1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lemon Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав дві виплати 2 тижні, служба підтримки весь час відлякувала мене, і тепер вони не відповідають мені на електронну пошту чи чат
I've been waiting for two payouts for 2 weeks, the support puts me off all the time and now they don't respond to me via email or live chat
Ich warte seit 2 Wochen auf zwei Auszahlungen, der Support vertröstet mich die ganze Zeit und jetzt reagiert er weder per Email noch per Live Chat auf mich
Привіт Sina787,
Сумно чути про цей досвід. Я бачу, що у вашій скарзі ви вже отримали платіж. 🙂Це чудово! Якщо вам знадобиться інша допомога, не соромтеся звертатися до нас. Ось чому у нас є розділ скарг. Вам все ще цікаво грати в такому казино? Гадаю, мені б це більше не було цікаво.
Hello Sina787,
It is sad to hear about this experience. I see in your complaint you have already received payment. 🙂It is great! If you will need some other help, don't hesitate to contact us. That is the reason, why we have our complaint section. Are you still interested to play in such a casino? I guess I wouldn't be interested anymore.
Привіт, шановна команда Casino Guru!
Я виграв 500 євро з бонусом і тепер хочу його виплатити. Я не можу знайти жодного чату в реальному часі (навіть під час рекламованих 5-8 вечора).
Я вже написав кілька електронних листів до казино безуспішно та без відповіді. я вже не знаю.
чи можете ви мені допомогти!
(Я навіть виграв 3000 із бонусом, але оскільки максимальна виплата з бонусу становить 500 євро, решту було скасовано. Але це також було в умовах використання, і я знав)
З найкращими побажаннями
маріус фокс
Hello dear Casino Guru team!
I won 500 euros with a bonus and now I want to pay it out. I can't find any live chat (even during advertised 5-8pm).
I have already written several emails to the casino without success and without an answer. I do not know anymore.
can you please help me!
(I even won 3000 with the bonus, but since the maximum payout from the bonus is €500, the rest was canceled. But it was also in the terms and conditions and I knew)
Best regards
marius fox
Guten Tag liebes Casino Guru Team!
ich habe mit einem Bonus 500 Euro gewonnen und möchte diesen nun auszahlen. Ich kann keinerlei Live Chat finden (auch während den angekündigten 17-20 Uhr).
ich habe dem Casino schon etliche Mails geschrieben ohne Erfolg und ohne Antwort. Ich weis nicht mehr weiter.
können sie mir bitte helfen!
(Ich hatte mit dem Bonus sogar 3000 gewonnen aber da die maximale Auszahlung aus dem Bonus 500€ sind wurde mir der Rest gestrichen. Stand aber auch in den agbs und wusste ich)
mit freundlichen Grüßen
marius Fuchs
Привіт.
Ми завжди раді допомогти. На жаль, ми надаємо казино 14 повних днів для обробки зняття коштів.
Можна уявити, як це відчувати. Весь процес описано в статті під назвою Інформація та інструкції щодо розгляду скарг
Не соромтеся подати скаргу в будь-який час, просто зверніть увагу на надану інформацію.
Ви збираєтеся спробувати це зараз?
Hello there.
We are always happy to help. Sadly we allow the casino 14 full days to process the withdrawal.
Can imagine what it must feel like. The whole process is described in the article called Complaint Resolution Information and Instructions
Feel free to submit the complaint anytime, just mind the information given.
Are you going to try that now?
У Lemon є бонус... Інформація про бонус буквально говорить: Депозити від 10 до 16 євро дають вам 50 безкоштовних обертань. Я вніс 10 євро і не отримав безкоштовних обертань. Служба підтримки пояснила мені, що це має бути принаймні 10.01, тому що там написано, що закінчено... Я не тільки злий, я щиро вражений тим, що клієнтів обдурюють до такої міри... Це в речення не стосується суми, але стосується "Депозиту". В іншому випадку це було б від 10,01 євро. Дуже розчаровує!
There is a bonus at Lemon... The bonus info literally says: Deposits of 10 to 16 euros give you 50 free spins. I deposited €10 and did not receive any free spins. The support explained to me that it had to be at least 10.01, because it says over.... I'm not only angry, I'm genuinely appalled that customers are being fooled to such an extent... This over in the sentence doesn't refer to the amount but related to "Deposit". Otherwise it would have to be from 10.01 euros. Very disappointing!
Bei Lemon gibt es einen Bonus...Wörtlich steht in der Bonus Info: Einzahlung über 10 bis 16 Euro gibt es 50 Freispiele. Ich habe 10 Euro eingezahlt und keine Freispiele erhalten. Der Support erklärte mir, das es mindestens 10.01 sein müssten, weil da über steht.... Ich bin nicht nur sauer, sondern echt entsetzt, das man Kunden dermassen verschaukelt... Dieses Über in dem Satz bezieht sich nicht auf den Betrag sondern im Zusammenhang mit "Einzahlung". Sonst müsste da stehen ab 10.01 Euro. Sehr enttauschend!
Для мене це звучить як дурне виправдання. Я перевірив бонуси, доступні на нашому веб-сайті, усі кажуть, що депозит становить 10 євро...
Я здивований, що ти єдиний, хто згадує таке! Хочете поділитися відповіддю служби підтримки та бонусною пропозицією 10-16 євро? Я передам це своїм колегам для перевірки.
That sounds like a stupid excuse to me. I checked the bonuses available on our website, all say deposit 10€...
I'm surprised you're the only one who mention such a thing! Care to share the support's reply and the bonus offer saying 10-16€? I'll forward that to my colleagues for check.
Привіт! Після кількох депозитів на 10 євро за допомогою цього бонусу я дуже хотів би отримати ці безкоштовні обертання! Я думав, що ці безкоштовні обертання будуть просто пізніше... але нічого не було! Тому що не може бути, щоб цей бонус можна було викупити лише з депозиту в 10,01 євро! Я також надсилаю Джину відповідний лист, який отримав від служби підтримки! Велике спасибі за вашу допомогу!
Hello, after making multiple deposits of 10 euros using this bonus, I would very much like to receive these free spins! I thought there will just be these free spins later...but none came! Because it cannot be that this bonus can only be redeemed from a deposit of 10.01 euros! I also send Gene the corresponding mail that I received from support! Many thanks for your help!
Hallo, nachdem ich mehrfach 10 Euro mit diesem Bonus eingezahlt hatte, möchte ich sehr gerne diese Freispiele erhalten! Ich dachte, es wird dann einfach später diese Freispiele geben...aber es kamen keine! Denn es kann ja nicht sein, das dieser Bonus sich nun erst ab 10.01 Euro Einzahlung einlösen lässt! Gene sende ich auch die dazugehörige Mail, die ich vom Support erhielt! Vielen Dank für Ihre Hilfe!
Привіт.
Я не впевнений, що можу чимось вам допомогти. Ви повинні були активувати бонус у своєму обліковому записі. ти зробив це?
Оскільки я не співробітник казино, у мене немає інструментів, щоб перевірити, що сталося.
Ну що тобі написала підтримка? Я не можу читати німецькою, вибачте.
Hello there.
I'm not sure I can help you much. You were supposed to activate the bonus in your account. Did you do that?
Since I'm not the casino's employee, I don't possess any tools how to check what happened.
So, what did the support write you? I can't read in German, sorry.
Я не можу активувати безкоштовні обертання, тому що казино не дозволяє... Подам скаргу, тоді подивимося! Дуже дякую
I can't activate the free spins because the casino doesn't allow it... I'll file a complaint, then we'll see! Thanks very much
Ich kann die Freispiele nicht aktivieren, weil das Casino das nicht zulässt... ich werde eine Beschwerde einreichen, dann sehen wir weiter! Vielen Dank
Привіт 🙂
Повідомляйте нас про хід розгляду скарги навіть тут, на форумі. 🤞🤞🤞
Hi there 🙂
Keep us posted about the complaint progress even here on the forum, please. 🤞🤞🤞
балакати чистий придурок. немає відповіді з 11 березня. сьогодні зв’язався знову, а через хвилину – у режимі офлайн. хіба ваш рейтинг також не залежить від обслуговування клієнтів?
chat a pure jerk. no answer since march 11th. contacted again today and after a minute, offline. doesn't your rating also depend on customer service?
chat eine reine verarsche. seit 11. märz keine antwort. heute wieder kontaktiert und nach einer minute, offline. hängt eure bewertung nicht auch vom kundendienst ab?
Це саме так! Спочатку вам взагалі потрібно шукати чат... а потім це знову робиться відразу... Розмова почалася, я поставив запитання, отримав відповідь, а після другого запитання був оцет... це не обслуговування клієнтів це дійсно ганьба!
It is exactly like that! First you have to look for the chat at all... and then it's done again straight away... The conversation started, I asked a question, got an answer and after the 2nd question it was vinegar... that's not Customer service is really a disgrace!
Genau so ist es! Zuerst muss man den Chat überhaupt mal suchen... und dann ist es auch gleich wieder erledigt... Das Gespräch fing an, ich stellte eine Frage, bekam eine Antwort und schon nach der 2.Frage war Essig... das ist kein Kundenservice, das ist echt ne Zumutung!
Сьогодні був бонус у 10 євро на фрірол, який я також зміг активувати. Згідно з описом, ви можете придбати до 5 додаткових бонусів на фрірол по 10 євро по 1 євро кожен у вікні турніру... Я шукаю опцію в цьому вікні турніру, але вона ніде не вказана... Тож або я я справді такий дурний чи для інших так само? Це не спосіб мати справу з платними клієнтами!
Today there was a 10 euro freeroll bonus, which I was also able to activate. According to the description, you can buy up to 5 additional 10 euro freeroll bonuses for 1 euro each in the tournament window... I'm looking for the option in this tournament window, but it's not specified anywhere... So either I'm really that stupid or is it the same for others? That's no way to deal with paying customers!
Heute gab es einen 10 Euro Freeroll Bonus, den ich auch aktivieren konnte. Man kann sich, lt Beschreibung, bis zu 5 mal weitere 10 Euro Freeroll Bonus für jeweils 1 Euro nachkaufen, im Turnierfenster... ich suche in diesem Turnierfenster die Möglichkeit, aber die ist nirgendwo angegeben... Also entweder bin ich wirklich so doof oder geht es anderen auch so? Das ist doch keine Art und Weise mit zahlenden Kunden umzugehen!
балакати чистий придурок. немає відповіді з 11 березня. сьогодні зв’язався знову, а через хвилину – у режимі офлайн. хіба ваш рейтинг також не залежить від обслуговування клієнтів?
chat a pure jerk. no answer since march 11th. contacted again today and after a minute, offline. doesn't your rating also depend on customer service?
chat eine reine verarsche. seit 11. märz keine antwort. heute wieder kontaktiert und nach einer minute, offline. hängt eure bewertung nicht auch vom kundendienst ab?
Ні, це не так. Насправді це частина позитивів/негативів.
Там написано: «Підтримка в чаті не доступна цілодобово і без вихідних».
Але мені повідомили, що ми хотіли б глибше оцінити якість.
У будь-якому разі, навіть якби це було частиною рейтингу, ми навряд чи змогли б підтримувати зв’язок у всіх онлайн-чатах казино, тому ми в основному покладалися б на оновлення від гравців, таких як ваші.
Nope, it doesn't. It's actually part of the positives/negatives.
It says: "Live chat support is not available 24/7"
But I was informed that we would like to evaluate the quality more deeply.
Anyway, even if it was part of the rating, we would be hardly able to keep in touch will all casino's live chats, so we would mainly rely on updates from players - like yours.
Сьогодні був бонус у 10 євро на фрірол, який я також зміг активувати. Згідно з описом, ви можете придбати до 5 додаткових бонусів на фрірол по 10 євро по 1 євро кожен у вікні турніру... Я шукаю опцію в цьому вікні турніру, але вона ніде не вказана... Тож або я я справді такий дурний чи для інших так само? Це не спосіб мати справу з платними клієнтами!
Today there was a 10 euro freeroll bonus, which I was also able to activate. According to the description, you can buy up to 5 additional 10 euro freeroll bonuses for 1 euro each in the tournament window... I'm looking for the option in this tournament window, but it's not specified anywhere... So either I'm really that stupid or is it the same for others? That's no way to deal with paying customers!
Heute gab es einen 10 Euro Freeroll Bonus, den ich auch aktivieren konnte. Man kann sich, lt Beschreibung, bis zu 5 mal weitere 10 Euro Freeroll Bonus für jeweils 1 Euro nachkaufen, im Turnierfenster... ich suche in diesem Turnierfenster die Möglichkeit, aber die ist nirgendwo angegeben... Also entweder bin ich wirklich so doof oder geht es anderen auch so? Das ist doch keine Art und Weise mit zahlenden Kunden umzugehen!
Так, звичайно, але немає робочого чату! Або там нікого немає, або чат просто переривається через кілька секунд... тоді ви не можете відкрити новий чат, і все!
Yes sure, but there is no working chat! Either there is nobody there or the chat just breaks off after a few seconds... then you can't open a new chat and that's it!
Ja sicher, aber es gibt keinen funktionieren Chat! Entweder es ist überhaupt niemand da oder der Chat bricht nach ein paar Sekunden einfach mal ab... dann kommt man nicht mehr dazu einen neuen Chat zu öffnen und das wars dann!
Я щойно отримав інформацію: після перевірки знімка екрана з положеннями та умовами бонусу, казино виглядає правильним. Незважаючи на те, що казино не зовсім зручне для клієнтів і не відповідає решті бонусів на їхньому сайті, цього разу казино зрештою дотрималося умов бонусу та не нарахувало вам бонус.
Я справді втратив дар мови! Зрештою, казино може просто вирішити, чи є бонус... чи ні! Це не просто сміливе слово, я просто вважаю, що це грабіж з боку платних гравців! Я не тільки розлючений, але й справді приголомшений! І таке казино також ведеться в Casino Guru?! Неймовірно!
I just got the info: After checking the screenshot with the bonus terms and conditions, the casino seems to be correct. Although not entirely customer friendly and inconsistent with the rest of the bonuses on their site, this time the casino ultimately complied with the bonus terms and didn't award you the bonus.
I'm really speechless! Ultimately, the casino can simply decide whether there is a bonus... or not! That's not just bold, I just think it's a rip-off from the paying players! I'm not only angry but really appalled! And such a casino is run at Casino Guru as well?! Unbelievable!
Ich bekam soeben die Info: Nach Überprüfung des Screenshots mit den Bonusbedingungen scheint das Casino richtig zu sein. Obwohl es nicht ganz kundenfreundlich ist und nicht mit den restlichen Boni auf ihrer Website übereinstimmt, hat sich das Casino dieses Mal letztendlich an die Bonusbedingungen gehalten und Ihnen den Bonus nicht zugesprochen.
Ich bin echt sprachlos! Das Casino kann also letztlich einfach mal entscheiden, ob es den Bonus gibt...oder eben nicht! Das ist nicht nur dreist, das finde ich einfach Abzocke der zahlenden Spieler! Bin nicht nur sauer sondern echt entsetzt! Und so ein Casino wird bei Casino Guru als gut geführt?! Unglaublich!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.