4 міс. тому
О справді? Розумію. А чи знаєте ви причину блокування вам використання банківського переказу?🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
1
О справді? Розумію. А чи знаєте ви причину блокування вам використання банківського переказу?🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
Я спілкувався з їхнім агентом у прямому ефірі 2 рази, вони не можуть з’ясувати причину, але після того, як вони допомогли мені надіслати повідомлення їхній фінансовій команді, тепер я знову можу обробити через банківський переказ! Я був готовий чекати ще 3-5 днів!
але одне добре, їхній коефіцієнт виграшу в живих настільних іграх насправді вищий, ніж в інших казино!
I been talk to their live agent 2 times, they can’t find out the reason, but after they help me send a message to their financial team, now I can process again through bank transfer again! I been prepared to wait for another 3-5 days now!
but one thing is good, their winning rate on live table games are actually higher then other casino!
Приємно чути, що вони змогли це виправити. Я вважаю, що дуже важливо, коли підтримка готова вирішити проблеми.
Які живі ігри вам подобаються, якщо не заперечуєте?
Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте гроші.
It is nice to hear that they were able to fix it. I believe that it is very important whenever support is willing to solve issues.
Which live games do you actually like, if you don't mind?
Surely let us know whenever you receive the money, please.
Вчора вони знову відмовили в моєму виведенні коштів, сказавши, що моя інформація неправильна, але раніше я знімав гроші тим же методом, і це банківський переказ. Минулого разу я надсилав усі дані, і вони вже є в системі, я не редагував і не змінював будь-що, вони просто сказали мені, що номер банківського рахунку неправильний, і попросили мене знову надіслати запит на зняття грошей! Якщо інформація невірна, чому мій останній успішний вихід? Я відчуваю себе таким розгубленим і розчарованим
They just fail my withdrawal again yesterday, said my information is incorrect, but I been withdraw with the same method before and it’s bank transfer, last time I been submit all the details and it’s already in the system, I didn’t edit or change anything, they just told me the bank account number is wrong and ask me to submit another withdrawal request again ! If the information is wrong, why my last withdrawal success? I feel so confused and frustrated
Сьогодні вранці вони провалювали мій вихід вдруге! Постійно повторюйте, що я вводжу неправильну інформацію, але раніше мене успішно виводили тим самим методом, інформацію було збережено в системі, і я ніколи нічого не редагую та не зміню…… зітхання
This morning they fail my withdrawal 2nd time! Keep saying I’m enter wrong information, but I been withdraw successfully before with the same method, the information been saved in the system and I never edit n change anything…… sigh
Добре, коли ви їм все це сказали, що сказали вам у казино. Мені здається ненормальним, що якщо ви вже без проблем зняли кошти за допомогою цього методу, раптом виникає проблема в обліковому записі.
Звичайно, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, ви досягнете успіху та отримаєте свої гроші.
Okay, so when you told them all these things, what did the casino say to you. It doesn't seem normal to me that if you've already withdrawn without any problems with this method that suddenly there is a problem in the account.
Of course, since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully you will be successful and get your money.
Вони надіслали мені електронний лист і попросили змінити номер рахунку, для банківського переказу потрібен Bank BiC, номер клірингової системи та номер банківського рахунку, які я їм надав і один раз успішно зняв! Тепер вони надсилають мені електронний лист із проханням додати частину номера розрахункової системи до номера банківського рахунку! Скажімо, номер клірингової системи – 12345678, а номер банківського рахунку – aabbcc, вони просять мене ввести як 5678aabbcc і ще раз надіслати запит на виведення коштів, що я вже зробив вчора, тепер я чекаю результату! Я думаю, що я дізнаюся результат завтра вранці, і я буду продовжувати оновлювати вас! Дякую 🙏
They did send me an email and ask me to adjust the account number, the bank transfer require Bank BiC, clearing system number and bank account number, which I did submit to them and successfully withdraw once! Now they send me an email ask me to add part of the clearing system number into the bank account number! It’s like let’s say clearing system number is 12345678 and bank account number is aabbcc, they ask me to put like 5678aabbcc and submit another withdrawal request again, which I already did yesterday now I’m waiting for result ! I think I will find out the result tomorrow morning and I will keep updating you ! Thanks 🙏
Чудово, добре, що казино спілкується з вами, і, можливо, це буде вирішено. Обов’язково повідомте мені, коли у вас з’являться новини, якщо вони пройшли успішно, і виведення більше не буде відхилено.
Удачі.☘️
Great, so it's good that the casino is communicating with you and maybe it will be resolved. Be sure to let me know when you have news and if it was successful and the withdrawal will no longer be rejected.
Good luck.☘️
Минуло 4 дні з моменту моєї третьої спроби зняття коштів, яка все ще не завершена
з моєї першої спроби минуло 9 днів… зітхання
Сподіваюся, це станеться сьогодні 😫
It’s been 4 days now since my 3rd attempt of withdrawal, still pending now
from my first attempt it’s been 9 days now… sigh
hope will happen today 😫
Я теж на це сподіваюсь. Ми даємо казино 14, тому я теж трохи злякався, але у вас є час, перш ніж наша команда зв’яжеться з казино, і я вірю, що до того часу це буде вирішено.
Удачі. ☘️
I hope so too. We give casinos 14 so I would be a bit scared too but you have some time before our team will contact the casino and I believe that by then it will be solved.
Good luck. ☘️
дякую за допомогу, сподіваюся, вилучення буде схвалено до сьогодні, насправді я навіть не знаю, сердитися мені чи ні, минулого тижня вони двічі провалили моє зняття, правда? Тож баланс повернувся на мій рахунок у казино! Загалом це було 5000 доларів США, як я вже згадував раніше, вони мають вищу ставку виплат, ніж інші казино! Я використав ці $5000, щоб знову зіграти, перш ніж знову подати заявку на зняття коштів, тепер мій баланс збільшився втричі! 15000$ зараз! Але вони дозволяють знімати лише 5000 доларів на тиждень! Тож після цього зняття мені все ще потрібно пройти через цей довгоочікуваний процес зняття принаймні 2 рази 🙏
thanks for helping, hopefully the withdrawal will approve by today, actually I don’t even know if I should angry or not now, they fail my withdrawal 2 times last week right? So the balance been back to my casino account! It was $5000 in total, as I mentioned before they have a higher rate of payout then other casino! I used that $5000 to play again before I submitted my withdraw again, now my balance been triple! $15000 now! But they only allow $5000 withdraw a week! So after this withdrawal I still need to go through this long waiting withdrawal process at least 2 times 🙏
Так, вітаю. Однак я б однозначно рекомендував не продовжувати гру на гроші, доки все не вирішиться і ви не отримаєте гроші, оскільки наступного разу вам може не пощастити і ви втратите гроші.
Yes, congratulations. However, I would definitely recommend not to continue playing with the money until everything is sorted out and you get the money because next time you could get unlucky and lose the money.
Так! Я вже перестав грати, поки не вилучу все! Дякую 🙏
Yes! I been stop playing already until I withdraw all of it! Thanks 🙏
Нарешті сьогодні вранці вони схвалили моє зняття, як тільки він надійде на мій банківський рахунок, я повідомлю вам 🙏
Finally this morning they been approved my withdrawal, once it arrives my bank account I will update you 🙏
Відмінна новина. 🎉🎉
Відтепер я сподіваюся, що все буде швидше, і ви отримаєте всі свої гроші швидше. 🙂
Чекатиме на ваше оновлення.
Great news. 🎉🎉
From now on I hope everything be faster and you get all of your money sooner. 🙂
Will wait for your update.
Гаразд, я відчуваю, що зараз вони можуть грати зі мною, минуло майже 2 дні, кошти все ще не надійшли на мій банківський рахунок, минулого разу я знімав гроші тим самим методом, це зайняло лише кілька годин, я пішов у банк і перевірив, вони сказали надходження коштів взагалі не очікується, я спілкувався з їхнім живим агентом, вони просто попросили мене ще раз перевірити банк, це справді засмучує, минуло майже 2 тижні з моменту моєї першої спроби зняти кошти, вони мене провалили 2 рази за 4 дні , а потім протягом 4 днів чекав мого третього зняття коштів, нарешті отримав схвалення, але він досі не з’явився в моєму банку! У мене все ще є залишок грошей з рахунку в казино, який потрібно зняти, я зараз так хвилююся
Ok I feel that they might playing game on me now, it’s been almost 2 days the fund still haven’t arrive my bank account, last time I withdraw with same method it’s only take few hours, I been go to bank and check they said there’s no in coming fund pending at all, I been talked to their live agent they just asked me to go bank check again, that’s really frustrating, it’s almost been 2 weeks since my first attempt of withdrawal, they fail me 2 times in 4 days, and then pending my 3rd withdrawal for 4 days , finally got approved but it’s still haven’t appear into my bank! I still have lit of money balance from the casino account needs to withdraw, I’m so worry now
Ну, те, що його схвалили, я бачу, не обов’язково означає, що воно відразу до вас прийде. Я думав, що це буде лише питання, можливо, кількох днів, і ви матимете гроші на своєму рахунку.
Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти, якщо ви її не отримаєте. Але я вважаю, що якщо ви вже вивели гроші, ви отримаєте гроші.
Можливо, вам просто доведеться потримати ще трохи і зберегти холоднокровність.
Я буду тут, якщо щось зміниться.
Well, the fact that it was approved, I see, doesn't necessarily mean that it will come to you right away. I thought it would only be a matter of maybe a couple of days and you would have the money in your account.
However, since you have a complaint, our team will try to help you if you don't get it. But I suppose if you have already made the withdrawal, you will get the money.
Maybe you just have to hold on a little longer and keep a cool head.
I'll be here if anything changes.
Минуло 5 робочих днів після схвалення мого зняття з минулої середи та 15 днів з моєї першої спроби зняття коштів, я все ще не можу отримати свої кошти, сподіваюся, отримаю їх протягом найближчих 2 днів, інакше я думаю, що вони не обробили їх правильно 😫
It’s been 5 business days from my withdrawal approved since last Wednesday, and 15 days since my first attempt of withdrawal, still can’t receive my fund yet, hopefully will get it in coming 2 days, otherwise I think they didn’t process it correctly 😫
Я бачу, що нічого не змінилося. Чи пробували ви зв'язатися з банком, щоб дізнатися, чи є проблема? Я думаю, що було б мудро, як ви написали, почекати ці кілька днів і подивитися, що станеться. Якщо нічого не зміниться, я вважаю, що скарга розвинеться, і ми зв’яжемося з казино.
Сподіваюся, це не знадобиться, і ви повернетеся з гарними новинами. 😉
I see that nothing has changed. Have you tried contacting the bank to see if there is a problem ? I think it would be wise as you wrote to wait these next few days and see what happens. If nothing moves forward, then I believe the complaint will develop and we will contact the casino.
Hopefully that won't be necessary and you will come back with good news. 😉
Мене перевірили в моєму банку, немає жодного незавершеного депозитного фонду! Минув тиждень з моменту схвалення моєї відмови, зі мною спілкувалися з їхнім агентом, але щоразу вони просто кажуть мені, що цю ситуацію повинен вирішити інший відділ, вони нічого не можуть зробити, окрім як кожного разу просити мене бути терплячим! З моєї першої спроби вивести 15 липня минуло вже півмісяця, спочатку вони заблокували мені спосіб оплати, після того, як вирішують цю проблему через один день, а потім вони не виводять мене 2 рази за 4 дні, причиною чого була не має жодного сенсу, якщо інформація, яку я надав, була неправильною, чому вони можуть обробити раніше? (Мені вдалося зняти кошти раніше!) Єдиним електронним листом, який я отримав з 15 липня, був запит на схвалення комісії за зняття коштів у розмірі 8%, який я вже схвалив! Я надсилав електронний лист до їхнього відділу підтримки та відділу платежів, але з тих пір я отримав нуль відповіді! Я вважаю, що це неприпустимо! Вони намагаються грати зі мною! Також допоможіть мені, будь ласка, коли я все ще маю баланс у розмірі 9000 доларів, який потрібно зняти 🙏🙏🙏🙏
I been check from my bank, there’s no pending deposit fund at all! It’s been one week since my withdraw been approved, I been talked to their live agent, but each time they just tell me it’s other department to handle this situation they can’t do anything but ask me to be patient each time! From my first attempt of withdrawal July 15, it’s been half a month already, first they block me from the payment method, after they solve this problem after one day, and then they fail my withdrawal 2 times in 4 days, which the reason was not make any sense, if the information I provided was wrong how come they can process before? (I got withdrawal success before!) the only email I received since July 15 was ask me for approval for 8% withdrawal fees which I already approved since! I been send email to their support department n payment department but since I got absolutely 0 reply! I think this is unacceptable! They try to play game on me! Also after I still have another balance amount of $9000 need to withdraw, please help me 🙏🙏🙏🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.