ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від Radka
|
33477 переглядів 248 відповідей |
|
1...10 11 1213
Додати публікацію
gabrielcardosoat
5 міс. тому

Вибачте, мені теж цікава їхня відповідь. Тож не могли б ви поділитися знімком екрана? Звичайно, з Google Lens ми всі маємо шанс перекласти текст і отримати певне уявлення. 🙏


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
gabrielcardosoat
5 міс. тому

Дякую за скріншот. Я бачу, що ви нічого не дізналися з цих відповідей, чи не так? Можливо, у вас є якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я божевільно боюся, після того, як багато грав, я виграв і двічі подав запит на зняття 500 євро за останні два дні. Будемо сподіватися, що вони заплатять

Автоматичний переклад.
Claudioro78
5 міс. тому

Привіт, вітаємо з перемогою. Я б сказав, що на початку поки що немає причин для паніки та хвилювання. Ви повинні набратися терпіння і сподіватися, що гроші прийдуть.

Однак є процеси, які можуть трохи сповільнити його, тому я хотів би запитати вас, чи ви верифіковані в казино? Ви грали з бонусом чи просто депозитом?

Крім того, ми даємо казино 14 днів, щоб врегулювати всі питання щодо зняття грошей, і якщо після цього часу у вас все ще не буде грошей, повідомте нам про це.

Я буду тут, коли у вас буде оновлення. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, дякую за відповідь. Я зробив перший депозит у розмірі 20 євро, я використав бонус, потім я виграв, я подав запит на зняття коштів, тому система сказала мені, що якщо я зроблю зняття, бонус скасовується, я прийняв скасування. Потім, однак, я повторив виграний і продовжував робити депозит, доки не досяг майже 1 тис. Тоді виграш надійшов, і тепер я подав запит на зняття двох разів по 500 євро за два дні.

На моїй сторінці система каже, що верифікація не потрібна🤷🏻‍♂️

Автоматичний переклад.
Claudioro78
5 міс. тому

Я бачу, так що ви зараз чекайте виведення, верифікація не потрібна, і ми побачимо, чи будуть якісь труднощі, чи все буде добре. Тому я чекаю на оновлення, і якщо щось станеться, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, звичайно, дякую

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

оновлення

рівно через 7 днів виграш був зарахований на мій рахунок😅😅😅.

Зараз я можу вважати сайт серйозним.

Сподіваюся, так і надалі буде.

Автоматичний переклад.
Claudioro78
5 міс. тому

Тож це хороші новини та вітання. Я щиро радий, що ви отримали гроші, і я бачу, що ви продовжите грати в цьому казино, чи не так? 🎉☘️

Я сподіваюся, що все піде принаймні так само добре, як раніше, або краще, і у вас все буде добре. Не соромтеся оновлювати знову час від часу.

Схрестіть пальці та отримуйте задоволення. 🙂 😊

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день. Казино Quickwin — найгірше, що мені доводилося бачити. З 23.5. Я чекаю виплати мого виграшу. Раптом через тиждень захотіли документ, що посвідчує особу, він у них з минулого четверга лежить, а з шоу нічого не відбувається. Підтримка змусила мене відчути, що я повинен чекати, але я більше не хочу чекати. Які кроки зробити? Поведінка служби підтримки є зарозумілою, а щодо планок вітального бонусу, які я вклав і не отримав жодного бонусу, я не маю на нього права. Що це за поведінка?

Автоматичний переклад.
witchova
5 міс. тому

Привіт, я б, напевно, почав з бонусів, тому з кінця. Казино можуть або не можуть пропонувати гравцям бонуси. звичайно, якщо мова йде про якісь депозитні бонуси, то я б, напевно, теж засмутився.

Досить і того, що ви майже два тижні чекали підбору. Я б сказав, що не найкраще, якщо єдине, що ви отримаєте у відповідь, це те, що вам доведеться чекати. Це мене не задовольнило б і не дуже довіряє. Проте я хотів би зазначити, що 14 днів — це саме той термін, який ми надаємо казино, щоб вирішити все необхідне та надіслати гроші. Це означає, що якщо вам усе одно доведеться пройти верифікацію, ви, ймовірно, не матимете грошей, поки не пройдете її успішно.

Отже, якщо нічого не зміниться протягом кількох днів, коли ви досягнете двох тижнів, я б порекомендував зробити наступний крок, і це було б подання скарги.

Як ви думаєте, ви можете ще трохи потерпіти?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я б, напевно, почав з бонусів, тому з кінця. Казино можуть або не можуть пропонувати гравцям бонуси. звичайно, якщо мова йде про якісь депозитні бонуси, то я б, напевно, теж засмутився.

Досить і того, що ви майже два тижні чекали підбору. Я б сказав, що не найкраще, якщо єдине, що ви отримаєте у відповідь, це те, що вам доведеться чекати. Це мене не задовольнило б і не дуже довіряє. Проте я хотів би зазначити, що 14 днів — це саме той термін, який ми надаємо казино, щоб вирішити все необхідне та надіслати гроші. Це означає, що якщо вам усе одно доведеться пройти верифікацію, ви, ймовірно, не матимете грошей, поки не пройдете її успішно.

Отже, якщо нічого не зміниться протягом кількох днів, коли ви досягнете двох тижнів, я б порекомендував зробити наступний крок, і це було б подання скарги.

Як ви думаєте, ви можете ще трохи потерпіти?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сьогодні 14 днів із запиту на відкликання і рівно тиждень з моменту подання документа. У мене, мабуть, нічого не залишається, як чекати. Тож я чекаю, і як тільки будуть зміни, я негайно розміщу інформацію тут. Дякую за підтримку, ви дуже добрі 🙂

Автоматичний переклад.
witchova
5 міс. тому

Тож у вас є можливість подати скаргу, якщо ви не хочете залишити нічого напризволяще.

Якщо ви вирішили це зробити, простонатисніть на це посилання ⬅️

Однак, як ви сказали, доведеться почекати, щоб перевірити, чи всі документи в порядку та на якій посаді ви перебуваєте. Ви все ще підтримуєте зв’язок із казино? Напевно, я б спробував дізнатися про ситуацію, тому що просто чекати без відповіді мені було б неприємно.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо ви дізнаєтесь щось нове, і я думаю, що ситуація вирішиться та завершиться добре.

Бажаю тобі міцних нервів. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це сьогоднішня відповідь, як і кожного дня протягом останніх 14 днів.

Перевіривши ваш обліковий запис, я можу підтвердити, що ваше зняття стоїть у черзі на обробку нашим фінансовим відділом.

Приносимо щирі вибачення, що Ви ще не отримали свої кошти. Ми не хотіли змусити вас чекати.

І я щойно надіслав нагадування про фінансування від вашого імені, щоб пришвидшити процес.

Наш фінансовий відділ знає про вашу затримку зняття коштів. Через велику кількість запитів усі наші виплати затримуються.

Ми просимо вас дати нам більше часу, і ми постараємося обробити ваш запит на зняття коштів якомога швидше та якнайшвидше надішлемо вам оновлення електронною поштою.

Кожен день я їх дратую і штовхаю навмисно, і це не має сенсу.

Ще одна відповідь на те, що я вже 14 днів чекаю вибору.

Я переслав ваш запит нашій фінансовій команді. Вони перевірять це за вас. Ми просимо вас надати його нам якось, і ви отримаєте оновлення електронною поштою від нашої фінансової команди якомога швидше.


Просто те саме знову і знову.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я сьогодні почекаю і якщо нічого не станеться, то подам скаргу. Або що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
witchova
5 міс. тому

Думаю, я б зробив так само. Коли ви подаєте скаргу, ви принаймні маєте задній хід і можете поки що пояснити всю ситуацію нашій команді, тому що вони також будуть задавати питання. Звичайно, якщо казино все ще не надішле вам гроші після всього, що їм потрібно, вони зв’яжуться з ним. Тому я б легко зробив так, як ви написали.

Я розумію, що в казино можуть бути затримки, але це не повинно тривати так довго, що для мене є правильним кроком.

Я думаю, що ви побачите гроші якомога швидше. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

круто

Тому що як ви пишете (пишіть), так і скарга має певні часові рамки і я очікую, що гроші справді надійдуть швидше, ніж ми б все написали і донесли. Але таким чином я був справді неприємно здивований, і це казино більше ніколи.

Автоматичний переклад.
witchova
5 міс. тому

Так принаймні ви знаєте, куди більше не підете, інколи це важливо дізнатися.

Звичайно, як ви сказали, у скарги також є часові рамки, тому я був би дуже радий, якби її було вирішено навіть без нього, але з іншого боку, якщо її продовжать, наша команда втрутиться, коли ми дізнаємося все важливе від вас і зв'яжеться з казино.

Тому, якщо ви вирішите, не соромтеся повідомити мене, і коли ви отримаєте нову інформацію, ви зможете поділитися нею зі мною.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, так, якщо це буде продовжено на вихідних, на жаль, коли сьогодні п’ятниця і є тільки ПН-ПТ з 6:00 ранку до 5:00 вечора, як затвердження, так і платежі, тому, знову ж таки, час повністю вичерпано до п..у. Доведеться почекати (вже 3 вихідних). У будь-якому разі я повідомлятиму вам про будь-які зміни.

Гарного дня 🙂 і дякую

Автоматичний переклад.
1...10 11 1213
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого