ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від michifran555
|
54520 переглядів 389 відповідей |
|
1...12 13 14...20
Додати публікацію
racd1689
4 міс. тому

Вау, це хворий лол. Ви великий деген, щоб зіграти обертання 1$ із депо 75$ лолол. Я роблю 20c. Ось чому я не виграю такого великого. Але так, як я вже сказав, слоти mrbet, мабуть, найчесніші у світі казино. Тому найкраще підтримувати хороші стосунки. Почекай, заплатять. Знову Грац!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, це найбільша проблема, що вони не дають вам жодних пояснень. 24 червня я подаю запит на відкликання, 25 числа просять перевірку документів, а 26 числа я отримую лист, що все перевірено. Я змінив статус виведення з «очікує» на «виконується», і через 2 дні я отримав електронний лист про те, що зняття не вдалося. Відтоді я роблю ще 4 зняття, які «очікують» протягом 2 днів, а потім кажуть, що це не вдалося, без жодних пояснень. Тепер я спробував внести депозит, щоб побачити, чи це розблокує ситуацію, і не здається, що вони залишили рахунок у мене, не маючи можливості нічого зробити або зняти або внести. І в службі підтримки вам лише кажуть, що вони передають це у відповідний відділ, але вони ніколи не зв’язуються з вами з цього відділу. Дуже поганий досвід і змушує мене думати, що я ніколи не зможу отримати гроші. filefile

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Який спосіб оплати ви вибрали для зняття коштів і в якому стані він зараз?

Незабаром Нік розгляне вашу скаргу, тому, сподіваюся, ми дізнаємося щось нове. 🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

Це уругвайські гроші по 200 доларів чи скільки? Одного разу вони затримали мене на 3 тижні за 100$+, але вони платять. В інших випадках це було менше 48 годин. Я говорю з особистого досвіду, що вони платять, але іноді мають довгий список хітів. Вони здаються обмеженими. Але вони завжди платять. Просто дайте йому трохи часу. Я вважаю, що їхні слоти найкращі та найчесніші з 99% інших казино. Навіть криптоказино, які платять на місці.

Я пишу це, тому що почуваюся так само, як і ти. Ніяких пояснень, просто почекайте, але вони завжди платили. Сподіваюся, це допоможе!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт Чи думали ви про те, щоб написати відгук користувача про свій досвід роботи з цим казино? Це дійсно корисно, і інші можуть дізнатися більше про кожне казино. Ось посилання , якщо вирішите висловитися.😉

Ви все ще там граєте, до речі?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

ні, більше не буду; я зробив один і видалив його після того, як вони мені заплатили, до речі, ти любиш видаляти мої відгуки, Ромі 😀 Я зробив один про Magic Red, який є справжньою аферою тут, в Онтаріо, і ти його видалив 😀 так що я закінчив. Сподіваюся, ти добре!

Автоматичний переклад.
belloelton249
4 міс. тому

Привіт, насправді це не було видалено. Ми люб’язно просимо вас надати детальнішу інформацію про це, оскільки ви отримали причину відмови електронною поштою. Якщо гравець погано описує проблему або мало розповідає про казино, це означає, що воно не відповідає нашим інструкціям. Ми прагнемо показувати гравцям чіткі огляди, повні інформації, щоб вони могли краще зрозуміти, чого очікувати від казино.

Будь ласка, надішліть новий, де ви докладніше розкажете про свій досвід.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я ніколи не отримував цей електронний лист. Люблю тебе Ромі; тепер іду спати лол ❤

Автоматичний переклад.
belloelton249
4 міс. тому

справді? Це дивно.🤔

Тому, якщо у вас є можливість, ви можете написати ще один відгук, якщо хочете.

Чудово! Тоді приємного сну.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, я вже пробував binance pay, trc20, lithecoin, і всі вони не вдаються. Зараз він очікує на розгляд більше 3 робочих днів.

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

Як я прочитав у вашій скарзі , вам довелося пройти додаткову перевірку. Це так? Вам сказали причину?🤔

Тепер, сподіваюся, все буде добре, і незабаром ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Питання верифікації було чимось дивним, що змусило мене сильно засумніватися в казино, оскільки воно вже було перевірено, і перше зняття, яке я зробив, згідно з ними, покинуло казино та виникла проблема з платіжною компанією. Тож якщо там вже верифікували, чому тепер у мене знову вимагають фото картки? І я надіслав фото, і через 10 хвилин вони надіслали мені електронний лист, який уже був перевірений. Дуже дивно, здається, що вони роблять це, щоб заощадити час і змусити людей нервувати та ризикувати грошима. І тепер у них відкликання "очікує" з п'ятниці, і вони більше нічого мені не надіслали. Можу посперечатися, що через 1-2 дні мені скажуть, що це не вдалося

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як я вже сказав, я вже знав, що зазнаю невдачі. Є електронний лист казино 5 хвилин тому


Привіт Рікардо,

Сподіваюся, ви отримуєте чудовий досвід гри.

Ми пишемо, щоб повідомити вам про статус вашого нещодавнього запиту на виведення 200 000 UYU через Binance. Як повідомили у профільному відомстві, транзакцію скасовано через тимчасові технічні проблеми.

Ми рекомендуємо вам спробувати вивести ще раз пізніше або скористатися альтернативним способом оплати.

Просимо вибачення за будь-які незручності, які це могло спричинити, і вдячні за ваше розуміння. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання або вам потрібна допомога, будь ласка, без вагань зв’яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів.

Якщо виникнуть будь-які питання, ми будемо тут, щоб відповісти на них 24/7.

З повагою,

Менеджер грального клубу Тея.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Питання верифікації було чимось дивним, що змусило мене сильно засумніватися в казино, оскільки воно вже було перевірено, і перше зняття, яке я зробив, згідно з ними, покинуло казино та виникла проблема з платіжною компанією. Тож якщо там вже верифікували, чому тепер у мене знову вимагають фото картки? І я надіслав фото, і через 10 хвилин вони надіслали мені електронний лист, який уже був перевірений. Дуже дивно, здається, що вони роблять це, щоб заощадити час і змусити людей нервувати та ризикувати грошима. І тепер у них відкликання "очікує" з п'ятниці, і вони більше нічого мені не надіслали. Можу посперечатися, що через 1-2 дні мені скажуть, що це не вдалося

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Іноді буває, що казино потребує додаткової перевірки, тому це не обов’язково звучить дивно, я б сказав.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як я вже сказав, я вже знав, що зазнаю невдачі. Є електронний лист казино 5 хвилин тому


Привіт Рікардо,

Сподіваюся, ви отримуєте чудовий досвід гри.

Ми пишемо, щоб повідомити вам про статус вашого нещодавнього запиту на виведення 200 000 UYU через Binance. Як повідомили у профільному відомстві, транзакцію скасовано через тимчасові технічні проблеми.

Ми рекомендуємо вам спробувати вивести ще раз пізніше або скористатися альтернативним способом оплати.

Просимо вибачення за будь-які незручності, які це могло спричинити, і вдячні за ваше розуміння. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання або вам потрібна допомога, будь ласка, без вагань зв’яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів.

Якщо виникнуть будь-які питання, ми будемо тут, щоб відповісти на них 24/7.

З повагою,

Менеджер грального клубу Тея.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Що ж, іноді трапляються технічні труднощі. Вам так не здається?🤷‍♀️

А як щодо пропозиції спробувати інший спосіб оплати? Чи можна було б вам це зробити?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Дивна річ полягає в тому, що вони змушують мене підозрювати, що це лише для того, щоб виграти час, оскільки це знову не вдалося, ось я знову надіслав вам повідомлення, минуло 20 днів, і 6 вилучень не вдалося.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я вже випробував 6 різних методів. Це лише відмовки, щоб не платити

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

Моя порада: перейдіть на цей веб-сайт, там ви можете подати скаргу. Тоді ваша проблема буде вирішена.

https://www.curacao-egaming.com/

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

Розумію. Безперечно, це привід для розчарування. Що ж, я сподіваюся, що незабаром у вашій скарзі буде якийсь рух.

Автоматичний переклад.
Bozkurt
4 міс. тому

Я збираюся спробувати це! Дуже дякую, друже!

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Єдине, чого я зараз хочу, це щоб було відомо, чи мене обдурили, і щоб ніхто більше не користувався цим казино! Я більше не дбаю лише про гроші, але й про те, щоб ніхто інший не потрапив у їхню пастку. Саме через час затримки ми говоримо про несерйозне казино. Легальні та хороші казино платять максимум за 48 годин, вони ніколи не займають більше часу, і це триває вже 20 днів, і воно продовжує провалюватися, тому вони не збираються платити мені.

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

Забудьте про binance. Google Exodus. Це безкоштовно. Зробіть гаманець. Він має багато валют. Він повинен мати потрібну вам криптовалюту, інакше mrbet дозволить вам зняти її там. Вихід анонімний. Інформація не потрібна. Потім, коли криптовалюта буде у вашому гаманці Exodus, ви зможете надіслати її на Binance. З вас можуть стягнутися додаткові збори, але це нормально. Перестаньте думати над цим і зробіть це!

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...12 13 14...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого