ГоловнаФорумКазиноParimatch Casino BR - загальне обговорення

Parimatch Casino BR - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від yoon
|
13 439 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
Radka
1 рік тому

Привіт, добре, вони не закривають обліковий запис, з ними дуже важко мати справу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Parimatch справді є шахрайською компанією. Вони не дадуть вам ваших грошей. Я зіткнувся з такою ситуацією, як-от мою транзакцію не вдалося 21.06.2023, але гроші знято з мого рахунку, і вони ще не повертаються.


Я втратив надію і тепер більше з ними не граю.


Дякую, що допомогли мені.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, добре, вони не закривають обліковий запис, з ними дуже важко мати справу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ти жартуєш? Ви справді все ще чекаєте, поки обліковий запис закриють!?

Ну, а де представник казино, коли він вам потрібен, запитую я себе зараз...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Parimatch справді є шахрайською компанією. Вони не дадуть вам ваших грошей. Я зіткнувся з такою ситуацією, як-от мою транзакцію не вдалося 21.06.2023, але гроші знято з мого рахунку, і вони ще не повертаються.


Я втратив надію і тепер більше з ними не граю.


Дякую, що допомогли мені.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є проблеми з поданням скарги, як запропоновано?

Я маю на увазі, що втрата надії – це не вихід. Я закликаю вас створити скаргу прямо зараз:

https://casino.guru/complaints/create

Це, власне, спосіб, який я запропонував. Ви розумієте, що я кажу, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що говорить правило parimatch 80.4? Я бачив, що деякі люди не можуть вивести готівку через неї

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я родом із В'єтнаму

Сторінка Parimatch закрита у В'єтнамі у 2022 році

Гроші на моєму рахунку більше 500 доларів, вони обдурили мене та заблокували двері, щоб я міг їх зняти,

Автоматичний переклад.
damtrongthucthuc
1 рік тому

Гаразд, це серйозно. Ви повинні негайно подати скаргу.

Мені просто цікаво, чому ви так довго чекали, зараз липень, чи не так?

У будь-якому випадку, ви знаєте, як подати скаргу? Якщо вам потрібна додаткова допомога, просто запитайте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що говорить правило parimatch 80.4? Я бачив, що деякі люди не можуть вивести готівку через неї

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б перевірив умови. На жаль, я ніколи там не реєструвався, тому не можу отримати до нього доступ. 🙁

Чи можете ви це зробити, якщо ви так стурбовані?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я написав скаргу, ви скасували мою скаргу, можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
damtrongthucthuc
1 рік тому

Привіт.

Я бачу, що скарга готова:

https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-withdrawal-was-denied-after

Я вважаю, що поки що нормально. Чи можу я знати, чому ви так довго чекали, ви заявили, що "Parimatch працював у В'єтнамі та закрився наприкінці 2022 року"

Мені чесно цікаво, чому ти так довго забрав. Ви можете сказати, можливо?

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Привіт,


Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.

1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему

2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.


Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Привіт,

Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.

1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему

2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.


Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
rathigourav9
1 рік тому

Привіт Гурав,


Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.

1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему

2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.


Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, доброго ранку, на жаль, я не можу заблокувати обліковий запис, раджу не відкривати рахунок у цьому казино, заблокувати обліковий запис неможливо, у цьому казино немає відповідальної азартної гри.

Автоматичний переклад.
Parimatch Casino IN
1 рік тому

Мені просто смішно, що ви нещодавно звернулися до трьох гравців з однаковим «шаблоном». Це форум, тому не соромтеся відповідати відкрито.

Це не спілкування електронною поштою 🙂

Вибачте, я повинен був це сказати.

Гарних вихідних!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене велика проблема з Parimatch, і я більше не знаю, що робити. Я грав близько року на global.parimatch.com/ і протягом місяця, коли я намагаюся зайти на сайт, з’являється повідомлення: «На жаль, зараз ми недоступні у вашій країні/регіоні» (я з Польща). Мені довелося використовувати VPN для доступу до сайту, потім я поспілкувався зі співробітником Parimatch і отримав відповідь:

«Як глобальна ігрова платформа номер 1, Parimatch постійно розвивається та покращує якість обслуговування клієнтів на 4 континентах. Наше бажання рости та розвиватися навчило нас ніколи не погоджуватися на найкраще. Оскільки ми хочемо надати автентичне рішення, яке ідеально підходить для глобального бренду, Parimatch потрібно трохи більше часу, щоб покращити свою стратегію локалізації та повернутися з найкращою версією.


Я запитав, що це означає, тому що я не розумію, і якщо сайт запрацює нормально, я отримав відповідь: на даний момент важко передбачити точні дати. Ми робимо все можливе, щоб повернутися до вас.


У мене є фотографії цих чатів як доказ. Минув місяць, глобальний сайт Parimatch все ще не працює, тому я не можу увійти та вивести свої кошти. Що мені робити чи просто чекати? Я написав вам 2 листи і не отримав жодної відповіді.


Коли я написав третій електронний лист, вони відповіли лише, щоб дати мій ідентифікаційний номер (серйозно це допомога??) Я просто хочу, щоб сайт Parimatch почав працювати в Польщі, або написати конкретно, що відбувається, що сайт не працює більше місяця.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Medic78
1 рік тому

Звучить як справжній безлад для мене. Просто кажу...

На щастя, вам вдалося надіслати скаргу – молодці!

Наступне, що ви повинні спробувати, це відповісти на останню публікацію Parimatch, опубліковану тиждень тому представником казино. Для цього використовуйте кнопку відповіді.

Подивимося, чи отримаємо ми оновлення тут, на форумі. Що ти сказав?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не дозволяє мені забрати свої гроші, тому що вони кажуть, що мій рахунок не підтверджено, і це здається мені неповагою, оскільки я поклав і надіслав усі свої документи, які вони просили, фотографії, я навіть надіслав квитанцію про депозит у казино, Я не знаю, чому так довго триває перевірка мого облікового запису

Автоматичний переклад.
les7ysc7
1 рік тому

У цьому випадку я думаю, що вам слід спробувати з’ясувати, що заважає підтвердити ваш обліковий запис.

У вас є уявлення, у чому може бути заковика?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не маю відповіді від казино, я спілкувався більше 50 разів, і це завжди одна і та ж відповідь, вам потрібно чекати підтвердження, і для деяких це може зайняти більше часу, ніж для інших.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого