Крістіна з'ясовує все, що їй потрібно, щоб зв'язатися з казино, і вам доведеться трохи терпіти. Давайте подивимося, до чого ви приведете процес подання скарги, оскільки я бачу, що з казино, ймовірно, не так багато розмов, і нічого не просунулося вперед навіть через 2 тижні. Деякі речі здаються мені безглуздими, як-от той факт, що ви раніше знімали кошти за допомогою того самого методу, а тепер щось не так. Я цього не дуже розумію, тому мені цікаво, чи казино відповість і прояснить всю ситуацію.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞☘️
Kristina is finding out everything she needs to contact the casino and you will have to be a bit patient. Let's see where you get in the complaint process as I see that there is probably not much talk with the casino and nothing has moved forward even after 2 weeks. Some things seem nonsensical to me, like the fact that you've withdrawn before using the same method and now there's something wrong. I don't really understand that, so I wonder if the casino will write back and clarify the whole situation.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️