ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від kszysio
|
26030 переглядів 229 відповідей |
|
1...5 6 7...12
Додати публікацію
7 міс. тому

Я щойно повідомив про казино тут:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing


Ви всі повинні робити те саме.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось чекає на зняття з 19/3/24 або попередні дні?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добре, але після такої кількості скарг ваш рейтинг цього казино все ще високий! Скільки ще потрібно скарг? Ви мали інформувати та захищати гравців від шахрайських казино, чи не так? Ви зв’язувалися з моєю справою, вони відповіли?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Із 219 скарг у них лише 5 невирішених, тому це одна з головних причин. Якщо казино намагається вирішити всі проблеми, то це добре для гравців, якщо вони трапляються. Справа не лише в тому, скільки їх у них є, а й у тому, як вони з цим справляються. За кожну проблему, яка не вирішена, казино отримує чорні точки, і індекс безпеки змінюватиметься залежно від цього.

Що стосується зв’язку з казино, ви будете проінформовані про це у своїй скарзі, тому це буде питанням часу.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я щойно повідомив про казино тут:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing


Ви всі повинні робити те саме.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я не бачу, щоб у казино була ліцензія Кюрасао. Чому ви їх туди донесли? Я не думаю, що вони можуть допомогти вам у цьому, якщо казино не має там ліцензії.

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
7 міс. тому

Привіт, якщо ви досить довго чекали на свої зняття, а отже, з дати, яку ви згадуєте, я б потихеньку почав думати про скаргу. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тож якщо цього не станеться, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, ви також отримуєте ту саму відповідь, і вам потрібно бути терплячим? Або казино повідомило вам щось більше? У вас уже є підтверджений обліковий запис тут?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Настав 13-й день після того, як я подав запит на зняття коштів

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Так, вони продовжують розповідати про затримки, і ні, казино ще не запитувало перевірку

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
7 міс. тому

Ну дякую, якби гроші не прийшли через кілька днів, я б подав скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . Я також додам посібник , щоб ви знали, чого очікувати у випадку всього процесу.

Однак я бачу, що в казино є однакове пояснення для всіх, але це здається мені трохи малоймовірним, тому що гравці, які чекали довше, повинні зрештою мати гроші.

Нічого не залишається, як чекати і терпіти.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Можливо, 5 невирішених, але 214, я впевнений, що для одного платежу знадобилося більше 15 днів! Вони грають із терпінням гравців і сподіваються скасувати зняття, тому все ще очікують! Моя оцінка 1/10! Найгірше казино, в яке коли-небудь грали

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
7 міс. тому

Василіс, не грай жодного євро, а просто чекай і продовжуй скаржитися тут та на інших подібних сайтах! Люди просто шахраї!

Сьогодні 2/4 грошей надійшло з 16/3 щоразу, коли вам потрібно бути терплячим,

Я бажаю вам їх отримати, хоча з того, що я бачив, вони знімуть капелюха і це займе багато часу! Удачі всім і тримайтеся подалі від цього казино

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Можливо, 5 невирішених, але 214, я впевнений, що для одного платежу знадобилося більше 15 днів! Вони грають із терпінням гравців і сподіваються скасувати зняття, тому все ще очікують! Моя оцінка 1/10! Найгірше казино, в яке коли-небудь грали

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я розумію, що це казино може стояти в кінці вашого списку, але оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, 15 днів, хоча й досить багато, все ще є нормою. Отже, якщо вони платять гравцеві гроші, то це не невирішена скарга.

Крім того, це залежить не від того, скільки скарг казино мають одне на одного, а від того, як вони поводяться з цим. Я вже казав це раніше. Тому я твердо вірю, що і в цьому випадку буде так само, і гроші прийдуть до вас, а потім ви зможете їх залишити, оскільки вони вам не підходять. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Повірте мені, кожен, хто там грав, тепер має його в кінці свого списку, тому що вони цього заслуговують! Але я вас розумію, для підтримки сайтів потрібні спонсори та реклама! У будь-якому випадку я сподіваюся, що всі гравці отримають свої гроші від цього лайнового казино

Автоматичний переклад.
strogianis
7 міс. тому

Я також сподіваюся, що всі гравці отримають гроші. Я припускаю, на вашу думку, ви не знаєте, як це тут працює, і у нас немає жодної реклами чи чогось подібного. Крім того, нашим джерелом є не казино, а самі гравці, тому я не бачу причин надавати перевагу тій чи іншій стороні. Уся справа в тому, щоб все розібратися справедливо. Тож зачекайте із звинуваченнями і сподіваюся на позитивний результат.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Коли я бачу рейтинг 8,3 для казино, яке ніколи не відповідає на живий чат чи листування та вимагає 15-20 днів для виведення коштів, щось не так! Я не звинувачував у чомусь, просто сказав, що щось не так

Автоматичний переклад.
strogianis
7 міс. тому

Так, тоді я б сказав, що ви маєте певне право думати, що коли казино так з вами поводиться.

Однак, судячи з вашої скарги , я знаю, що зрештою ви отримали свої гроші, і це мене тішить. 🙂 ☘️

Тепер у вас є можливість покинути це казино зі спокоєм, що ви отримали все. Ви зробите це і замість цього підете грати в іншому місці?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я вже десь граю!

завжди, коли я вперше граю в казино, я тестую їх, виводячи невелику суму, щоб перевірити! Posido щойно втратив щоденного гравця, і я вірю, що зрештою ніхто не буде грати в цьому шахрайському казино

Автоматичний переклад.
strogianis
7 міс. тому

У що ти граєш, друже? Дай я перевірю, чи є у нього ігри з лосами

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
7 міс. тому

Я граю Вовка, чоловіче, і в нього є все!

і бонуси без обороту, і вони відповідають, і відносно хоч і нове тут, здається, дуже варте уваги казино! Я ще не вимагав зняття коштів, але друг сказав мені, що гроші надійдуть протягом 24 годин

Автоматичний переклад.
strogianis
7 міс. тому

Супер будь добре

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вже десь граю!

завжди, коли я вперше граю в казино, я тестую їх, виводячи невелику суму, щоб перевірити! Posido щойно втратив щоденного гравця, і я вірю, що зрештою ніхто не буде грати в цьому шахрайському казино

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зрозуміло, що це хороша тактика, ймовірно, я б вчинив так само. Невеликий депозит і перевірене казино. Потрібно багато чого дізнатися, подобається вам це чи ні. Отже, цей конкретний не виграв у вас. Удачі з наступним. 😉

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого