ГоловнаФорумКазиноOld Havana Casino - загальне обговорення

Old Havana Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від zena5755
|
19 261 переглядів 110 відповідей |
|
1...5 6
zena5755

Хм, я бачу, що в казино нічого не змінилося, тому виведення коштів все ще відбувається досить повільно. Тут досить часто трапляються затримки, тож я думаю, що вам доведеться до цього звикнути, якщо ви збираєтеся продовжувати тут грати. Звичайно, якщо це виходить за межі часу, про який ми вже говорили, ви знаєте, що у вас є можливість зв’язатися з нами, але, наскільки я знаю від вас, ви завжди отримуєте гроші в кінці.

Тож нам, очевидно, доведеться набратися терпіння та подивитися, що буде далі та чи отримаєте ви гроші цього тижня.

Якщо ні, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ну, я зв’язався з чатом і поскаржився, що я останній, кому платять. Завжди відштовхуйте мене вбік. Я отримав стандартну відповідь, як кажуть завжди, але кілька хвилин тому я отримав свої гроші.

Піди розберися!


Автоматичний переклад.
zena5755

У мене таке відчуття, що в цьому казино у вас завжди є чарівний ключ, що коли ви говорите або пишете щось подібне, наступного дня ви завжди стверджуєте, що отримали гроші.

Я сподіваюся, що так буде й надалі, і ви завжди отримаєте свої гроші. 😀

Автоматичний переклад.

Новий випуск із казино Old Havana та High Country. Приблизно за останній місяць моя кредитна компанія тричі змінювала мою кредитну картку через шахрайство. Ось що відбувається з цими двома казино. Коли я роблю депозит за допомогою кредитної картки, він проходить через їхню компанію-процесора. Мій депозит вноситься в казино, АЛЕ в той же час відбувається покупка на таку ж суму в Мексиці. Це нові картки, які ніколи не використовувалися в жодному іншому казино, окрім старої Гавани та високої місцевості. Моя компанія, що видає кредитні картки, негайно відхиляє їх і закриває рахунок моєї кредитної картки. Наприклад, вчора я вніс 150, і моя компанія cc зв’язалася зі мною та запитала, чи визнаєте ви ці витрати. За 5 червня їх було 2. одним була стара Гавана, а іншим Мексика. Моя компанія з кредитної картки не зупиняє виплату депозиту в казино, але вони позначають повторне стягнення плати в Мексиці. Я зв’язався з відділом безпеки, і вони підтвердили, що мають процесор у Мексиці. Вони не інвестували це і, здається, їх не хвилює моя проблема. Я так роздратувався, що попросив стару Гавану та високу країну закрити мої облікові записи. Я більше ніколи не робитиму депозит тут. У вас є шахрайство, і ви не дбаєте про вирішення проблеми. Служба безпеки не реагувала на мої повідомлення чи скарги.

Будемо вдячні за будь-який внесок

Автоматичний переклад.
zena5755

Привіт, я знаю, що подібні речі роблять гравці в інших казино, тому гроші в основному йдуть в інше місце, і ви можете побачити щось інше, ніж казино, у своїй банківській виписці. Чесно кажучи, досі не траплялося, щоб банк зв’язувався з вами, щоб повідомити, що ви зробили депозит процесору в Мексиці? Якщо це ризик і вас про це попереджали, мені краще бути обережним, але я відчуваю, що в наш час це нічого незвичайного.

Щодо закриття ваших облікових записів, ви в цьому процесі?

Автоматичний переклад.
Jaro

Депозит від 5 червня відображався в моїй виписці як 2 депозити. Один у дескрипторі казино, а інший у Мексиці. Один був законним, а інший – шахрайським. Ось чому банк моєї кредитної картки відхилив транзакцію в Мексиці. Усі інші депозити в казино завжди проходять, оскільки компанія cc бачить мої покупки та дескриптори, але коли з’являється дивна куля, як дескриптор у Мексиці, це червоний прапор! Я попросив їх закрити обидва рахунки. Немає відповіді під час сеансу чату. Вони обидва досі відкриті.

Змінено
Автоматичний переклад.
zena5755

Чи можу я запитати, яку причину ви вказали, щоб закрити свої облікові записи?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Ромі, див. вище пояснення подвійних стягнень із цих казино


Автоматичний переклад.
zena5755

О, правильно, дякую. Отже, ви вже встигли закрити рахунки?

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, вони ігнорують моє прохання та ігнорують мене, коли намагаються char у прямому ефірі. Учора я зв’язався з їхнім відділом безпеки та запитав, чи перевіряли вони шахрайські платежі з моєї кредитної картки в Мексиці, але вони так і не відповіли мені в чаті!

Автоматичний переклад.
zena5755

Ну, я відчуваю, що вони, мабуть, не відповідатимуть на такі речі, але я був би радий, якби вони вам це роз’яснили.

Однак, якщо у вас виникла проблема із закриттям облікового запису, не соромтеся зв’язатися з нашою командою, і вони спробують допомогти вам у вашій ситуації.

Сподіваюся, у цьому не буде необхідності, і казино сприйме це серйозно.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого