ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Sina787
|
9434 переглядів 67 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lemon Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я чекав дві виплати 2 тижні, служба підтримки весь час відлякувала мене, і тепер вони не відповідають мені на електронну пошту чи чат

Автоматичний переклад.
Sina787
1 рік тому

Привіт Sina787,

Сумно чути про цей досвід. Я бачу, що у вашій скарзі ви вже отримали платіж. 🙂Це чудово! Якщо вам знадобиться інша допомога, не соромтеся звертатися до нас. Ось чому у нас є розділ скарг. Вам все ще цікаво грати в такому казино? Гадаю, мені б це більше не було цікаво.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановна команда Casino Guru!

Я виграв 500 євро з бонусом і тепер хочу його виплатити. Я не можу знайти жодного чату в реальному часі (навіть під час рекламованих 5-8 вечора).

Я вже написав кілька електронних листів до казино безуспішно та без відповіді. я вже не знаю.

чи можете ви мені допомогти!

(Я навіть виграв 3000 із бонусом, але оскільки максимальна виплата з бонусу становить 500 євро, решту було скасовано. Але це також було в умовах використання, і я знав)


З найкращими побажаннями

маріус фокс

Автоматичний переклад.
Marius2501
1 рік тому

Привіт.

Ми завжди раді допомогти. На жаль, ми надаємо казино 14 повних днів для обробки зняття коштів.

Можна уявити, як це відчувати. Весь процес описано в статті під назвою Інформація та інструкції щодо розгляду скарг

Не соромтеся подати скаргу в будь-який час, просто зверніть увагу на надану інформацію.

Ви збираєтеся спробувати це зараз?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У Lemon є бонус... Інформація про бонус буквально говорить: Депозити від 10 до 16 євро дають вам 50 безкоштовних обертань. Я вніс 10 євро і не отримав безкоштовних обертань. Служба підтримки пояснила мені, що це має бути принаймні 10.01, тому що там написано, що закінчено... Я не тільки злий, я щиро вражений тим, що клієнтів обдурюють до такої міри... Це в речення не стосується суми, але стосується "Депозиту". В іншому випадку це було б від 10,01 євро. Дуже розчаровує! file

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Для мене це звучить як дурне виправдання. Я перевірив бонуси, доступні на нашому веб-сайті, усі кажуть, що депозит становить 10 євро...

Я здивований, що ти єдиний, хто згадує таке! Хочете поділитися відповіддю служби підтримки та бонусною пропозицією 10-16 євро? Я передам це своїм колегам для перевірки.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт! Після кількох депозитів на 10 євро за допомогою цього бонусу я дуже хотів би отримати ці безкоштовні обертання! Я думав, що ці безкоштовні обертання будуть просто пізніше... але нічого не було! Тому що не може бути, щоб цей бонус можна було викупити лише з депозиту в 10,01 євро! Я також надсилаю Джину відповідний лист, який отримав від служби підтримки! Велике спасибі за вашу допомогу!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось скріншот електронного листа від служби підтримки клієнтів: file

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Привіт.

Я не впевнений, що можу чимось вам допомогти. Ви повинні були активувати бонус у своєму обліковому записі. ти зробив це?

Оскільки я не співробітник казино, у мене немає інструментів, щоб перевірити, що сталося.

Ну що тобі написала підтримка? Я не можу читати німецькою, вибачте.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не можу активувати безкоштовні обертання, тому що казино не дозволяє... Подам скаргу, тоді подивимося! Дуже дякую

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Привіт 🙂

Повідомляйте нас про хід розгляду скарги навіть тут, на форумі. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я зроблю це!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file балакати чистий придурок. немає відповіді з 11 березня. сьогодні зв’язався знову, а через хвилину – у режимі офлайн. хіба ваш рейтинг також не залежить від обслуговування клієнтів?

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Це саме так! Спочатку вам взагалі потрібно шукати чат... а потім це знову робиться відразу... Розмова почалася, я поставив запитання, отримав відповідь, а після другого запитання був оцет... це не обслуговування клієнтів це дійсно ганьба!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні був бонус у 10 євро на фрірол, який я також зміг активувати. Згідно з описом, ви можете придбати до 5 додаткових бонусів на фрірол по 10 євро по 1 євро кожен у вікні турніру... Я шукаю опцію в цьому вікні турніру, але вона ніде не вказана... Тож або я я справді такий дурний чи для інших так само? Це не спосіб мати справу з платними клієнтами!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file балакати чистий придурок. немає відповіді з 11 березня. сьогодні зв’язався знову, а через хвилину – у режимі офлайн. хіба ваш рейтинг також не залежить від обслуговування клієнтів?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, це не так. Насправді це частина позитивів/негативів.

Там написано: «Підтримка в чаті не доступна цілодобово і без вихідних».

Але мені повідомили, що ми хотіли б глибше оцінити якість.

У будь-якому разі, навіть якби це було частиною рейтингу, ми навряд чи змогли б підтримувати зв’язок у всіх онлайн-чатах казино, тому ми в основному покладалися б на оновлення від гравців, таких як ваші.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні був бонус у 10 євро на фрірол, який я також зміг активувати. Згідно з описом, ви можете придбати до 5 додаткових бонусів на фрірол по 10 євро по 1 євро кожен у вікні турніру... Я шукаю опцію в цьому вікні турніру, але вона ніде не вказана... Тож або я я справді такий дурний чи для інших так само? Це не спосіб мати справу з платними клієнтами!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Корисний живий чат буде справді корисним у такій ситуації 🙁.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, звичайно, але немає робочого чату! Або там нікого немає, або чат просто переривається через кілька секунд... тоді ви не можете відкрити новий чат, і все!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я щойно отримав інформацію: після перевірки знімка екрана з положеннями та умовами бонусу, казино виглядає правильним. Незважаючи на те, що казино не зовсім зручне для клієнтів і не відповідає решті бонусів на їхньому сайті, цього разу казино зрештою дотрималося умов бонусу та не нарахувало вам бонус.


Я справді втратив дар мови! Зрештою, казино може просто вирішити, чи є бонус... чи ні! Це не просто сміливе слово, я просто вважаю, що це грабіж з боку платних гравців! Я не тільки розлючений, але й справді приголомшений! І таке казино також ведеться в Casino Guru?! Неймовірно!

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого