ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від Radka
|
28195 переглядів 248 відповідей |
|
1...12 13
Додати публікацію
Опубліковано Mich85 видалено
Mich85
2 міс. тому

Я вже відповів вам у цій темі: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/quickwin-withdrawal-failed/3#post-121500 , тому буде краще, якщо ми збережемо розмову в одній , і це може бути ця посадова особа.


Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я багато граю в Play'n GO у суботу, 7.6.2024 р. Я грав у «Меч і Грааль», поставивши 1,20 євро, і це принесло мені 3180,00 євро

filefilefilefile

Змінено Romi 2 міс. тому
Причина: Реклама
Автоматичний переклад.
Theofilos85
2 міс. тому

Це чудовий виграш, я теж можу уявити такий приз. Вітаю з цим і сподіваюся, вам сподобаються гроші. 🎉☘️😁

Крім того, якщо ви хочете показати це іншим гравцям, ви можете опублікувати знімок екрана свого виграшу тут, у цій темі, що ви думаєте: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/ скріншоти-виграшів--скріншоти-перемоги

У будь-якому випадку, нехай ви й надалі досягаєте успіхів і матимете більше таких перемог.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, хлопці, чи надійне казино? Я зробив депозит у розмірі 350 євро, і маю прибуток у розмірі 750 євро, я щойно зробив перший запит на зняття коштів у розмірі 500 євро, і буду чекати, щоб побачити, що станеться

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas21
1 місяць тому

Привіт, я думаю, що поки немає про що турбуватися, і ви можете бути спокійні. Ви вже верифікувалися в казино чи ні? Коли ви зняли кошти? Ви використовували якісь бонуси чи ні?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,


Я сподіваюся знайти тут пораду чи допомогу.


Я деякий час грав у Quick Win і тижнями намагався видалити або заблокувати свій обліковий запис.


Я також грав на німецьких сайтах і зміг без проблем заблокувати себе.


Моя поведінка в іграх дуже нездорова, і мене скрізь забанили, лише Quick Win є проблемою, тому що я завжди маю доступ, мені важко зупинитися.


Я спілкуюся з чатом майже щодня і написав кілька електронних листів. Мені завжди повідомляють у чаті, що вони зв’яжуться зі мною електронною поштою або запропонують мені 20-денне блокування або повернення грошей.


Цей сайт явно використовує переваги гравців із проблемами.


Сподіваюся, хтось тут може допомогти мені з тим, як мені діяти.


дякую

Автоматичний переклад.
anjaangelina
1 місяць тому

Вітаю, я бачив, що вам вдалося подати скаргу , що, безумовно, було хорошим кроком. Наша команда вивчить ситуацію та спробує вам допомогти. Я сподіваюся, що ми зможемо це зробити, тому що казино повинні сприймати такі ситуації та запити серйозно, а не легковажно. Якою була їх реакція, коли ви хотіли закрити свій обліковий запис? Що вони тобі сказали?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт

Учора ввечері я знову написав у чат Quick Win і пояснив, що зараз подав скаргу. Менш ніж через хвилину мене вигнали з чату і я більше не можу увійти (адміністратор деактивував).

Тож моє прохання нарешті задоволено. Шкода тільки, що це сталося не звичайним шляхом.


Мою проблему з Quick Win тепер вирішено.

дякую

Автоматичний переклад.
anjaangelina
1 місяць тому

Ой

Дякую за гарні новини; принаймні ви можете забути про цей жахливий досвід і рухатися далі.

Б’юся об заклад, чи буде вам цікаво шукати інше казино? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім! У мене проблеми зі зняттям балансу на QuickWin. Я встановив метод виведення візи, і він відскочив 3 рази. Тепер я спробував з міжнародним банківським переказом, ігровий рахунок не вимагає жодної необхідної верифікації.

Автоматичний переклад.
mariocapo96
1 місяць тому

Привіт,

Я вважаю, що важливо звернутися до служби підтримки та попросити у них поради. Наприклад, чи знаєте ви, чому три рази поспіль провалилася віза?

Помітили щеня, яке каже, що пішло не так? Я намагаюся сказати, що найкращий варіант - це завжди звертатися до підтримки.

Спробуйте, будь ласка, і повідомте нам, як це відбувається.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що це проблема постачальника.

Автоматичний переклад.
mariocapo96
1 місяць тому

Привіт,

це пояснення має сенс для мене. Як щодо банківського переказу, він триває? Якщо у вас виникнуть проблеми з банківським переказом, я пропоную попросити їх знайти робочий запасний варіант.

Будь ласка, повідомте нам, як ідуть справи, оскільки ми хотіли б, щоб ви отримували гроші.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, це серйозний сайт?

Автоматичний переклад.
filippo00000
3 тиж. тому

привіт Не соромтеся прочитати всю актуальну інформацію про казино тут , а також прочитати відгуки користувачів, які дещо неоднозначні, тому вам потрібно висловити власну думку. Однак індекс безпеки досить хороший, і казино також досить добре вирішуєскарги .

Ви думаєте про приєднання до цього казино?

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого