ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від Radka
|
36128 переглядів 248 відповідей |
|
1...12 13
anjaangelina
3 міс. тому

Вітаю, я бачив, що вам вдалося подати скаргу , що, безумовно, було хорошим кроком. Наша команда вивчить ситуацію та спробує вам допомогти. Я сподіваюся, що ми зможемо це зробити, тому що казино повинні сприймати такі ситуації та запити серйозно, а не легковажно. Якою була їх реакція, коли ви хотіли закрити свій обліковий запис? Що вони тобі сказали?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт

Учора ввечері я знову написав у чат Quick Win і пояснив, що зараз подав скаргу. Менш ніж через хвилину мене вигнали з чату і я більше не можу увійти (адміністратор деактивував).

Тож моє прохання нарешті задоволено. Шкода тільки, що це сталося не звичайним шляхом.


Мою проблему з Quick Win тепер вирішено.

дякую

Автоматичний переклад.
anjaangelina
3 міс. тому

Ой

Дякую за гарні новини; принаймні ви можете забути про цей жахливий досвід і рухатися далі.

Б’юся об заклад, чи буде вам цікаво шукати інше казино? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім! У мене проблеми зі зняттям балансу на QuickWin. Я встановив метод виведення візи, і він відскочив 3 рази. Тепер я спробував з міжнародним банківським переказом, ігровий рахунок не вимагає жодної необхідної верифікації.

Автоматичний переклад.
mariocapo96
3 міс. тому

Привіт,

Я вважаю, що важливо звернутися до служби підтримки та попросити у них поради. Наприклад, чи знаєте ви, чому три рази поспіль провалилася віза?

Помітили щеня, яке каже, що пішло не так? Я намагаюся сказати, що найкращий варіант - це завжди звертатися до підтримки.

Спробуйте, будь ласка, і повідомте нам, як це відбувається.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що це проблема постачальника.

Автоматичний переклад.
mariocapo96
3 міс. тому

Привіт,

це пояснення має сенс для мене. Як щодо банківського переказу, він триває? Якщо у вас виникнуть проблеми з банківським переказом, я пропоную попросити їх знайти робочий запасний варіант.

Будь ласка, повідомте нам, як ідуть справи, оскільки ми хотіли б, щоб ви отримували гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, це серйозний сайт?

Автоматичний переклад.
filippo00000
2 міс. тому

привіт Не соромтеся прочитати всю актуальну інформацію про казино тут , а також прочитати відгуки користувачів, які дещо неоднозначні, тому вам потрібно висловити власну думку. Однак індекс безпеки досить хороший, і казино також досить добре вирішуєскарги .

Ви думаєте про приєднання до цього казино?

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого