9 міс. тому
Ймовірно, вам доведеться чекати від 2 до 3 тижнів, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Це те, через що я проходив багато разів.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
0
Ймовірно, вам доведеться чекати від 2 до 3 тижнів, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Це те, через що я проходив багато разів.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
але поки ви зробите депозит, це не займе багато часу..... ха-ха-ха
Господи... нічого, грай краще в Croco Casino! Я не знаю, чому я потрапив у Стару Гавану саме тут, для бонусу, для різноманітності
but by the time you make a deposit it doesn't take a long time..... hahaha
My goodness... nothing, play croco casino better! I don't know why I got into Old Havana this one, for the bonus, for a change
pero para cuando uno hace un deposito no se tarda naaaa..... jajaja
madre mia... nada, play croco casino mejor! no se a que me he metido en old havana este, por el bonus, para variar
Ну у них такі ж ігри (я обмежуюся тільки слотами) і виведення обробляються набагато швидше, вони також дають більше можливостей для виведення коштів, мені дуже зручно, що це робиться прямо на картку наприклад
Тепер кожен із досвідом, який вони мали, але так, ці люди мене дивують тим, що вони навіть не змінюють статус заявки
Well, they have the same games (I only limit myself to the slots) and the withdrawals are processed much faster, they also give more options for withdrawing funds, it is very convenient for me that it is done directly on the card for example
Now, each one with the experience they have had, but yes, these people surprise me that they do not even change the status of the application
bueno, tienen las mismos juegos (yo solo me limito a los slots) y pues los retiros se procesan bastante mas rápido, ademas dan mas opciones de retiro de fondos, a mi me es muy cómodo que se haga directamente en la tarjeta por ejemplo
Ahora pues cada unos con la experiencia que haya tenido, pero si, esta gente me extraña que no cambia ni el estado de la solicitud siquiera
Я використовую однакові документи для кожного казино. Для цього вони потрібні на випадок, якщо я виграю, і я дав його цим людям, які грали в кроко, і вони їм усім відмовили. Тож я відіграв свої гроші й вийшов. Не варто загострення виправляти те, що вони хотіли виправити. Я навіть не турбувався, і виграш був дуже маленьким.
I use the same documents for every casino. That needs them in case I win and I gave it to these people at play croco and they denied all of them. So I played my money and got out. It's not worth the aggravation to correct whatever they wanted corrected. I didn't even bother and the win was very small.
Можливо, ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки, щоб отримати відповіді з цього приводу? Вони повинні бути в змозі все вам пояснити. Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Have you tried to reach to the customer support, perhaps, to get some answers about it? They should be able to explain everything to you. Is your account fully verified at this casino?
Звичайно, надішліть електронний лист протягом 2 днів після того, як побачите, що мій запит не змінився....
Сьогодні я отримав відповідь, що іншими словами, для Європи і не знаю, для яких ще країн правила бонусів, які вони дають, відрізняються... мені здається, що виправдання і правила вигадуються як користувач виграв і хоче зняти гроші...
Ті умови, які вони поставили, щоб мати можливість зняти будь-який прибуток із цього бонусу, добре, я їх виконав, я досяг суми, яку вони вимагали, щоб мати можливість зняти гроші, більше того, я навіть зробив невеликий депозит (тому що до Я бачу, що можна зняти гроші, я, очевидно, не ризикую великими грошима), оскільки максимальна сума, яку можна зняти з бонусу, не досягає мінімуму, необхідного для зняття коштів...
За їх словами, я не досяг ставки, яка потрібна, якщо ви живете в Європі (коли я також заявив, що живу в Іспанії під час реєстрації, я не знаю, де вони думають, що Іспанія розташована)... Я більше не маю нічого в моєму обліковому записі, ані те, що в мене є активний бонус, чи скільки я маю продовжувати робити ставки... Я НЕ ЗНАЮ, вони мене зовсім не переконують... Я вже був здивований, що онлайн-казино платить користувачеві кому пощастило виграти трохи грошей 🤣🤣🤣....
Of course, send email within 2 days of seeing that there is no change in my request....
I received a response today, that in other words, for Europe and I don't know which other countries the rules for the bonuses they give are different... it seems to me that excuses and rules are invented as a user has won and wants to withdraw money... .
Those conditions that they set in order to be able to withdraw any profit from that bonus, well, I met them, I reached the amount they required to be able to make a withdrawal, what's more, I even made a small deposit (because until I see that a withdrawal can be made I'm not risking a lot of money, obviously) since the maximum amount that one can withdraw from the bonus does not reach the minimum required to be able to make a withdrawal...
According to them, I have not reached the wager that is required if you live in Europe (when I also stated that I live in Spain when registering, I don't know where they think Spain is located)... I no longer have anything in my account, nor that I have an active bonus or how much I have to continue betting... I DON'T KNOW, they are not convincing me at all... I was already surprised that an online casino pays a user who has been lucky enough to win a little money 🤣🤣🤣....
Claro, envíe correo a los 2 días de ver que no hay ningún cambio en mi solicitud....
Recibí respuesta hoy, que con otras palabras, para Europa y no se que otro países las reglas de los bonos que dan son diferentes... me parece a mi que se inventan excusas y normas conforme un usuario haya ganada y quiere sacar dinero...
Esas condiciones que ellos ponian para poder retirar cualquier ganancia de ese bono pues yo las cumplí, llegue a la cantidad que requerían para poder hacer retiro, es más, incluso hice un pequeño deposito (porque yo hasta que no vea que se puede realizar un retiro no me arriesgo mucho dinero, obvio) ya que la cantidad maxima que uno puede retirar del bono no llega al mínimo que requieren para poder hacer un retiro...
Según ellos no he llegado a la apuesta que se requiere si vives en Europa (cuando además al registrarme puse que vivo en España, no se donde pensarán que se ubica España)... a mi no me sale ya nada en la cuenta, ni que tengo un bono activo ni cuanto he de seguir apostando.... NO SE, a mi no me están convenciendo en absoluto... ya me extrañaba a mi que un casino online pague un usuario que ha tenido la suerte de ganar allí un dinerito 🤣🤣🤣....
Хм, справді, не винятковий досвід.
На мою думку, такої ситуації можна було б уникнути, якби казино реалізувало кращі функції програмного забезпечення.
Я можу уявити, що якщо ви не залучитесь до служби підтримки, здається, ніхто не дізнається, яку країну ви вказали в реєстраційній формі, у багатьох випадках країна навіть заповнюється автоматично на основі нашої IP-адреси. У будь-якому випадку, моя точка зору досить проста - кожному гравцеві слід дозволити правильно бачити прогрес своїх ставок, виходячи з особливостей облікового запису. Хоча така річ має бути доступною на умовах, які можуть бути достатніми для казино, я не зовсім впевнений, що цього достатньо для гравців. 🤷♀️
Так чи інакше, я сподіваюся, що у вас більше ніколи не буде такої боротьби.
Hmm, not an exceptional experience, indeed.
In my opinion, such a situation would be perfectly avoidable if the casino implemented better software features.
I can imagine that unless you get involved with the support, no one seems to know which country you filled out in the registration form, in many cases, the country is even filled out automatically based on our IP. Anyway, my point is pretty straightforward - each player should be allowed to see his wagering progress correctly, based on the account specifics. While such a thing needs to be available in terms and conditions that might be enough for casinos, I'm not fully convinced this is actually enough for the players. 🤷♀️
One way or another, I hope you will never have such struggles again.
вже!!! Я думаю те саме... спочатку я не розумію, чому я можу отримати бонус із певними умовами, які я виконав!!!... потім мені кажуть, що для Європи є інші умови... вони повинні були застосував ці умови з самого початку або не дозволив мені отримати доступ до вітального бонусу, або встановив умови відповідно до кожної країни...
Умови, які... ну, що ви кажете, я більше не маю контролю, оскільки я не бачу передбачуваних умов у своєму обліковому записі, сьогодні я навіть не знаю, коли мені доведеться їх виконувати чи щось взагалі, оскільки вони застосовні, але не вони відображені в моєму обліковому записі....
Я не знаю, чи це повна відсутність контролю, і в цьому випадку це абсолютно тривога!!!.... чи умови, які вигадані, тому що є користувач мільйонів, який приходить, щоб виграти, і не платить за це , речі вигадуються як приходять, звідки можуть вийти.... (не кажучи дурниці!!!)
Звичайно, я не буду робити великий депозит у цьому казино... і не рекомендую його!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
і оскільки всього іншого було недостатньо, я сказав: добре... сьогодні я збираюся ще трохи пограти, я програв 250 євро миттю, але це ще не все... добре, я вже досяг мізерної суми приблизно в 30 євро на моєму рахунку, граючи на корабель-привид, роблячи мінімально дозволену ставку!!!... Раптом у мене залишилося 6 євро або щось на зразок цього - ЗА МІНІМАЛЬНОЇ СТАВКИ 0,25 євро) ОООО Ой, крок за кроком, щоб продовжити гру, я спробував використати комп-бали, які, здається, уже були витрачені, але мій баланс залишився таким самим ТТ ТТ.....
Мабуть, мені просто потрібно було переконати себе, що це казино найгірше, шахраї та злодії!!!... Я просто не знаю, як це дозволено, це НАВІТЬ ЗАКОННО, і я впевнений, що це не так просто трапиться зі мною. ..
і, ймовірно, адміністратори цієї сторінки заблокують цю заяву, оскільки вони завжди віддають перевагу казино (незалежно від того, законно те, що відбувається, чи ні)... але мені байдуже...
Я не знаю, як в інших країнах, але тут у нас є справжній захист споживачів, ми дуже серйозно ставимося до обману та шахрайства, і це казино має всі ознаки того, щоб бути таким!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
вже!!! Я думаю те саме... спочатку я не розумію, чому я можу отримати бонус із певними умовами, які я виконав!!!... потім мені кажуть, що для Європи є інші умови... вони повинні були застосував ці умови з самого початку або не дозволив мені отримати доступ до вітального бонусу, або встановив умови відповідно до кожної країни...
Умови, які... ну, що ви кажете, я більше не маю контролю, оскільки я не бачу передбачуваних умов у своєму обліковому записі, сьогодні я навіть не знаю, коли мені доведеться їх виконувати чи щось взагалі, оскільки вони застосовні, але не вони відображені в моєму обліковому записі....
Я не знаю, чи це повна відсутність контролю, і в цьому випадку це абсолютно тривога!!!.... чи умови, які вигадані, тому що є користувач мільйонів, який приходить, щоб виграти, і не платить за це , речі вигадуються як приходять, звідки можуть вийти.... (не кажучи дурниці!!!)
Звичайно, я не буду робити великий депозит у цьому казино... і не рекомендую його!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
і оскільки всього іншого було недостатньо, я сказав: добре... сьогодні я збираюся ще трохи пограти, я програв 250 євро миттю, але це ще не все... добре, я вже досяг мізерної суми приблизно в 30 євро на моєму рахунку, граючи на корабель-привид, роблячи мінімально дозволену ставку!!!... Раптом у мене залишилося 6 євро або щось на зразок цього - ЗА МІНІМАЛЬНОЇ СТАВКИ 0,25 євро) ОООО Ой, крок за кроком, щоб продовжити гру, я спробував використати комп-бали, які, здається, уже були витрачені, але мій баланс залишився таким самим ТТ ТТ.....
Мабуть, мені просто потрібно було переконати себе, що це казино найгірше, шахраї та злодії!!!... Я просто не знаю, як це дозволено, це НАВІТЬ ЗАКОННО, і я впевнений, що це не так просто трапиться зі мною. ..
і, ймовірно, адміністратори цієї сторінки заблокують цю заяву, оскільки вони завжди віддають перевагу казино (незалежно від того, законно те, що відбувається, чи ні)... але мені байдуже...
Я не знаю, як в інших країнах, але тут у нас є справжній захист споживачів, ми дуже серйозно ставимося до обману та шахрайства, і це казино має всі ознаки того, щоб бути таким!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
Чи правильно я припускаю, що ви вважаєте, що ваш баланс не був розрахований належним чином під час гри?
Вибачте, але я справді не можу сказати. У будь-якому випадку, у вас є офіційна відповідь від казино?
Чесно кажучи, після всього нашого попереднього досвіду я вражений, що ви продовжуєте там грати...
Am I assuming correctly that you feel your balance was not calculated properly during the game?
I'm sorry, but I really can't tell. Anyway, do you have an official response from the casino?
To be honest with you, after all our previous experiences, I am amazed you keep playing there,..
Давайте подивимось, якщо я граю з мінімальною ставкою 0,25 євро, не може статися, що за одне обертання (оскільки я не підвищував ставку) я витратитиму приблизно 30 євро...
НІ, я більше не граю в цьому казино... Я вже прийняв черговий холодний душ...
Те, що мене вражає, так це абсолютна відсутність уважності, і я не розумію, як казино дозволяється буквально дратувати користувачів...
Я більше не зв’язуватимуся з ними, оскільки знаю, що їм потрібно більше тижня, щоб відповісти, а коли вони це роблять, вони створюють якесь правило, чи хто знає...
І це ненормально, коли користувач повинен так сильно боротися, щоб зняти гроші...
Я забув про казино Oldhavana, і, безумовно, цей марш скоро закінчиться. Я відчуваю, що ще одне казино буде заборонено в Іспанії, у цій країні вже є кілька казино, які все ще дозволені, і тепер я розумію чому, але я все ще обурений тим, що такі речі трапляються і казино продовжить робити те саме з багатьма іншими користувачами... без будь-яких наслідків!
Let's see, if I play with a minimum bet of €0.25 it can't be that in one spin (because I didn't raise the bet) I'll spend €30 or so...
NO, I don't play in this casino anymore... I already took another cold shower...
What I find shocking is the absolute lack of consideration and I don't understand how a casino is allowed to literally pull the piss of users...
I will not contact them again, after knowing that it takes them more than a week to respond and when they do, they make up some rule or who knows...
And it is not normal for a user to have to fight so hard to make a withdrawal...
I forgot about oldhavana casino and surely this march will soon end I feel another casino that will be banned in Spain, there are already few casinos that are still allowed in this country and now I understand why, but I am still outraged that these things happen and the casino will continue doing the same thing to many other users... without any type of repercussion!
a ver, si juego con una apuesta mínima de 0.25€ no puede ser que en una tirada (porque no subí la apuesta) me gaste 30 y tantos €...
NO, YA no juego mas en este casino.... ya me di otra ducha fría...
Lo que me parece impactante es la absoluta falta de consideración y no entiendo como a un casino se le permita literalmente tomar el pelo a los usuarios...
No volveré ha contactar ya con ellos, ya después de saber que tardan mas de una semana en contestar y cuando lo hacen pues se inventan alguna norma o vete ha saber...
Y tampoco es normal que un usuario tenga que pelear tanto para hacer un retiro...
Yo me olvido de oldhavana casino y seguramente a esta marcha dentro de nada acabara siento otro casino que va ha quedar prohibido en España, ya de por si son pocos los casinos que aun están permitidos en este país y ahora comprendo el porque, pero sigo siendo indignada que estas cosas pasan y el casino, pues seguirá haciendo lo mismo a otros muchos usuarios... sin ningún tipo de repercusión!
Отже, коли сталася ця ситуація, чи запитали ви в казино, як це сталося, і ваша ставка була підвищена до такого високого значення? Вам відповіли чи чим це закінчилось?
Ви знаєте, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете спробувати зв’язатися з нашою командою розгляду скарг. Усе, що ви відчуваєте, є несправедливим щодо вас.
Мені шкода, що тобі довелося пройти через усе це, але, з іншого боку, я радий, що ти поклав край цьому виду казино. 😥
So when this situation happened, did you ask the casino how is it possible that this occurred and your bet was raised to such a high value ? Did they answer you or how did it end ?
You know that if you have any problems, you can try to contact our complaints team. Whatever you feel is unfair to you.
I'm sorry that you had to go through all this, but on the other hand I'm glad that you've put an end to this kind of casino. 😥
Привіт, я витратив трохи часу, перш ніж опублікувати це тут!
Я передам їх зараз, так, повністю!
Навіть якщо вони повернуть мені цей кредит... не те, що я зможу його зняти, оскільки вартість нижча за мінімальну, яку вони дозволяють зняти... і оскільки я продовжую там грати, це також не повториться, це не У цей момент навіть немає сенсу продовжувати з ними битися і знову засмучуватися!
У будь-якому випадку, якщо вони так продовжуватимуть, мало хто з гравців зможе зберегти!
Проте дякую за відповіді та поради!
Hello, I spent a little while before posting it here!
I'll pass on them now, yes totally!
Even if they give me back that credit... it's not like I can withdraw it, being a value lower than the minimum they allow to withdraw... and since continuing to play there it won't happen again either, it doesn't even make sense at this point to continue fighting with them and get upset again!
In any case, if they continue like this, few players will be able to maintain!
However, thanks for your answers and advice!
Hola, pues paso un ratito antes de ponerlo por aquí!
Paso de ellos ya, si total!
Aunque me devuelvan ese crédito... tampoco es que lo pueda retirar, siendo un valor inferior al mínimo que permiten retirar... y como seguir jugando allí tampoco volverá ha pasar, no tiene ni sentido a estas alturas seguir peleando con ellos y alterarse de nuevo!
De todo modo, como sigan así, pocos jugadores conseguirán mantener!
No obstante gracias por vuestras respuestas y consejos!
Я також вважаю, що якби такі ситуації влаштовувалися частіше, то казино було б більше шкоди, ніж користі. Якщо щось подібне станеться в будь-якому казино в майбутньому, не соромтеся повідомити нас.
Ми будемо тут. Бажаю тобі всього найкращого. ☘️
I also think that if such situations were set up more often, the casino would be more harmed than benefited. If something like this should occur at any casino in the future, don't hesitate to let us know.
We will be here. I wish you the best of luck. ☘️
Привіт всім. Минуло трохи часу, але я знову виграв у Old Havana Casino. 2500 доларів США. Відтворив 500 доларів... добре. Залишок у розмірі 2000 доларів США, запитуваний із 9 травня, поки не переміщено. Думаю, я дам їм 14 робочих днів, перш ніж зв’язатися з ними.
З
Hi Everyone. So its been awhile but I won again at Old Havana Casino. $2500. Played back $500...oh well. Balance of $2000 requested since May 9th with no movement yet. I guess I will give them the 14 business days before I contact them.
Z
Привіт, я думаю, ви можете запитати в казино, чому це займає більше часу, але я знаю, що виведення коштів було не найшвидшим раніше. Чи пробували ви з'ясувати, чи є якісь технічні проблеми чи щось подібне?
У будь-якому випадку, я думаю, ви знайомі з часом, який ми надаємо казино, тому я думаю, що саме тому ви написали 14 днів.
Однак це розумне рішення, тому ми чекатимемо, поки казино дасть певні оновлення або гроші з’являться на вашому рахунку. 😊☘️
Hi, I think you can ask the casino why it takes longer, but I know the withdrawals weren't the fastest before. Have you tried to find out if there are any technical problems or similar ?
Anyway, I think you are familiar with the time we give casinos, so I think that's why you wrote 14 days.
However, it is a reasonable solution, so we will wait for the casino to give some update or for the money to show up in your account. 😊☘️
Привіт, вони сказали, що надіслали його банківським переказом 24 травня 2024 року. Всі інші випадки, коли я отримував свої гроші, це займав лише один день. Минуло 7 днів, але він так і не прийшов. Я написав у фінансовий відділ і чекаю відповіді.
Я буду тримати вас в курсі
Hi, so they said they sent it on May 24 2024 bank wire. All other times when I received my money it took only one day. Its been 7 days and never arrived. I wrote to the finance department and i am waiting for an answer.
I will keep you posted
Отримав це днями, це майже місяць.
Шановний Джей
Вітання від MainStreet Vegas Group!
Пакет, який включав вашу виплату, затримано. Кошти мають надійти найближчим часом.
З повагою,
Інді
Вилучити агент підтримки - Old Havana Casino
Got this the other day, Its almost a month.
Dear Jay
Greetings from MainStreet Vegas Group!
The batch that included your payout was delayed. The funds should be credited soon.
Kind Regards,
Indy
Withdraw Support Agent - Old Havana Casino
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.