привіт Я грав в ігри від Pragmatic Play, і мені дуже подобаються звичайні Sugar Rush і Sugar Rush 1000. Напевно, я граю в них близько місяця. Це дуже щедрий слот із високим RTP. Словом, мені це дуже подобається
Hi! I've been playing games from Pragmatic Play, and I really like the regular Sugar Rush and Sugar Rush 1000. I've probably been playing them for about a month now. It's a very generous slot with a high RTP. In short, I really enjoy it
Вам також подобається Sugar Rush? Це чудовий слот! Граю в неї вже близько місяця. Буває, коли ракет потрапляє по 5-6, аж подих перехоплює. Слот чудово оформлений. Ще мені подобається, що виплати на сайті дуже зручні. Хлопці, я дуже рекомендую Pragmatic Play
Do you also like Sugar Rush? It's a great slot! I've been playing it for about a month now. Sometimes, when the rockets hit 5-6 at a time, it takes my breath away. The slot is beautifully designed. I also like that the payouts on the site are very convenient. Guys, I highly recommend Pragmatic Play
На жаль, неможливо (принаймні для нас, бразильців) довіряти оглядам на casinoguro.
Платформа mostbet заморозила мій рахунок за 2 дні та створила проблеми з перевіркою моїх документів. Усі запитані документи вже надіслано, з’являється відео з моїм обличчям, уся необхідна інформація про те, що якби вони були безпечною та серйозною платформою, то вже можна було б підтвердити правдивість документів, але вони надсилають повідомлення із запитом на ті самі документи кілька разів, не пояснюючи краще, що не так або чого не вистачає.
Нарешті, вони попросили фотографію картки, використаної для депозиту, я зробив лише два депозити через PIX і навіть надіслав підтвердження транзакцій, але на моїй фізичній банківській картці NEON надруковано лише 4 останні цифри, вони хочуть фотографію ВСІХ цифр на картці, а в програмі neon bank я не можу отримати цю інформацію.
Деталь, яка не має жодного значення, коли йдеться про перевірку моїх документів, оскільки я надіслав їм ДОКАЗИ двох транзакцій.
Після перевірки на reclameaqui.com.br і portaldaqueixa.com я побачив, що вони роблять це з БАГАТЬОМИ людьми, утримуючи суми більше 60 днів.
Вони практично діють як фінансова піраміда, місяцями затримуючи гроші в кількох гравців і граючи з нашими грошима.
Платформа casinoguro повинна приділяти більше уваги цим оцінкам платформи, 2-місячна перевірка та абсолютно слабка підтримка ніколи не заслуговують високої оцінки.
Вони граються з людьми та родинами, наче вони ні з чим.
Unfortunately it's not possible (at least for us Brazilians) to trust the reviews here on casinoguro.
The mostbet platform froze my account in 2 days and has been creating problems to verify my documents. All the documents requested have already been sent, with a video of my face appearing, all the necessary information that if they were a safe and serious platform it would already be possible to confirm the veracity of the documents, but they send a message requesting the same documents several times, without explaining better what is wrong or what is missing.
Lastly, they asked for a photo of the card used for the deposit, I've only made two deposits via PIX and I've even sent proof of the transactions, but my physical NEON bank card only has the last 4 digits printed on it, they want a photo of ALL the digits on the card, and in the neon bank app I can't get this information.
A detail that doesn't make any difference when it comes to verifying my documents, since I sent them PROOF of the two transactions.
After checking on reclameaqui.com.br and portaldaqueixa.com I saw that they are doing this to MANY people, withholding amounts for more than 60 days.
They are practically acting like a financial pyramid, withholding money from several players for months and playing with our money.
The casinoguro platform should pay more attention to these platform evaluations, a 2-month verification and totally weak support does not deserve a high score ever.
They are playing with people and families as if they were nothing.
Infelizmente não está sendo possível (pelo menos para nós brasileiros) confiar nas avaliações aqui no site casinoguro.
A plataforma mostbet congelou minha conta em 2 dias de uso e vem criando problemas para verificar meus documentos. Já foram enviados todos documentos solicitados, video com a minha cara aparecendo, todas informações necessárias que se fossem uma plataforma segura e séria já seria possível confirmar a veracidade dos documentos, porém enviam mensagem solicitando os mesmos documentos por diversas vezes, sem explicar melhor o que está errado e o que está faltando.
Por último solicitaram foto com o cartão utilizado para depósito, eu realizei apenas dois depósitos via PIX e já enviei até mesmo comprovante das transações, porém o meu cartão físico do banco NEON possui apenas os 4 últimos dígitos impressos, eles querem uma foto com TODOS os dígitos do cartão, e no aplicativo do banco neon não consigo essa informação.
Um detalhe que não faz diferença nenhuma para verificar meus documentos já que eu enviei os COMPROVANTES das duas transações.
Após verificar no site reclameaqui.com.br e portaldaqueixa.com vi que estão fazendo isso com DIVERSAS pessoas, retendo valores por mais de 60 dias.
Estão agindo praticamente como uma piramide financeira, retendo valores de diversos jogadores por meses e brincando com nosso dinheiro.
A plataforma casinoguro deveria ter mais atenção nessas avaliações das plataformas, uma verificação por 2 meses além do suporte totalmente fraco não merece nota alta nunca.
Estão brincando com pessoas e famílias como se não fossem nada.
Я читав про вашу проблему перевірки, і, чесно кажучи, це досить дивно. Як і ви, я хотів би знати, що, якщо в документі щось не так, щоб я міг надіслати правильний документ.
Але я бачу, що це не єдина проблема, коли ви згадуєте, що не можете підтвердити картку, за допомогою якої ви зробили депозит. Ви сказали казино, що не можете отримати його навіть у банку? Я думаю, що в такому випадку вони повинні спробувати знайти якусь альтернативу. З іншого боку, якщо ви відвідуєте банк, чи не можна отримати документ, який підтверджує те, що казино хоче? Це те, що мені здається досить простим і до того ж поширеним запитом.
У будь-якому разі, оскільки у вас є скарга до нас, ми спробуємо вам допомогти та перевіримо, чи зможемо.
Я сподіваюся, що так і ви зможете зняти гроші.
Якщо ви отримаєте додаткову інформацію й справа порушиться, не соромтеся повідомити мене.
I have read about your verification problem and to tell you the truth it is quite strange. Like you, I would like to know that if something is wrong on a document, what is it so that I can send the correct one.
But I see that's not the only problem when you mention that you can't verify the card you deposited with. Did you tell the casino that you couldn't even get it from the bank? I think in that case they should try to find some alternative. On the other hand, if you visit the bank, isn't it possible to get a document confirming what the casino wants? This is something that seems to me to be a fairly simple request and also a common one.
Anyway, since you have a complaint with us, we will try to help you and see if we can.
I hope so and you will be able to withdraw the money.
If you get any more information and the case moves forward, feel free to let me know.
Я зв’язався з банком, і вони пояснили, що фізична картка має іншу нумерацію з міркувань безпеки, номери в банківській програмі призначені для віртуальної картки, і їх можна змінити, якщо її клонувати. Казино наполягало на нумерації фізичної картки, але з усією нумерацією, даними та кодом безпеки, надрукованими на картці, кожен може використовувати мою картку за бажанням.
Ще одна деталь: як я вже сказав, я зробив лише два депозити через Pix Transfer, і я вже надіслав їм депозитні квитанції, роздруківку всіх екранів у банківській програмі та роздруківку служби підтримки Neon Bank, яка підтверджує, що неможливо надати повні номери карток документально.
Ці процедури, якби вони мали лише гарантувати безпеку, були б уже вирішені. Я навіть надіслав відео, на якому показано всі документи, екран комп’ютера з відкритими рахунками, я показав своє обличчя, я написав свої документи, яких мало бути більш ніж достатньо, щоб підтвердити мою особу, але правда полягає в тому, що кілька казино діють як фінансові піраміди під приводом перевірки, вони місяцями затримують суми з кількох гравців, і ми залишаємося без грошей без жодної підтримки.
Я знаю, що ви, хлопці, у casinoguru налаштовані серйозно й надаєте величезні послуги користувачам казино, але ці високі оцінки для таких платформ, як mostbet, у кінцевому підсумку змушують таких людей, як я, впадати в це.
Серйозні платформи вирішують процес перевірки в самому чаті в режимі реального часу або максимум протягом 3 днів. Тепер для перегляду документа потрібно більше 60 днів? Це шахрайство.
I contacted the bank and they explained that the physical card has a different numbering for security reasons, the numbers in the banking app are for the virtual card and can be changed if it is cloned. The casino insisted on the numbering of the physical card, but with all the numbering, data and security code printed on the card, anyone can use my card at will.
Another detail: as I said, I've only made two deposits via Pix transfer, and I've already sent them the deposit slips, a printout of all the screens in the banking app, and a printout of Neon Bank's support confirming that it's not possible to provide the full card numbers by documentary means.
These procedures, if they were just to ensure security, would have been resolved by now. I even sent a video showing all the documents, the computer screen with the accounts open, I showed my face, I spelled out my documents, which was supposed to be more than enough to prove my identity, but the truth is that several casinos are acting as financial pyramids with the excuse of verification, they withhold amounts from several players for months and we are left without our money without any support.
I know you guys at casinoguru are serious and provide a huge service to casino users, but these high marks for platforms like mostbet end up leading people like me to fall for it.
Serious platforms resolve the verification process in the chat itself in real time, or at most within 3 days. Now it takes more than 60 days to look at a document? That's a scam.
Fiz contato com o banco e me explicaram que o cartão físico possui uma numeração diferente por questões de segurança, os numerais que estão no aplicativo bancário são para cartão virtual e podem ser alterados caso seja clonado. O cassino insistiu querendo a numeração do cartão físico, detalhe: com toda numeração, dados e código de segurança impresso no cartão qualquer um pode utilizar o meu cartão a vontade.
outro detalhe, como informei eu realizei apenas dois depósitos via transferência Pix, sendo que já enviei para eles os comprovantes dos depósitos, print de todas telas do aplicativo bancário, print com o suporte do banco neon me confirmando não ser possível informar por meio documental os números completos do cartão.
Esses procedimentos se fossem mesmo só para garantir segurança já teria sido resolvido, eu enviei inclusive vídeo mostrando todos documentos, tela do computador com as contas abertas, mostrei minha cara, soletrei meus documentos, que era pra ser mais que suficiente para comprovar minha identidade, mas a verdade é que vários cassinos estão agindo como pirâmide financeira com a desculpa de verificação, eles retém valores de diversos jogadores por meses e ficamos sem nosso dinheiro sem ter suporte algum.
Sei que vocês da casinoguru são sérios e prestam um serviço enorme para os usuários de cassino, mas essas notas altas para plataformas como a mostbet acabam levando pessoas como eu a cair nessa furada.
Plataformas sérias resolvem o processo de verificação no próprio chat em tempo real, ou no máximo com prazos de 3 dias. Agora demorar por mais de 60 para olhar documento? Isso já é golpe.
Отже, якщо отримати його неможливо, і ви все одно пояснили це в казино, можна знайти те, що підійде. Однак важливо, щоб казино співпрацювало, і якщо ви не можете перевірити та отримати гроші, ми спробуємо вам допомогти.
Що стосується рейтингу, то тільки тоді, коли буде виявлено, що казино припустилося помилки, і вони не намагатимуться її виправити, він може змінитися. До того часу все не буде інакше.
Зрештою, я сподіваюся, що в цій справі все можна вирішити.
So if it's not possible to get it and you explained it to the casino anyway, it should be possible to find something that would suit. However, it is important that the casino cooperates and if you can't verify and get the money, then we will try to help you.
As far as the rating is concerned, only when it is found that the casino has made a mistake and they won't try to fix it, then it can change. Until then, it won't be any different.
In the end, I hope that everything can be resolved in this case.
У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів у цьому казино - звичайно, це не великі суми, але я завжди вношу на картку і знімаю. Протягом 30 хвилин кошти надходять на мій рахунок. Я, до речі, гравець з Польщі.
I have never had a problem with withdrawals at this casino - of course, they are not large amounts, but I always deposit by card and withdraw. Within 30 minutes the funds are in my account. I am a player from Poland, by the way.
Ja na tym kasynie nigdy nie miałem problemu z wypłatami - wiadomo nie są to duże kwoty ale zawsze wpłacam kartą i wypłacam . w ciągu 30minut środki są na moim koncie. Jestem graczem z Polski jak coś.
Чудово, що ти там щасливий.
Просто будьте обережні та намагайтеся не ділитися конфіденційною інформацією на форумі. Це не так безпечно, знаєте.
Як довго ви граєте в цьому казино?
It is great that you are happy there.
Just be careful, please, and try not to share any sensitive information on the forum. It is not that safe, you know.
How long do you play at this casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.