Ми зв’язуємося з казино від імені будь-якого гравця, якщо є відкрита скарга та виникне така потреба.
(Ми не можемо діяти від чийогось імені без належної угоди, тож це причина, чому скарга настільки важлива.)
Я бачу, що ви вже подали один – закритий як вирішений, а ще один триває. Я також бачу, що ви повідомили Йозефа про це останнє питання, тому будьте впевнені, що воно також буде враховано.
Я не хочу здатися грубим, але я думаю, що замість цього ви повинні знайти собі пристойне казино. Оцінка репутації 4,7 не здається мені дуже привабливою.
We contact the casino on behalf of any player in case there is an open complaint and the need arises.
(We can't act on anybody's behalf without the proper agreement, so this is the reason why the complaint is so important.)
I can see you already submitted one - closed as resolved plus another one is ongoing at the moment. I can also see you have informed Jozef about this latest issue so be assured that it will be taken into consideration too.
I do not want to sound rude, but I think you should find yourself a decent casino instead. The reputation score of 4,7 doesn't seem much appealing to me.
Автоматичний переклад.