги.
Unbelievable... Did anyone even apologize for the delay, or am I being so naive now? 🤦♂️
Anyway, if the casino fails to verify you and send the winnings within 14 days, I would reconsider submitting the complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.