Привіт, у мене велика проблема з Parimatch, і я більше не знаю, що робити. Я грав близько року на global.parimatch.com/ і протягом місяця, коли я намагаюся зайти на сайт, з’являється повідомлення: «На жаль, зараз ми недоступні у вашій країні/регіоні» (я з Польща). Мені довелося використовувати VPN для доступу до сайту, потім я поспілкувався зі співробітником Parimatch і отримав відповідь:
«Як глобальна ігрова платформа номер 1, Parimatch постійно розвивається та покращує якість обслуговування клієнтів на 4 континентах. Наше бажання рости та розвиватися навчило нас ніколи не погоджуватися на найкраще. Оскільки ми хочемо надати автентичне рішення, яке ідеально підходить для глобального бренду, Parimatch потрібно трохи більше часу, щоб покращити свою стратегію локалізації та повернутися з найкращою версією.
Я запитав, що це означає, тому що я не розумію, і якщо сайт запрацює нормально, я отримав відповідь: на даний момент важко передбачити точні дати. Ми робимо все можливе, щоб повернутися до вас.
У мене є фотографії цих чатів як доказ. Минув місяць, глобальний сайт Parimatch все ще не працює, тому я не можу увійти та вивести свої кошти. Що мені робити чи просто чекати? Я написав вам 2 листи і не отримав жодної відповіді.
Коли я написав третій електронний лист, вони відповіли лише, щоб дати мій ідентифікаційний номер (серйозно це допомога??) Я просто хочу, щоб сайт Parimatch почав працювати в Польщі, або написати конкретно, що відбувається, що сайт не працює більше місяця.
Hello, I have a big problem with Parimatch and I don't know what to do anymore. I've been playing for about a year on global.parimatch.com/ and for a month, now when I try to access the site it says "Sorry, we are not available in your country/region right now' (I am from Poland). I had to use a VPN to access the site, I then chatted to a Parimatch employee and got the response :
"Being number 1 global gaming platform,Parimatch is continuously developing and improving the quality of its customer experience across 4 continents. Our willingness to grow and develop has taught us never settle for less than the best. As we want to deliver the authentic solution that perfectly suits Global brand,Parimatch needs a little bit more time to enhance its localization strategy and come back with the best version.
I asked what exactly it means because I don't understand and if the site will start working normally, I got the answer: At the moment it's difficult to predict the exact dates. We do our best to get back to you.
I have photos of these chat conversations as proof. It's been a month, the global Parimatch site is still down, so I can't log in and withdraw my funds. What should I do, or should I just wait? I have written 2 emails to you and have not received any reply.
When I wrote the third e-mail, they replied only to give my id number (seriously this is help??) I just want the parimatch website to start working in Poland, or to write specifically what is happening that the site has been down for over a month.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.