Я не знаю, чи маю повний рахунок. У мене є підтверджена електронна адреса. Коли я хочу підтвердити телефон, він повідомляє про помилки. Надіслав все необхідне для підтримки та на електронну пошту, в тому числі ксерокопії документа з обох сторін + селфі з документом. Я не отримав відповіді. Їх машина абсолютно дурна і ні до чого не годиться. Зазвичай я деякий час чекав на відповідь, але коли я бачу відгуки в Інтернеті, я починаю трохи хвилюватися.
Я зв’язався з самим власником Адріаном Грамою, але без відповіді. Однак видно, що він все ще відвідує зустрічі гральних порталів, де представляється власником Nordis Casino. Мені також вдалося зв’язатися з Хуаном Карлосом Ортісом, який також відіграє певну роль у казино nordis. Я отримав від неї відповідь, але не зовсім конкретну. Зараз знову немає відповіді протягом кількох годин.
Як я вже сказав, я б покинув ситуацію на деякий час і дочекався електронних листів. Але коли в Інтернеті є поганий відгук, я навіть не вірю, що хтось відповість мені електронною поштою.
Як верифікувати обліковий запис на порталі, де немає відповіді. У них дешеві 83 машини від однієї компанії. Пропозиція Sazkar більш ніж бідна...
Я сподіваюся побачити всі гроші.
I don't know if I have a complete account. I have a verified email address. When I want to verify the phone, it says errors. He sent everything necessary to support and to the email, including photocopies of the document from both sides + a selfie with the document. I didn't get a reply. Their machine is totally stupid and good for nothing. Usually, I would wait for a response for a while, but when I see the reviews on the Internet, I start to worry quite a bit.
I contacted the owner Adrian Grama himself, but without a response. However, it can be seen that he still attends meetings of gambling portals, where he presents himself as the owner of Nordis Casino. I also managed to contact Juan Carlos Ortiz, who also has some role in nordis casino. I got an answer from her, but not exactly concrete. Now there is no response again for several hours.
As I say, I would leave the situation for a while and wait for emails. But when there is a bad review on the internet, I don't even believe that someone will get back to me via email.
How do I verify the account on the portal, where there is no response. They have cheap 83 machines from a single company. Sazkar's offer more than poor...
I hope to see all the money.
Nevim, jestli ma kompletni ucet. Mam overenou emailovou adresu. Kdyz chci overit telefon, pise mi to errory. Na email jsou na support i na kyc zaslal vse potrebne, vcetne ofocenych dokladu z obou stran + selfie s dokladem. Nedostal jsem zadnou odpoved. Jejich automat je totalne hloupy a k nicemu. Obvykle bych jeste nejakou dobu vyckal na reakci, ale kdyz vidim ty recenze na internetu tak se zacinam celkem dost obavat.
Kontaktoval jsem samotneho vlastnika Adriana Gramu, ovsem bez reakce. Avsak je videt, ze stale navstivuje meetingy gamblerskych portalu, kde se prezentuje jako vlastnik nordis casina. Podarilo se mi kontaktovat i Juana Carlose Ortize, ktery ma v nordis casinu take nejakou roli. Od nej jsem dostal odpoved, avak ne uplne konkretni. Nyni uz je nekolik hodin opet bez odezvy.
Jak rikam, nechal bych situaci chvili byt a cekal na emaily. Kdyz ale na internetu ctu spatne recenze, tak uz ani neverim, ze se mi z emailu nekdo ozve.
Jak mam overit ucet na portale, kde neni zadna odezva. Maji tam lacinych 83 automatu od jedine spolecnosti. Sazkarska nabidka vice nez uboha...
Doufam, ze sve penize uvidim.
Автоматичний переклад.