ГоловнаФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Radka
|
51 632 переглядів 281 відповідей |
|
1...9 10 11...15

Я розумію, але я був засмучений і засмучений, я вже говорив зі службою підтримки, і вони сказали мені, що збираються повернути мені мої гроші, можливо, у мене було не найкраще ставлення, але вони також були неправі зі мною, заблокувавши мене, не дозволивши я знаю, що я був некоректний, і вони мене заблокують, я думаю, що обліковий запис перевірено, я чекаю оплати, інакше ви можете перевірити все, що хочете, я все зробив правильно

Автоматичний переклад.

Я радий чути, що ви знайшли розумне слово з казино, і тому ви повинні отримати гроші. Я розумію, що ви, мабуть, були розчаровані цією ситуацією, але іноді добре зберігати холоднокровність, щоб не погіршити ситуацію. Суть в тому, що ви повинні отримати гроші.

Тому, якщо це можливо, не соромтеся оновити нас і особливо свою скаргу, коли це станеться.

Тримаю кулаки, щоб це було якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.

Доброго вечора компанії!!!

Я хотів би запитати деякі речі.

Оскільки хтось може зробити депозит, як він може не мати можливості зняти кошти?

Коли ви робите депозит, як потім подати заявку на зняття?

Це конкретне казино має ліміт на зняття коштів на день, і він зростає залежно від суми, яку ви граєте!!!

Початковий етап до €500 в день!!!

Я прошу це тому, що особисто я ніколи не маю проблем зі зняттям коштів і щонайбільше протягом 3 днів гроші надходять на мій рахунок!!!

Автоматичний переклад.

Привіт, ти зараз чекаєш на зняття довше трьох днів? Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися в цьому процесі, тому, якщо ви тільки починаєте, я не став би негативно відразу. Ви вже змогли перевірити в казино? Чи сказали вам у казино, чому їм потрібно трохи більше часу?

Дай мені знати. 👍

Автоматичний переклад.

У понеділок я отримав електронний лист із запитом надати деталі переказу, оскільки вони сказали, що гроші будуть на рахунку через три робочі дні, і поки нічого

Автоматичний переклад.
brmp4916

Хм, мені прикро чути, що казино повідомило вам, що має надіслати вам гроші, але нічого не змінилося. Чи зв’язувалися ви з ними, що відбувається, якщо вони не надіслали вам гроші до зазначеного часу? Вони вам щось сказали?

Автоматичний переклад.

Вони не дали мені дати чи кінцеві терміни переказу, вони просто запитали мої банківські реквізити, ім’я iban тощо, але нічого про дати, вони не сказали мені, чи вони вже зробили транзакцію чи ні, вони навіть не сказали мені, коли вони це зроблять.

Автоматичний переклад.
brmp4916

Я розумію. Незважаючи на все це, нам, ймовірно, доведеться просто почекати, оскільки у вас є відкрита скарга, і тому, якщо казино не зможе вирішити цю ситуацію, наша команда проведе подальше розслідування та зв’яжеться з ними.

Якщо вони не дали вам жодних часових рамок, я це розумію, оскільки це трапляється нечасто, тому вони не вводять вас в оману без потреби. Я не знаю, що їм потрібно, щоб вручну ввести зняття коштів, але, як я вже сказав, якщо вони не відповідають і ви не отримаєте свої гроші, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти вам розібратися.

Автоматичний переклад.

Проблема в тому, що я втомився задавати запитання, а відповідей не отримую.

Автоматичний переклад.
brmp4916

Я вам повністю співчуваю у вашій ситуації. Заспокоєння було б корисним від казино і, звичайно, полегшило б дихання, але якщо вони не знають, що вам сказати, це важко.

Ось чому я радий, що у вас є відкрита скарга, і, як я вже сказав, наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам. 😉

Автоматичний переклад.

Л

Автоматичний переклад.

Доброго дня, я роблю висновок кілька днів і завжди закінчується тим, що скасовується, я поскаржуся в чаті, завжди одна відповідь, вони зроблять ручний висновок, сумно, коли приходить час знімати , це завжди ускладнення

Автоматичний переклад.
gabrielcardosoat

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, чи ви ще не пройшли процес? Коли саме ви подали запит на відкликання?

Наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , просто завжди намагайтеся надати їм усі необхідні відповіді, щоб ваша справа була вирішена якомога швидше.

Автоматичний переклад.

Привіт доброго ранку, запитав інформацію про те, чи потрібно проводити верифікацію, відповідь була, що верифікацію проводити не потрібно, просто виводити так, як був зроблений депозит

Автоматичний переклад.
gabrielcardosoat

Це саме той момент, коли я дійсно задаюся питанням, чи не краще було б просто перевірити гравця, як зазвичай, і продовжити стандартний процес виведення коштів. Наскільки я розумію зняття без KYC, затримка є прямо протилежною метою.

Відверто кажучи, здається, ми не дізнаємося більше, якщо хтось із казино не пояснить проблему.

Я хочу, щоб ви знали, що у казино є 14 повних днів, щоб виконати всі процедури, які призведуть до вирішення вашої проблеми зняття коштів, але лише після втручання Команди. Таким чином, важливо згадати, коли саме було подано запит на відкликання.

Як сказано, будь ласка, оновіть скаргу, щоб наш спеціаліст попрацював над цим. 🙏


Автоматичний переклад.

Привіт, проблема в тому, що в самому казино немає нічого, куди б я міг завантажити свої документи...

Автоматичний переклад.
gabrielcardosoat

Ну, в цьому випадку, як ви сказали, перевірка не потрібна, тому це може бути причиною того, що у них немає розділу для завантаження документів.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

У цьому випадку як найкраще вирішити проблему?

Автоматичний переклад.
gabrielcardosoat

Що ж, оскільки верифікація ще не потрібна, то нам доведеться набратися терпіння та дочекатися, поки казино встигне надіслати гроші на ваш рахунок протягом згаданих 14 днів.

Якщо вони цього не зроблять, наша команда зв’яжеться з казино, але наразі робити більше нічого.

Однак чи зв’язуєтеся ви з ними, щоб дізнатися, що відбувається з вашим відкликанням і чому виникла затримка?

Автоматичний переклад.

Гаразд, давайте почекаємо і побачимо, що станеться! Спасибі за слухання

Автоматичний переклад.
gabrielcardosoat

Дякую тобі.

Крім того, мої запитання також стосувалися того, чи підтримуєте ви зв’язок із казино, і вони сказали вам, чому у вас затримка у виведенні. Ви їх запитували?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, так, кожен день буду балакати і питати! Їх реакція полягає в лікуванні

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого