ГоловнаФорумКазиноParimatch Casino BR - загальне обговорення

Parimatch Casino BR - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від yoon
|
16 157 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
les7ysc7

чудово Я сподівався на якісь підказки... 🙁

Мені неприємно це говорити, але очікування, здається, наразі єдиний вихід.

Автоматичний переклад.
Radka

Я не знаю, що ще робити, я все ще не маю жодних новин, єдине, що мені кажуть, це чекати скільки можна. Скільки часу займає верифікація облікового запису?

Автоматичний переклад.
les7ysc7

Мені дуже прикро це чути... Ваше запитання має сенс, але я б сказав, що нам потрібно знати, що спричиняє цю затримку.

На жаль, минув місяць з тих пір, як представник казино звернувся з проблемами гравця тут, на форумі. 😕

Зараз нам може знадобитися підтримка. Це те, чого я не можу зрозуміти сам, правда в тому, що нам потрібно почекати.

Я знаю, це відстой.


Автоматичний переклад.

Вони попросили у мене ще документи з того ж банку, інші мої фотографії, де видно мій лікоть, тому що вони кажуть, що на фотографії, яку я їм надіслав, не видно всього мого тіла, мені це здається жартом, я думаю, що вони вибачте, що не хочу платити, відправляйте все нове, чекаю відповіді поки немає

Автоматичний переклад.
les7ysc7

Це складна ситуація, і я розумію, що ти сердишся. Однак ми побачимо, що придумає казино, коли ви знову завантажите документи.

Ми будемо чекати ваших оновлень. Сподіваюся, цього разу все буде більш позитивним і ви зможете завершити процес.

Автоматичний переклад.
les7ysc7

Наберіться терпіння, не використовуйте поганих слів у чаті, отримуйте свої гроші та ніколи більше не заходите в це шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Я зазвичай не вживаю поганих слів, я просто сказав їм, що думаю, що вони шахраї, тому що минуло більше 10 днів, і вони дають мені лише привід. Вчора я надіслав їм документи, які мені надіслав банк, подивимося, чи залишиться сумнівів, що це я.

Автоматичний переклад.

Привіт, я з Перу, і у мене криза тривоги через їхній процес "перевірки", який триває вічно... Правда, я взагалі не рекомендую цю букмекерську контору. Я збираюся подати скаргу за допомогою правильних організацій.

Автоматичний переклад.
luenrimm

Надішліть їм те, що вони просили, і я допоможу вам прямо тут.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Так, я вже надіслав тобі все, що ти просив, і чекаю. Дякую, друже

Автоматичний переклад.

Я надіслав усі документи, які вони вимагали. Був альтернативний документ і кілька селфі! Останній документ відправив 12 жовтня. Кілька разів звертався в онлайн-підтримку. Кажуть, що обліковий запис перевіряють і я отримаю відповідь на електронну пошту. Я досі не отримав відповіді! Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
barnardjam79

Шо тобі варто зробити? Чесно кажучи, подайте скаргу на нашому сайті. Ви досить довго чекали. Жодному казино не потрібно більше 2 тижнів для перевірки кількох документів.

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт Даніелю, у моєму випадку минуло більше 2 тижнів, а відповіді немає. Я завантажив скаргу кілька днів тому і сподіваюся, що ви можете мені допомогти, тому що я вже втрачаю надію.

Автоматичний переклад.
luenrimm

Відповідно до вашої скарги я бачив, що ви надали Томасу всю інформацію, яку мали, під час перевірки облікового запису. Але в чому проблема з вашими документами?

У будь-якому випадку, мені неприємно це говорити, тому що я знаю, що ви чекали досить довго, але нам доведеться набратися терпіння, почекати та подивитися, як розвиватиметься ситуація. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, чи можна було б оновити нас? Сподіваюся, все вирішиться. Я бажаю вам удачі.

Змінено
Автоматичний переклад.
Jaro

Мені здається, що я вже все програв, я намагаюся зв’язатися з казино через онлайн-чат, і вони закривають мій чат 🙁


Автоматичний переклад.
luenrimm

Я цілком розумію ваше розчарування, тому що я відчував би те саме в цій ситуації. Я все ще хочу вірити, що вашу перевірку врешті-решт буде завершено або що казино відповість протягом часу, необхідного для її успішного завершення. Переконайтеся, що ви не здаєтеся і продовжуйте намагатися вирішити цю ситуацію до кінця. Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте нам. Я бажаю вам удачі та сил. ☘️

Автоматичний переклад.

Я ставив на спорт у Parimatch, у системному методі я вибрав 3/6 і отримав 4 правильно, коли я пішов подивитися виплату, мені довелося заплатити велику суму, однак вони заплатили мені менше, ніж я ставив, чому це і як я можу це вирішити.

Я вже надіслав повідомлення в службу підтримки і все ще чекаю на відповідь.

Автоматичний переклад.
emiialfa08

Привіт! Оскільки ми в CasinoGuru не займаємося ставками на спорт, мені важко оцінити цю ситуацію.

Однак я хотів би допомогти вам принаймні сказати, що якщо ви вважаєте, що казино припустилося помилки, а ви її не робили, ви можете спробувати подати скаргу за цими посиланнями:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо так, чи могли б ви повідомити нам, як це вийшло? Сподіваюся, ваша справа буде вирішена. Удачі.

Автоматичний переклад.

Це найгірший спортивний букмекер, яким я коли-небудь користувався, і користувався багато. Коли я вперше приєднався до parimatch, мене без проблем підтвердили через 24 години. Потім я продовжив робити ставки, робити депозити та знімати без проблем. Тоді я вирішив зробити депозит у розмірі 500 доларів США, і перетворив ці гроші на понад 4300 канадських доларів. Тоді я спробував відкликати, і моє підтвердження було видалено та «в обробці». Минув майже місяць, і на електронні листи я надсилав селфі, тримаючи своє посвідчення особи, виписки з банківського рахунку, кредитні виписки, ліцензії та національні медичні картки, але досі без підтвердження. Не кажучи вже про обслуговування клієнтів, це найгірше, з чим я мав справу. Я починаю думати, що компанія шахрайська. Будь-яка порада?!

Автоматичний переклад.
busterivany

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, це додаткова перевірка, але я думаю, що це не займе місяць, і ви все ще не знайдете жодного рішення. Чи дало вам казино хоча б відповідь, чому ваша перевірка все ще не завершена?

У будь-якому випадку, я вважаю, що найкращий спосіб дій у цьому випадку — подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.Відкрити скаргу можна тут за цим посиланням .

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого