2 р. тому
Тут ви можете обговорити MostBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
дозвольте мені поставити вам кілька запитань щодо вашої проблеми, будь ласка:
Ваш обліковий запис повністю перевірено?
У якому статусі зараз перебуває ваше відкликання? Коли ви подали запит на відкликання?
Ви успішно знімали раніше? Якщо так, чи використовували ви той самий спосіб оплати?
Чи підтримуєте ви зв’язок із казино? Яке пояснення дає казино?
Будь ласка, надайте більше деталей, якщо можливо.
Hello,
allow me to ask you a few questions regarding your issue, please:
Has your account been fully verified?
In what status your withdrawal currently is? When did you submit the withdrawal request?
Have you successfully withdrawn before? If so, did you use the same payment option?
Are you in contact with the casino, please? What is the casino's explanation?
Kindly provide more details if possible.
Гаразд, дякую за інформацію. Скільки часу ви чекали на останнє зняття? Коли ви подали запит?
Alright, thanks for the info. How long time have you been waiting for the last withdrawal? When did you submit the request?
Привіт, я хотів би скасувати свій обліковий запис у mostbet і чи можливо це взагалі, вони хочуть, щоб я сфотографував їхні документи, тому я хочу запитати, чи це безпечно і чи можу я це зробити
Hello, I would like to cancel my account with mostbet and is it even possible, they want me to take pictures of their documents, so I want to ask if it is safe and if I can do it
Dobrý den chtěl bych u mostbetu zrušit účet a je to vůbec možné chtějí po mě abych jim vyfotit doklady tak se chci zeptat jestli je to bezpečné a jestli to mohu provést
Хороший день,
Чи можу я знати, з якої причини ви хочете закрити рахунок? Щоб ви зрозуміли, відповідальні казино перевіряють особу гравця, який закриває обліковий запис через ігрову проблему, щоб, якщо такий гравець знову відкриває рахунок, його можна було надійно ідентифікувати та запобігти грі.
До речі, це звичайна процедура верифікації гравця, який запитує виплату.
Good day,
May I know for what reason you want to close the account? For your understanding, responsible casinos verify the identity of a player who closes an account due to a gaming problem so that if such a player re-opens the account, they can be securely identified and prevented from playing.
By the way, this is a common procedure for verifying a player requesting a payout.
Dobrý den,
mohu vědět z jakého důvodu chcete ten účet uzavřít? Aby jste rozuměl, zodpovědná kasína si ověřují totožnost hráče, který zavírá účet kvůli problému s hraním proto, aby pokud takový hráč znovuzaloží účet, mohl být bezpečně identifikován a nebylo mu umožněno hrát.
Toto je mimochodem běžný postup při ověření hráče, který požádá o vyplacení výhry.
Підтримка клієнтів Mostbet марна, не зв’язуйтеся з ними, коли ваш депозит не з’явився, вони не допоможуть boooo mostbet. Я зробив депозит, але він ще не прийшов, минуло 17 днів
Mostbet coustomer support is useless don't contact them when ur deposit haven't show up they will not help boooo to mostbet.i made a deposit n still it haven't come its been 17days
Вітаю, я щойно переніс ваш допис сюди до загального обговорення казино Mostbet. У цьому випадку спробуйте зв’язатися зі своїм платіжним постачальником, який використовувався для депозиту. Можливо, вони принесуть більше роз’яснень. Будь ласка, яким способом ви зв’язалися з казино? Недобре, якщо казино ігнорує ваші запити. Ви отримали від них якусь відповідь на початку?
Hello, I just moved your post here to Mostbet Casino general discussion. In this case try to contact your payment provider which you used for a deposit. Maybe they bring more clarification. Via which way did you contact the casino please? It is not good if casino ignores your queries. Have you received any answer from them at the beginning?
Підтримка клієнтів Mostbet марна, не зв’язуйтеся з ними, коли ваш депозит не з’явився, вони не допоможуть boooo mostbet. Я зробив депозит, але він ще не прийшов, минуло 17 днів
Mostbet coustomer support is useless don't contact them when ur deposit haven't show up they will not help boooo to mostbet.i made a deposit n still it haven't come its been 17days
Я бачу, що зараз мова йде про два депозити, виходячи з вашої скарги. Будь ласка, можете відповісти Petronela щодо вашої участі в банку?
Зробити це можна тут .
Було б гарною ідеєю залучити свій банк.
I can see that we are talking about two deposits now, based on your complaint. Can you reply to Petronela regarding your bank involvement, please?
You can do so here.
It's a good idea to get your bank involved.
Привіт.
Як вам, хлопці, вдається розіграти свій бонус? Я грав на реальні гроші, але відсоток ставок завжди дорівнює 0. Не можу також грати з бонусом.
Hello.
How do you guys manage to wager your bonus? I've been playing real money but the wager % it's always at 0. Can't also play with bonus.
Ну, звучить досить дивно, я припускаю, що для того, щоб надати належну відповідь, вам слід запитати оператора чату.
Якби ви грали з бонусом, я б стурбувався, чи граєте ви лише в дозволені ігри, але без жодного бонусу, добре, я б запитав у казино.
Можливо, ви знайшли помилку, тільки оператор може сказати точно. 🤔
Well, sounds quite weird, I guess that in order to provide a proper answer, you should ask the chat operator.
If you were playing with a bonus, I would be concerned whether you're playing only allowed games, but without any bonus, well I'd ask the casino.
Maybe you found a bug, only the operator can tell fo sure. 🤔
Ха-ха, ваш сайт абсолютно марний, оскільки, незважаючи на стільки скарг на Mostbet, ви все ще створюєте йому дуже хорошу репутацію.
Отже, «дуже хороша репутація» відноситься до репутації Mostbet за шахрайство або оплату клієнтів, які виграли ставки та подали запит на зняття коштів, але так і не отримали?
Щоб дати таку безглузду оцінку, ви повинні бути гуру казино або Джокером казино?
Consumercomplaints і Trustpilot сповнені скарг на mostbet, тож яке дослідження ви проводили зі свого боку?
Я збираюся скасувати підписку на вашу розсилку, оскільки вас турбують лише ваші партнерські комісії від казино, і ніщо інше, оскільки, незважаючи на таку кількість скарг, ви все ще даєте неправильну оцінку Mostbet як дуже хорошу репутацію.
Хто тебе перевіряє?
Ha ha, your site is totally useless, as, despite so many complaints about Mostbet, you are still giving it a very good reputation.
So, the "very good reputation" refers to Mostbet's reputation for cheating or paying customers who won bets and requested a withdrawal but never got it?
To give such a nonsense rating, you must be Casino Guru or Casino Joker?
Consumercomplaints and Trustpilot are full of complaints of mostbet so what research did you do from your side?
I am going to unsubscribe from your newsletter as you are only concerned about your affiliate commissions from the casinos and nothing else, as, despite so many complaints, you are still giving the wrong rating to Mostbet of having a Very good reputation.
Who reviews you?
Привіт,
Ви надсилали якісь скарги на будь-яке казино на вашому сайті? Ні, тому я вважаю, що вам потрібно висловити свої погані почуття такою загальною критикою, а не зосереджуватися на можливому рішенні чи подальших поясненнях.
Можна дізнатися, що сталося? Що пішло не так?
Якщо вам справді цікаво дізнатися більше про рейтинг Mostbet, перегляньте вкладку під назвою « пояснення репутації », це пояснення:
Будьте впевнені, кожна нерозглянута скарга була нагороджена чорними балами - усі скарги можна переглянути безкоштовно.:
https://casino.guru/complaints/
Якщо ви вирішите пояснити свою історію з казино, ми тут. Якщо вам потрібна безкоштовна допомога, надішліть власну скаргу. Якщо вас нічого не цікавить, це ваше рішення.
Отже, дозвольте мені поставити те саме запитання: хто переглядає вас і ваші судження?
Hello,
have you submitted any complaints about any casino here on your site? No, hence I feel you need to express your bad feelings with such a general criticism, rather than focus on a possible solution or further explanation.
May I know what happened? What went wrong?
If you are truly interested to know more about the Mostbet rating, check out the tab called "reputation explained" this is the explanation:
Be assured that every unresolved complaint was awarded by black points - all complaints are free to browse.:
https://casino.guru/complaints/
If you decide to explain your history with the casino, we are here. If you need free help, submit your own complaint. If you are not interested in anything mentioned, well your decision.
So, allow me the same question - who reviews you and your judgment?
Не вкладайте гроші в цей будинок!!!! Вони зрадники!!! Мені представили тільки два способи виведення (фото) і в мене їх немає, завжди все було безготівковим розрахунком. Вони сказали, що знімати можна лише картками VISA та Mastercard. А в мене їх немає, вони змусили мене втратити надію, терпіння та гроші, тому що я знав, що ніколи їх більше не побачу. Як видно на фото, гроші доступні лише в двох верхніх варіантах. Або VISA АБО MASTERCARD!!!
НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!!
Do not deposit money in this house!!!! They are thieves!!! I was only presented with two withdrawal methods (photo) and I don't have any of them, everything was always by bank transfer. They said you could only withdraw with VISA and Mastercard. And I don't have any of them, they made me lose hope and patience and my money because I knew I would never see it again. As you can see in the photo, the money available is only in the top two options. Or VISA OR MASTERCARD!!!
DON'T PLAY HERE!!!!!!!
Não depositem dinheiro nesta casa!!!! Eles são ladrões!!! Só me apresentaram dois métodos de levantamento (foto) e eu nao tenho nenhum deles, sempre foi tudo por transferência bancária. Disseram que só podia levantar com VISA e mastercard. E eu nao tenho nenhum deles, fizeram me perder a esperança e paciência e o meu dinheiro pois sabia que nunca mais o ia ver. Como podem ver na foto o dinheiro disponível só está na duas opções de cima. Ou VISA OU MASTERCARD!!!
NAO JOGUEM AQUI !!!!!!!
Якщо вам подобаються ваші гроші, не грайте в цьому будинку. Вони шахраї та мають багато стратегій, щоб уникнути збору грошей!!! Вони підштовхують вас до межі терпіння під час зняття коштів і в чаті. Будь ласка, НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ ДОМІ!!!!!!!!!!!
If you like your money, don't play at this house. They are scammers and full of strategies to avoid raising money!!! They push you to the limit of patience in withdrawals and in chat.. Please DO NOT PLAY IN THIS HOUSE!!!!!!!!!!!
Se gostam do vosso dinheiro nao joguem nesta casa. Eles são burlões e cheios de estratégias para não se conseguir levantar dinheiro!!! Eles levam vocês ao limite da paciência nos levantamentos e no chat.. Por favor NÃO JOGUEM NESTA CASA!!!!!!!!!!
Не вкладайте гроші в цей будинок!!!! Вони зрадники!!! Мені представили тільки два способи виведення (фото) і в мене їх немає, завжди все було безготівковим розрахунком. Вони сказали, що знімати можна лише картками VISA та Mastercard. А в мене їх немає, вони змусили мене втратити надію, терпіння та гроші, тому що я знав, що ніколи їх більше не побачу. Як видно на фото, гроші доступні лише в двох верхніх варіантах. Або VISA АБО MASTERCARD!!!
НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!!
Do not deposit money in this house!!!! They are thieves!!! I was only presented with two withdrawal methods (photo) and I don't have any of them, everything was always by bank transfer. They said you could only withdraw with VISA and Mastercard. And I don't have any of them, they made me lose hope and patience and my money because I knew I would never see it again. As you can see in the photo, the money available is only in the top two options. Or VISA OR MASTERCARD!!!
DON'T PLAY HERE!!!!!!!
Não depositem dinheiro nesta casa!!!! Eles são ladrões!!! Só me apresentaram dois métodos de levantamento (foto) e eu nao tenho nenhum deles, sempre foi tudo por transferência bancária. Disseram que só podia levantar com VISA e mastercard. E eu nao tenho nenhum deles, fizeram me perder a esperança e paciência e o meu dinheiro pois sabia que nunca mais o ia ver. Como podem ver na foto o dinheiro disponível só está na duas opções de cima. Ou VISA OU MASTERCARD!!!
NAO JOGUEM AQUI !!!!!!!
Привіт, чи пробували ви запитати в казино, чи можна використати якийсь інший метод, чи є у них поради чи альтернатива для вас, щоб вивести свої гроші? Як ви внесли гроші?
Не вважаю за потрібне відразу клеймити казино як злодійське, але я б порадив спробувати вирішити цю проблему розумно і з холодною головою. Якщо ви будете так само реагувати, то, мабуть, далеко не заїдете, хоча я розумію, що це неприємна ситуація.
У будь-якому випадку, якщо нічого не зміниться і казино не допоможе вам, обов’язково повідомте нам, щоб ми могли спробувати допомогти. Поки що намагайтеся зберігати спокій і холоднокровність.
Hi, have you tried asking the casino if it is possible to use some other method, or if they have any advice or an alternative for you to withdraw your money? How did you deposit the money ?
I don't think it is necessary to immediately label the casino as thieves, but I would recommend trying to solve this problem sensibly and with a cool head. If you react similarly, you probably won't get far, although I understand that it's not a pleasant situation.
Anyway, If nothing changes and the casino doesn't help you, by all means update us so we can try to help. For now, try to remain calm and cool.
Існує кілька банківських варіантів (3) для внесення депозиту з Португалії, я припускаю, що він скористався одним із них, і для всіх 3 варіантів зазвичай метод виведення – банківський переказ. І я можу підтвердити, що казино не пропонує такої можливості!
There is some Bank options (3) to deposit from Portugal, I assume he did use one of them and for all of the 3 options, usually the withdraw method is bank transfer. And I can confirm, the casino does not offer that option!
Немає можливості залишатися спокійним, коли нам надано 30 методів депозиту та 2 способи виведення! Тільки Visa або Mastercard!! Очевидно, що це стратегія утримання грошей клієнтів, поки вони їх не витратять, як у моєму випадку! Я думаю, що вони справді шахраї, я не довіряю цьому казино. Я кілька разів спілкувався в чаті, і мені сказали, що я можу знімати лише за допомогою Visa. Я навіть не знаю, як це робиться!! Тримайтеся подалі, друзі
There is no way to remain calm when we are given 30 deposit methods and 2 withdrawal methods! Visa or Mastercard only!! It's clearly a strategy to retain customers' money until they spend it, which was my case! I think they are really scammers, I don't trust this casino. I spoke several times on chat and they told me that I could only withdraw with Visa. I don't even know how that's done!! Stay away friends
Não há como manter a calma quando nos dão 30 métodos de depósito e 2 métodos para levantar! Visa ou Mastercard apenas!! É claramente uma estratégia para reter o dinheiro dos clientes ate eles o gastarem que foi o meu caso! Acho que são burlões mesmo, nao confio neste casino. Falei varias vezes no chat e disseram me que so podia levantar com Visa. Nem sei como isso se faz sequer!! Fiquem longe amigos
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.