10 міс. тому
Круто! На щастя, удача повернулася!
Сподіваюся, одного дня ви зробите виграшний знімок екрана та вставите його сюди 👈
Cool! Gladly, the luck is back!
I hope one day you'll capture a winning screenshot, and paste it right here 👈
0
Круто! На щастя, удача повернулася!
Сподіваюся, одного дня ви зробите виграшний знімок екрана та вставите його сюди 👈
Cool! Gladly, the luck is back!
I hope one day you'll capture a winning screenshot, and paste it right here 👈
Іронія полягає в тому, що я приймаю маленькі перемоги, тому що це краще, ніж нічого. Багато років тому я гнався за великими виграшами, але вірте чи ні, я ніколи не вигравав джекпот. Другорядне, головне, нічого. 1 долар, 5 доларів. 10 доларів. Максимальні ставки в розмірі $20. За 7 років гри я жодного разу не влучив.
Я справді не думаю, що джекпоти бувають випадковими!
The irony is I take the small wins because it's better than nothing. Years ago I would chase the big wins and believe it or not I never won a jackpot. Minor, major, nothing. $1, $5. $10. $20 bets Max bets. I never hit any ever in over 7 years playing.
I really don't think jackpots are random!
Звучить ніби так! А коли справа доходить до джекпотів, хто я такий, щоб сумніватися у вашому досвіді 🙂
It sounds like it is! And when it comes to jackpots, who am I to doubt your experiences 🙂
Привіт, минуло 2 тижні, як я виграв на їхньому дочірньому сайті. По оплаті ще немає руху!
Hi, so its been 2 weeks since I won on their sister site. No movement yet on payment!
Привіт!
Чи варто мені спробувати запитати вас про взаємодію з оператором чату чи його командою підтримки? 🙁
Hi!
Should I try to ask you about interactions with the chat operator or their support team? 🙁
Я зв’язався з ними днями, і вони сказали те саме, що ваше зняття виплат пройшло через першу фазу, і тепер очікується, поки третій платіжний постачальник надішле ваші платежі.
I contacted them the other day and they said the same thing your payout withdrawal went through the first phase and now waiting for the 3rd payment provider to send out your payments.
Хм, я думаю, ви, напевно, знаєте, що я б запропонував у цьому випадку. Ви думаєте, що почекайте деякий час чи вживете якихось заходів?
Hmm I think you probably know what I would suggest in this case anyway. Do you think you'll wait a while or take some action ?
Цього разу вони запізнилися, ось їх відповідь.
дорогий клієнт
Дякуємо, що звернулися до нас.
Ваш запит на зняття вже пройшов етапи оцінки та перевірки. Ми все ще очікуємо на підтвердження наступної доступної партії платежів. Ми очікуємо незабаром підтвердження вашої виплати.
Ми з радістю повідомимо вас, коли вашу виплату буде підтверджено.
З повагою,
Іван - агент підтримки зняття коштів - казино Old Havan
They are late this time, here's their response.
Dear Customer
Thank you for contacting us.
Your withdrawal request has already passed the evaluation and verification stages. We are still waiting for the confirmation of the next available batch of payments. We expect to have confirmation about your payout soon.
We will gladly notify you when your payout has been confirmed.
Kind regards,
Ivan - Withdraw Support Agent - Old Havan Casino
Я думаю, якщо у вас є такі почуття, найкраще було б зробити перерву або кинути. Казино завжди має перевагу над гравцем, але я знаю, що мені більше не потрібно нагадувати вам про це. Якщо казино забрало всі ваші переваги, можливо, грати тут не варто.
Однак повідомте нам, як справи з виведенням коштів, і якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами. Сподіваюся, скоро у вас будуть гроші.
I think if you have such feelings it would be best if you take a break or quit. Casinos always have an advantage over the player but I know I don't need to remind you of that anymore. If the casino has taken away all the advantages you had, it's probably not worth playing here.
However, let us know how it goes with the withdrawal and if you have any problems you know you can contact us. I hope you'll have money soon.
Мені б не хотілося надмірно хвилюватися, але це звучить добре.
Але, якщо можна, Яро справді має рацію, коли згадує про вихід з цього. Розважатися – це одне, але бути в невигідному становищі зовсім не варто ризикувати грошима.
Просто кажу. Гарних вихідних😉
I'd hate to get overexcited, but it sounds good.
If I may, though, Jaro is really right when he mentions quitting this one. Having fun is one thing, but being at a disadvantage is completely not worth risking any money for.
Just saying. Have a great weekend 😉
Я отримав 1K вчора, але вони все ще винні мені ще від 14.02.2024. Можливо, вони повільні, але вони платять не так, як інші відгуки, які я читав про інші казино без оплати.
I received 1K yesterday but they still owe me another from 02/14/2024. They maybe slow but they pay not like other reviews I read about other casinos with no payment.
Тож я беру назад свій (Time to Vent) допис від дня. High Country виплатила мені 1 із 2 незавершених платежів, а потім я отримав непоганий виграш, тому тепер вони винні мені 4 тис. Сподіваємося, що це недовго.
So i Take back my (Time to Vent) post from the other day. High Country paid me 1 out of 2 pending payments and then I hit a nice win so they owe me 4K now. Hopefully it won;t be long to get this.
Я отримав 1K вчора, але вони все ще винні мені ще від 14.02.2024. Можливо, вони повільні, але вони платять не так, як інші відгуки, які я читав про інші казино без оплати.
I received 1K yesterday but they still owe me another from 02/14/2024. They maybe slow but they pay not like other reviews I read about other casinos with no payment.
Тож я беру назад свій (Time to Vent) допис від дня. High Country виплатила мені 1 із 2 незавершених платежів, а потім я отримав непоганий виграш, тому тепер вони винні мені 4 тис. Сподіваємося, що це недовго.
So i Take back my (Time to Vent) post from the other day. High Country paid me 1 out of 2 pending payments and then I hit a nice win so they owe me 4K now. Hopefully it won;t be long to get this.
Будь ласка, ви насправді маєте на увазі казино High Country ? Як довго ви чекали на перший, якщо можна запитати, і який спосіб оплати ви там використали?🤔
Are you actually referring to High Country Casino, please? How long did you wait for the first one, if I may ask, and what payment method have you used there?🤔
Так, казино High Country. Цього разу я чекав на перший платіж трохи більше 3 тижнів. Занадто довго, і другий прострочений платіж, який був з 14 лютого, становить майже 1 місяць у середу. Вони виплатили пізніший виграш першим, а попередній все ще очікує. Відправили банківським переказом. Щойно вони ініціюють платіж, це займає лише 1 день. Це період очікування, який є BS.
Yes High Country casino. I waited this time a little over 3 weeks for the first payment. Way too long and the 2nd overdue payment which was from Feb. 14 is almost 1 month on Wednesday. They paid the later win first and the earlier still pending. They sent it by bank transfer. Once they initiate the payment it only takes 1 day. It's the waiting period that is BS.
Тож я розумію, що ви не задоволені таким довгим часом очікування, і я теж не буду задоволений, якщо мушу це визнати. Ви знаєте, що ви можете зв’язатися з нами, коли вам буде потрібно, але наразі я мав відчуття, що навіть якщо ви отримуєте гроші пізніше, ви все одно їх отримуєте в кінці. Тож єдиний варіант — залишитися тут і, ймовірно, звикнути до цього тривалого часу, або переїхати кудись в інше місце, де зняття коштів відбуватиметься швидше. 🤷♂️💡
So I understand that you're not happy with such a long waiting time, and neither would I be if I have to admit it. You know that you can contact us when you need to, but so far I've had the feeling that even though you basically get the money later, you still get it in the end. So the only option is to stay here and probably get used to these longer times, or move to somewhere else where withdrawals will be quicker. 🤷♂️💡
Сьогодні я отримав ще один чек. Тож я не можу надто скаржитися. Вони платять трохи повільно, але це краще, ніж скаржитися на це.
I received another check today. So I can;t complain too much. They do pay a bit slow but its better than complaining over it.
Схоже, ви не зможете швидко зняти багато коштів звідси, але якщо ви звикнете до того, що це займає більше часу, але ви завжди отримуєте гроші в кінці, це краще, ніж нічого. Для мене головне, щоб кошти завжди надходили на мій рахунок. Я думаю, що у вас, мабуть, так само, хоча я знаю, що ви хотіли б, щоб це було швидше. 🙂
It looks like you won't get many withdrawals from here quickly, but if you get used to the fact that it takes longer but you always get the money in the end, it's better than nothing. The important thing for me would be that the funds always reach my account. I think it's probably similar for you, although I know you'd like it to be quicker. 🙂
моя мати! Мені стає страшно від того, що я бачу, я також зробив запит на зняття коштів у старій гавані пару днів тому, і він не змінив свій статус, він залишився в запиті......
my mother! I'm getting scared with what I see, I also made a withdrawal request in old havana a couple of days ago and it hasn't changed its status, it has stayed in the request......
madre miaaaa! me estoy asustando con lo que veo, también hice una solicitud de retiro en old havana hace un par de días y no cambia de estado, en solicitud se ha quedado.......
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.