ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від surekhasuresh200
|
66 742 переглядів 345 відповідей |
|
1...16 17 18

привіт Я грав в ігри від Pragmatic Play, і мені дуже подобаються звичайні Sugar Rush і Sugar Rush 1000. Напевно, я граю в них близько місяця. Це дуже щедрий слот із високим RTP. Словом, мені це дуже подобається

Автоматичний переклад.

Вам також подобається Sugar Rush? Це чудовий слот! Граю в неї вже близько місяця. Буває, коли ракет потрапляє по 5-6, аж подих перехоплює. Слот чудово оформлений. Ще мені подобається, що виплати на сайті дуже зручні. Хлопці, я дуже рекомендую Pragmatic Play

Автоматичний переклад.

На жаль, неможливо (принаймні для нас, бразильців) довіряти оглядам на casinoguro.

Платформа mostbet заморозила мій рахунок за 2 дні та створила проблеми з перевіркою моїх документів. Усі запитані документи вже надіслано, з’являється відео з моїм обличчям, уся необхідна інформація про те, що якби вони були безпечною та серйозною платформою, то вже можна було б підтвердити правдивість документів, але вони надсилають повідомлення із запитом на ті самі документи кілька разів, не пояснюючи краще, що не так або чого не вистачає.

Нарешті, вони попросили фотографію картки, використаної для депозиту, я зробив лише два депозити через PIX і навіть надіслав підтвердження транзакцій, але на моїй фізичній банківській картці NEON надруковано лише 4 останні цифри, вони хочуть фотографію ВСІХ цифр на картці, а в програмі neon bank я не можу отримати цю інформацію.

Деталь, яка не має жодного значення, коли йдеться про перевірку моїх документів, оскільки я надіслав їм ДОКАЗИ двох транзакцій.

Після перевірки на reclameaqui.com.br і portaldaqueixa.com я побачив, що вони роблять це з БАГАТЬОМИ людьми, утримуючи суми більше 60 днів.

Вони практично діють як фінансова піраміда, місяцями затримуючи гроші в кількох гравців і граючи з нашими грошима.

Платформа casinoguro повинна приділяти більше уваги цим оцінкам платформи, 2-місячна перевірка та абсолютно слабка підтримка ніколи не заслуговують високої оцінки.

Вони граються з людьми та родинами, наче вони ні з чим.

Автоматичний переклад.
ricartemt

Я читав про вашу проблему перевірки, і, чесно кажучи, це досить дивно. Як і ви, я хотів би знати, що, якщо в документі щось не так, щоб я міг надіслати правильний документ.

Але я бачу, що це не єдина проблема, коли ви згадуєте, що не можете підтвердити картку, за допомогою якої ви зробили депозит. Ви сказали казино, що не можете отримати його навіть у банку? Я думаю, що в такому випадку вони повинні спробувати знайти якусь альтернативу. З іншого боку, якщо ви відвідуєте банк, чи не можна отримати документ, який підтверджує те, що казино хоче? Це те, що мені здається досить простим і до того ж поширеним запитом.

У будь-якому разі, оскільки у вас є скарга до нас, ми спробуємо вам допомогти та перевіримо, чи зможемо.

Я сподіваюся, що так і ви зможете зняти гроші.

Якщо ви отримаєте додаткову інформацію й справа порушиться, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.

Я зв’язався з банком, і вони пояснили, що фізична картка має іншу нумерацію з міркувань безпеки, номери в банківській програмі призначені для віртуальної картки, і їх можна змінити, якщо її клонувати. Казино наполягало на нумерації фізичної картки, але з усією нумерацією, даними та кодом безпеки, надрукованими на картці, кожен може використовувати мою картку за бажанням.

Ще одна деталь: як я вже сказав, я зробив лише два депозити через Pix Transfer, і я вже надіслав їм депозитні квитанції, роздруківку всіх екранів у банківській програмі та роздруківку служби підтримки Neon Bank, яка підтверджує, що неможливо надати повні номери карток документально.

Ці процедури, якби вони мали лише гарантувати безпеку, були б уже вирішені. Я навіть надіслав відео, на якому показано всі документи, екран комп’ютера з відкритими рахунками, я показав своє обличчя, я написав свої документи, яких мало бути більш ніж достатньо, щоб підтвердити мою особу, але правда полягає в тому, що кілька казино діють як фінансові піраміди під приводом перевірки, вони місяцями затримують суми з кількох гравців, і ми залишаємося без грошей без жодної підтримки.

Я знаю, що ви, хлопці, у casinoguru налаштовані серйозно й надаєте величезні послуги користувачам казино, але ці високі оцінки для таких платформ, як mostbet, у кінцевому підсумку змушують таких людей, як я, впадати в це.

Серйозні платформи вирішують процес перевірки в самому чаті в режимі реального часу або максимум протягом 3 днів. Тепер для перегляду документа потрібно більше 60 днів? Це шахрайство.

Автоматичний переклад.
ricartemt

Отже, якщо отримати його неможливо, і ви все одно пояснили це в казино, можна знайти те, що підійде. Однак важливо, щоб казино співпрацювало, і якщо ви не можете перевірити та отримати гроші, ми спробуємо вам допомогти.

Що стосується рейтингу, то тільки тоді, коли буде виявлено, що казино припустилося помилки, і вони не намагатимуться її виправити, він може змінитися. До того часу все не буде інакше.

Зрештою, я сподіваюся, що в цій справі все можна вирішити.

Автоматичний переклад.

У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів у цьому казино - звичайно, це не великі суми, але я завжди вношу на картку і знімаю. Протягом 30 хвилин кошти надходять на мій рахунок. Я, до речі, гравець з Польщі.

Змінено
Автоматичний переклад.
Daniel12996

Чудово, що ти там щасливий.

Просто будьте обережні та намагайтеся не ділитися конфіденційною інформацією на форумі. Це не так безпечно, знаєте.

Як довго ви граєте в цьому казино?

Автоматичний переклад.

Всім привіт! Зареєстрований на проекті. Але я чомусь не можу зробити депозит, може у когось були проблеми?

Автоматичний переклад.

Казино Mosbet – повне шахрайство!


Mosbet - це не казино. Це повномасштабне шахрайство, яке полює на людей. Якщо ви спробуєте щастя там, будьте готові сильно облажатися. Звичайно, ви можете щось виграти, але бажаю вам удачі, коли-небудь побачите ці гроші. У той момент, коли ви намагаєтесь отримати готівку, вони вражають вас нескінченними виправданнями, затримками, фальшивими «проблемами з перевіркою» та технічними BS. Це все гра, щоб уникнути виплат.


Підтримка? Даремні клоуни. Нахабний, нікчемний і чітко навчений давати вам бігати, поки ви не здастеся. У половині випадків вони навіть не відповідають, а коли й відповідають, це сміття зі сценарієм, яке нічого не вирішує.


Їхні положення та умови — це жарт, вони написані таким чином, щоб вони могли зберігати ваші гроші практично з будь-якої причини. Все, що їм потрібно, це вигадане порушення і бум – ваш обліковий запис заблоковано, ваші виграші зникли, і ви нічого не можете зробити.


Mosbet - це сміття, і його слід закрити. Будь-хто, хто вкладає туди гроші, міг би кинути їх у вогонь – принаймні тоді ви контролюватимете, як обпектися.


Вердикт: ШАХРАЇ. ШАХРАЙСТВА. СМІТТЯ. Тримайся подалі, якщо не хочеш втратити гроші та розум.


Автоматичний переклад.
Aknel

Гей, я бачу, що у тебе був не найприємніший досвід казино.

Але я хотів би запитати, чи ви пережили все це? У вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку чи ні? Якщо так, чи є ще проблеми з верифікацією чи щось інше?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав, чи можемо ми вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Гроші від майже виграного бонусу в розмірі 2000 чеських крон раптово зникли, коли вони мали бути зараховані мені. Почалися виправдання, що я грав іншими засобами, ніж у мене було. Але це нісенітниця, тому що процентна шкала для отримання цих грошей збільшилася і приблизно на 99,89% все зникло.

Автоматичний переклад.
Polinary

привіт Звертайтеся в службу підтримки, вони швидко відповідають.

Автоматичний переклад.

Всім привіт! Зареєстрований на проекті. Але я чомусь не можу зробити депозит, може у когось були проблеми?

Автоматичний переклад.

Привіт, чи вдалося вам якось це вирішити? Я бачив, що інший гравець рекомендував вам звернутися до служби підтримки, що, ймовірно, я б і зробив.

Ви пробували це?

Автоматичний переклад.

Гроші від майже виграного бонусу в розмірі 2000 чеських крон раптово зникли, коли вони мали бути зараховані мені. Почалися виправдання, що я грав іншими засобами, ніж у мене було. Але це нісенітниця, тому що процентна шкала для отримання цих грошей збільшилася і приблизно на 99,89% все зникло.

Автоматичний переклад.

З яких ще засобів? Ви маєте на увазі або з реальних грошей, або з бонусу, чи було залучено щось інше? Не могли б ви показати мені бонус?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я обговорив це з ними, і вони послали мене до біса... Вони сказали, що їм шкода, що все так вийшло... Просто таке лайно

Автоматичний переклад.
Aknel

Добре для вас, але це була друга відповідь, а не та, на яку ви відповіли, тож можете відповісти на моє запитання? 🙂


Автоматичний переклад.

Mostbet... смішно.

Минулого року я створив обліковий запис — робив ставки та знімав без проблем. Потім я на деякий час перестав робити ставки.

Через кілька місяців я повернувся до нього… але оскільки я змінив свій номер телефону, я втратив доступ до старого облікового запису.

Отже, я створив новий обліковий запис і пішов у чат, щоб повідомити їх (що у мене був другий обліковий запис, оскільки я не міг отримати доступ до першого).

Вони з розумінням поставилися до мене й сказали, що їм потрібно буде «пов’язати» облікові записи, і що насправді добре, що я їх поінформував.

Я чекав, чекав, і врешті-решт… Мене заблокували, а вони залишили мої гроші (понад 1000 євро).

Для мене це спроба крадіжки та шахрайства.

Автоматичний переклад.
Nimrood7

Але яка була причина цього?

Якщо вони сказали вам, що виправлять це, вони обов’язково повинні це зробити.

Ви поклали гроші на новий рахунок?

Автоматичний переклад.
Romi

я вношу депозит так, щоб зробити кілька ставок .. тим часом мої ставки виграли, а баланс збільшився.

Вони не хочуть платити, тому що вони не платять ніяким виграшам. Я бачив це на португальському сайті для диспутів, і там багато людей зі скаргами, відкритими проти MOSTBET.

Можливо, завдяки певним правилам вони вважають, що Португалія є гарним місцем для обману клієнтів.

Спочатку, коли я зареєструвався, я отримав посилання від "інфлюенсера" в соціальних мережах. Я повернувся, щоб поговорити з ним, і він також заявив, що MostBet навіть не платить за впливових людей у ​​соціальних мережах, які діляться вмістом (за контрактом).


Автоматичний переклад.
Nimrood7

Хм, я вважаю це дивним. Особисто я б запитав у казино заздалегідь, чи можу я відкрити новий рахунок або що мені робити в такій ситуації. Якщо ви робите це довільно, вони можуть вважати це порушенням правил.

З іншого боку, я б сказав, що якби вам сказали, що це нормально, і вони пов’язали облікові записи, я не бачу, в чому проблема.

Ви пробували кудись подати скаргу?

Автоматичний переклад.
1...16 17 18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого