ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Sina787
|
13921 переглядів 114 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
Radka
1 місяць тому

Привіт

Дуже дякую, Радко

Я ціную вашу допомогу та увагу до цієї справи. вже "справа".

" Порушення правила максимальної ставки не має нічого спільного з "нерегулярним ігровим процесом", воно не має сенсу, і, як наслідок, це лише заявляє про погану взаємодію з користувачем "

Давай, Радко, перевищення максимальної ставки вважалося б «нерегулярним геймплеєм» , якби це було чітко визначено в Умовах і положеннях .

Дозвольте мені висловити це на основі мого поганого досвіду. Досвід, який жодним чином не пов’язаний з азартними іграми.

T&Cs - це основний і базовий документ, що регулює відносини між гравцем і казино . Як сказано, саме на основі договору (фактично) повинні відбуватися всі дії між сторонами, в тому числі застосування штрафних санкцій за невиконання однією зі сторін окремих пунктів договору.

Повторюю, ми не маємо такого визначення в T&C .

Крім того, окремий розподіл і чітко різний характер покарань в T&C за «перевищення ставок» і за «нерегулярну гру» чітко означає їх різницю. Інакше вирази «не враховуються» або «Ставки... не приймаються» втрачають своє значення в загальному тексті Умов. Навіщо описувати ці дії з перерахунку, якщо це схоже на "нерегулярну гру" і все одно баланс потрібно конфіскувати повністю?

Я думаю, що все зрозуміло, але якщо ви чи хтось інший вважаєте, що вищесказане можна інтерпретувати інакше та/або недостатньо зрозуміло - давайте продовжимо:

Іншим документом, що стосується правил між клієнтом і казино, яке працює за ліцензією Кюрасао, будуть Умови ліцензії на онлайн-ігри Кюрасао (далі CCOGL). Відповідно до пункту 2 статті 11 " Умови повинні бути однозначними та викладеними в чіткій та зрозумілій формі ...".

CCOGL є обов’язковим тут, оскільки ми знаємо, що lemon.casino працює за ліцензією Кюрасао.

Якщо встановлення правил відповідно до правового акту (у цьому випадку CCOGL) покладено на одну зі сторін, І особливо тому, що зобов’язання уникати неоднозначності також покладено на цю сторону (казино), у разі неясності та можливість подвійного тлумачення будь-якого пункту УЗ, який тлумачиться на користь іншої сторони (гравця).

Я вже надіслав свою скаргу (також висловив свою думку з цього приводу), перш ніж побачив ваш пост, інакше я б звернув на цю деталь більше уваги.)

Ой.. начебто втрачений час на цю справу у своїй вартості наблизився до заявленої суми) але це вже принципове питання)

Я не очікую поблажливості чи особливого ставлення від казино. Я просто очікую суворого дотримання їхніх зобов’язань згідно з буквою їхніх власних T&C .

при цьому я очікую неупередженого та компетентного розгляду справи casino.guru

це буде показовий суд

Радько, я був би дуже вдячний, якби ви пояснили, як розраховується «відгук користувачів» для казино.

дякую

Гарних вихідних


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім,

Я хотів поділитися своїм досвідом роботи з Lemon Casino. Вони відмовилися виплатити мій виграш у 700 доларів, і назвали неймовірну причину. Очевидно, вони скасували мій обліковий запис і затримали мої кошти, оскільки я зареєструвався під псевдонімом замість повного імені. Засмучує те, що вони використали це виправдання лише після того, як мій обліковий запис було повністю перевірено та затверджено.

Я намагався вирішити проблему безпосередньо з ними, але вони не зрушили з місця.

Хтось ще стикався з подібною проблемою з Lemon Casino або чи вдалося вирішити подібну ситуацію?

Цікавий факт:

Мене направив AskGamblers, де я зараз подав скаргу. Давайте подивимося, як це буде.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт

Дуже дякую, Радко

Я ціную вашу допомогу та увагу до цієї справи. вже "справа".

" Порушення правила максимальної ставки не має нічого спільного з "нерегулярним ігровим процесом", воно не має сенсу, і, як наслідок, це лише заявляє про погану взаємодію з користувачем "

Давай, Радко, перевищення максимальної ставки вважалося б «нерегулярним геймплеєм» , якби це було чітко визначено в Умовах і положеннях .

Дозвольте мені висловити це на основі мого поганого досвіду. Досвід, який жодним чином не пов’язаний з азартними іграми.

T&Cs - це основний і базовий документ, що регулює відносини між гравцем і казино . Як сказано, саме на основі договору (фактично) повинні відбуватися всі дії між сторонами, в тому числі застосування штрафних санкцій за невиконання однією зі сторін окремих пунктів договору.

Повторюю, ми не маємо такого визначення в T&C .

Крім того, окремий розподіл і чітко різний характер покарань в T&C за «перевищення ставок» і за «нерегулярну гру» чітко означає їх різницю. Інакше вирази «не враховуються» або «Ставки... не приймаються» втрачають своє значення в загальному тексті Умов. Навіщо описувати ці дії з перерахунку, якщо це схоже на "нерегулярну гру" і все одно баланс потрібно конфіскувати повністю?

Я думаю, що все зрозуміло, але якщо ви чи хтось інший вважаєте, що вищесказане можна інтерпретувати інакше та/або недостатньо зрозуміло - давайте продовжимо:

Іншим документом, що стосується правил між клієнтом і казино, яке працює за ліцензією Кюрасао, будуть Умови ліцензії на онлайн-ігри Кюрасао (далі CCOGL). Відповідно до пункту 2 статті 11 " Умови повинні бути однозначними та викладеними в чіткій та зрозумілій формі ...".

CCOGL є обов’язковим тут, оскільки ми знаємо, що lemon.casino працює за ліцензією Кюрасао.

Якщо встановлення правил відповідно до правового акту (у цьому випадку CCOGL) покладено на одну зі сторін, І особливо тому, що зобов’язання уникати неоднозначності також покладено на цю сторону (казино), у разі неясності та можливість подвійного тлумачення будь-якого пункту УЗ, який тлумачиться на користь іншої сторони (гравця).

Я вже надіслав свою скаргу (також висловив свою думку з цього приводу), перш ніж побачив ваш пост, інакше я б звернув на цю деталь більше уваги.)

Ой.. начебто втрачений час на цю справу у своїй вартості наблизився до заявленої суми) але це вже принципове питання)

Я не очікую поблажливості чи особливого ставлення від казино. Я просто очікую суворого дотримання їхніх зобов’язань згідно з буквою їхніх власних T&C .

при цьому я очікую неупередженого та компетентного розгляду справи casino.guru

це буде показовий суд

Радько, я був би дуже вдячний, якби ви пояснили, як розраховується «відгук користувачів» для казино.

дякую

Гарних вихідних


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Можливо, наша позиція не така однозначна; дозвольте мені пояснити далі.

Я дав пояснення на основі того, як ми думали про проблему, описану в огляді. Ви можете бути впевнені, що я маю на увазі, коли кажу, що нерегулярна гра не має нічого спільного з перевищенням правила максимальної ставки. Точніше кажучи, незважаючи на те, що казино може сказати так багато у своїй політиці, ми вважаємо, що це неправильно, оскільки ми розглядаємо нерегулярну гру як складову хижацьких політик, які були створені, щоб надати казино більший юридичний вплив, коли справа доходить до анулювання виграшів.

Це звичайний підхід до створення надзвичайно обмежених правил; просто будьте готові використовувати їх щоразу, коли це буде потрібно, але це не означає, що правила взагалі справедливі, на чому ми тут зосереджені. Отже, так, "давай 🙂:

«Однак деякі казино також застосовують правила, які не перераховані в їхніх T&C (приховані правила) або містять правила, які суперечать ідеї чесної азартної гри та використовуються для експлуатації гравців (хижацькі правила). »

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#hidden-predatory-rules

Так, Кюрасао надав казино ліцензію. Насправді це має велике значення для нас. Ми зосереджуємось на тому, наскільки справедливі умови та як казино «використовує» їх проти гравця. Ваш теперішній «кейс» буде цікавим для стеження.


Радько, я був би дуже вдячний, якщо б Ви пояснили, як розраховується «відгук користувачів» для казино.

Звичайно, ось ми:

Кожен відгук користувача має власне математичне значення на основі загальної активності користувача. Наприклад, відгук, надісланий новим користувачем, матиме найменшу цінність. Відповідно до наведеної логіки, коли гравець із 10 обґрунтованими скаргами та 12 попередньо поданими та також схваленими відгуками створить ще одну, її цінність буде дуже високою.

Інформаційна кнопка, яка відображається біля кожного рейтингу користувача, говорить: «Це загальна оцінка відгуків користувачів на основі всіх відгуків, надісланих користувачами. Окремі відгуки користувачів різною мірою впливають на цю оцінку на основі попередньої активності користувачів на нашому веб-сайті та інших факторів ."

Я припускаю, що не зможу відповісти вам сьогодні через свою зайнятість, але я намагатимусь залишатися на зв’язку.

Гарного дня!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім,

Я хотів поділитися своїм досвідом роботи з Lemon Casino. Вони відмовилися виплатити мій виграш у 700 доларів, і назвали неймовірну причину. Очевидно, вони скасували мій обліковий запис і затримали мої кошти, оскільки я зареєструвався під псевдонімом замість повного імені. Засмучує те, що вони використали це виправдання лише після того, як мій обліковий запис було повністю перевірено та затверджено.

Я намагався вирішити проблему безпосередньо з ними, але вони не зрушили з місця.

Хтось ще стикався з подібною проблемою з Lemon Casino або чи вдалося вирішити подібну ситуацію?

Цікавий факт:

Мене направив AskGamblers, де я зараз подав скаргу. Давайте подивимося, як це буде.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Чи означає це, що в той момент, коли казино вирішило використати ваш псевдонім як засіб порушення якогось правила, ваш обліковий запис було повністю перевірено?

Не могли б ви пояснити мені процес реєстрації в цьому казино? Ви «безпосередньо» зареєстрували свій обліковий запис, вказавши своє ім’я користувача, повне ім’я, адресу електронної пошти та пароль, чи, наприклад, процес реєстрації дозволив вам використовувати попередньо налаштований обліковий запис Google або Apple? Якщо так, чи були ці автоматично заповнені дані точними?

Я заздалегідь вдячний за деталі, і, природно, бажаю успіхів у розгляді скарги!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Чи означає це, що в той момент, коли казино вирішило використати ваш псевдонім як засіб порушення якогось правила, ваш обліковий запис було повністю перевірено?

Не могли б ви пояснити мені процес реєстрації в цьому казино? Ви «безпосередньо» зареєстрували свій обліковий запис, вказавши своє ім’я користувача, повне ім’я, адресу електронної пошти та пароль, чи, наприклад, процес реєстрації дозволив вам використовувати попередньо налаштований обліковий запис Google або Apple? Якщо так, чи були ці автоматично заповнені дані точними?

Я заздалегідь вдячний за деталі, і, природно, бажаю успіхів у розгляді скарги!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

я вказав електронну адресу, пароль і своє ім’я з псевдонімом (друге ім’я, яке не зареєстроване в моїх юридичних документах), коли я надіслав документи, які були перевірені, і запит на відкликання, вони надіслали мені електронний лист із проханням роз’яснити моє ім'я з моїм псевдонімом. я пояснив, що пов’язано з моїм псевдонімом, а потім через кілька хвилин вони скасували моє зняття коштів і заблокували мій обліковий запис. надсилаючи їхню електронну пошту. filefile

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Ці хлопці майстри конфіскації. Дайте їм «точку опори» і вони все це конфіскують.


Я все ще хочу зрозуміти, чому їхній індекс безпеки залишається таким високим. Цей рейтинг має бути більш прозорим, або принаймні деякі очевидні недоліки цього казино, які поділяють гравці, повинні бути включені в рейтингову оцінку.

«Ми вважаємо умови та умови казино справедливими ». Я впевнений, принаймні це твердження невірне.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ці хлопці майстри конфіскації. Дайте їм «точку опори» і вони все це конфіскують.


Я все ще хочу зрозуміти, чому їхній індекс безпеки залишається таким високим. Цей рейтинг має бути більш прозорим, або принаймні деякі очевидні недоліки цього казино, які поділяють гравці, повинні бути включені в рейтингову оцінку.

«Ми вважаємо умови та умови казино справедливими ». Я впевнений, принаймні це твердження невірне.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Порушення Lemon Casino вимог ліцензії Кюрасао

Lemon Casino порушує умови ліцензії Curaçao eGaming, блокуючи в односторонньому порядку облікові записи гравців і вилучаючи кошти на основі незначних розбіжностей у реєстраційних даних (таких як імена/прізвища). Така практика є образливою та суперечить духу ліцензії Кюрасао, яка наголошує на справедливому ставленні та прозорості.

Відповідно до правил Кюрасао про eGaming, власники ліцензій зобов’язані надавати прозорі, чесні та відповідальні послуги азартних ігор. Це включає:

Захист гравців: забезпечення чесного ставлення до гравців, особливо у суперечках, пов’язаних із коштами.

Справедливе вирішення спорів: ліцензіати повинні надати гравцям розумний процес вирішення проблем з обліковим записом. Lemon Casino не робить цього, блокуючи облікові записи, не надаючи жодної можливості прояснити чи виправити помилки в особистих даних.

Законні виграші: вилучення законних виграшів або коштів без чітких доказів шахрайства суперечить цілям ліцензування Кюрасао щодо захисту прав гравців.

Більше того, їхні умови, зокрема розділ 02, надають їм загальні повноваження змінювати або передавати угоди без належного звернення до гравців, створюючи несправедливу перевагу та порушуючи принципи справедливості, яких вимагає Рада з контролю за азартними іграми Кюрасао.

Я наполегливо закликаю інших подавати офіційні скарги до Комісії з контролю за іграми Кюрасао та висвітлювати цю нечесну практику.

file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мою скаргу відхилено!

Я трохи дослідив і виявив, що ліцензія — це CIL, а не CEG. Що означає ВЕЛИКИЙ ЧЕРВОНИЙ ПРАПОР.


"Інтерактивне ліцензування Комісії з азартних ігор Кюрасао (CIL) NV 5536/JAZ

Повноваження: 3.2

Curacao Interactive Licensing (CIL) NV 5536/JAZ є власником головної ліцензії в юрисдикції Кюрасао. Що це означає? Ліцензування онлайн-казино в Кюрасао працює зовсім інакше, ніж те, що можна очікувати в інших юрисдикціях.

Якщо, скажімо, на Мальті чи у Великій Британії уряд видає ліцензії операторам азартних ігор напряму, тоді як на Кюрасао є 4 приватні компанії (так звані власники головних ліцензій), які в основному працюють як 4 окремі комісії з азартних ігор і мають справу з онлайн-казино (видавати ліцензії, контролювати казино тощо)

Так би мовити, CIL – одна з тих 4 компаній, яка була створена, до речі, у 2001 році. Як наслідок, коли ви так чи інакше маєте справу з CIL, уряд Кюрасао не бере безпосередньої участі (навіть якщо він уповноважив CIL проводити ліцензування азартних ігор)».

Це означає, що прозорість Lemon Casino має пройти довгий шлях, щоб бути принаймні на 60% законним

file

Змінено Romi 1 місяць тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

до речі, я намагався подати скаргу тут, але веб-сайт не дозволяє мені додавати зображення чи pdf, вони менші за 1 Мб.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

до речі, я намагався подати скаргу тут, але веб-сайт не дозволяє мені додавати зображення чи pdf, вони менші за 1 Мб.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Готово, я зміг надіслати майже всі важливі документи.

file

Пальці стиснуті

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Підводячи підсумок, я дуже шкодую про ваш досвід у цьому казино та радий, що зрештою ви змогли подати скаргу.

Наша команда прийде до цього якомога швидше. Будь ласка, запасіться терпінням, оскільки щодня надходить багато скарг, і незабаром з вами зв’яжеться ваш спеціаліст із розгляду скарг.

Я сподіваюся, що ми зможемо побачити рух у вашій справі, і що казино зв’яжеться з нами, щоб все вирішити.

Будь ласка, залишайтеся на зв'язку та повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Підводячи підсумок, я дуже шкодую про ваш досвід у цьому казино та радий, що зрештою ви змогли подати скаргу.

Наша команда прийде до цього якомога швидше. Будь ласка, запасіться терпінням, оскільки щодня надходить багато скарг, і незабаром з вами зв’яжеться ваш спеціаліст із розгляду скарг.

Я сподіваюся, що ми зможемо побачити рух у вашій справі, і що казино зв’яжеться з нами, щоб все вирішити.

Будь ласка, залишайтеся на зв'язку та повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чудово!

У мене є записи всіх електронних листів, якщо вам потрібна додаткова інформація, окрема від тієї, яку я маю, надішліть у скарзі, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Це чудова пропозиція. Ми будемо дуже вдячні, якщо ви також можете поділитися чимось ще публічно на форумі. Просто на благо інших.

Крім того, я бажаю вам успіху у розгляді вашої скарги, а це означає, що я сподіваюся, що казино співпрацюватиме та що рішення буде максимально справедливим. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ніколи не перестаю дивуватися, чому індекс безпеки цього казино залишається «дуже високим», незважаючи на очевидні факти, що це ДУЖЕ далеко не так.


Звичайно, я далекий від думки, що casino.guru навмисно вводить потенційних користувачів в оману, але очевидно, що щось тут працює не так, як треба.

Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Я вважаю, що це було пояснено вам багато разів раніше, і якщо ви переглянете цю тему, ви знайдете всю інформацію, надану нашою командою щодо того, як ми перевіряємо всі онлайн-казино .

Тепер нам потрібно дочекатися вирішення вашої скарги , і тільки тоді ми дізнаємося, чи казино має рацію, чи ні, їх індекс безпеки буде знижено.

Ми, безперечно, відчуваємо ваше розчарування, і наша віддана команда працює над вирішенням вашої проблеми якнайкраще.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Повірте, справа не тільки в моєму випадку. Я впевнений, що краще було б щось покращити, якщо, звичайно, адміністрація має наміри покращувати. Але це інша тема для обговорення. Я обіцяю, що відкрию тему загального обговорення цього питання, коли матиму додатковий час.


До речі. Де ми можемо поділитися інформацією про нові казино, якщо ми бачимо, що їх тут немає в списку?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Флеш новини!

Сьогодні несподівано я отримав один електронний лист від казино lemon про те, що було схвалено виведення 100 доларів (якщо вони володіють мною 700 доларів)

Я надіслав їм один електронний лист із проханням надати пояснення щодо цього.

file

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Вони тільки завдаток повертають? Як тільки казино вирішить анулювати баланс і повернути лише депозит, вони зазвичай не розглядають цю справу далі, і ви фактично втратили баланс, за винятком депозиту

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 місяць тому

Зараз триває скарга, оскільки вони заблокували мій обліковий запис і припинили зв’язок зі мною після того, як я передав свою справу. Сьогодні раптово я отримав цей електронний лист без пояснення, і мій обліковий запис досі заблоковано. Це виглядає як дуже непрофесійний підхід. Я сподіваюся, що Casino Guru запитує журнали гри, щоб розкрити правду, якщо тільки казино не відмовляється поділитися цією інформацією та вирішить, на свій розсуд, заблокувати мої кошти та рахунок.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Ці скарги можуть тривати тижнями, і казино може вирішити не співпрацювати з гуру, у такому випадку скаргу буде закрито як невирішену, а рейтинг казино буде відповідно знижено.

Я бачив, що вони закрили обліковий запис через невелику аномалію в особистих даних, яку, чесно кажучи, більшість казино сприймають надзвичайно серйозно, і тому вони мають пункт у своїй політиці KYC, який вимагає від вас надати точну інформацію, але також кожен випадок має для індивідуального обстеження існує велика різниця між неправильним ім’ям або прізвищем і, наприклад, особою, яка викрадає чужу особу для проходження KYC. Я вважаю, що їхня реакція однозначно перебільшена. Вони просили вас надати додаткові документи, як-от підтвердження адреси?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого