ФорумКазиноOld Havana Casino - загальне обговорення

Old Havana Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від zena5755
|
13891 переглядів 110 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
dorinamarcu14
7 міс. тому

Ймовірно, вам доведеться чекати від 2 до 3 тижнів, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Це те, через що я проходив багато разів.

Автоматичний переклад.
zena5755
7 міс. тому

але поки ви зробите депозит, це не займе багато часу..... ха-ха-ха


Господи... нічого, грай краще в Croco Casino! Я не знаю, чому я потрапив у Стару Гавану саме тут, для бонусу, для різноманітності

Автоматичний переклад.
dorinamarcu14
7 міс. тому

Грайте в крокодил! Trash Casino IMO!

Автоматичний переклад.
zena5755
7 міс. тому

Ну у них такі ж ігри (я обмежуюся тільки слотами) і виведення обробляються набагато швидше, вони також дають більше можливостей для виведення коштів, мені дуже зручно, що це робиться прямо на картку наприклад


Тепер кожен із досвідом, який вони мали, але так, ці люди мене дивують тим, що вони навіть не змінюють статус заявки

Автоматичний переклад.
dorinamarcu14
7 міс. тому

Я використовую однакові документи для кожного казино. Для цього вони потрібні на випадок, якщо я виграю, і я дав його цим людям, які грали в кроко, і вони їм усім відмовили. Тож я відіграв свої гроші й вийшов. Не варто загострення виправляти те, що вони хотіли виправити. Я навіть не турбувався, і виграш був дуже маленьким.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
dorinamarcu14
7 міс. тому

Можливо, ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки, щоб отримати відповіді з цього приводу? Вони повинні бути в змозі все вам пояснити. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Звичайно, надішліть електронний лист протягом 2 днів після того, як побачите, що мій запит не змінився....


Сьогодні я отримав відповідь, що іншими словами, для Європи і не знаю, для яких ще країн правила бонусів, які вони дають, відрізняються... мені здається, що виправдання і правила вигадуються як користувач виграв і хоче зняти гроші...

Ті умови, які вони поставили, щоб мати можливість зняти будь-який прибуток із цього бонусу, добре, я їх виконав, я досяг суми, яку вони вимагали, щоб мати можливість зняти гроші, більше того, я навіть зробив невеликий депозит (тому що до Я бачу, що можна зняти гроші, я, очевидно, не ризикую великими грошима), оскільки максимальна сума, яку можна зняти з бонусу, не досягає мінімуму, необхідного для зняття коштів...

За їх словами, я не досяг ставки, яка потрібна, якщо ви живете в Європі (коли я також заявив, що живу в Іспанії під час реєстрації, я не знаю, де вони думають, що Іспанія розташована)... Я більше не маю нічого в моєму обліковому записі, ані те, що в мене є активний бонус, чи скільки я маю продовжувати робити ставки... Я НЕ ЗНАЮ, вони мене зовсім не переконують... Я вже був здивований, що онлайн-казино платить користувачеві кому пощастило виграти трохи грошей 🤣🤣🤣....


Автоматичний переклад.
dorinamarcu14
7 міс. тому

Хм, справді, не винятковий досвід.

На мою думку, такої ситуації можна було б уникнути, якби казино реалізувало кращі функції програмного забезпечення.

Я можу уявити, що якщо ви не залучитесь до служби підтримки, здається, ніхто не дізнається, яку країну ви вказали в реєстраційній формі, у багатьох випадках країна навіть заповнюється автоматично на основі нашої IP-адреси. У будь-якому випадку, моя точка зору досить проста - кожному гравцеві слід дозволити правильно бачити прогрес своїх ставок, виходячи з особливостей облікового запису. Хоча така річ має бути доступною на умовах, які можуть бути достатніми для казино, я не зовсім впевнений, що цього достатньо для гравців. 🤷‍♀️

Так чи інакше, я сподіваюся, що у вас більше ніколи не буде такої боротьби.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

вже!!! Я думаю те саме... спочатку я не розумію, чому я можу отримати бонус із певними умовами, які я виконав!!!... потім мені кажуть, що для Європи є інші умови... вони повинні були застосував ці умови з самого початку або не дозволив мені отримати доступ до вітального бонусу, або встановив умови відповідно до кожної країни...


Умови, які... ну, що ви кажете, я більше не маю контролю, оскільки я не бачу передбачуваних умов у своєму обліковому записі, сьогодні я навіть не знаю, коли мені доведеться їх виконувати чи щось взагалі, оскільки вони застосовні, але не вони відображені в моєму обліковому записі....


Я не знаю, чи це повна відсутність контролю, і в цьому випадку це абсолютно тривога!!!.... чи умови, які вигадані, тому що є користувач мільйонів, який приходить, щоб виграти, і не платить за це , речі вигадуються як приходять, звідки можуть вийти.... (не кажучи дурниці!!!)



Звичайно, я не буду робити великий депозит у цьому казино... і не рекомендую його!!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

і оскільки всього іншого було недостатньо, я сказав: добре... сьогодні я збираюся ще трохи пограти, я програв 250 євро миттю, але це ще не все... добре, я вже досяг мізерної суми приблизно в 30 євро на моєму рахунку, граючи на корабель-привид, роблячи мінімально дозволену ставку!!!... Раптом у мене залишилося 6 євро або щось на зразок цього - ЗА МІНІМАЛЬНОЇ СТАВКИ 0,25 євро) ОООО Ой, крок за кроком, щоб продовжити гру, я спробував використати комп-бали, які, здається, уже були витрачені, але мій баланс залишився таким самим ТТ ТТ.....


Мабуть, мені просто потрібно було переконати себе, що це казино найгірше, шахраї та злодії!!!... Я просто не знаю, як це дозволено, це НАВІТЬ ЗАКОННО, і я впевнений, що це не так просто трапиться зі мною. ..


і, ймовірно, адміністратори цієї сторінки заблокують цю заяву, оскільки вони завжди віддають перевагу казино (незалежно від того, законно те, що відбувається, чи ні)... але мені байдуже...



Я не знаю, як в інших країнах, але тут у нас є справжній захист споживачів, ми дуже серйозно ставимося до обману та шахрайства, і це казино має всі ознаки того, щоб бути таким!!!

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

вже!!! Я думаю те саме... спочатку я не розумію, чому я можу отримати бонус із певними умовами, які я виконав!!!... потім мені кажуть, що для Європи є інші умови... вони повинні були застосував ці умови з самого початку або не дозволив мені отримати доступ до вітального бонусу, або встановив умови відповідно до кожної країни...


Умови, які... ну, що ви кажете, я більше не маю контролю, оскільки я не бачу передбачуваних умов у своєму обліковому записі, сьогодні я навіть не знаю, коли мені доведеться їх виконувати чи щось взагалі, оскільки вони застосовні, але не вони відображені в моєму обліковому записі....


Я не знаю, чи це повна відсутність контролю, і в цьому випадку це абсолютно тривога!!!.... чи умови, які вигадані, тому що є користувач мільйонів, який приходить, щоб виграти, і не платить за це , речі вигадуються як приходять, звідки можуть вийти.... (не кажучи дурниці!!!)



Звичайно, я не буду робити великий депозит у цьому казино... і не рекомендую його!!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Будемо сподіватися, що з часом казино запрацює на своїй системі. Не дивно, що ви не любите ризикувати...

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

і оскільки всього іншого було недостатньо, я сказав: добре... сьогодні я збираюся ще трохи пограти, я програв 250 євро миттю, але це ще не все... добре, я вже досяг мізерної суми приблизно в 30 євро на моєму рахунку, граючи на корабель-привид, роблячи мінімально дозволену ставку!!!... Раптом у мене залишилося 6 євро або щось на зразок цього - ЗА МІНІМАЛЬНОЇ СТАВКИ 0,25 євро) ОООО Ой, крок за кроком, щоб продовжити гру, я спробував використати комп-бали, які, здається, уже були витрачені, але мій баланс залишився таким самим ТТ ТТ.....


Мабуть, мені просто потрібно було переконати себе, що це казино найгірше, шахраї та злодії!!!... Я просто не знаю, як це дозволено, це НАВІТЬ ЗАКОННО, і я впевнений, що це не так просто трапиться зі мною. ..


і, ймовірно, адміністратори цієї сторінки заблокують цю заяву, оскільки вони завжди віддають перевагу казино (незалежно від того, законно те, що відбувається, чи ні)... але мені байдуже...



Я не знаю, як в інших країнах, але тут у нас є справжній захист споживачів, ми дуже серйозно ставимося до обману та шахрайства, і це казино має всі ознаки того, щоб бути таким!!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи правильно я припускаю, що ви вважаєте, що ваш баланс не був розрахований належним чином під час гри?

Вибачте, але я справді не можу сказати. У будь-якому випадку, у вас є офіційна відповідь від казино?

Чесно кажучи, після всього нашого попереднього досвіду я вражений, що ви продовжуєте там грати...


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Давайте подивимось, якщо я граю з мінімальною ставкою 0,25 євро, не може статися, що за одне обертання (оскільки я не підвищував ставку) я витратитиму приблизно 30 євро...


НІ, я більше не граю в цьому казино... Я вже прийняв черговий холодний душ...


Те, що мене вражає, так це абсолютна відсутність уважності, і я не розумію, як казино дозволяється буквально дратувати користувачів...


Я більше не зв’язуватимуся з ними, оскільки знаю, що їм потрібно більше тижня, щоб відповісти, а коли вони це роблять, вони створюють якесь правило, чи хто знає...

І це ненормально, коли користувач повинен так сильно боротися, щоб зняти гроші...


Я забув про казино Oldhavana, і, безумовно, цей марш скоро закінчиться. Я відчуваю, що ще одне казино буде заборонено в Іспанії, у цій країні вже є кілька казино, які все ще дозволені, і тепер я розумію чому, але я все ще обурений тим, що такі речі трапляються і казино продовжить робити те саме з багатьма іншими користувачами... без будь-яких наслідків!



Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
dorinamarcu14
7 міс. тому

Отже, коли сталася ця ситуація, чи запитали ви в казино, як це сталося, і ваша ставка була підвищена до такого високого значення? Вам відповіли чи чим це закінчилось?

Ви знаєте, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете спробувати зв’язатися з нашою командою розгляду скарг. Усе, що ви відчуваєте, є несправедливим щодо вас.

Мені шкода, що тобі довелося пройти через усе це, але, з іншого боку, я радий, що ти поклав край цьому виду казино. 😥

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я витратив трохи часу, перш ніж опублікувати це тут!

Я передам їх зараз, так, повністю!

Навіть якщо вони повернуть мені цей кредит... не те, що я зможу його зняти, оскільки вартість нижча за мінімальну, яку вони дозволяють зняти... і оскільки я продовжую там грати, це також не повториться, це не У цей момент навіть немає сенсу продовжувати з ними битися і знову засмучуватися!

У будь-якому випадку, якщо вони так продовжуватимуть, мало хто з гравців зможе зберегти!


Проте дякую за відповіді та поради!

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
dorinamarcu14
7 міс. тому

Я також вважаю, що якби такі ситуації влаштовувалися частіше, то казино було б більше шкоди, ніж користі. Якщо щось подібне станеться в будь-якому казино в майбутньому, не соромтеся повідомити нас.

Ми будемо тут. Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт всім. Минуло трохи часу, але я знову виграв у Old Havana Casino. 2500 доларів США. Відтворив 500 доларів... добре. Залишок у розмірі 2000 доларів США, запитуваний із 9 травня, поки не переміщено. Думаю, я дам їм 14 робочих днів, перш ніж зв’язатися з ними.

З

Автоматичний переклад.
zena5755
6 міс. тому

Привіт, я думаю, ви можете запитати в казино, чому це займає більше часу, але я знаю, що виведення коштів було не найшвидшим раніше. Чи пробували ви з'ясувати, чи є якісь технічні проблеми чи щось подібне?

У будь-якому випадку, я думаю, ви знайомі з часом, який ми надаємо казино, тому я думаю, що саме тому ви написали 14 днів.

Однак це розумне рішення, тому ми чекатимемо, поки казино дасть певні оновлення або гроші з’являться на вашому рахунку. 😊☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, вони сказали, що надіслали його банківським переказом 24 травня 2024 року. Всі інші випадки, коли я отримував свої гроші, це займав лише один день. Минуло 7 днів, але він так і не прийшов. Я написав у фінансовий відділ і чекаю відповіді.

Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
zena5755
5 міс. тому

Отримав це днями, це майже місяць.

Шановний Джей

Вітання від MainStreet Vegas Group!

Пакет, який включав вашу виплату, затримано. Кошти мають надійти найближчим часом.


З повагою,

Інді

Вилучити агент підтримки - Old Havana Casino

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого