ГоловнаФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

1 рік тому від Radka
|
40 107 переглядів 267 відповідей |
|
1...13 14
2 тиж. тому

добрий вечір!

Я часто грав протягом місяця чи двох на сайті QuickWin.

Широкий вибір слотів і живих казино.

Я вносив 20 євро, 50 євро, 100 євро... навіть 500 євро на день.

Іноді я програвав, іноді вигравав, згідно з інструкцією з азартних ігор.

Ніколи не було проблем із внесенням грошей.

ЗАВЖДИ були проблеми зі зняттям, перший раз, другий раз, третій раз і так далі. Звичайно, мій обліковий запис був підтверджений документами та іншим.

Оскільки я НІКОЛИ не міг зняти кошти, мені все повернули. І оскільки я не міг нічого вдіяти зі зняттям коштів, я також чекав кілька днів або тижнів після того, як зробив запит на зняття коштів, зняття 20 євро, 100 євро, навіть до 500 євро.

Звичайно, вигравши в автомати.

Мені все повернули.. Я намагався зв’язатися чи надіслати електронні листи, але так і не отримав відповіді..

Мені просто хотілося виграти гроші....

Через кілька місяців вони починають відповідати мені, кажучи, що я нічого не можу з цим вдіяти, і вони повертають мені 20 євро БОНУСНОГО кредиту.

Після загалом близько 2 ТИСЯЧ євро депозитів з мого боку, трохи більше або трохи менше 2 ТИСЯЧ євро.

Я хотів би отримати відшкодування або хотів би поскаржитися на сайт, щоб переконатися, що вони не обманюють інших, як я... є ті, хто може потрапити на це навіть більше, ніж я.


У мене ніколи не було проблем з іншими сайтами.


Чи можете ви мені якось допомогти? Дуже дякую.

Чекаю відповідей!

З повагою.


Автоматичний переклад.
Gerilac.lac
2 тиж. тому

Привіт, я не розумію, чому казино має скасовувати ваші зняття коштів або чому це має тривати так довго, якщо ви кажете, що ви перевірені. Крім того, якщо вони не дали вам відповідної відповіді, це неправильно, з моєї точки зору.

Однак, якщо вони не пояснили, чому вони це зробили, я не думаю, що ми зайдемо дуже далеко, і це добре, що ви подали скаргу , оскільки наша команда детально вивчатиме справу, і я справді цікаво подивитися, що вони дізнаються. Вони мають досить високий індекс безпеки, тому я здивований таким лікуванням.

Але я сподіваюся, що найближчим часом ми все дізнаємося.

Якщо у вас також є щось нове, повідомте мені, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

ПРИВІТ!

Я не розумію, чому цей сайт завжди скасовував мої запити на зняття коштів... як на зняття лише 50 євро, так і на зняття до 500 євро...

У мене НІКОЛИ не було проблем із депозитами, транзакції завжди проходили добре.

Я подав скаргу, оскільки це трохи нечесна поведінка того казино.

І читаючи відгуки багатьох інших людей, які мали такі ж проблеми, як і я, я хотів відкрити скаргу і мати мінімум справедливості з цього приводу.

Я часто граю в Інтернеті, у мене є кілька ігрових облікових записів в інших казино, і я НІКОЛИ не мав проблем із цього приводу.


Quickwin навіть не зміг відповісти, чому зняття коштів не пройшло, департамент не надав цю «інформацію»...

Вони повернули мені 20 євро бонусного балансу, з яким я насправді нічого не роблю...


Я також хотів би отримати відповідь, чому цей сайт не дозволяє людям знімати гроші.

Або просте повернення коштів.


Автоматичний переклад.
Gerilac.lac
2 тиж. тому

Ймовірно, я все одно шукав би відповідь на це запитання, але, очевидно, важливо, щоб її надала казино, тому що ми можемо лише здогадуватися, чому це так.

Тому, подавши скаргу, ми, сподіваюся, дізнаємось більше та з’ясуємо, чому так сталося.

Ви знімали кошти, використовуючи той самий спосіб оплати, що й депозит?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Учора я цілий день намагався знайти одну або кілька відповідей у ​​них, але вони не змогли дати мені конкретну відповідь.

Помічники в чаті.

Я щойно отримав від них відповідь, у якій мені сказали, що відділ не може відповісти.

Я завжди знімав гроші так само, як і депозити. Коли виникали сумніви, я також намагався зняти гроші по-різному, завжди чекаючи днів транзакції, але нічого.

Казино відповіло, повернувши мені лише 20 євро бонусу.

І це дуже дивна річ.

Маючи також досвід роботи на інших ігрових сайтах.

З їхньою швидкою перемогою таке зі мною трапляється вперше.


У них навіть немає штаб-квартири, і, на мою думку, це навіть не перевірений сайт казино.

Автоматичний переклад.
Gerilac.lac
2 тиж. тому

Ну, тому я згадав, що розвиток скарги, мабуть, буде для вас найважливішим зараз, якщо ви не отримаєте нормальної відповіді від казино. Я не розумію, що відділ не може відповісти, я не часто з цим стикався. Якщо немає розслідування вашого облікового запису, але це також лише гра в припущення з мого боку.

Також я б рекомендував не грати з бонусом і залишити його, щоб більше не виникало проблем.

Вірю, що все пояснять.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Сподіваюся, щось пояснять, щоб я не повідомляв про це.

Мені було б достатньо навіть простої конкретної відповіді без повернення грошей.

І якщо вони не зможуть мені відповісти, я хочу і маю право на відшкодування. Навіть часткове повернення вкладів, які я зробив.


Щодо бонусного балансу, я знаю, як вони працюють ідеально, маючи мінімальний досвід в онлайн іграх саме..

Насправді я нічого не робив із поверненням 20 євро на БОНУСНИЙ баланс, окрім гри для задоволення.

Однак ми говоримо про трохи більше або трохи менше, ніж €2000 депозитів... з УСІМИ запитами на зняття невдалими.

Не 100 євро депозитів..

Я сподіваюся щось зробити з цим

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго вечора, як я вже згадував, у мене особисто ніколи не було проблем зі зняттям, через 2-3-5 днів гроші надходять на мій рахунок...

Зараз деякі люди не отримують грошей, я цього не можу зрозуміти.

Єдине, що я помітив останнім часом, це те, що прагматичні ігри не оновлюються.

Автоматичний переклад.
Gerilac.lac
2 тиж. тому

привіт

Незважаючи на те, що тут, на форумі, у нас може вичерпатися ідеї чи коментарі, найважливіші речі незабаром прийдуть у скаргу. Ми будемо тут, якщо вам знадобиться з кимось поговорити, але якщо я маю хоч якусь ідею, я б сказав, що ви заслуговуєте на прохолодні вихідні без стресу. Оновіть скаргу тут і зараз 👈, а потім спробуйте не думати про казино хоча б найближчі пару днів. як ти думаєш

Давайте відновимо в понеділок або щойно скарга надасть додаткову інформацію. Ви заслуговуєте на перерву, на мій погляд.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго вечора, як я вже згадував, у мене особисто ніколи не було проблем зі зняттям, через 2-3-5 днів гроші надходять на мій рахунок...

Зараз деякі люди не отримують грошей, я цього не можу зрозуміти.

Єдине, що я помітив останнім часом, це те, що прагматичні ігри не оновлюються.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Дякуємо за оновлення. Ми чудові, що зі зняттям все йде добре.

А коли справа доходить до оновлення ігор, я думаю, ви спробуйте запитати службу підтримки, чи, можливо, буде якесь оновлення.

Ви спробуєте це? Тоді обов’язково повідомте нам, що ви дізналися.

Автоматичний переклад.
1...13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого