ГоловнаФорумКазиноNordis Casino - загальне обговорення

Nordis Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Artureek
|
53 273 переглядів 206 відповідей |
|
12 3 4...11
yuranua

Чесно кажучи, ми щойно виявили, що казино, ймовірно, пропонує щось гравцям, які заходять на наш веб-сайт і пишуть про них гарний відгук. Що вони запропонували. Чи ти знаєш?

Автоматичний переклад.

Я рекомендую це казино дійсно елегантне та дивовижне, багато ігор від багатьох виробників, добре ....

Автоматичний переклад.
Vlhh323

Я думаю, що це найнепрофесійніші казино, які я коли-небудь зустрічав. Немає живого чату, лише боти, і я написав їм електронний лист учора та сьогодні про свої проблеми з перевіркою, але відповіді все ще немає, я не буду використовувати це казино. Також я помітив, що за останні 24 години про це казино було залишено близько 12 п’ятизіркових відгуків, я підозрюю 🤨

Автоматичний переклад.
Anonymized417

Здравствуйте,

Нордіс знову виступив з деякими пропозиціями, це очевидно. Чесно кажучи, це не так вже й рідко.

але:

Зараз Даніель працює над рішенням, як зменшити будь-який вплив на загальну оцінку відгуків користувачів. 🙂


Автоматичний переклад.

Я думаю, що це найнепрофесійніші казино, які я коли-небудь зустрічав. Немає живого чату, лише боти, і я написав їм електронний лист учора та сьогодні про свої проблеми з перевіркою, але відповіді все ще немає, я не буду використовувати це казино. Також я помітив, що за останні 24 години про це казино було залишено близько 12 п’ятизіркових відгуків, я підозрюю 🤨

Автоматичний переклад.

Ви не єдині тут підозрілі 😀 Є казино, які регулярно проводять якісь акції. Зазвичай вони дають вам безкоштовні оберти, якщо ви надсилаєте їм знімок екрана з хорошим оглядом.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Таким чином, онлайн-підтримка перестає бути онлайн і ігнорує ваші листи, якщо підтримка не в мережі після того, як ви пройшли kyc і не отримали бонус без депозиту. Їхні листи з такою самою рекламою атакують вашу поштову скриньку та спам навіть після скасування підписки. Через деякий час я отримав бонусний код «другі 10$» бездепозитного бонусу для активації онлайн-чату, що також є шахрайством, таким як їх бонус підтвердження kyc, тому що онлайн- та офлайн-підтримка продовжує ігнорувати вас. Уникайте цього казино, якщо вони роблять такі речі з пропонованими бонусами... Хороші відгуки та рейтинги - це підробка!!! Я знаю, що вони продають своїм клієнтам інформацію та документи для хакерів, шахраїв та рекламних послуг!!! Сподіваюся, це казино буде зупинено та закрито якомога швидше!

Автоматичний переклад.
Weemeeq

Привіт,

Навіть я можу зрозуміти, що ваш досвід може бути досить поганим, я все одно маю запитати:

Чи можете ви надати якісь докази, які підтверджують звинувачення у продажу документів клієнта, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Чи хтось із переможців турніру Nordis Casino дійсно отримав виграш??

Автоматичний переклад.
Henrycharlie

Привіт,

Цікаво, ти теж один із цих переможців?

Автоматичний переклад.

Хтось, хто грає в казино nordis і виграв там новий слот-турнір, дійсно отримав виграші?Вони повинні були виплатити вчора!!

Автоматичний переклад.
Henrycharlie

Отже, ви все-таки один із цих переможців.

Мені просто цікаво, чи отримали ви якесь підтвердження, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Ні, взагалі нічого не пробував у чаті в прямому ефірі, нічого електронної пошти немає відповіді.

Автоматичний переклад.

Просто цікаво, чи збираєтеся ви зв’язатися з казино nordis щодо цього??

Автоматичний переклад.
Henrycharlie

Ми зв’язуємося з казино від імені будь-якого гравця, якщо є відкрита скарга та виникне така потреба.

(Ми не можемо діяти від чийогось імені без належної угоди, тож це причина, чому скарга настільки важлива.)

Я бачу, що ви вже подали один – закритий як вирішений, а ще один триває. Я також бачу, що ви повідомили Йозефа про це останнє питання, тому будьте впевнені, що воно також буде враховано.

Я не хочу здатися грубим, але я думаю, що замість цього ви повинні знайти собі пристойне казино. Оцінка репутації 4,7 не здається мені дуже привабливою.

Автоматичний переклад.

Ну, я згоден, але оцінка репутації змінилася лише за останній день або 2 до цього, вона була трохи вище.

Автоматичний переклад.

Це не відходить від того факту, що вони провели турнір із слотів і не виплатили жодного виграшу

Автоматичний переклад.
Henrycharlie

Я бачу вашу думку.

Але, як я вже писав, зараз є дві проблемні частини, і я впевнений, що ми візьмемо до уваги обидва питання – в одній скарзі.

Але, чесно кажучи, я був би здивований, якщо казино проявить справедливий підхід і прийме вищу ставку, яку ви зробили.

Мені здається, їм не дуже подобається ваша скарга, на жаль.


Автоматичний переклад.

Мушу погодитися, я не бачу, щоб вони змінили свою думку! Вони все ще винні мені 200 євро з мого останнього зняття 2 тижні тому, вони сказали мені, що я отримаю цього тижня, також виграші в турнірі не були виплачені

Автоматичний переклад.
Henrycharlie

Мені також дивно, що в ланцюжку скарг казино лише сказало, що вони надали вам всю інформацію через чат – і все.

Я думаю, що це не найкращий підхід від казино.

Автоматичний переклад.

Вони нічого не пояснили, чого ніколи не роблять! Оскільки власники публікують фотографії, на яких вони гуляють, вони навіть не можуть виплатити гроші, які вони винні, це ганьба, у мене є так багато претензій до цього казино, включаючи отримання грошей з моїх банківських рахунків, але це на інший день.

Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого