ФорумКазиноOld Havana Casino - загальне обговорення

Old Havana Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від zena5755
|
12026 переглядів 110 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
zena5755
4 міс. тому

Хм, я бачу, що в казино нічого не змінилося, тому виведення коштів все ще відбувається досить повільно. Тут досить часто трапляються затримки, тож я думаю, що вам доведеться до цього звикнути, якщо ви збираєтеся продовжувати тут грати. Звичайно, якщо це виходить за межі часу, про який ми вже говорили, ви знаєте, що у вас є можливість зв’язатися з нами, але, наскільки я знаю від вас, ви завжди отримуєте гроші в кінці.

Тож нам, очевидно, доведеться набратися терпіння та подивитися, що буде далі та чи отримаєте ви гроші цього тижня.

Якщо ні, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Ну, я зв’язався з чатом і поскаржився, що я останній, кому платять. Завжди відштовхуйте мене вбік. Я отримав стандартну відповідь, як кажуть завжди, але кілька хвилин тому я отримав свої гроші.

Піди розберися!


Автоматичний переклад.
zena5755
3 міс. тому

У мене таке відчуття, що в цьому казино у вас завжди є чарівний ключ, що коли ви говорите або пишете щось подібне, наступного дня ви завжди стверджуєте, що отримали гроші.

Я сподіваюся, що так буде й надалі, і ви завжди отримаєте свої гроші. 😀

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Новий випуск із казино Old Havana та High Country. Приблизно за останній місяць моя кредитна компанія тричі змінювала мою кредитну картку через шахрайство. Ось що відбувається з цими двома казино. Коли я роблю депозит за допомогою кредитної картки, він проходить через їхню компанію-процесора. Мій депозит вноситься в казино, АЛЕ в той же час відбувається покупка на таку ж суму в Мексиці. Це нові картки, які ніколи не використовувалися в жодному іншому казино, окрім старої Гавани та високої місцевості. Моя компанія, що видає кредитні картки, негайно відхиляє їх і закриває рахунок моєї кредитної картки. Наприклад, вчора я вніс 150, і моя компанія cc зв’язалася зі мною та запитала, чи визнаєте ви ці витрати. За 5 червня їх було 2. одним була стара Гавана, а іншим Мексика. Моя компанія з кредитної картки не зупиняє виплату депозиту в казино, але вони позначають повторне стягнення плати в Мексиці. Я зв’язався з відділом безпеки, і вони підтвердили, що мають процесор у Мексиці. Вони не інвестували це і, здається, їх не хвилює моя проблема. Я так роздратувався, що попросив стару Гавану та високу країну закрити мої облікові записи. Я більше ніколи не робитиму депозит тут. У вас є шахрайство, і ви не дбаєте про вирішення проблеми. Служба безпеки не реагувала на мої повідомлення чи скарги.

Будемо вдячні за будь-який внесок

Автоматичний переклад.
zena5755
3 міс. тому

Привіт, я знаю, що подібні речі роблять гравці в інших казино, тому гроші в основному йдуть в інше місце, і ви можете побачити щось інше, ніж казино, у своїй банківській виписці. Чесно кажучи, досі не траплялося, щоб банк зв’язувався з вами, щоб повідомити, що ви зробили депозит процесору в Мексиці? Якщо це ризик і вас про це попереджали, мені краще бути обережним, але я відчуваю, що в наш час це нічого незвичайного.

Щодо закриття ваших облікових записів, ви в цьому процесі?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Депозит від 5 червня відображався в моїй виписці як 2 депозити. Один у дескрипторі казино, а інший у Мексиці. Один був законним, а інший – шахрайським. Ось чому банк моєї кредитної картки відхилив транзакцію в Мексиці. Усі інші депозити в казино завжди проходять, оскільки компанія cc бачить мої покупки та дескриптори, але коли з’являється дивна куля, як дескриптор у Мексиці, це червоний прапор! Я попросив їх закрити обидва рахунки. Немає відповіді під час сеансу чату. Вони обидва досі відкриті.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
3 міс. тому

Чи можу я запитати, яку причину ви вказали, щоб закрити свої облікові записи?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Ромі, див. вище пояснення подвійних стягнень із цих казино


Автоматичний переклад.
zena5755
3 міс. тому

О, правильно, дякую. Отже, ви вже встигли закрити рахунки?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Ні, вони ігнорують моє прохання та ігнорують мене, коли намагаються char у прямому ефірі. Учора я зв’язався з їхнім відділом безпеки та запитав, чи перевіряли вони шахрайські платежі з моєї кредитної картки в Мексиці, але вони так і не відповіли мені в чаті!

Автоматичний переклад.
zena5755
3 міс. тому

Ну, я відчуваю, що вони, мабуть, не відповідатимуть на такі речі, але я був би радий, якби вони вам це роз’яснили.

Однак, якщо у вас виникла проблема із закриттям облікового запису, не соромтеся зв’язатися з нашою командою, і вони спробують допомогти вам у вашій ситуації.

Сподіваюся, у цьому не буде необхідності, і казино сприйме це серйозно.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого