Повідомте нам, чи дійсно ви отримаєте його наступного тижня. У будь-якому випадку, я не рекомендую продовжувати грати в казино. Якщо вони не можуть надіслати вам більше 300 євро, то з цим казино щось дійсно не так.
Let us know if you really receive it next week. Anyway, I don't recommend continue playing in the casino. If they can't send you more than 300 eur then something really isn't right about this casino.
Казино Nordis, де живе сьогодні вранці, задайте пару запитань у чаті, на які вони не відповіли, і знову закрийте чат. абсолютно безглузда поведінка!!
Nordis casino where live this morning ask a couple of questions on chat they did not answer and shut live chat down again. absolutely ridiculous behaviour!!
Що я можу сказати? Це смішно. Якщо ви є агентом підтримки клієнтів, який працює в хорошому казино, і ви закриваєте чати, коли це зручно для вас, вас дуже скоро звільнять.
Але різниця в якості казино та їх підтримки клієнтів величезна. Ви можете відчути буквально все. Для мене хороша підтримка клієнтів є, мабуть, найважливішим аспектом кожного гідного казино.
What can I say? It is ridiculous. If you're a customer support agent working in a good casino and you close chats whenever it's convenient for you, you'll be fired very soon.
But the difference in quality of casinos and their customer support is enormous. You can experience literally anything. For me, a good customer support is probably the most important aspect of every decent casino.
Чесно кажучи з вами, я думаю, що людина або особи, яких я вважаю, що є двоє в чаті, говорять так само, як і начальники. Я кажу це, тому що мені заплатили на PayPal 2 різні люди, яких я знаю, але я їх залишу і я майже впевнений, що вони також ті, хто спілкується в чаті!! Цікаво, чи знаєте ви імена босів/власників цього казино?
To be honest with you I think the person or persons I believe there is 2 that are on live chat have as much say as the bosses I say this because I've been paid on PayPal by 2 different people I know names but IL leave them out and Im pretty sure they are also the ones on live chat!! Just of interest do you know the names of the bosses / owners of this casino?
Мені важко повірити, що будь-який бос візьме участь як агент підтримки клієнтів. Але все можливо, я думаю.
Я намагаюся трохи шукати, але не знайшов більше, ніж «Games & More BV», як ви можете побачити на головній вкладці казино.
У вас є уявлення?
I find it hard to believe that any boss would take part as a customer support agent. But all is possible I guess.
I try to search a bit but have not found more than "Games & More B.V." as you can see in the casino's main tab.
Do you have any idea?
Привіт,
Якщо у вас є інформація про іншого власника, поділіться, будь ласка.
Засновник і COE не означають, що компанія-власник повинна мати своє ім'я в назві компанії. Це досить часто. Ми надаємо Games & More BV як власник.
(Так, я знайшов статтю:
Hello,
If you have some information about different owner, please share.
Founder and COE does not mean that the owner copany must have his name in the corporate name. It's pretty common. We provide Games & More B.V. as the owner.
(Yes, I found the article:
Ми можемо сперечатися про те, кому належить яка компанія і хто грає кожну роль, технічно це виглядає так:
Цікаво, чи чули ви коли-небудь про будь-яке онлайн-казино, зареєстроване та належить виключно одній особі (не компанії)?
We can debate about who owns which company and who plays each role, technically it is just like this:
Have you ever heard about any online casino registered and exclusively and legally owned by a single person (not a company), I wonder?
Я не сперечаюся, я просто сприйняв те, що я бачив, як правду. Так що казино nordis, хто ним володіє, сказав, що не буде платити 1039 євро, тому що я зачепив почуття, сказавши правду про бренд, що це божевілля! Якби я надав вам невеликий список запитань, ви б поставили їх у казино nordis для мене??
I'm not debating I just took what I seen as the truth.so nordis casino whoever owns it have said they will not pay the 1039 euro because I hurt there feelings by speaking the truth about there brand it's crazy! If I was to give you a small list of questions would you put them to nordis casino for me??
Ви можете запитати в казино самостійно, я думаю. 🙂
Ми охоче виступаємо посередником, коли будь-якому гравцеві потрібна допомога. Але це виглядає трохи інакше, чи не так? Якщо щось не так, ми розслідуємо, це правда. Але я не розумію, чому ми повинні ставити ваші запитання.
У будь-якому випадку, які це питання мені цікаво? Ви можете запитати в темі скарги - що ви думаєте?
You can ask the casino on your own I guess. 🙂
We willingly serve as a mediator when any player need help. But this seems kind of different don't you think? If something is wrong we investigate, that's true. But I do not understand why we should ask your questions.
Anyway, what would these questions be I wonder? You can ask in your complaint thread - what do you think?
Тепер вони закрили мій обліковий запис, тому не можу задавати питання напряму, якби я міг, вони б не відповідали мені. Я думав, що вони шкодять, якщо це було використано, не має значення, я розберусь у цьому сам.
They have now closed my account so can't ask questions directly also if I could they wouldn't reply to me I thought they mite if it was use, doesn't matter IL sort this out myself.
Я все ще думаю, що ви можете включити свої запитання до поточної скарги. Казино відреагувало нещодавно, так що, я б сказав, запитайте.
Well, I still think you can include your questions in the ongoing complaint. The casino reacted recently, so go ahead and ask, I'd say.
Злодії не грають у цьому казино, я закликаю людей звернути на це увагу, якщо ми будемо продовжувати давати цим шахраям гроші, вони продовжуватимуть обкрадати людей.
Thieves do not play at this casino I urge people to pay attention to this if we keep giving these con artists are money they will continue to rip people of STAY WELL CLEAR
Я бачу, що одна скарга була успішно вирішена , а друга не була вирішена , тому я б не сказав, що казино взагалі не платить.
I can see that one complaint was successfully solved while the second was unresolved, so I would not say that the casino does not pay at all.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.