ГоловнаФорумКазиноParimatch Casino BR - загальне обговорення

Parimatch Casino BR - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від yoon
|
16 137 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
Radka

Привіт, добре, вони не закривають обліковий запис, з ними дуже важко мати справу.

Автоматичний переклад.

Parimatch справді є шахрайською компанією. Вони не дадуть вам ваших грошей. Я зіткнувся з такою ситуацією, як-от мою транзакцію не вдалося 21.06.2023, але гроші знято з мого рахунку, і вони ще не повертаються.


Я втратив надію і тепер більше з ними не граю.


Дякую, що допомогли мені.


Автоматичний переклад.

Привіт, добре, вони не закривають обліковий запис, з ними дуже важко мати справу.

Автоматичний переклад.

Ти жартуєш? Ви справді все ще чекаєте, поки обліковий запис закриють!?

Ну, а де представник казино, коли він вам потрібен, запитую я себе зараз...


Автоматичний переклад.

Parimatch справді є шахрайською компанією. Вони не дадуть вам ваших грошей. Я зіткнувся з такою ситуацією, як-от мою транзакцію не вдалося 21.06.2023, але гроші знято з мого рахунку, і вони ще не повертаються.


Я втратив надію і тепер більше з ними не граю.


Дякую, що допомогли мені.


Автоматичний переклад.

Чи є проблеми з поданням скарги, як запропоновано?

Я маю на увазі, що втрата надії – це не вихід. Я закликаю вас створити скаргу прямо зараз:

https://casino.guru/complaints/create

Це, власне, спосіб, який я запропонував. Ви розумієте, що я кажу, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Що говорить правило parimatch 80.4? Я бачив, що деякі люди не можуть вивести готівку через неї

Автоматичний переклад.

Привіт, я родом із В'єтнаму

Сторінка Parimatch закрита у В'єтнамі у 2022 році

Гроші на моєму рахунку більше 500 доларів, вони обдурили мене та заблокували двері, щоб я міг їх зняти,

Автоматичний переклад.
damtrongthucthuc

Гаразд, це серйозно. Ви повинні негайно подати скаргу.

Мені просто цікаво, чому ви так довго чекали, зараз липень, чи не так?

У будь-якому випадку, ви знаєте, як подати скаргу? Якщо вам потрібна додаткова допомога, просто запитайте.

Автоматичний переклад.

Що говорить правило parimatch 80.4? Я бачив, що деякі люди не можуть вивести готівку через неї

Автоматичний переклад.

Я б перевірив умови. На жаль, я ніколи там не реєструвався, тому не можу отримати до нього доступ. 🙁

Чи можете ви це зробити, якщо ви так стурбовані?

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Я написав скаргу, ви скасували мою скаргу, можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
damtrongthucthuc

Привіт.

Я бачу, що скарга готова:

https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-withdrawal-was-denied-after

Я вважаю, що поки що нормально. Чи можу я знати, чому ви так довго чекали, ви заявили, що "Parimatch працював у В'єтнамі та закрився наприкінці 2022 року"

Мені чесно цікаво, чому ти так довго забрав. Ви можете сказати, можливо?

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Привіт,


Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.

1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему

2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.


Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
Caniggia2021

Привіт,

Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.

1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему

2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.


Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
rathigourav9

Привіт Гурав,


Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.

1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему

2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.


Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, доброго ранку, на жаль, я не можу заблокувати обліковий запис, раджу не відкривати рахунок у цьому казино, заблокувати обліковий запис неможливо, у цьому казино немає відповідальної азартної гри.

Автоматичний переклад.
Parimatch Casino IN

Мені просто смішно, що ви нещодавно звернулися до трьох гравців з однаковим «шаблоном». Це форум, тому не соромтеся відповідати відкрито.

Це не спілкування електронною поштою 🙂

Вибачте, я повинен був це сказати.

Гарних вихідних!


Автоматичний переклад.

Привіт, у мене велика проблема з Parimatch, і я більше не знаю, що робити. Я грав близько року на global.parimatch.com/ і протягом місяця, коли я намагаюся зайти на сайт, з’являється повідомлення: «На жаль, зараз ми недоступні у вашій країні/регіоні» (я з Польща). Мені довелося використовувати VPN для доступу до сайту, потім я поспілкувався зі співробітником Parimatch і отримав відповідь:

«Як глобальна ігрова платформа номер 1, Parimatch постійно розвивається та покращує якість обслуговування клієнтів на 4 континентах. Наше бажання рости та розвиватися навчило нас ніколи не погоджуватися на найкраще. Оскільки ми хочемо надати автентичне рішення, яке ідеально підходить для глобального бренду, Parimatch потрібно трохи більше часу, щоб покращити свою стратегію локалізації та повернутися з найкращою версією.


Я запитав, що це означає, тому що я не розумію, і якщо сайт запрацює нормально, я отримав відповідь: на даний момент важко передбачити точні дати. Ми робимо все можливе, щоб повернутися до вас.


У мене є фотографії цих чатів як доказ. Минув місяць, глобальний сайт Parimatch все ще не працює, тому я не можу увійти та вивести свої кошти. Що мені робити чи просто чекати? Я написав вам 2 листи і не отримав жодної відповіді.


Коли я написав третій електронний лист, вони відповіли лише, щоб дати мій ідентифікаційний номер (серйозно це допомога??) Я просто хочу, щоб сайт Parimatch почав працювати в Польщі, або написати конкретно, що відбувається, що сайт не працює більше місяця.

Змінено
Автоматичний переклад.
Medic78

Звучить як справжній безлад для мене. Просто кажу...

На щастя, вам вдалося надіслати скаргу – молодці!

Наступне, що ви повинні спробувати, це відповісти на останню публікацію Parimatch, опубліковану тиждень тому представником казино. Для цього використовуйте кнопку відповіді.

Подивимося, чи отримаємо ми оновлення тут, на форумі. Що ти сказав?


Автоматичний переклад.

Це не дозволяє мені забрати свої гроші, тому що вони кажуть, що мій рахунок не підтверджено, і це здається мені неповагою, оскільки я поклав і надіслав усі свої документи, які вони просили, фотографії, я навіть надіслав квитанцію про депозит у казино, Я не знаю, чому так довго триває перевірка мого облікового запису

Автоматичний переклад.
les7ysc7

У цьому випадку я думаю, що вам слід спробувати з’ясувати, що заважає підтвердити ваш обліковий запис.

У вас є уявлення, у чому може бути заковика?

Автоматичний переклад.
Radka

Я не маю відповіді від казино, я спілкувався більше 50 разів, і це завжди одна і та ж відповідь, вам потрібно чекати підтвердження, і для деяких це може зайняти більше часу, ніж для інших.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого