1 рік тому
чудово Я сподівався на якісь підказки... 🙁
Мені неприємно це говорити, але очікування, здається, наразі єдиний вихід.
Great. I was hoping for some clues... 🙁
I hate to say that, but waiting seems to be the only option for now.
0
чудово Я сподівався на якісь підказки... 🙁
Мені неприємно це говорити, але очікування, здається, наразі єдиний вихід.
Great. I was hoping for some clues... 🙁
I hate to say that, but waiting seems to be the only option for now.
Я не знаю, що ще робити, я все ще не маю жодних новин, єдине, що мені кажуть, це чекати скільки можна. Скільки часу займає верифікація облікового запису?
I don't know what else to do, I still don't have any news, the only thing they tell me is to wait as long as you can. How long does it take to verify an account?
No se que mas hacer , todavía no tengo noticias lo único que me dicen es que espere , cuanto puede. Tardar en verificar una cuenta ?
Мені дуже прикро це чути... Ваше запитання має сенс, але я б сказав, що нам потрібно знати, що спричиняє цю затримку.
На жаль, минув місяць з тих пір, як представник казино звернувся з проблемами гравця тут, на форумі. 😕
Зараз нам може знадобитися підтримка. Це те, чого я не можу зрозуміти сам, правда в тому, що нам потрібно почекати.
Я знаю, це відстой.
I'm so sorry to hear that... Your question makes sense, but I would say we need to know what causes this delay.
Sadly, it has been a month since the casino representative addressed the player's issues here on the forum. 😕
We could use support now. This is something I can't figure out on my own, the truth is we need to wait.
I know, it sucks.
Вони попросили у мене ще документи з того ж банку, інші мої фотографії, де видно мій лікоть, тому що вони кажуть, що на фотографії, яку я їм надіслав, не видно всього мого тіла, мені це здається жартом, я думаю, що вони вибачте, що не хочу платити, відправляйте все нове, чекаю відповіді поки немає
They asked me for more documents from the same bank, other photos of me where they can see my elbow because they say that in the photo I sent them they cannot see my entire body, it seems like a joke to me, I think they are excuses for not wanting to pay, send everything new, I'm waiting for answers so far none
Me pidieron más documentos del mismo banco , otras fotos mías donde se me ve el codo porque dicen que en la foto que les mando no logran ver todo mi cuerpo , ya me parece un chiste , creo que son excusas para no querer pagar , envíe todo nuevo , estoy esperando respuestas hasta ahora ninguna
Це складна ситуація, і я розумію, що ти сердишся. Однак ми побачимо, що придумає казино, коли ви знову завантажите документи.
Ми будемо чекати ваших оновлень. Сподіваюся, цього разу все буде більш позитивним і ви зможете завершити процес.
It's a complicated situation, and I understand that you're angry. However, we'll see what the casino comes up with now when you upload the documents again.
We'll be waiting for your update. Hopefully this time it will be more positive and you will be able to complete the process.
Наберіться терпіння, не використовуйте поганих слів у чаті, отримуйте свої гроші та ніколи більше не заходите в це шахрайське казино.
Be patient, don't use bad words in the chat, receive your money and never enter this fraudulent Casino again.
Seja paciente não fale palavrão com o chat ,receba seu dinheiro e nunca mais entre neste Casino fraudulento.
Я зазвичай не вживаю поганих слів, я просто сказав їм, що думаю, що вони шахраї, тому що минуло більше 10 днів, і вони дають мені лише привід. Вчора я надіслав їм документи, які мені надіслав банк, подивимося, чи залишиться сумнівів, що це я.
I don't usually use bad words, I just told them that I thought they were scammers because it's been more than 10 days and they only give me an excuse. Yesterday I sent them the papers that the bank sent me, we'll see if that leaves no doubt that it's me.
No suelo utilizar malas palabras , solo les dije que pensaba que eran estafadores porque ya pasaron más de 10 días y solo me ponen excusa ayer les mande los papeles que no banco me mando veremos si con eso no queda duda que soy yo .
Привіт, я з Перу, і у мене криза тривоги через їхній процес "перевірки", який триває вічно... Правда, я взагалі не рекомендую цю букмекерську контору. Я збираюся подати скаргу за допомогою правильних організацій.
Hello, I'm from Peru, and I'm having an anxiety crisis because of their "verification" process, which lasts forever... the truth is, I don't recommend this betting house at all. I am going to file a complaint with the help of the correct entities.
Hola soy de per´´u, y estoy pasando una crisis de ansiedad por su proceso de "verificación", que dura una eternidad ... la verdad no recomiendo para nada esta casa de apuestas. Voy a realizar una denuncia con la ayuda de las entidades correctas.
Так, я вже надіслав тобі все, що ти просив, і чекаю. Дякую, друже
Yes, I have already sent you everything you asked for and I am waiting. Thanks my friend
Si ya le envié todo lo que me pidieron y estoy a la espera. Gracias amigo
Я надіслав усі документи, які вони вимагали. Був альтернативний документ і кілька селфі! Останній документ відправив 12 жовтня. Кілька разів звертався в онлайн-підтримку. Кажуть, що обліковий запис перевіряють і я отримаю відповідь на електронну пошту. Я досі не отримав відповіді! Що я повинен зробити?
I sent all the documents they requested. There was an alternative document and a few selfies! I sent the last document on October 12. I contacted online support several times. They say that the account is being checked and I will receive a response by email. I still haven't received a response! What should I do?
Шо тобі варто зробити? Чесно кажучи, подайте скаргу на нашому сайті. Ви досить довго чекали. Жодному казино не потрібно більше 2 тижнів для перевірки кількох документів.
What should you do? Honestly, submit a complaint on our website. You've been waiting long enough. No casino should need more than 2 weeks to verify a few documents..
Привіт Даніелю, у моєму випадку минуло більше 2 тижнів, а відповіді немає. Я завантажив скаргу кілька днів тому і сподіваюся, що ви можете мені допомогти, тому що я вже втрачаю надію.
Hello Daniel, in my case it's been more than 2 weeks and no response. I uploaded a complaint days ago and I hope you can help me because I'm already losing hope.
Hola Daniel en mi caso ya pasaron mas de 2 semanas y ninguna respuesta. He subido una queja hace días y espero que me ayude tomas porque ya estoy perdiendo las esperanzas.
Відповідно до вашої скарги я бачив, що ви надали Томасу всю інформацію, яку мали, під час перевірки облікового запису. Але в чому проблема з вашими документами?
У будь-якому випадку, мені неприємно це говорити, тому що я знаю, що ви чекали досить довго, але нам доведеться набратися терпіння, почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, чи можна було б оновити нас? Сподіваюся, все вирішиться. Я бажаю вам удачі.
According to your complaint, I saw that you provided Tomas with all the information you had as part of the account verification. But what is the problem with your documents?
Anyway, I hate to say it because I know you have been waiting for quite a long time, but we will have to be patient and wait and see how the situation develops. If you have any new information would it be possible to update us ? I hope everything will be resolved. I wish you good luck.
Мені здається, що я вже все програв, я намагаюся зв’язатися з казино через онлайн-чат, і вони закривають мій чат 🙁
I feel like I've already lost everything, I'm trying to contact the casino via online chat and they close my chat 🙁
Siento que ya lo perdí todo, estoy tratando de comunicarme con el casino por chat online y cierran mi chat 🙁
Я цілком розумію ваше розчарування, тому що я відчував би те саме в цій ситуації. Я все ще хочу вірити, що вашу перевірку врешті-решт буде завершено або що казино відповість протягом часу, необхідного для її успішного завершення. Переконайтеся, що ви не здаєтеся і продовжуйте намагатися вирішити цю ситуацію до кінця. Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте нам. Я бажаю вам удачі та сил. ☘️
I totally understand your frustration, because I would feel the same way in that situation. I still want to have faith that your verification will eventually be completed, or that the casino will respond within the time it takes to complete it successfully. Make sure you don't give up and keep trying until the end to resolve this situation. If you learn anything new, be sure to let us know. I wish you the best of luck and strength. ☘️
Я ставив на спорт у Parimatch, у системному методі я вибрав 3/6 і отримав 4 правильно, коли я пішов подивитися виплату, мені довелося заплатити велику суму, однак вони заплатили мені менше, ніж я ставив, чому це і як я можу це вирішити.
Я вже надіслав повідомлення в службу підтримки і все ще чекаю на відповідь.
I bet on sports in Parimatch, in the system method I chose 3/6 and I got 4 right, when I went to see the payment, they had to pay me a high amount however they paid me less than what I bet, why is this and how can I solve that.
I already sent a message to support and I'm still waiting for their response.
Aposté en deportes en Parimatch, en el método de sistema elegí 3/6 y acerté en 4, cuando fuí a ver el pago, me tenian que pagar una cantidad alta sin embargo me pagaron menos de lo que aposté, a qué se debe esto y cómo puedo solucionarlo.
Ya le mandé un mensaje al soporte y sigo a la espera de su respuesta.
Привіт! Оскільки ми в CasinoGuru не займаємося ставками на спорт, мені важко оцінити цю ситуацію.
Однак я хотів би допомогти вам принаймні сказати, що якщо ви вважаєте, що казино припустилося помилки, а ви її не робили, ви можете спробувати подати скаргу за цими посиланнями:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо так, чи могли б ви повідомити нам, як це вийшло? Сподіваюся, ваша справа буде вирішена. Удачі.
Hi, since we don't deal with sports betting at CasinoGuru, it is difficult for me to evaluate this situation.
However, I would like to help you at least by saying that if you think the casino made a mistake and you did not commit it, you can try to file a complaint here on these links:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you do, could you let us know how it turned out please ? I hope your case will be resolved. Good luck.
Це найгірший спортивний букмекер, яким я коли-небудь користувався, і користувався багато. Коли я вперше приєднався до parimatch, мене без проблем підтвердили через 24 години. Потім я продовжив робити ставки, робити депозити та знімати без проблем. Тоді я вирішив зробити депозит у розмірі 500 доларів США, і перетворив ці гроші на понад 4300 канадських доларів. Тоді я спробував відкликати, і моє підтвердження було видалено та «в обробці». Минув майже місяць, і на електронні листи я надсилав селфі, тримаючи своє посвідчення особи, виписки з банківського рахунку, кредитні виписки, ліцензії та національні медичні картки, але досі без підтвердження. Не кажучи вже про обслуговування клієнтів, це найгірше, з чим я мав справу. Я починаю думати, що компанія шахрайська. Будь-яка порада?!
This is the worst sports bookie I have ever used and I have used a lot. When I first joined parimatch, I was verified after 24 hours without issue. I then proceeded to place bets, deposit, and withdraw without issue. I then decided to make a deposit of $500 and I turned that money into over $4300 CAD. I then tried to withdraw and my verification was removed and "in processing". It has been nearly a month and over emails I have sent selfies holding my ID, bank statements, credit statements, licenses and national health cards but still no verification. Not to mention the customer service is the worst I’ve dealt with. I’m starting to think the company is a fraudulent one. Any advice anyone?!
Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, це додаткова перевірка, але я думаю, що це не займе місяць, і ви все ще не знайдете жодного рішення. Чи дало вам казино хоча б відповідь, чому ваша перевірка все ще не завершена?
У будь-якому випадку, я вважаю, що найкращий спосіб дій у цьому випадку — подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.Відкрити скаргу можна тут за цим посиланням .
Ви підете на це?
Hello, according to what you describe it is a supplementary verification, but I think it shouldn't take a month and you still haven't got to any solution. Has the casino even given you an answer as to why your verification is still not complete?
Either way, I think the best course of action in this case is to file a complaint and our team will try to help you. You can open a complaint here on this link.
Will you go for it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.