9 міс. тому
Тут ви можете обговорити LuckyKoala Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я не переглядав відгуки про це місце, поки не відкрив обліковий запис, судячи з усього, погане рішення. Уже кілька днів очікується зняття коштів… хтось мав успішні зняття звідси?
Didnt look at the reviews of this place until after i opened an account, bad desicion by the looks of it. Have a withdrawal pending now for a few days … has anyone had succesfull withdrawals from here?
Гей, я вважаю, що завжди краще перевіряти такі речі, перш ніж грати в казино, щоб нічого подібного не здивувало вас, поки не стане надто пізно. Я бачу, що казино, мабуть, не буде найкращим вибором, але я поки що не буду забігати наперед.
У будь-якому випадку, чи вдалося вам підтвердити свій рахунок казино, щоб ви могли зняти гроші? Скільки днів це кілька днів? Чи спілкуєтесь ви з казино щодо виведення коштів?
Hey, I think it's always best to check such things before you play in a casino so that nothing like this surprises you until it might be too late. I can see that the casino probably won't be the best choice, but I won't get ahead of myself just yet.
Anyway, did you manage to verify your casino account so you could withdraw money ? How many days is a few days ? Do you communicate with the casino regarding the withdrawal ?
Він очікував на розгляд більше трьох днів, сьогодні вранці вони скасували виведення коштів, вони сказали, що у Skrill виникли «технічні проблеми». Ніколи раніше у мене не було проблем із Skrill. Служба підтримки попросила мене спробувати банківський переказ цього разу, тож я спробував це, тепер мені, ймовірно, доведеться чекати ще три-чотири дні, щоб мені повідомили, що це знову не працює… я розповім вам, як я буду
It was pending for over three days, the withdrawal has been cancelled by them this morning , they said there was ‘’technical issues’’with Skrill. Never ever have i had a problem with skrill before. support have asked me to try a bank transfer this time so i have tried that, now i probably have to wait another three or four days to be told that it doesnt work again…ill let you know how i get on
Дякуємо за оновлення. Якщо в казино є технічні проблеми, я б постарався запастися терпінням, особливо коли вони пропонують вам альтернативу. Якщо ви підтверджені і з вашого боку все гаразд, я думаю, що банківський переказ не буде проблемою.
Буду чекати наступних новин і сподіваюся, що вони будуть більш позитивними.
Thanks for the update. If the casino has technical problems, I would try to be patient, especially when they offer you an alternative. If you are verified and everything is fine on your side, I guess bank transfer will not be a problem.
I will wait for the next news and hopefully it will be more positive.
Ну, здогадайтеся, тепер вони знову скасували моє зняття, сказавши, що я не можу зняти банківським переказом, я звернувся до служби підтримки, яка тепер сказала мені знову зняти за допомогою skrill..я думаю, я ніколи не отримаю цього зняття
well guess what, they have now cancelled my withdrawal again saying i cant withdraw by bank transfer, i got on to support who have now told me to withdraw using skrill again..i guess im never getting this withdrawal
Хм, для мене це трохи схоже на те, щоб з вами возитися. Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу зняття коштів, тому, якщо казино не зможе вирішити це до того часу, і є нові проблеми, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.
У будь-якому разі, яка проблема з банківським переказом? Ви запитували, чи Skrill добре зараз, коли ви не могли ним користуватися раніше?
Hmm, that sounds a bit like messing with you to me. However, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if the casino fails to resolve it by then and there are still some new issues, you have the option to open a complaint where we will try to help you.
Anyway, what was the trouble with the bank transfer ? Did you ask if Skrill is ok now that you couldn't use it before ?
Щойно отримав зняття коштів через skrill, це зайняло тиждень, тому не думайте, що ви повернетеся клієнтом 😃
Just recieved the withdrawal via skrill, took a week so dont think ill be a returning customer 😃
Ну, я радий, що ти нарешті отримав гроші. Це одна з найважливіших речей. ☘️☘️🎉😊
Але я також розумію, якщо ви не хочете повертатися, але якби в казино дійсно були технічні проблеми, я б подумав про це. Звичайно, це не те, що я хочу переконати вас, і я твердо вірю, що наступне казино, яке ви виберете, буде кращим і ви отримаєте гроші швидше.
Удачі тобі.
Well, I'm glad you finally got the money. That's one of the most important things. ☘️☘️🎉😊
But I also understand if you don't want to come back, but if the casino really had technical problems, then I would think about it. Of course, it's not that I want to convince you and I firmly believe that the next casino you choose will be better and you'll have the money sooner.
Good luck to you.
Моє відкликання очікує майже тиждень. Я не знаю, чи можу я це зробити?
My withdrawal is pending nearly a week now. I don’t know to can I do for that?
Привіт, Томе, з того, що я можу тут зібрати, це займає приблизно два тижні, тож не хвилюйся надто, наразі я отримав два зняття коштів, і це зайняло менше двох тижнів, я все ще чекаю на додаткові зняття, але лише кілька днів
Hi Thom, from what i can gather here , it takes around two weeks so dont get too worried yet, i got two withdrawals so far and it took just under two weeks, im still waiting on more withdrawals now but only couple days
Я сподіваюся, що вони зроблять це через кілька днів, чи це було велике відкликання. У мене 4000 євро
I hope they do that in few days time, was it a big withdrawal. Mine is €4000
Все ще відображається незавершене зняття 4000 євро на банківський переказ. Згідно з оглядом, вони кажуть, що 5000 євро на тиждень
Still showing pending withdrawal €4000 to bank transfer. As per the review they say €5000 per week
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.