ФорумКазиноNordis Casino - загальне обговорення

Nordis Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Artureek
|
42616 переглядів 207 відповідей |
|
12 3 4...11
yuranua
2 р. тому

Чесно кажучи, ми щойно виявили, що казино, ймовірно, пропонує щось гравцям, які заходять на наш веб-сайт і пишуть про них гарний відгук. Що вони запропонували. Чи ти знаєш?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я рекомендую це казино дійсно елегантне та дивовижне, багато ігор від багатьох виробників, добре ....

Автоматичний переклад.
Vlhh323
2 р. тому

Я думаю, що це найнепрофесійніші казино, які я коли-небудь зустрічав. Немає живого чату, лише боти, і я написав їм електронний лист учора та сьогодні про свої проблеми з перевіркою, але відповіді все ще немає, я не буду використовувати це казино. Також я помітив, що за останні 24 години про це казино було залишено близько 12 п’ятизіркових відгуків, я підозрюю 🤨

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Здравствуйте,

Нордіс знову виступив з деякими пропозиціями, це очевидно. Чесно кажучи, це не так вже й рідко.

але:

Зараз Даніель працює над рішенням, як зменшити будь-який вплив на загальну оцінку відгуків користувачів. 🙂


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я думаю, що це найнепрофесійніші казино, які я коли-небудь зустрічав. Немає живого чату, лише боти, і я написав їм електронний лист учора та сьогодні про свої проблеми з перевіркою, але відповіді все ще немає, я не буду використовувати це казино. Також я помітив, що за останні 24 години про це казино було залишено близько 12 п’ятизіркових відгуків, я підозрюю 🤨

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви не єдині тут підозрілі 😀 Є казино, які регулярно проводять якісь акції. Зазвичай вони дають вам безкоштовні оберти, якщо ви надсилаєте їм знімок екрана з хорошим оглядом.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Таким чином, онлайн-підтримка перестає бути онлайн і ігнорує ваші листи, якщо підтримка не в мережі після того, як ви пройшли kyc і не отримали бонус без депозиту. Їхні листи з такою самою рекламою атакують вашу поштову скриньку та спам навіть після скасування підписки. Через деякий час я отримав бонусний код «другі 10$» бездепозитного бонусу для активації онлайн-чату, що також є шахрайством, таким як їх бонус підтвердження kyc, тому що онлайн- та офлайн-підтримка продовжує ігнорувати вас. Уникайте цього казино, якщо вони роблять такі речі з пропонованими бонусами... Хороші відгуки та рейтинги - це підробка!!! Я знаю, що вони продають своїм клієнтам інформацію та документи для хакерів, шахраїв та рекламних послуг!!! Сподіваюся, це казино буде зупинено та закрито якомога швидше!

Автоматичний переклад.
Weemeeq
2 р. тому

Привіт,

Навіть я можу зрозуміти, що ваш досвід може бути досить поганим, я все одно маю запитати:

Чи можете ви надати якісь докази, які підтверджують звинувачення у продажу документів клієнта, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи хтось із переможців турніру Nordis Casino дійсно отримав виграш??

Автоматичний переклад.
Henrycharlie
2 р. тому

Привіт,

Цікаво, ти теж один із цих переможців?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось, хто грає в казино nordis і виграв там новий слот-турнір, дійсно отримав виграші?Вони повинні були виплатити вчора!!

Автоматичний переклад.
Henrycharlie
2 р. тому

Отже, ви все-таки один із цих переможців.

Мені просто цікаво, чи отримали ви якесь підтвердження, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, взагалі нічого не пробував у чаті в прямому ефірі, нічого електронної пошти немає відповіді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто цікаво, чи збираєтеся ви зв’язатися з казино nordis щодо цього??

Автоматичний переклад.
Henrycharlie
2 р. тому

Ми зв’язуємося з казино від імені будь-якого гравця, якщо є відкрита скарга та виникне така потреба.

(Ми не можемо діяти від чийогось імені без належної угоди, тож це причина, чому скарга настільки важлива.)

Я бачу, що ви вже подали один – закритий як вирішений, а ще один триває. Я також бачу, що ви повідомили Йозефа про це останнє питання, тому будьте впевнені, що воно також буде враховано.

Я не хочу здатися грубим, але я думаю, що замість цього ви повинні знайти собі пристойне казино. Оцінка репутації 4,7 не здається мені дуже привабливою.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, я згоден, але оцінка репутації змінилася лише за останній день або 2 до цього, вона була трохи вище.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це не відходить від того факту, що вони провели турнір із слотів і не виплатили жодного виграшу

Автоматичний переклад.
Henrycharlie
2 р. тому

Я бачу вашу думку.

Але, як я вже писав, зараз є дві проблемні частини, і я впевнений, що ми візьмемо до уваги обидва питання – в одній скарзі.

Але, чесно кажучи, я був би здивований, якщо казино проявить справедливий підхід і прийме вищу ставку, яку ви зробили.

Мені здається, їм не дуже подобається ваша скарга, на жаль.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мушу погодитися, я не бачу, щоб вони змінили свою думку! Вони все ще винні мені 200 євро з мого останнього зняття 2 тижні тому, вони сказали мені, що я отримаю цього тижня, також виграші в турнірі не були виплачені

Автоматичний переклад.
Henrycharlie
2 р. тому

Мені також дивно, що в ланцюжку скарг казино лише сказало, що вони надали вам всю інформацію через чат – і все.

Я думаю, що це не найкращий підхід від казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони нічого не пояснили, чого ніколи не роблять! Оскільки власники публікують фотографії, на яких вони гуляють, вони навіть не можуть виплатити гроші, які вони винні, це ганьба, у мене є так багато претензій до цього казино, включаючи отримання грошей з моїх банківських рахунків, але це на інший день.

Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого