ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

1 рік тому від Radka
|
28216 переглядів 248 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
Jaro
3 міс. тому

Я сьогодні почекаю і якщо нічого не станеться, то подам скаргу. Або що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
witchova
3 міс. тому

Думаю, я б зробив так само. Коли ви подаєте скаргу, ви принаймні маєте задній хід і можете поки що пояснити всю ситуацію нашій команді, тому що вони також будуть задавати питання. Звичайно, якщо казино все ще не надішле вам гроші після всього, що їм потрібно, вони зв’яжуться з ним. Тому я б легко зробив так, як ви написали.

Я розумію, що в казино можуть бути затримки, але це не повинно тривати так довго, що для мене є правильним кроком.

Я думаю, що ви побачите гроші якомога швидше. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

круто

Тому що як ви пишете (пишіть), так і скарга має певні часові рамки і я очікую, що гроші справді надійдуть швидше, ніж ми б все написали і донесли. Але таким чином я був справді неприємно здивований, і це казино більше ніколи.

Автоматичний переклад.
witchova
3 міс. тому

Так принаймні ви знаєте, куди більше не підете, інколи це важливо дізнатися.

Звичайно, як ви сказали, у скарги також є часові рамки, тому я був би дуже радий, якби її було вирішено навіть без нього, але з іншого боку, якщо її продовжать, наша команда втрутиться, коли ми дізнаємося все важливе від вас і зв'яжеться з казино.

Тому, якщо ви вирішите, не соромтеся повідомити мене, і коли ви отримаєте нову інформацію, ви зможете поділитися нею зі мною.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, так, якщо це буде продовжено на вихідних, на жаль, коли сьогодні п’ятниця і є тільки ПН-ПТ з 6:00 ранку до 5:00 вечора, як затвердження, так і платежі, тому, знову ж таки, час повністю вичерпано до п..у. Доведеться почекати (вже 3 вихідних). У будь-якому разі я повідомлятиму вам про будь-які зміни.

Гарного дня 🙂 і дякую

Автоматичний переклад.
witchova
3 міс. тому

Це не найприємніше, але це єдине, що ми можемо зробити в цій ситуації.

Тож я теж буду чекати, мабуть, на хороші новини від вас.

Тож гарного дня 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт. Вибачте, що зараз пишу, але мені є чому навчитися.

Сьогодні був невеликий рух по рахунку та подальше документування для перевірки.

Тільки процес не завершується через закінчення робочого часу. Тож я думаю, що завтра це може успішно завершитися.

Тому скаржитися поки що не буду, це безглуздо. Я на це сподіваюся.

Завтра я повідомлю, як у мене справи.

до побачення

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора. Я створив обліковий запис 25/05 у Quickwin. Я зробив свій перший депозит, і я також отримав бонус за перший депозит після невеликого часу гри. Я виграв велику суму, близько 11 000 євро. Я зробив необхідне обертання, і в підсумку я отримав € 10 000 реальних грошей, які я заробив після 2 зняття 500 євро

31/05 Я почекав тиждень і побачив, що мої зняття не просуваються, я надіслав йому повідомлення в чаті, і вони сказали мені не хвилюватися

01/06 Мені сказали, що мій обліковий запис потребує перевірки

02/06 Я надсилаю їм усі документи та чекаю на перевірку, щоб мої зняття також могли продовжуватися

12/05 усі мої документи були прийняті з 04/06, і я все ще чекаю на перевірку та зняття коштів

після багатьох повідомлень мені сказали, що на цьому тижні ідентифікація буде продовжена

Я не знаю, що відбувається, якщо чесно, ви можете допомогти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Вибачте, що зараз пишу, але мені є чому навчитися.

Сьогодні був невеликий рух по рахунку та подальше документування для перевірки.

Тільки процес не завершується через закінчення робочого часу. Тож я думаю, що завтра це може успішно завершитися.

Тому скаржитися поки що не буду, це безглуздо. Я на це сподіваюся.

Завтра я повідомлю, як у мене справи.

до побачення

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож це позитивні новини.

Я сподіваюся, що ви пройдете верифікацію якомога швидше, щоб потім ви могли зняти свої гроші.

Якщо скарга ще не потрібна, це добре, але ви знаєте, що коли вам це знадобиться, ви можете зв'язатися з нами.

Я буду чекати на ваш наступний пост.

