2 р. тому
Тут ви можете обговорити Parimatch Casino BR, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Правило 80.4 будьте обережні
як тільки ви виграєте, вони не платять, посилаючись на правило 80.4
Але вони не покажуть докази або щось інше, вони просто скажуть, що ви порушили правила.
Дуже простий спосіб керувати казино, коли вам доведеться платити, вам доведеться просто сказати, що гравці порушили правила.
Це шахрайський сайт.
Rule 80.4 be careful
once you win they will not pay citing the rule 80.4
But they will not show the proof or anything, they will just say you violated the rules.
Very easy way to run a casino, when you have to pay, you will have just to say players violated the rules.
This is a scam site.
Десять, якщо ви не зробили нічого поганого, ви завжди можете подати скаргу на нашому веб-сайті: https://casino.guru/complaints
До речі, чого не сказано в правилі?
Ten if you did nothing wrong, you can always submit a complaint through our website: https://casino.guru/complaints
By the way, what doesn't the rule say?
Я зробив депозит у цьому казино, думаючи, що це було чесно, вони дали мені безкоштовні обертання, я попросив їх заблокувати раунди, вони не заблокували, мій баланс застряг, а їхні бонуси не можна використовувати в усіх іграх, я програв свої гроші, будь-яке казино блокує отримані бонуси до того, як ви використаєте той самий .це кожен шахрай, підтримка не допомагає і дає лише те саме повідомлення, не робіть депозит у цьому будинку.
I deposited in this Casino thinking it was honest, they gave me free spins I asked them to block the rounds, they didn't block it, my balance was stuck, and their bonuses cannot be used in all games, I lost my money, any Casino blocks the bonuses received before you use the same .that's every scammer the support doesn't help and only gives the same message, don't deposit in this houses.
Depositei neste Casino achando que era honesto,me deram rodadas grátis pedi para bloquearam as rodadas,não bloquearam ficou com meu saldo preso,e os bônus deles não pode usar em todos os jogos ,perdi meu dinheiro, qualquer Casino bloqueia os bônus recebidos antes de vc usar os mesmos .isso é casa golpistas o suporte não ajuda e só dá a mesma mensagem,não depositem nesta casas.
Мені шкода, що у вас проблеми з казино. Якщо я правильно зрозумів, ви отримали безкоштовні обертання і не хотіли використовувати бонус?
Якщо ми говоримо про те, на які ігри можна використовувати бонус, це завжди може визначити казино, і в цьому випадку я не бачу проблеми. Якщо вам потрібна додаткова інформація про бонуси та їх роботу, я думаю, це посилання може бути корисним у майбутньому:https://casino.guru/casino-bonuses
З іншого боку, я не вважаю нормальним зв’язуватися зі службою підтримки й отримувати лише марні й нерелевантні відповіді.
Я бачив, що ви подали скаргу на це казино та хочете закрити свій рахунок у цьому казино. Я думаю, що якщо казино працює подібним чином, я б не хотів грати в подібному.
Чи можу я запитати, чи ви надіслали електронний лист до служби підтримки відповідно до інструкцій у скарзі? Якщо так, чи змогли ви закрити обліковий запис? Якщо ні, ви можете повідомити нам, як ви прогресували.
Я сподіваюся, що ви зможете вирішити цю справу на ваше задоволення.
I'm sorry you're having problems with the casino. If I understand correctly, you got free spins and you didn't want to use the bonus ?
If we are talking about which games the bonus can be used on, that can always be determined by the casino, also in this case I don't see the problem. If you need more information about bonuses and how they work, I think this link might be useful in the future: https://casino.guru/casino-bonuses
On the other hand, I don't think it's okay to contact the support and receive only unhelpful and irrelevant answers.
I have seen that you have opened a complaint for this casino, and you want to close your account in the casino. I think if the casino is run in a similar way, I wouldn't want to play in a similar one.
May I ask if you sent an email to the support according to the instructions in the complaint ? If so, were you able to close the account ? If not you can update us how you progressed.
I hope you will be able to resolve this case to your satisfaction.
Привіт, добре, вони хочуть, щоб я відправив селфі з моїми документами, я просто редагую, щоб заблокувати обліковий запис, я не прошу вивести, вони роблять все, щоб не заблокувати обліковий запис, моя електронна пошта на сайті така 18andextreme@gmail.com
Hello, all right, they want me to send a selfie with my documents, I'm just editing to block the account, I'm not asking for a withdrawal, they do everything not to block the account, my email on the website is 18andextreme@gmail.com
Olá tudo bem ,eles querem que eu envie selfie com meus documentos,só estou edindo para bloquear a conta ,não estou pedindo saque ,fazem de tudo para não bloquear a conta ,meu email no site é 18andextreme@gmail.com
Шановний Parimatch!
Мій ідентифікатор parimatch 618964846.
Відповідно до вашої кінцевої пошти моя дата вилучення 25.06.2023.
Я долучив знімок екрана додатка parimatch, у якому дата виходу чітко вказана 21 та 22 червня 2023 року для вашої довідки.
Тоді ваші три робочі дні не відраховуються з 25.06.23.
Зняття 8450 рупій 21.06.2023 і 9400, 6000, 7700 рупій 22.06.2023, але сума ще не отримана.
Крім того, я збираюся подати скаргу, якщо я не отримаю свої гроші сьогодні, і поставлю оцінку 0. Це дійсно неприйнятно.
Платіжна система Parimatch дуже погана. Я розміщу це відкликання випусків на платформі соціальних мереж, якщо ви не сплатите мою суму вчасно.
Будь ласка, надішліть мою суму зняття зараз.
З повагою:
Гурав
7982429914
Dear Parimatch,
My parimatch id is 618964846.
As per your trailing mail my withdrawal date is 25.06.2023.
I have attached screenshot of parimatch application in which withdrawal date is clearly 21st and 22nd june 2023for your reference.
Then your three business days are not calculated from 25.06.23.
Withdrawal on Rs8450 on 21.06.2023 and Rs 9400, 6000, 7700 on 22.06.2023 but amount is not received yet.
Also, i am going to raise a complaint if i will not received my money today and give 0 rating. This is really not acceptable.
Parimatch payment system is so poor. I am putting this withdrawal of issues on social media platform if you will not pay my amount on time.
Please send my withdrawal amount now.
Regards:
Gourav
7982429914
Привіт!
Я щойно переніс ваш допис сюди, тому що це офіційна тема Parimatch. Не зовсім впевнений, що ви отримаєте пряму відповідь від представника казино, але принаймні ми можемо спробувати. 🙂
Крім того, спробуйте скористатися кнопкою відповіді - знайдіть щось у старій публікації, опублікованій представником казино, і скористайтеся кнопкою "відповісти", тоді він або вона повинні отримати сповіщення.
У будь-якому випадку, ви на зв'язку з казино? Ваш обліковий запис принаймні підтверджено?
Дайте нам знати.
Hello there!
I just moved your post here because this is the official Parimatch thread. Not entirely sure you'll get a direct response from the casino representative, but at least we can give it a try. 🙂
Alternatively, try to use the reply button - find some on the older post posted by the casino representing and use the "reply" then he or she should be notified.
Anyway, are you in touch with the casino? Has your account been verified, at least?
Let us know.
Шановний Юн,
Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.
1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему
2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.
Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.
Гарного дня!
Dear Yoon,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Привіт Гурав,
Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.
1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему
2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.
Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.
Гарного дня!
Hi Gourav,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Шановний Caniggia2021!
Нам шкода, що ваш досвід не виправдав ваших очікувань. Ми хотіли б почути більше про ваш досвід, щоб наступного разу ми могли надати кращий.
1. Не могли б ви надати своє посвідчення особи, коротко опишіть свою проблему
2. Або зверніться до нашої служби підтримки - support@parimatch.in.
Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше допомогти вам із вашими запитами. Наша служба підтримки завжди має найактуальніші оновлення щодо ваших запитань, тому ми просимо терпіння.
Гарного дня!
Dear Caniggia2021,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Шановний Родрігесе,
Будь ласка, надайте свій ідентифікатор, коротко опишіть свою проблему електронною поштою support@parimatch.in.
Dear Rodrigues,
please please provide your ID, briefly describe your issue via email support@parimatch.in.
Я просто хочу, щоб ви заблокували обліковий запис, я нічого особливого не прошу
I just want you to block the account, I'm not asking for anything much
Quero somente que vcs bloquea a conta ,não estou pedindo nada de mais
Шановний Parimatch!
Мій ідентифікатор parimatch 618964846.
Будь ласка, повідомте мені статус мого повернення 5200 рупій
Сьогодні 15 день. І ви маєте поліс у відповідь на 5 робочих днів. Я думаю, що ви працюєте з дуже поганою платіжною системою.
Я прошу всіх користувачів parimatch не повертати вам кошти. Будь ласка, не грайтеся з ними.
Моя транзакція не відбулася 21.06.2023, але гроші зняли з мого рахунку та ще не повернули мої гроші.
Будь ласка, поверніть мої гроші якнайшвидше, інакше мені доведеться закрити свій рахунок.
Крім того, я збираюся подати скаргу, якщо я не отримаю свої гроші сьогодні, і поставлю оцінку 0. Це дійсно неприйнятно.
Я надіслав багато електронних листів, багато онлайн-чатів. Кожного разу, коли вони присилають мене, працюють експерти. Але мені гроші не повертають.
Будь ласка, поверніть мені гроші.
Dear Parimatch,
My parimatch id is 618964846.
Please let me know the status of my refund of Rs 5200
Today is 15th day. And you have policy in return of 5 business days . I think you are running with very poor payment system.
I request all user of parimatch that they don't give your refund. Pls don't play with them.
My transaction was failed on 21.06.2023 but money deducted from my account and not refund my money yet.
PLease refund my money at the earliest or i have to close my account.
Also, i am going to raise a complaint if i will not received my money today and give 0 rating. This is really not acceptable.
I have sent many emails, many online chats. Everytime they send me experts are working. But they don't refund my money.
Please refund my money .
Я просто хочу заблокувати обліковий запис, щоб все це блокувало обліковий запис
I just want to block the account so that all this is blocking an account
Eu só quero bloquear a conta pra que tudo isso,tá bloquear uma conta
Я прошу всіх користувачів parimatch, будь ласка, не грайте в parimatch. Вони не дадуть вам ваших грошей. Я зіткнувся з такою ситуацією, як-от мою транзакцію не вдалося 21.06.2023, але гроші знято з мого рахунку, і вони ще не повертаються.
Щоразу, коли вони відповідають, працюють експерти. Вони нічого не роблять. Це моє особисте прохання до всіх вас не гратися з ними.
I request all parimatch users, please dont play in parimatch. They won't give you your money. I am facing situation i.e My transaction was failed on 21.06.2023 but money deducted from my account and not refund my money yet.
Every time they reply experts are working. They are doing nothing. It's my personal request to all of you don't play with them.
Привіт.
Я просто хочу знати, чи ваш обліковий запис закрито. Минуло 5 днів, тож, сподіваюся, проблему вирішено. Дайте мені знати, будь ласка.
Hello there.
I just want to know whether your account has been closed. It has been 5 days, so hopefully, the issue is now solved. Let me know, please.
Чи можу я запропонувати подати скаргу? Я бачу, що у вас виникли проблеми в тому ж казино ще в 2021 році, але, чесно кажучи, ви не відповіли. Що ж, функція скарги все ще доступна для вас безкоштовно.
Як це звучить для вас?
May I suggest submitting the complaint? I see you had some issues in the same casino back in 2021, but frankly, you failed to respond. Well, the complaint feature is still available for free to you.
How does that sound to you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.