ФорумКазиноParimatch Casino BR - загальне обговорення

Parimatch Casino BR - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від yoon
|
12475 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
les7ysc7
1 рік тому

чудово Я сподівався на якісь підказки... 🙁

Мені неприємно це говорити, але очікування, здається, наразі єдиний вихід.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не знаю, що ще робити, я все ще не маю жодних новин, єдине, що мені кажуть, це чекати скільки можна. Скільки часу займає верифікація облікового запису?

Автоматичний переклад.
les7ysc7
1 рік тому

Мені дуже прикро це чути... Ваше запитання має сенс, але я б сказав, що нам потрібно знати, що спричиняє цю затримку.

На жаль, минув місяць з тих пір, як представник казино звернувся з проблемами гравця тут, на форумі. 😕

Зараз нам може знадобитися підтримка. Це те, чого я не можу зрозуміти сам, правда в тому, що нам потрібно почекати.

Я знаю, це відстой.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони попросили у мене ще документи з того ж банку, інші мої фотографії, де видно мій лікоть, тому що вони кажуть, що на фотографії, яку я їм надіслав, не видно всього мого тіла, мені це здається жартом, я думаю, що вони вибачте, що не хочу платити, відправляйте все нове, чекаю відповіді поки немає

Автоматичний переклад.
les7ysc7
1 рік тому

Це складна ситуація, і я розумію, що ти сердишся. Однак ми побачимо, що придумає казино, коли ви знову завантажите документи.

Ми будемо чекати ваших оновлень. Сподіваюся, цього разу все буде більш позитивним і ви зможете завершити процес.

Автоматичний переклад.
les7ysc7
1 рік тому

Наберіться терпіння, не використовуйте поганих слів у чаті, отримуйте свої гроші та ніколи більше не заходите в це шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Я зазвичай не вживаю поганих слів, я просто сказав їм, що думаю, що вони шахраї, тому що минуло більше 10 днів, і вони дають мені лише привід. Вчора я надіслав їм документи, які мені надіслав банк, подивимося, чи залишиться сумнівів, що це я.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я з Перу, і у мене криза тривоги через їхній процес "перевірки", який триває вічно... Правда, я взагалі не рекомендую цю букмекерську контору. Я збираюся подати скаргу за допомогою правильних організацій.

Автоматичний переклад.
luenrimm
1 рік тому

Надішліть їм те, що вони просили, і я допоможу вам прямо тут.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Так, я вже надіслав тобі все, що ти просив, і чекаю. Дякую, друже

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав усі документи, які вони вимагали. Був альтернативний документ і кілька селфі! Останній документ відправив 12 жовтня. Кілька разів звертався в онлайн-підтримку. Кажуть, що обліковий запис перевіряють і я отримаю відповідь на електронну пошту. Я досі не отримав відповіді! Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
barnardjam79
1 рік тому

Шо тобі варто зробити? Чесно кажучи, подайте скаргу на нашому сайті. Ви досить довго чекали. Жодному казино не потрібно більше 2 тижнів для перевірки кількох документів.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніелю, у моєму випадку минуло більше 2 тижнів, а відповіді немає. Я завантажив скаргу кілька днів тому і сподіваюся, що ви можете мені допомогти, тому що я вже втрачаю надію.

Автоматичний переклад.
luenrimm
1 рік тому

Відповідно до вашої скарги я бачив, що ви надали Томасу всю інформацію, яку мали, під час перевірки облікового запису. Але в чому проблема з вашими документами?

У будь-якому випадку, мені неприємно це говорити, тому що я знаю, що ви чекали досить довго, але нам доведеться набратися терпіння, почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, чи можна було б оновити нас? Сподіваюся, все вирішиться. Я бажаю вам удачі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мені здається, що я вже все програв, я намагаюся зв’язатися з казино через онлайн-чат, і вони закривають мій чат 🙁


Автоматичний переклад.
luenrimm
1 рік тому

Я цілком розумію ваше розчарування, тому що я відчував би те саме в цій ситуації. Я все ще хочу вірити, що вашу перевірку врешті-решт буде завершено або що казино відповість протягом часу, необхідного для її успішного завершення. Переконайтеся, що ви не здаєтеся і продовжуйте намагатися вирішити цю ситуацію до кінця. Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте нам. Я бажаю вам удачі та сил. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ставив на спорт у Parimatch, у системному методі я вибрав 3/6 і отримав 4 правильно, коли я пішов подивитися виплату, мені довелося заплатити велику суму, однак вони заплатили мені менше, ніж я ставив, чому це і як я можу це вирішити.

Я вже надіслав повідомлення в службу підтримки і все ще чекаю на відповідь.

Автоматичний переклад.
emiialfa08
1 рік тому

Привіт! Оскільки ми в CasinoGuru не займаємося ставками на спорт, мені важко оцінити цю ситуацію.

Однак я хотів би допомогти вам принаймні сказати, що якщо ви вважаєте, що казино припустилося помилки, а ви її не робили, ви можете спробувати подати скаргу за цими посиланнями:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо так, чи могли б ви повідомити нам, як це вийшло? Сподіваюся, ваша справа буде вирішена. Удачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це найгірший спортивний букмекер, яким я коли-небудь користувався, і користувався багато. Коли я вперше приєднався до parimatch, мене без проблем підтвердили через 24 години. Потім я продовжив робити ставки, робити депозити та знімати без проблем. Тоді я вирішив зробити депозит у розмірі 500 доларів США, і перетворив ці гроші на понад 4300 канадських доларів. Тоді я спробував відкликати, і моє підтвердження було видалено та «в обробці». Минув майже місяць, і на електронні листи я надсилав селфі, тримаючи своє посвідчення особи, виписки з банківського рахунку, кредитні виписки, ліцензії та національні медичні картки, але досі без підтвердження. Не кажучи вже про обслуговування клієнтів, це найгірше, з чим я мав справу. Я починаю думати, що компанія шахрайська. Будь-яка порада?!

Автоматичний переклад.
busterivany
1 рік тому

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, це додаткова перевірка, але я думаю, що це не займе місяць, і ви все ще не знайдете жодного рішення. Чи дало вам казино хоча б відповідь, чому ваша перевірка все ще не завершена?

У будь-якому випадку, я вважаю, що найкращий спосіб дій у цьому випадку — подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.Відкрити скаргу можна тут за цим посиланням .

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого