ГоловнаФорумКазиноNordis Casino - загальне обговорення

Nordis Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від Artureek
|
45 982 переглядів 207 відповідей |
|
1...4 5 6...11
2 р. тому

Привіт,

вчора я виграв у казино nordis 1500 євро. Депозит був легким процесом за 30 секунд. Але коли я хочу зняти кошти, у вікні зняття з’являється таке повідомлення:


Методи оплати не налаштовано

Методів оплати не знайдено.


Я надіслав свій ідентифікатор на kyc, я надіслав електронні листи на всі можливі адреси. Але після прочитання такої кількості поганих відгуків в Інтернеті я добре розумію, що коли-небудь побачу свої гроші.


Чи може хтось із nordiscasino відповісти мені з рішенням? Я хочу зняти свої гроші. Здійснено депозит за допомогою картки MasterCard, і я хочу зняти кошти тим самим методом або банківським переказом.


НИК - kevin1921

пошта - hosek.kevin@gmail.com


Буду дуже рада всім відповідям.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
kevin1921
2 р. тому

Привіт,

Я хотів би почати з найголовнішого: ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

Ви коли-небудь знімали гроші з казино раніше?

Спочатку переконайтеся, що KYC виконано повністю, а потім ми зможемо зосередитися на доступних варіантах оплати.

Ви на зв’язку з казино чи це лише односторонній зв’язок?

Мушу визнати, що навіть останні скарги виглядають не дуже добре, тож сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти, якщо буде потрібно.

Дайте мені оновлення, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не знаю, чи маю повний рахунок. У мене є підтверджена електронна адреса. Коли я хочу підтвердити телефон, він повідомляє про помилки. Надіслав все необхідне для підтримки та на електронну пошту, в тому числі ксерокопії документа з обох сторін + селфі з документом. Я не отримав відповіді. Їх машина абсолютно дурна і ні до чого не годиться. Зазвичай я деякий час чекав на відповідь, але коли я бачу відгуки в Інтернеті, я починаю трохи хвилюватися.


Я зв’язався з самим власником Адріаном Грамою, але без відповіді. Однак видно, що він все ще відвідує зустрічі гральних порталів, де представляється власником Nordis Casino. Мені також вдалося зв’язатися з Хуаном Карлосом Ортісом, який також відіграє певну роль у казино nordis. Я отримав від неї відповідь, але не зовсім конкретну. Зараз знову немає відповіді протягом кількох годин.


Як я вже сказав, я б покинув ситуацію на деякий час і дочекався електронних листів. Але коли в Інтернеті є поганий відгук, я навіть не вірю, що хтось відповість мені електронною поштою.


Як верифікувати обліковий запис на порталі, де немає відповіді. У них дешеві 83 машини від однієї компанії. Пропозиція Sazkar більш ніж бідна...


Я сподіваюся побачити всі гроші.

Автоматичний переклад.
kevin1921
2 р. тому

Я розумію,

тому можна припустити, що перевірка триває, але казино не співпрацює. Нещодавно я почув про помилку під час перевірки номера телефону в іншому казино, дуже дратує, тому що технічна підтримка повинна цим займатися. Однак у ситуації, коли казино навіть не відповідає на документи, це зовсім не добре.

Я погоджуюсь чекати. Якщо протягом 14 днів після надсилання документів нічого не відбувається, пропоную подати скаргу. Ми спробуємо допомогти, за замовчуванням ми даємо казино 14 днів для перевірки та виплати виграшів.

Тоді потрібно втрутитися.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хороше казино з усіма іграми, багато варіантів депозиту. Підтримка не поспішає, але завжди звертається до мене. Завжди чудові бонусні акції.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хороше казино

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Jan3790
2 р. тому

Привіт,

два гравці висловлюють свою вдячність протягом 7 годин, це незвично 🙂. У будь-якому випадку, дякую за це.

Мені цікаво, що змусило вас прийти сюди й написати цей пост.


Автоматичний переклад.
Czesnik92
2 р. тому

Привіт,

уточніть, будь ласка? Що робить це казино хорошим?

Ви щойно знайшли настрій для однієї публікації? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я деякий час грав із Nordic і вважаю, що це гарне місце для гри. Хоча вони могли б оновити там підтримку, тому що дуже важко пройти, коли у вас є проблема. В іншому випадку все добре

Автоматичний переклад.
kevin1921
2 р. тому

Минуло вже більше тижня, тому мені цікаво, як розвиватиметься ситуація.

Чи була проблема вирішена?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ого, я грав і виграв у цьому казино, і вони вчасно заплатили мені за допомогою мого skrill. Важливо підготувати KYC до включення першого депозиту в ete та будь-якому казино. Бо інакше саме тоді з’являються ускладнення.

Мені особисто в цьому казино добре платили.


Ура!!!

Автоматичний переклад.
kevin1921
2 р. тому

Привіт, мене цікавить те, що ви сказали про бездепозитний бонус у розмірі 10 євро. Хтось пропонував вам бонус за написання відгуку? Це те, з чим ми зараз маємо справу, тож, можливо, у вас є якісь подробиці?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ніхто мені цього не пропонував, це лише моя здогадка. Я просто сподіваюся, що мій рахунок буде перевірено якомога швидше, і я нарешті зніму свої гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
kevin1921
2 р. тому

О, ми отримали відгук від багатьох гравців (10+) протягом останніх днів про те, що вони були мотивовані винагородою від казино за написання відгуку. Ми зв’язалися з казино, і вони стверджують, що з їхнього боку не було такої рекламної акції, тому я намагаюся зрозуміти, що тут відбувається.

Автоматичний переклад.
germanmasatok
2 р. тому

Привіт, дякую за коментар. Чи можете ви сказати нам, коли ви востаннє знімали кошти?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Про всяк випадок, якщо я вжив деяких запобіжних заходів щодо 22, оскільки я заробляю 4 або 5 тисяч ARS, я вже знімаю їх. Що стосується Nordis, я вже рік тому грав, і я виграв близько 200 доларів США, і вони мені заплатили, я припинив це робити, як і більшість із них, які просять сильні валюти через девальвацію ARS, я граю у місцевих казино та тих, які приймають ARS, як правило, російських казино

Автоматичний переклад.
germanmasatok
2 р. тому

Привіт, дякую за швидку відповідь. Лише за останні кілька днів ми спостерігаємо деякі розбіжності, тому я хотів би повідомити, коли ви останній раз надсилали запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому

Адріан Грама — власник, почніть надсилати йому електронні листи напряму.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Решту грошей я отримав вчора. Хоча це зайняло 2 місяці, я вважаю, що були проблеми з платіжним шлюзом. Отже, Nordis Casino не є шахрайським казино, як я спочатку думав. Вам не доведеться турбуватися про гру там. З виведенням грошей сьогодні проблем бути не повинно.

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому

Дуже дякую за гарні новини. Я радий, що гроші надійшли, і в той же час я погоджуюся, що більшість труднощів із виведенням коштів, з якими зіткнулися гравці і, на жаль, все ще тривають, були справді спричинені третьою стороною, а не самим казино.

Ну, сподіваюся, буде краще.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого