Це сьогоднішня відповідь, як і кожного дня протягом останніх 14 днів.
Перевіривши ваш обліковий запис, я можу підтвердити, що ваше зняття стоїть у черзі на обробку нашим фінансовим відділом.
Приносимо щирі вибачення, що Ви ще не отримали свої кошти. Ми не хотіли змусити вас чекати.
І я щойно надіслав нагадування про фінансування від вашого імені, щоб пришвидшити процес.
Наш фінансовий відділ знає про вашу затримку зняття коштів. Через велику кількість запитів усі наші виплати затримуються.
Ми просимо вас дати нам більше часу, і ми постараємося обробити ваш запит на зняття коштів якомога швидше та якнайшвидше надішлемо вам оновлення електронною поштою.
Кожен день я їх дратую і штовхаю навмисно, і це не має сенсу.
Ще одна відповідь на те, що я вже 14 днів чекаю вибору.
Я переслав ваш запит нашій фінансовій команді. Вони перевірять це за вас. Ми просимо вас надати його нам якось, і ви отримаєте оновлення електронною поштою від нашої фінансової команди якомога швидше.
Просто те саме знову і знову.
This is today's answer, just like every day for the last 14 days.
Upon checking your account, I can confirm that your withdrawal is queued for processing by our finance department.
We sincerely apologize that you have not received your funds yet. We didn't want to keep you waiting.
And I've just sent a reminder to finance on your behalf to expedite the process.
Our finance department is aware of your withdrawal delay. Due to the high volume of requests, all of our payouts are delayed.
We ask that you give us more time and we will try to process your withdrawal request as soon as possible and send you the update via email as soon as possible.
Every day I annoy them and push them on purpose and it doesn't make any sense.
Another answer to the fact that I have been waiting for 14 days to choose.
I have forwarded your request to our finance team. They will check it for you. We ask that you give it to us sometime and you should receive an email update from our finance team as soon as possible.
Just the same thing over and over again.
Toto je dnesni odpoved tak jako kazdy den uz poslednich 14dni.
Při kontrole vašeho účtu mohu potvrdit, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.
Upřímně se omlouváme, že jste dosud neobdrželi finanční prostředky. Nechtěli jsme tě nechat čekat.
A vaším jménem jsem právě poslal upomínku finančnímu oddělení, aby vám proces urychlilo.
Naše finanční oddělení si je vědomo vašeho zpoždění výběru. Kvůli velkému množství žádostí jsou všechny naše výplaty zpožděny.
Žádáme vás, abyste nám věnovali více času a my se pokusíme zpracovat vaši žádost o výběr co nejdříve a co nejdříve vám zašleme aktuální informace prostřednictvím e-mailu.
Každý den je otravuju a prudim schvalně a nemá to zadny vyznam.
Další odpověď na to že čekám už 14 dní na výběr .
Vašu žiadosť som postúpil nášmu finančnému tímu. Budú to kontrolovať za vás. Žiadame vás, aby ste nám to niekedy dali a mali by ste čo najskôr dostať e-mailom aktualizáciu od nášho finančného tímu.
Prostě pořád to samé dokola.
Автоматичний переклад.