ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від surekhasuresh200
|
62 324 переглядів 326 відповідей |
|
1...16 17

привіт Я грав в ігри від Pragmatic Play, і мені дуже подобаються звичайні Sugar Rush і Sugar Rush 1000. Напевно, я граю в них близько місяця. Це дуже щедрий слот із високим RTP. Словом, мені це дуже подобається

Автоматичний переклад.

Вам також подобається Sugar Rush? Це чудовий слот! Граю в неї вже близько місяця. Буває, коли ракет потрапляє по 5-6, аж подих перехоплює. Слот чудово оформлений. Ще мені подобається, що виплати на сайті дуже зручні. Хлопці, я дуже рекомендую Pragmatic Play

Автоматичний переклад.

На жаль, неможливо (принаймні для нас, бразильців) довіряти оглядам на casinoguro.

Платформа mostbet заморозила мій рахунок за 2 дні та створила проблеми з перевіркою моїх документів. Усі запитані документи вже надіслано, з’являється відео з моїм обличчям, уся необхідна інформація про те, що якби вони були безпечною та серйозною платформою, то вже можна було б підтвердити правдивість документів, але вони надсилають повідомлення із запитом на ті самі документи кілька разів, не пояснюючи краще, що не так або чого не вистачає.

Нарешті, вони попросили фотографію картки, використаної для депозиту, я зробив лише два депозити через PIX і навіть надіслав підтвердження транзакцій, але на моїй фізичній банківській картці NEON надруковано лише 4 останні цифри, вони хочуть фотографію ВСІХ цифр на картці, а в програмі neon bank я не можу отримати цю інформацію.

Деталь, яка не має жодного значення, коли йдеться про перевірку моїх документів, оскільки я надіслав їм ДОКАЗИ двох транзакцій.

Після перевірки на reclameaqui.com.br і portaldaqueixa.com я побачив, що вони роблять це з БАГАТЬОМИ людьми, утримуючи суми більше 60 днів.

Вони практично діють як фінансова піраміда, місяцями затримуючи гроші в кількох гравців і граючи з нашими грошима.

Платформа casinoguro повинна приділяти більше уваги цим оцінкам платформи, 2-місячна перевірка та абсолютно слабка підтримка ніколи не заслуговують високої оцінки.

Вони граються з людьми та родинами, наче вони ні з чим.

Автоматичний переклад.
ricartemt

Я читав про вашу проблему перевірки, і, чесно кажучи, це досить дивно. Як і ви, я хотів би знати, що, якщо в документі щось не так, щоб я міг надіслати правильний документ.

Але я бачу, що це не єдина проблема, коли ви згадуєте, що не можете підтвердити картку, за допомогою якої ви зробили депозит. Ви сказали казино, що не можете отримати його навіть у банку? Я думаю, що в такому випадку вони повинні спробувати знайти якусь альтернативу. З іншого боку, якщо ви відвідуєте банк, чи не можна отримати документ, який підтверджує те, що казино хоче? Це те, що мені здається досить простим і до того ж поширеним запитом.

У будь-якому разі, оскільки у вас є скарга до нас, ми спробуємо вам допомогти та перевіримо, чи зможемо.

Я сподіваюся, що так і ви зможете зняти гроші.

Якщо ви отримаєте додаткову інформацію й справа порушиться, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.

Я зв’язався з банком, і вони пояснили, що фізична картка має іншу нумерацію з міркувань безпеки, номери в банківській програмі призначені для віртуальної картки, і їх можна змінити, якщо її клонувати. Казино наполягало на нумерації фізичної картки, але з усією нумерацією, даними та кодом безпеки, надрукованими на картці, кожен може використовувати мою картку за бажанням.

Ще одна деталь: як я вже сказав, я зробив лише два депозити через Pix Transfer, і я вже надіслав їм депозитні квитанції, роздруківку всіх екранів у банківській програмі та роздруківку служби підтримки Neon Bank, яка підтверджує, що неможливо надати повні номери карток документально.

Ці процедури, якби вони мали лише гарантувати безпеку, були б уже вирішені. Я навіть надіслав відео, на якому показано всі документи, екран комп’ютера з відкритими рахунками, я показав своє обличчя, я написав свої документи, яких мало бути більш ніж достатньо, щоб підтвердити мою особу, але правда полягає в тому, що кілька казино діють як фінансові піраміди під приводом перевірки, вони місяцями затримують суми з кількох гравців, і ми залишаємося без грошей без жодної підтримки.

Я знаю, що ви, хлопці, у casinoguru налаштовані серйозно й надаєте величезні послуги користувачам казино, але ці високі оцінки для таких платформ, як mostbet, у кінцевому підсумку змушують таких людей, як я, впадати в це.

Серйозні платформи вирішують процес перевірки в самому чаті в режимі реального часу або максимум протягом 3 днів. Тепер для перегляду документа потрібно більше 60 днів? Це шахрайство.

Автоматичний переклад.
ricartemt

Отже, якщо отримати його неможливо, і ви все одно пояснили це в казино, можна знайти те, що підійде. Однак важливо, щоб казино співпрацювало, і якщо ви не можете перевірити та отримати гроші, ми спробуємо вам допомогти.

Що стосується рейтингу, то тільки тоді, коли буде виявлено, що казино припустилося помилки, і вони не намагатимуться її виправити, він може змінитися. До того часу все не буде інакше.

Зрештою, я сподіваюся, що в цій справі все можна вирішити.

Автоматичний переклад.

У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів у цьому казино - звичайно, це не великі суми, але я завжди вношу на картку і знімаю. Протягом 30 хвилин кошти надходять на мій рахунок. Я, до речі, гравець з Польщі.

Змінено
Автоматичний переклад.
Daniel12996

Чудово, що ти там щасливий.

Просто будьте обережні та намагайтеся не ділитися конфіденційною інформацією на форумі. Це не так безпечно, знаєте.

Як довго ви граєте в цьому казино?

Автоматичний переклад.
1...16 17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого