привіт
Мені шкода, що казино ще не змогло закрити ваш рахунок. Дозвольте запитати, будь ласка, яку причину закриття свого облікового запису ви назвали?
Дуже важливо чітко написати причину, тому що якщо ви просто скажете їм, що хочете закрити свій обліковий запис, тому що, скажімо, ви більше не хочете грати, логічно, що вони намагатимуться залишити вас там .
Інша ситуація, коли гравець каже, що йому потрібно закрити рахунок через проблеми з азартними іграми, звичайно. У цьому випадку казино повинно негайно закрити його, щоб уникнути будь-яких майбутніх проблем, які можуть трапитися з цим гравцем.
Ви бачите різницю? 🤔
Повідомте нам, будь ласка, у чому була ваша причина, і тоді ми побачимо, що можна зробити, і, сподіваюся, зможемо вирішити це.
Чекатимемо на вашу відповідь.
Hi.
I am sorry that the casino wasn't able to close your account yet. Let me ask you, though, what reason for the closing of your account you stated, please?
It is very important to clearly write the reason, because if you just tell them that you'd like to close your account because, let's say, you don't want to play anymore, it is logical that they will try to keep you there.
A different situation is when a player says that he needs to close the account due to the gambling problem, of course. In this case, the casino should close it right away to avoid any future issues that could happen to this player.
Do you see the difference there? 🤔
Let us know, please, what your reason was, and then we will see what can be done, and hopefully we'll be able to solve it out.
We'll wait for your reply.
Автоматичний переклад.