І тобі гарного дня. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора. Я створив обліковий запис 25/05 у Quickwin. Я зробив свій перший депозит, і я також отримав бонус за перший депозит після невеликого часу гри. Я виграв велику суму, близько 11 000 євро. Я зробив необхідне обертання, і в підсумку я отримав € 10 000 реальних грошей, які я заробив після 2 зняття 500 євро

31/05 Я почекав тиждень і побачив, що мої зняття не просуваються, я надіслав йому повідомлення в чаті, і вони сказали мені не хвилюватися

01/06 Мені сказали, що мій обліковий запис потребує перевірки

02/06 Я надсилаю їм усі документи та чекаю на перевірку, щоб мої зняття також могли продовжуватися

12/05 усі мої документи були прийняті з 04/06, і я все ще чекаю на перевірку та зняття коштів

після багатьох повідомлень мені сказали, що на цьому тижні ідентифікація буде продовжена

Я не знаю, що відбувається, якщо чесно, ви можете допомогти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вітаю, ми даємо казино рівно 14 днів, щоб вирішити питання перевірки та виведення коштів, тому, якщо ви не встигнете зробити це протягом цього часу, я пропоную вам подати скаргу, яку ви можетеподати за цим посиланням .

У будь-якому випадку, хороша новина полягає в тому, що вони спілкуються з вами, тому мені цікаво знати, чи ваші документи та перевірка будуть у порядку, і ви успішно пройдете цей процес. Поки цього не станеться, ви, ймовірно, не зможете зняти гроші, тож наразі вам доведеться зосередитися на тому, щоб пройти без проблем.

Як ви думаєте, ви дасте ще трохи часу чи зробите ще один крок? 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я почекаю цього тижня, тому що вони сказали, що це має бути вирішено з перевіркою

а з іншого тижня буду скаржитися

ніж за швидку відповідь

гарного дня

Автоматичний переклад.
Spartan1911
3 міс. тому

Гаразд, тоді це звучить як розумний план. Я чекаю, щоб почути, чи щось вирішиться або як воно піде, і будь ласка, дайте мені знати.

Сподіваюся, цього тижня ви зможете пройти перевірку та отримати гроші.

І тобі гарного дня. 🤗

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Яро все в порядку з казино швидкого виграшу, вони перевірили мій рахунок і внесли мій перший виграш

Автоматичний переклад.
Spartan1911
3 міс. тому

Доброго вечора, друже, щоб ти знав, тому що я граю в цій компанії майже з моменту відкриття компанії, це нормально, і ти отримаєш гроші. Єдина погана річ, яку я бачу в цій компанії, це те, що ти повинен підвищити рівень, щоб підвищити ліміт зняття p .x архівний ліміт становить 500 євро на день, і поки ви граєте та робите депозити, він зростає, тепер я досяг 2000 євро на день!!!

І ще одна річ, яку я б порекомендував вам не перевищувати 1000 євро, коли ви робите запит на зняття коштів, тому що там ви можете затримати депозит. Минулої п’ятниці я отримав прибуток у розмірі 2000 євро, і я зняв 1 раз, 1000 євро надійшло на другий день, а відразу на другий я зробив інші 1000 євро, і вони надійшли вчора.


і коли вони внесуть гроші, ви отримаєте подібний електронний лист file file

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Яро все в порядку з казино швидкого виграшу, вони перевірили мій рахунок і внесли мій перший виграш

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Приємно це чути, це сталося досить швидко, оскільки ви написали мені два дні тому. Отже, ви все ще граєте тут, якщо це вирішено? 🙂

Який спосіб оплати ви використовували для зняття грошей?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора, друже, щоб ти знав, тому що я граю в цій компанії майже з моменту відкриття компанії, це нормально, і ти отримаєш гроші. Єдина погана річ, яку я бачу в цій компанії, це те, що ти повинен підвищити рівень, щоб підвищити ліміт зняття p .x архівний ліміт становить 500 євро на день, і поки ви граєте та робите депозити, він зростає, тепер я досяг 2000 євро на день!!!

І ще одна річ, яку я б порекомендував вам не перевищувати 1000 євро, коли ви робите запит на зняття коштів, тому що там ви можете затримати депозит. Минулої п’ятниці я отримав прибуток у розмірі 2000 євро, і я зняв 1 раз, 1000 євро надійшло на другий день, а відразу на другий я зробив інші 1000 євро, і вони надійшли вчора.


і коли вони внесуть гроші, ви отримаєте подібний електронний лист file file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я думаю, гравцеві буде корисна ця інформація. Я бачу, що ви насолоджуєтеся казино протягом досить тривалого часу з моменту їх заснування.

Я б сказав, що зняття трохи обмежені, але ви отримали досить хорошу суму, якщо можете зняти 2000 євро. Але я бачу, що у вас є своя тактика, щоб це не тривало без потреби.

Тож дякуємо, що приєдналися до розмови та надали інформацію, яка може бути корисною.

Якщо у вас щось є, сміливо пишіть.

Удачі. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я все ще граю

Я використовував банківський переказ


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, theofile, дякую за пораду

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я все ще граю

Я використовував банківський переказ


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож це було досить швидко для банківського переказу. У вас також є улюблена гра чи провайдер, щоб спробувати удачу? 😀

Автоматичний переклад.
Опубліковано Mich85 видалено
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого