ФорумКазиноLucky Crypto Casino - загальне обговорення

Lucky Crypto Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від glamourlive
|
34116 переглядів 145 відповідей |
|
12 3 4...8
mrmileena
2 р. тому

Ми будемо чекати ваших оновлень. Це свіже казино, але, судячи з вашого власного досвіду, я сподіваюся, що це лише питання часу - як завжди.

Зауважимо, що наразі було подано 5 скарг, усі закриті та вирішені, лише 3 з них пов’язані із затримкою платежу. 🤔



Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Привіт,


Ні, я чекаю з суботи на оплату. Завтра буде 4 робочий день. Хоча в їхніх умовах чітко сказано, що до 1000 євро зняття займає максимум 3 дні. Але я відчуваю, що почекаю до наступного понеділка.


Тим часом вони додали бонус у розмірі 10 євро, термін дії якого закінчився через 3 дні після мого запиту на зняття коштів. Я не хотів у це грати, я хвилювався, що вони використають це проти мене 😁.


Я напишу сюди, коли мені заплатять.

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

На вашому місці я б не грав у блекджек з бонусом, тому що на нього легко робити ставки, і ваш спосіб гри може бути використаний як перерва в положеннях та умовах. Крім того, якщо 2 сказав "ні", ви не повинні, тому що ми не знаємо, вони можуть використати це проти вас, сказавши вам, що вам завадили. Я граю в автомати, лише коли граю з бонусом, і ніколи не ставлю більше 3 євро, щоб бути впевненим, що не порушую жодних умов.


Я чекав 11 днів, не враховуючи вихідних, щоб отримати 1066 євро, тож я боюся, що ти можеш дочекатися стільки ж, навіть більше, на свої 2400. Хоча вітаю 😊😉

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Ні, ви можете розіграти 30% від суми вашого депозиту не від вашого балансу, але вона не повинна перевищувати 5 євро під час гри з бонусом. Будь-які виграші, отримані від ставки понад цю суму, можуть бути конфісковані.


Ви повинні прочитати умови бонусу, оскільки 2400 – це справді велика сума. Яка сума вашого депозиту?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Я дуже сподіваюся, що це правда для вас. Давайте чекати і не бути негативними😁. Мій менеджер відсутній кожного разу, коли я виводжу гроші, лол

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Лол, тобі не варто зізнаватися в такому. Тепер вони перевірятимуть вас завжди 😅

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Ви вчора запросили виведення 2400 і воно вже виплачено? Лол


Я запитав 401 у суботу, і він все ще має статус "новий", ха-ха...


Мені набридло постійно запитувати в чаті, я просто чекаю 😁 Сподіваюся, сьогодні мені також заплатять, але я сумніваюся.


Вітаємо 😊

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано pippibundi88 видалено
2 р. тому

Великий палець вгору 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви вчора запросили виведення 2400 і воно вже виплачено? Лол


Я запитав 401 у суботу, і він все ще має статус "новий", ха-ха...


Мені набридло постійно запитувати в чаті, я просто чекаю 😁 Сподіваюся, сьогодні мені також заплатять, але я сумніваюся.


Вітаємо 😊

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені цікаво, чи ви обидва використовували той самий спосіб оплати?

Я хотів би знайти підказку 🙂

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Привіт,


Я сказав їм у чаті, що ваша виплата буде наступного дня, поки я чекав із суботи, служба підтримки в чаті сказала мені, що ви брешете, і запитала ваше ім’я, лол.


Звичайно, я не дав і сказав їй, навіщо йому брехати на таке, немає причин...


Вона сказала мені не вірити вам, що це неможливо... Але коли я бачу, як працює їхня фінансова команда, я думаю, що вони просто дуже неорганізовані.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Я завжди використовую neteller, тому що мій менеджер порадив його, тому що, мабуть, це повинно бути майже "миттєво". Він сказав мені, що вони не підтримують банківські платежі до Швейцарії.


У мене таке відчуття, що в них немає грошей на Neteller, і вони чекають, щоб люди зробили депозит, щоб вони могли заплатити мені. Інакше навіщо чекати тиждень чи більше.

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Ні, я все ще чекаю, він все ще має статус "новий".


Так, немає сенсу писати в службу підтримки чи фінансову службу, вони ніколи не відповідають. Єдина взаємодія, яку ви маєте з ними, – це підтримка в чаті або якщо ваш менеджер вирішить вам зателефонувати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ще чекаю... Сьогодні рівно 7 днів... Справді стає смішно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,


Я завжди використовую neteller, тому що мій менеджер порадив його, тому що, мабуть, це повинно бути майже "миттєво". Він сказав мені, що вони не підтримують банківські платежі до Швейцарії.


У мене таке відчуття, що в них немає грошей на Neteller, і вони чекають, щоб люди зробили депозит, щоб вони могли заплатити мені. Інакше навіщо чекати тиждень чи більше.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Звучить не як найкраща порада за цих обставин 🙁.

Я розумію ваше почуття, може бути досить близько. Я б сказав, що таке пояснення будь-якому казино буде важко визнати.

Будемо тільки сподіватися!


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Будемо сподіватися, що завтра буде виплачено, це буде 9 днів. Я почекаю в гіршому випадку до п'ятниці і, на жаль, знову подам скаргу. Сподіваюся, мені не доведеться до цього приходити.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

🤞 Добре. Я стежу за тобою до п'ятниці

Сподіваємось, це буде відсортовано! 💪

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Я щойно перевірив, він ще новий.


Тим часом вони додали ще 10 євро бонусу на рахунок, про який я не просив. Це вже вдруге, відколи я подав запит на зняття коштів. Вони можуть додати двічі бонус, але не можуть зняти лол.


Мені навіть вдалося спіймати менеджера Мікаеля в чаті вчора, але він здавався віддаленим і також не знав, коли мені заплатять. Він сказав мені цього тижня, можливо, завтра, сьогодні, але нічого, лише слова. Вони навіть не можуть відповісти на елементарні питання казино.


Я сказав йому, що зараз 8 днів, більше тижня, і що це ненормально чекати 8 днів на зняття 401 євро, це чітко написано протягом 72 годин в їхніх умовах. Але чіткої відповіді я не отримав.


Я думаю, що як тільки я отримаю це зняття, я більше не буду грати в цьому казино, виплати тривають вічно, і це дуже дратує та засмучує.

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Так, думаю, я теж перестану там грати, вони дуже неорганізовані, і я відчуваю, що не можу їм довіряти.


Це так і має бути, я маю на увазі, що перевірка 2 документів і надсилання грошей через Neteller не займає 10 днів. Це займає 1 хвилину.


Я вважаю, що їм слід зменшити цю оцінку казино і поставити її до 5 або менше, тому що час виведення навіть після перевірки є надзвичайно довгим, і вони не поважають свої власні умови.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно зателефонувала Сімоні, вона звучала як кохана, лол.


Транзакція нарешті "очікує".

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Ха-ха, так... Я отримав свою зарплату раніше, ніж мої виграші 😁. Це очікує на розгляд, я ще не отримав, сподіваюся, найближчими годинами...

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого