ФорумКазиноParimatch Casino BR - загальне обговорення

Parimatch Casino BR - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від yoon
|
10496 переглядів 67 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
busterivany
10 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, це додаткова перевірка, але я думаю, що це не займе місяць, і ви все ще не знайдете жодного рішення. Чи дало вам казино хоча б відповідь, чому ваша перевірка все ще не завершена?

У будь-якому випадку, я вважаю, що найкращий спосіб дій у цьому випадку — подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.Відкрити скаргу можна тут за цим посиланням .

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Parimatch дозволив шахраю вкрасти 5250 солей з мого рахунку. Крім того, з обліковим записом, яким я ніколи не користувався і не на моє ім’я, як можливо, що будь-хто може отримати доступ до вашого облікового запису та зняти гроші, тепер служба підтримки нічого не повідомляє мені про моє зняття, я взагалі не рекомендую цю сторінку якщо ви хочете дбати про свої гроші, є багато кращих.


Автоматичний переклад.
gianluka0128
8 міс. тому

Привіт, це виглядає як досить складна проблема. Гроші, зняті з вашого рахунку, були зняті? Ви нікому не повідомляли пароль свого облікового запису чи нічого подібного, якщо це було так?

Чи правильно я зрозумів, що зараз ви вивели гроші і чекаєте на гроші чи вам все ще повідомляють про зникнення грошей? Ви вже підтвердили свій рахунок у цьому казино?

У будь-якому разі важливо те, що ви подали скаргу та вчинили правильно, тому що наша команда проведе розслідування та з’ясує, що сталося. Я сподіваюся, що ми зможемо це якось вирішити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний, доброго вечора! Я граю на pe.parimatch протягом кількох місяців, але з цього місяця вони не дозволяють мені виводити гроші. Вони також не повідомляють мені причини, чому вони відхиляють мої зняття. З'являється лише повідомлення «Сталася помилка з оплатою. Кошти повернуто на рахунок клієнта». Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони згенерували для мене квиток після стількох очікувань, однак минуло 2 дні, і ніхто мені не відповідає.

Будь ласка, максимально підтримайте. Я бачу, що він ліцензований "gaming-curacao", але коли я переходжу на цей веб-сайт, то не бачу жодного розділу, де можна подати скаргу.


З повагою

Автоматичний переклад.
haroltv54
5 міс. тому

Привіт, я помітив, що у вас є проблема зі зняттям коштів у казино, але вони не повідомляють жодної причини, крім того, що сталася помилка платежу. Ви більше нічого не дізналися після того, як ввели квиток? Я припускаю, що казино доведеться провести подальше розслідування, щоб дати вам остаточну відповідь, а до того часу їм нічого вам сказати. Яким способом ви намагалися зняти?

Скільки часу триває вся ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, Джаро, з 4/04 вони відхилили 5 вилучень. Я виконав усі умови, щоб мати можливість відмовитися. Я кілька разів звертався до чату, де вони не відповідають і не вирішують. Вони згенерували для мене квитанцію 5 днів тому, і там все ще написано "ми над цим працюємо". Вони не дають мені жодного рішення, а на моєму балансі 2360 солей. file

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
haroltv54
5 міс. тому

Неприємно, коли казино нічого не говорить. Ми даємо їм 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, і якщо вони цього не зробили, ми зв’яжемося з казино та подивимося, чи зможемо це вирішити.

Однак, якщо випадково це вдасться вирішити до закінчення часу, повідомте нам про це. Можливо, вони повернуться до вас із створеним вами квитком, але нам доведеться набратися терпіння.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, дуже дякую. Тож тепер мені потрібно чекати 14 днів.

Автоматичний переклад.
haroltv54
5 міс. тому

Я не думаю, що вам доведеться чекати 14 днів, 14 днів відраховуються від зняття, яке ви зробили. Крім того, у вашому таймері є 2 дні та кілька годин на скаргу, тож я припускаю, що потім Крістіна запитає вас, чи отримали ви гроші чи ні, і ми, ймовірно, проведемо подальше розслідування та спробуємо зв’язатися з казино.

У будь-якому випадку, якщо щось зміниться, повідомте нам. 🙂

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.