3 р. тому
Тут ви можете обговорити Nordis Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вклав 45 євро в nordiscasino, я грав, поки у мене не було 310 євро, тепер я не можу зайти, ні телефон, ні комп'ютер??? Мене зупинило казино?? допоможіть мені, я з португалії
I deposited 45 euros at nordiscasino I was playing until I had 310 euros now I can't get in, neither phone nor pc??? I was stopped by the casino?? help me i'm from portugal
depositei 45 euros no nordiscasino fiquei a jogar ate ter 310 euros agora nao conssigo entrar , nem telefone nem pc??? fui barrado pelo casino?? ajudem me sou de portugal
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints
If you feel like you need an assistance, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Доброго дня всім.
Тіло, я прочитав вашу скаргу.
Будь ласка, повідомте мені свій ідентифікатор гравця, адресу електронної пошти та ім’я користувача, ви зареєстровані на www.nordiscasino.com, щоб надати вам всю необхідну інформацію.
Я хочу повідомити вам, що у нас немає записів щодо відкладеного виведення 300 євро для будь-якого гравця, але якщо сталася людська помилка, ми виправимо це дуже скоро. Також ми не маємо імені користувача «Tilo» в нашій базі даних.
Good afternoon everybody.
Tilo I have read your complaint.
Please let me know your player id,email adress and username you are registered on www.nordiscasino.com in order to offer you all information you need.
What I want to let you know is that we don’t have recordings regarding a delayed withdrawal of 300€ for any player, but if there was a human error we will fix it very soon. Also we don’t have "Tilo" username in our data base.
Доброго дня, оскільки ви, очевидно, представник Nordis Casino, я змінив тип вашого облікового запису, щоб тепер усі бачили, що він офіційний. Добре, що ти тут. 🙂
Good day, since you are obviously a Nordis Casino representative I changed your account type so now everybody can see it's official. It's good to have you here. 🙂
Я впевнений, що ви отримали якийсь бонус за рекомендацію, чи не так? 😀
I'm quite sure you received some bonus for the recommendation, didn't you? 😀
Рада повідомити ще одну новину! Ви нарешті можете писати відгуки користувачів казино на нашому сайті. Це просто, ви можете знайти цю опцію на кожній сторінці огляду казино. Тож просто знайдіть казино, яке ви хочете переглянути, у рядку пошуку на веб-сайті, і ви можете почати вводити свій перший відгук або оцініть його лише за допомогою простих зірочок (1-5) 🙂
I'm happy to announce another news! You can finally write user casino reviews on our website. It's simple, you can find this option on every casino review page. So just find the casino you'd like to review in the search bar up on the website and you can start typing your first review or you can only rate it using the simple stars (1-5) rating 🙂
Цікаво, це ще одна спроба заохотити нашу спільноту підвищити оцінку відгуків користувачів Nordis? 😀 У всякому разі, дякую за ваш посібник. Пряме посилання на розділ огляду користувачів знаходиться тут: https://casino.guru/user-reviews
Is this another attempt how to encourage our community to enhance Nordis user reviews score, I wonder? 😀 Anyway, thank you for your manual. The direct link to the user review section is here: https://casino.guru/user-reviews
Я купив акції NORDIS1000, опубліковані на вашій сторінці. Не було жодних вказівок на те, для якої ГРИ є безкоштовні обертання. Я надіслав їм кілька електронних листів.. без відповіді. Їм не вистачає живого чату... їхній бот дратує, і мені заборгували безкоштовні обертання за перший депозит, який я там зробив. Вони підтвердили збіг у відсотках, але на сайті чи в Інтернеті немає нічого, що б вказувало вам, щоб гра використовувати ваші безкоштовні обертання. Мене пригнічено, оскільки я зробив свій перший депозит понад півтора тижні тому
I bought into the NORDIS1000 Promo posted on your page.. There were NO indication to what GAME the free spins are on. Ive sent multiple emails to them.. with no replies. They lack live chat... their bot is annoying, And im owed free spins for the first deposit i made there. They implimented the % match but theres nothing on the site or web anywhere that tell you the game to use your free spins on. Im aggrivated as i made my first deposit over a week and a half ago
Здрастуйте,
По-перше, я хотів би зазначити, що це казино не приймає гравців з Канади, тому для них офіційно не доступний бонус. Точніше, активного бонусу на даний момент немає, оскільки останньою датою дії була 31.12.2021, крім того, в нашій базі немає коду типу «NORDIS1000». Треба сказати, що це казино надало широкий список бонусів безпосередньо своїм гравцям, особливо як винагороду за позитивні відгуки користувачів, розміщені на різних сайтах. Чи є шанс, що ви отримали цей код безпосередньо від них?
Ми також надаємо інформацію про те, що живого чату взагалі немає, перевірте тут: https://casino.guru/nordis-casino-review .
Hello,
first, I'd like to point out that this casino does not accept players from Canada, therefore there is no bonus officially available to them. To be precise, there is no active bonus at the moment, since the latest valid date was 12.31.2021, furthermore, there is no code such "NORDIS1000" in our database. I must say that this casino provided a wide list of bonuses to its' players directly, especially as a reward for positive user reviews posted on various websites. Any chance you got this code from them directly?
We also provide information that there is no live-chat at all, please check here: https://casino.guru/nordis-casino-review.
Вони приймають гравців з Канади. Я там учасник... І якщо ви хочете зробити знімок екрана, щоб це підтвердити... і для вашого другого хибного твердження про промокод.. ось ще один знімок екрана, щоб лоскотати вашу фантазію. Його розміщено прямо в їхньому розділі реклами.
They do so accept players from Canada.. I am a member there.. And if you want a screenshot to proove it.. here ya go and for your second false statment about the promocode.. here is another screenshot to tickle your fancy. Its posted right in their promotion section.
Привіт, почну з промокоду: ви написали, що отримали його з нашого сайту. Ось чому мені довелося відповісти, що це неможливо. Ваш знімок екрана підтверджує, що ми маємо на увазі їх пряму рекламу – ось і все. Це нам не під силу.
Щодо гравців з Канади: ось скріншот з нашого сайту.
Я лише хотів попередити вас, перевірте себе тут .
Чи можете ви підтвердити успішне зняття коштів, будь ласка? Можливо, останнім часом у країнах з обмеженим доступом відбулися деякі зміни, тому я хотів би бути впевненим, перш ніж просити змінити нашу систему.
Дякую.
Hello, I'll start with the promo code: you wrote that you got it from our site. This is the reason why I had to reply that this was not possible. Your screenshot proves you we referring to their direct promo - that's all. This is not within our reach.
Regarding players from Canada: here is the screenshot from our website.
I only meant well to warn you, check for your self here.
Can you confirm any successful withdrawal so far, please? There may have been some changes in restricted countries lately, so I would like to be sure before asking for a change in our system.
Thank you.
Я не здійснював жодного зняття коштів із сайту. Я можу сказати, що мій обліковий запис налаштовано на використання канадських доларів як валюти мого рахунку. І що Канаді там грати не заборонено. Там у мене також успішний депозит.
I haven't made any withdrawals from the site. I can say that my account is set to use Canadian dollars as my accounts currency. And that Canada is not prohibited from playing there. I also have a successful deposit there.
Я бачу, дякую за цю інформацію. Я перевірю це нашими тестувальниками.
I see, thank you for this info. I will get it checked by our testers.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.