ФорумКазиноLuckyKoala Casino - загальне обговорення

LuckyKoala Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

9 міс. тому від delc22
|
6793 переглядів 70 відповідей |
|
12 3 4
Easy2
4 міс. тому

О справді? Розумію. А чи знаєте ви причину блокування вам використання банківського переказу?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я спілкувався з їхнім агентом у прямому ефірі 2 рази, вони не можуть з’ясувати причину, але після того, як вони допомогли мені надіслати повідомлення їхній фінансовій команді, тепер я знову можу обробити через банківський переказ! Я був готовий чекати ще 3-5 днів!

але одне добре, їхній коефіцієнт виграшу в живих настільних іграх насправді вищий, ніж в інших казино!

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Приємно чути, що вони змогли це виправити. Я вважаю, що дуже важливо, коли підтримка готова вирішити проблеми.

Які живі ігри вам подобаються, якщо не заперечуєте?

Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте гроші.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Вчора вони знову відмовили в моєму виведенні коштів, сказавши, що моя інформація неправильна, але раніше я знімав гроші тим же методом, і це банківський переказ. Минулого разу я надсилав усі дані, і вони вже є в системі, я не редагував і не змінював будь-що, вони просто сказали мені, що номер банківського рахунку неправильний, і попросили мене знову надіслати запит на зняття грошей! Якщо інформація невірна, чому мій останній успішний вихід? Я відчуваю себе таким розгубленим і розчарованим

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Сьогодні вранці вони провалювали мій вихід вдруге! Постійно повторюйте, що я вводжу неправильну інформацію, але раніше мене успішно виводили тим самим методом, інформацію було збережено в системі, і я ніколи нічого не редагую та не зміню…… зітхання

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Добре, коли ви їм все це сказали, що сказали вам у казино. Мені здається ненормальним, що якщо ви вже без проблем зняли кошти за допомогою цього методу, раптом виникає проблема в обліковому записі.

Звичайно, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, ви досягнете успіху та отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист і попросили змінити номер рахунку, для банківського переказу потрібен Bank BiC, номер клірингової системи та номер банківського рахунку, які я їм надав і один раз успішно зняв! Тепер вони надсилають мені електронний лист із проханням додати частину номера розрахункової системи до номера банківського рахунку! Скажімо, номер клірингової системи – 12345678, а номер банківського рахунку – aabbcc, вони просять мене ввести як 5678aabbcc і ще раз надіслати запит на виведення коштів, що я вже зробив вчора, тепер я чекаю результату! Я думаю, що я дізнаюся результат завтра вранці, і я буду продовжувати оновлювати вас! Дякую 🙏

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Чудово, добре, що казино спілкується з вами, і, можливо, це буде вирішено. Обов’язково повідомте мені, коли у вас з’являться новини, якщо вони пройшли успішно, і виведення більше не буде відхилено.

Удачі.☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Минуло 4 дні з моменту моєї третьої спроби зняття коштів, яка все ще не завершена

з моєї першої спроби минуло 9 днів… зітхання

Сподіваюся, це станеться сьогодні 😫

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Я теж на це сподіваюсь. Ми даємо казино 14, тому я теж трохи злякався, але у вас є час, перш ніж наша команда зв’яжеться з казино, і я вірю, що до того часу це буде вирішено.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

дякую за допомогу, сподіваюся, вилучення буде схвалено до сьогодні, насправді я навіть не знаю, сердитися мені чи ні, минулого тижня вони двічі провалили моє зняття, правда? Тож баланс повернувся на мій рахунок у казино! Загалом це було 5000 доларів США, як я вже згадував раніше, вони мають вищу ставку виплат, ніж інші казино! Я використав ці $5000, щоб знову зіграти, перш ніж знову подати заявку на зняття коштів, тепер мій баланс збільшився втричі! 15000$ зараз! Але вони дозволяють знімати лише 5000 доларів на тиждень! Тож після цього зняття мені все ще потрібно пройти через цей довгоочікуваний процес зняття принаймні 2 рази 🙏

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Так, вітаю. Однак я б однозначно рекомендував не продовжувати гру на гроші, доки все не вирішиться і ви не отримаєте гроші, оскільки наступного разу вам може не пощастити і ви втратите гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так! Я вже перестав грати, поки не вилучу все! Дякую 🙏

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Нарешті сьогодні вранці вони схвалили моє зняття, як тільки він надійде на мій банківський рахунок, я повідомлю вам 🙏

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Відмінна новина. 🎉🎉

Відтепер я сподіваюся, що все буде швидше, і ви отримаєте всі свої гроші швидше. 🙂

Чекатиме на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гаразд, я відчуваю, що зараз вони можуть грати зі мною, минуло майже 2 дні, кошти все ще не надійшли на мій банківський рахунок, минулого разу я знімав гроші тим самим методом, це зайняло лише кілька годин, я пішов у банк і перевірив, вони сказали надходження коштів взагалі не очікується, я спілкувався з їхнім живим агентом, вони просто попросили мене ще раз перевірити банк, це справді засмучує, минуло майже 2 тижні з моменту моєї першої спроби зняти кошти, вони мене провалили 2 рази за 4 дні , а потім протягом 4 днів чекав мого третього зняття коштів, нарешті отримав схвалення, але він досі не з’явився в моєму банку! У мене все ще є залишок грошей з рахунку в казино, який потрібно зняти, я зараз так хвилююся

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Ну, те, що його схвалили, я бачу, не обов’язково означає, що воно відразу до вас прийде. Я думав, що це буде лише питання, можливо, кількох днів, і ви матимете гроші на своєму рахунку.

Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти, якщо ви її не отримаєте. Але я вважаю, що якщо ви вже вивели гроші, ви отримаєте гроші.

Можливо, вам просто доведеться потримати ще трохи і зберегти холоднокровність.

Я буду тут, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Минуло 5 робочих днів після схвалення мого зняття з минулої середи та 15 днів з моєї першої спроби зняття коштів, я все ще не можу отримати свої кошти, сподіваюся, отримаю їх протягом найближчих 2 днів, інакше я думаю, що вони не обробили їх правильно 😫

Автоматичний переклад.
Easy2
4 міс. тому

Я бачу, що нічого не змінилося. Чи пробували ви зв'язатися з банком, щоб дізнатися, чи є проблема? Я думаю, що було б мудро, як ви написали, почекати ці кілька днів і подивитися, що станеться. Якщо нічого не зміниться, я вважаю, що скарга розвинеться, і ми зв’яжемося з казино.

Сподіваюся, це не знадобиться, і ви повернетеся з гарними новинами. 😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мене перевірили в моєму банку, немає жодного незавершеного депозитного фонду! Минув тиждень з моменту схвалення моєї відмови, зі мною спілкувалися з їхнім агентом, але щоразу вони просто кажуть мені, що цю ситуацію повинен вирішити інший відділ, вони нічого не можуть зробити, окрім як кожного разу просити мене бути терплячим! З моєї першої спроби вивести 15 липня минуло вже півмісяця, спочатку вони заблокували мені спосіб оплати, після того, як вирішують цю проблему через один день, а потім вони не виводять мене 2 рази за 4 дні, причиною чого була не має жодного сенсу, якщо інформація, яку я надав, була неправильною, чому вони можуть обробити раніше? (Мені вдалося зняти кошти раніше!) Єдиним електронним листом, який я отримав з 15 липня, був запит на схвалення комісії за зняття коштів у розмірі 8%, який я вже схвалив! Я надсилав електронний лист до їхнього відділу підтримки та відділу платежів, але з тих пір я отримав нуль відповіді! Я вважаю, що це неприпустимо! Вони намагаються грати зі мною! Також допоможіть мені, будь ласка, коли я все ще маю баланс у розмірі 9000 доларів, який потрібно зняти 🙏🙏🙏🙏

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого