ГоловнаФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від Radka
|
40 165 переглядів 267 відповідей |
|
1...12 13 14
anjaangelina
4 міс. тому

Вітаю, я бачив, що вам вдалося подати скаргу , що, безумовно, було хорошим кроком. Наша команда вивчить ситуацію та спробує вам допомогти. Я сподіваюся, що ми зможемо це зробити, тому що казино повинні сприймати такі ситуації та запити серйозно, а не легковажно. Якою була їх реакція, коли ви хотіли закрити свій обліковий запис? Що вони тобі сказали?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт

Учора ввечері я знову написав у чат Quick Win і пояснив, що зараз подав скаргу. Менш ніж через хвилину мене вигнали з чату і я більше не можу увійти (адміністратор деактивував).

Тож моє прохання нарешті задоволено. Шкода тільки, що це сталося не звичайним шляхом.


Мою проблему з Quick Win тепер вирішено.

дякую

Автоматичний переклад.
anjaangelina
4 міс. тому

Ой

Дякую за гарні новини; принаймні ви можете забути про цей жахливий досвід і рухатися далі.

Б’юся об заклад, чи буде вам цікаво шукати інше казино? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт усім! У мене проблеми зі зняттям балансу на QuickWin. Я встановив метод виведення візи, і він відскочив 3 рази. Тепер я спробував з міжнародним банківським переказом, ігровий рахунок не вимагає жодної необхідної верифікації.

Автоматичний переклад.
mariocapo96
4 міс. тому

Привіт,

Я вважаю, що важливо звернутися до служби підтримки та попросити у них поради. Наприклад, чи знаєте ви, чому три рази поспіль провалилася віза?

Помітили щеня, яке каже, що пішло не так? Я намагаюся сказати, що найкращий варіант - це завжди звертатися до підтримки.

Спробуйте, будь ласка, і повідомте нам, як це відбувається.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що це проблема постачальника.

Автоматичний переклад.
mariocapo96
4 міс. тому

Привіт,

це пояснення має сенс для мене. Як щодо банківського переказу, він триває? Якщо у вас виникнуть проблеми з банківським переказом, я пропоную попросити їх знайти робочий запасний варіант.

Будь ласка, повідомте нам, як ідуть справи, оскільки ми хотіли б, щоб ви отримували гроші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, це серйозний сайт?

Автоматичний переклад.
filippo00000
3 міс. тому

привіт Не соромтеся прочитати всю актуальну інформацію про казино тут , а також прочитати відгуки користувачів, які дещо неоднозначні, тому вам потрібно висловити власну думку. Однак індекс безпеки досить хороший, і казино також досить добре вирішуєскарги .

Ви думаєте про приєднання до цього казино?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шахрайство казино зі швидким виграшем

Автоматичний переклад.
black9angelas
3 тиж. тому

Привіт, це запитання чи твердження? З вами щось трапилося в казино, чому ви пишете? Чи можете ви краще описати свою поточну ситуацію?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вітаю, 17 вересня я написав у службу підтримки Quickwin із проханням закрити мій обліковий запис, оскільки я грав понад свої можливості, не контролюючи себе. У відповідь вони завантажили бонус на мій обліковий запис і зв’язали мене з одним зі своїх працівників у Telegram і в наступні місяці я кілька разів писав, щоб закрити мій обліковий запис, але, навпаки, вони лише завантажували більше бонусів, і я продовжував грати без обмежень, я хотів би запитати, чи можу я щось зробити, дякую і гарного дня

Автоматичний переклад.
bertinialessio22
3 тиж. тому

привіт

Мені шкода, що казино ще не змогло закрити ваш рахунок. Дозвольте запитати, будь ласка, яку причину закриття свого облікового запису ви назвали?

Дуже важливо чітко написати причину, тому що якщо ви просто скажете їм, що хочете закрити свій обліковий запис, тому що, скажімо, ви більше не хочете грати, логічно, що вони намагатимуться залишити вас там .

Інша ситуація, коли гравець каже, що йому потрібно закрити рахунок через проблеми з азартними іграми, звичайно. У цьому випадку казино повинно негайно закрити його, щоб уникнути будь-яких майбутніх проблем, які можуть трапитися з цим гравцем.

Ви бачите різницю? 🤔

Повідомте нам, будь ласка, у чому була ваша причина, і тоді ми побачимо, що можна зробити, і, сподіваюся, зможемо вирішити це.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Він процитував усі повідомлення дослівно:

17/10

Привіт, буду радий, якщо вдасться закрити мій акаунт

28/10

будь ласка, забаніть мій акаунт

22/11

забаніть мій акаунт, будь ласка


усі відповіді на ці повідомлення були бонусом/кешбеком

дякую, і я сподіваюся почути від вас

Автоматичний переклад.
bertinialessio22
3 тиж. тому

Я забув написати, що у відповідь на повідомлення 17/10 мене запитали, чому вони хочуть мене забанити, і я відповів: «У цей період я починаю грати більше, ніж можу собі дозволити, і мені краще перестати грати»

Автоматичний переклад.
bertinialessio22
3 тиж. тому

привіт

Чудово, що ви повідомили казино, що відчуваєте, що витратили занадто багато і що не можете контролювати свою пристрасть.

Якщо ви скажете лише «будь ласка, забаніть мій обліковий запис», людина з іншого боку екрану навіть не підозрює про ваші занепокоєння. Натомість він робить усе можливе, щоб не втратити лояльного клієнта.

При всій повазі, буде краще розглянути постійне самовідчуження.

Деякі казино вказують в правилах сувору інструкцію щодо закриття рахунку. У цьому казино є щось подібне? Цікаво, чи спілкувалися ви з ботом; у наші дні це може статися дуже легко 🙁

Проте, для певності, я думаю, що не завадить подати скаргу на казино; принаймні наші експерти мають шанс дослідити.

Це посилання веде безпосередньо до функції скарги 👈

Не хвилюйтеся, ми будемо тут, щоб допомогти вам, якщо у вас виникнуть сумніви.


Автоматичний переклад.
Опубліковано f7pg89wgjk видалено
f7pg89wgjk
2 тиж. тому

Привіт, ви також змогли пояснити, чому це займає так багато часу? Ми даємо казино саме цей часовий горизонт для виплати гравцеві.

Потрібно було перевіряти чи ні? Ви грали з бонусом чи ні?

Однак я бачив, що вам вдалося подати скаргу , і наша команда розгляне всю справу. Ми побачимо, куди це піде, чи й коли ви отримаєте гроші. Я хотів би вирішити цю проблему якнайшвидше, але я не буду забігати наперед.

Якщо у вас є новини, поділіться ними зі мною.

Автоматичний переклад.
Опубліковано f7pg89wgjk видалено
f7pg89wgjk
2 тиж. тому

Я бачу, тоді подання скарги було хорошим кроком, і я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти. Іноді це може зайняти деякий час, але казино має завжди пояснювати, що відбувається, а не просто давати вам різні часові рамки весь час.

У будь-якому випадку, нам доведеться чекати подальшого розвитку подій.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
1...12 13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого