1 рік тому
Їм обов’язково варто над цим попрацювати. Я б сказав, що це навряд чи надихає гравців продовжувати з ними грати...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
0
Їм обов’язково варто над цим попрацювати. Я б сказав, що це навряд чи надихає гравців продовжувати з ними грати...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
Я щойно отримав інформацію: після перевірки знімка екрана з положеннями та умовами бонусу, казино виглядає правильним. Незважаючи на те, що казино не зовсім зручне для клієнтів і не відповідає решті бонусів на їхньому сайті, цього разу казино зрештою дотрималося умов бонусу та не нарахувало вам бонус.
Я справді втратив дар мови! Зрештою, казино може просто вирішити, чи є бонус... чи ні! Це не просто сміливе слово, я просто вважаю, що це грабіж з боку платних гравців! Я не тільки розлючений, але й справді приголомшений! І таке казино також ведеться в Casino Guru?! Неймовірно!
I just got the info: After checking the screenshot with the bonus terms and conditions, the casino seems to be correct. Although not entirely customer friendly and inconsistent with the rest of the bonuses on their site, this time the casino ultimately complied with the bonus terms and didn't award you the bonus.
I'm really speechless! Ultimately, the casino can simply decide whether there is a bonus... or not! That's not just bold, I just think it's a rip-off from the paying players! I'm not only angry but really appalled! And such a casino is run at Casino Guru as well?! Unbelievable!
Ich bekam soeben die Info: Nach Überprüfung des Screenshots mit den Bonusbedingungen scheint das Casino richtig zu sein. Obwohl es nicht ganz kundenfreundlich ist und nicht mit den restlichen Boni auf ihrer Website übereinstimmt, hat sich das Casino dieses Mal letztendlich an die Bonusbedingungen gehalten und Ihnen den Bonus nicht zugesprochen.
Ich bin echt sprachlos! Das Casino kann also letztlich einfach mal entscheiden, ob es den Bonus gibt...oder eben nicht! Das ist nicht nur dreist, das finde ich einfach Abzocke der zahlenden Spieler! Bin nicht nur sauer sondern echt entsetzt! Und so ein Casino wird bei Casino Guru als gut geführt?! Unglaublich!
Насправді казино завжди залишають за собою право позбавляти гравців бонусів. Бонус — це те, що ви отримуєте безкоштовно від казино, ми завжди повинні це пам’ятати. Однак інший аспект — справедливість. Якщо гравець мотивований бонусом на депозит фактично внести депозит у казино, угода має бути чесною та чесною – пропозиція має бути виконана. Хоча я не знаю деталей пропозиції. Скажімо так, я б запитав у казино, чи отримаю я бонус, якщо зроблю депозит і збережу відповідь, а потім зроблю депозит. Але тепер ми повертаємося до функції живого чату. 🙁
Інший варіант: перегляньте всі положення та умови, щоб знайти можливі ускладнення, наприклад «цей метод депозиту виключено з бонусу» або «гравці з наступних країн виключені...» тощо.
Я пишу це, тому що час від часу бачу таке тут, на форумі.
У будь-якому випадку, казино тут не працює - воно перевірене. Як бачите, ми переглядаємо кожне казино, яке нам траплялося.
Ми маємо намір надати «найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино »
Примітка. Будь ласка, не забудьте додати будь-яку додаткову інформацію до ланцюжка скарг.
Дякую тобі.
Actually, casinos always reserve the right to strip players from bonuses. Bonus is something you get for free from the casino, we should always keep that in mind. The other aspect is fairness, however. If the player is motivated by a deposit bonus to actually deposit in the casino, the bargain should be fair and square - the offer should be fulfilled. I don't know the details of the offer though. Let's just say, I would ask the casino whether I'll get the bonus if I deposit and save the reply, then I make the deposit. But now we're getting back to the live chat feature. 🙁
The other alternative: browse the whole terms and conditions to find possible complications, such as "this deposit method is excluded from the bonus" or "players from following countries are excluded..." and so on.
I'm writing this because I occasionally see that here on the forum.
Anyway, the casino is not run here - it's reviewed. As you may see, we review every casino we came across.
We intend to provide "the world's biggest source of information about online casinos"
Just a note, please do not forget to add any additional info to the complaint thread.
Thank you.
Привіт, Радко, я радий, що Casino Guru існує, тому я можу отримати інформацію про казино на сайті! Зрозуміло, що Casino Guru не може знати про процедури Lemon Casino. Але було б також добре, якби досвід гравців у казино враховувався при оцінці!
І для мене це було просто так, що бонусна пропозиція на депозити 10-16 євро обіцяла ці 50 безкоштовних обертань.
Ніде не було обмежень, наприклад, щодо варіанту депозиту. Потім, після депозиту, ненадання цього бонусу для мене просто обурливе! Запитувати в чаті перед внесенням депозиту, чи буде надано бонус... на жаль, це дуже важко зробити, оскільки чат рідко доступний або закривається відразу після відкриття! Таке обслуговування клієнтів викликає роздратування гравців і не сприяє позитивній оцінці даного казино. Без гравців казино приречені на провал, кожен менеджер казино повинен завжди пам'ятати про це!
Відтепер я попереджаю кожного гравця використовувати Lemon Casino. Гроші можна інвестувати набагато краще в інших казино!
Ну, загалом це було для мене справжнє розчарування та роздратування... але це не провина Casino Guru.
З найкращими побажаннями
Hi Radka, I'm glad Casino Guru exists so I can get some information about casinos on the site! It is clear that Casino Guru cannot know about the procedures of Lemon Casino. But it would also be a good thing if the experiences of the players in the casinos are taken into account in the evaluation and assessment!
And for me it was just the way that the bonus offer for deposits of 10-16 euros promised these 50 free spins.
There was no restriction anywhere, for example in relation to the deposit option. Then, after the deposit, not granting this bonus I just find outrageous! To inquire via the chat before depositing whether the bonus will be granted...unfortunately very difficult to do because the chat is rarely available or is closed immediately after opening! Such customer service leads to annoyance of the players and does not serve to positively evaluate the casino in question. Without players, the casinos are doomed to failure, every casino management should always keep that in mind!
From now on I warn every player to use Lemon Casino. The money can be invested much better in other casinos!
Well, all in all it was a real disappointment and annoyance for me... but that's not Casino Guru's fault.
Best regards
Hallo Radka, ich bin froh, das es Casino Guru gibt, damit ich mich auf der Seite über Casinos informieren kann! Das Casino Guru von den Verfahrensweisen des Lemon Casinos nicht wissen kann, ist ja klar. Doch es wäre auch eine gute Sache, wenn die Erfahrungen der Spieler in den Casinos, mit in der Bewertung und Einschätzung übernommen wird!
Und bei mir war es eben so, das das Bonusangebot Einzahlungen von 10-16 Euro diese 50 Freispiele versprach.
Es stand nirgendwo eine Einschränkung z.B. bezogen auf die Einzahlmöglichkeit. Dann, nach der Einzahlung, diesen Bonus nicht zu gewähren finde ich einfach unverschämt! Sich vor der Einzahlung, über den Chat, zu erkundigen, ob der Bonus gewährt wird...leider sehr schlecht machbar, weil der Chat selten erreichbar ist oder gleich nach Öffnung geschlossen wird! So ein Kundenservice führt zur Verärgerung der Spieler und dient nicht zur positiven Bewertung des betreffenden Casinos. Ohne Spieler sind eben die Casinos zum Scheitern verurteilt, das sollte jede Casinoleitung immer im Auge haben!
Ich warne ab sofort jeden Spieler, Lemon Casino zu nutzen. Das Geld kann in anderen Casinos viel besser investiert werden!
Na ja, alles in allem war es für mich eine echte Enttäuschung und Ärger... aber dafür kann ja Casino Guru nichts.
Viele Grüsse
Привіт!
Я ціную вашу турботу, усі гравці можуть залишати коментарі про казино тут, на форумі. Для відгуків користувачів ми пропонуємо відгуки користувачів. Зауважте, обидва рейтинги суворо розділені, оскільки ми не можемо оцінити кожен надісланий відгук користувача. 🙁
Сподіваюся, ви розумієте нашу кінцеву мету.
Hi there!
I appreciate your concern, all players are welcome to comment about the casinos here on the forum. For user feedback, we offer user reviews. Just note, both ratings are separated strictly because we can't evaluate every submitted user review. 🙁
I hope you understand our ultimate goal.
Доброго дня, мою скаргу закрили як "безпідставну"?! Я дуже розчарований, тому що в умовах бонусу сказано, що є 50 безкоштовних обертань для депозитів від 10 до 16 євро! Це формулювання: Для депозитів від 10 до 16 євро це означає! Слово «вище» відноситься до депозитів, а не до суми, тому що інакше вона мала б становити 10,01 євро! Я переможу депозит у розмірі 10 євро, без сумніву... однак я впевнений, що є набагато більше вкладників, які потім просто не отримують безкоштовних обертань... це те, що я називаю поганим обслуговуванням клієнтів, і я Раджу всім не вносити навіть лише один євро в цьому казино! Невтішний результат!
Hello, my complaint was closed as "unjustified"?! I'm really disappointed, because the bonus conditions say that there are 50 free spins for deposits of 10 to 16 euros! This wording: For deposits of 10 to 16 euros that means! The word "above" refers to the deposits and not to the amount, because otherwise it would have to be 10.01 euros! I will get over the deposit of 10 euros, no question...however, I'm sure that there are many many more depositors who then just don't get the free spins...that's what I call bad customer service and I advise everyone from depositing even just one euro at this casino! Disappointing outcome!
Hallo, meine Beschwerde wurde als "nicht berechtigt" geschlossen?! Ich bin echt enttäuscht, denn die Bonusbedingungen sagen aus, das es bei Einzahlungen von 10 bis 16 Euro 50 Freispiele gibt! Dieser Wortlaut: Bei Einzahlungen über 10 bis 16 Euro besagen das! Das Wort "über" bezieht sich in der Art auf die Einzahlungen und nicht auf den Betrag, denn sonst müsste da 10.01Euro stehen! Ich werde die Einzahlung von 10 Euro verschmerzen, keine Frage...allerdings bin ich mir sicher, das es noch viel viel mehr Einzahler gibt, die dann eben die Freispiele nicht erhalten...das nenne ich einfach mal schlechten Kundenservice und ich rate jedem ab, bei diesem Casino auch nur einen Euro einzuzahlen! Enttäuschender Ausgang!
Привіт, я повністю розумію вашу точку зору, і я був одним із тих, хто боровся за вас під час сьогоднішнього дзвінка, де ціла група людей Casino Guru регулярно обговорює деякі невизначені випадки. Я вважаю, що казино повинно надавати вам безкоштовні обертання просто тому, що вони вимагали депозитів, вищих за 10, і ви фактично внесли 2x 10. Інший факт полягає в тому, що казино використовує інші умови для своїх інших бонусів, де депозиту 10 було б достатньо, щоб це створює ще більше плутанини для гравців.
З іншого боку, навіть я повинен погодитися з казино, що в умовах бонусу було вказано, що ви повинні внести депозит понад 10 євро, щоб отримати бонус, але ви внесли лише 10. З моєї точки зору, не надання вам безкоштовних обертань є навіть дуже поганим рішенням з точки зору бізнесу казино. Залучити клієнта, який робить депозит, у казино коштує сотні євро (в середньому), якщо врахувати витрати на маркетинг тощо. Вони отримали цього клієнта, вони отримали вас. Вони були готові надати вам ці безкоштовні обертання, ви навіть внесли 2x, але вони все одно відмовляються кредитувати їх, тому що ви не виконали їхні умови через 1 цент. Не дивно, що ви не будете продовжувати грати в казино, тому вони втратять клієнта, який робить депозит, лише через кілька безкоштовних обертань і 1 пропущений цент.
З іншого боку, ми не можемо покарати їх за те, що вони не зарахували безкоштовні обертання, оскільки ви не відповідали умовам бонусу. Але, як я вже сказав, рішення казино не має для мене жодного сенсу, і, на жаль, у цьому випадку казино суперечить своїм власним інтересам. Їхні інтереси повинні тримати вас задоволеними та бути впевненими, що ви повернетеся в майбутньому, щоб зробити більше депозитів у їхньому казино.
Hello, I completely understand your point of view and I was one of those who fought for you on today's call where a whole group of Casino Guru people regularly discusses some uncertain cases. I believe that the casino should give you the free spins, simply because they required deposits higher than 10 and you actually deposited 2x 10. Another fact is that the casino uses different terms and conditions for their other bonuses where depositing 10 would be just enough so it creates more confusion for the players.
On the other hand, even I must agree with the casino that they had it written in the bonus terms and conditions that you must deposit above 10 eur in order to get the bonus, but you deposited just 10. From my point of view, not giving you the free spins is even a very bad decision from the casino's business perspective. Getting a depositing customer into a casino costs hundreds of euros (in average) when you consider expenses for marketing etc. They got this customer, they got you. They were willing to give you those free spins, you even deposited 2x, but they still refuse to credit them, because you didn't meet their terms and conditions because of 1 cent. There's no wonder you won't carry on playing in the casino so they're going to lose a depositing customer just because of a few free spins and 1 missing cent.
On the other hand, we can't punish them for not crediting the free spins since you didn't match the bonus terms. But as I said, the casino's decision doesn't make any sense to me and sadly, the casino goes against their own interest in this case. Their interest should be keeping you happy and make sure that you'll come back in the future to deposit more in their casino.
Привіт, на мій превеликий подив, я щойно отримав 100 безкоштовних обертань від Lemon Casino! Тож я подивлюся, чи варто ще там грати. Я радий реакції і вважаю, що Casino Guru зіграв вирішальну роль у цьому рішенні! Дякую за це, і я незабаром зв’яжуся з вами, щоб надати нову інформацію про це казино! Дякую і всього найкращого
Hello, to my great surprise I just got 100 free spins from Lemon Casino! So I'll see if it's still worth playing there. I'm happy about the reaction and I think that Casino Guru played a decisive role in this decision! Thank you for that and I'll be in touch soon with new information about this casino! Thank you and best regards
Hallo, zu meiner großen Überraschung bekam ich gerade eben 100 Freispiele vom Lemon Casino! Also werde ich nun mal sehen, ob es sich weiterhin lohnt, dort zu spielen. Die Reaktion freut mich und ich denke mal, das Casino Guru bei dieser Entscheidung entscheidend mitgewirkt hat! Vielen Dank dafür und ich melde mich bald, mit neuen Infos über dieses Casino! Vielen Dank und viele Grüsse
Ого! Я вражений! Це дійсно чудова новина, і дякую за відгук. Мені приємно чути, що казино добровільно вирішило зарахувати безкоштовні обертання, хоча, за нашими словами, вони не повинні були цього робити.
До речі, не соромтеся відповідним чином відредагувати свій відгук користувача, якщо ви починаєте відчувати, що вони не заслуговують лише однієї зірочки 🙂
Wow! I'm impressed! That's really great news and thank you for the feedback. I'm glad to hear that the casino willingly decided to credit the free spins even though they didn't have to according to us.
By the way, feel free to edit your user review accordingly if you start feeling that they don't deserve just one star 🙂
Це казино є повним обманом і використовує, очевидно, скриптові слоти! З 08 травня 2023 року я нарахував кілька тисяч євро. Я жодного разу не виграв, щоб продовжувати грати. Слоти працюють безперервно лише з мертвими обертаннями, щойно ви отримуєте мікровиграш.
Особливо слоти Play and Go гірші, ніж Book of Dead у найгіршому вигляді!
Навіть якщо ви поставите 1 євро, ви виграєте щонайбільше 12 євро в таких слотах, як Reactoonz 2 і Gigantoonz, хоча вони відомі своєю щедрістю!
Якщо я граю в азартні ігри на кілька сотень євро, а потім виграю лише 12 євро в функції, то це дуже, дуже помітно!
Днями, незважаючи на депозити від 500 євро та максимальні ставки 1,00 євро, невеликі прибутки! Без бонусних ігор.
Нічого не відбувається протягом кількох годин, окрім повторних обертань слота.
Вражає: немає бонусних раундів чи інших ігор. Як це можливо, що вам зовсім не пощастило з такими високими вкладами?
Від кількох сотень до тисяч обертань, і нічого не з’являється?
Я знаю, що ви повинні врахувати збитки, але в цьому випадку ви не маєте жодних прибутків. Репутації зовсім не підходять. А ще мені подобається грати в ті самі слоти з дуже малими сумами по кілька годин.
Крім того, служба підтримки не відповідає на електронні листи! Чат доступний рідко, а коли він доступний, він завжди відмовляється від нього. Також, здається, лише один прихильник!
Мені потрібен список, який показує, як виглядає порівняння виграшів і поразок.
Вже одне це скаже вам, що це казино – шахрайство.
Крім того, є щоденні обертання, які ви отримуєте у формі бонусу. Ви отримуєте 3 безкоштовні обертання постійно. Навіть якщо ви збираєте їх, ви отримуєте лише Deadspins.
Навіть за 30 днів у вас не було бонусного кредиту, на який ви могли б почати робити ставки, тому що ви могли б виграти 0,16 цента! Як тільки ви виграєте певну суму в цьому казино, ви отримаєте лише мертві хвилі обертання, яких ви не знаєте в інших казино, незалежно від того, в який слот ви зайшли!
Кешбек також дуже цікавий: ви граєте кілька сотень євро за тиждень, а потім отримуєте 1,57 євро назад. 1-7 відсотків. Це більш ніж смішно обдирати цих мудаків!
Інші бонусні умови також можна викинути у кошик. Ви повинні внести 100 євро за раз, щоб отримати бонуси. У сукупності вони не враховуються, тому ви також нічого не отримаєте за свою лояльність...
Суть полягає в тому, що я не розумію, чому казино так добре працює на Casino Guru, коли лише на Trustpilot є постійно негативні відгуки!
Навіть з варіантами депозиту є лише негативні риси! Зазначається, що вам не потрібно платити жодних додаткових витрат за перекази кредитною карткою, але тоді з вас стягується лихварська сума!
Казино зовсім сумнівне!
This casino is a complete rip off and uses apparently scripted slots! Since May 08, 2023, I have now turned over several thousand euros. Not once have I made a win to continue playing with. The slots only run permanently with dead spins as soon as you achieve a micro win.
Play and Go slots in particular is worse than Book of Dead at its worst!
Even if you bet 1 euro, you won at most 12 euro in slots like Reactoonz 2 and Gigantoonz, although these are known for being generous!
If I gamble several hundred euros and then only win 12 euros in a feature, then that is very, very noticeable!
For days, despite deposits of 500 and more euros and maximum stakes of 1.00 euros, small profits! No bonus games.
Nothing happens for hours apart from recurring same slot spins.
Striking: No bonus rounds or other feature games. How is it possible that you have no luck at all with such high deposits?
Several hundred to thousands of spins and nothing comes up?
I'm aware that you have to factor in losses, but in this case you have no gains at all. The raputations don't fit at all. And I also like to play the same slots with very low amounts for several hours.
In addition, the support does not answer e-mails! The chat is rarely available and when it is, he always talks himself out of it. There also seems to be only one supporter!
I want a listing that shows how the comparison between wins and losses looks like.
That alone would tell you that this casino is a rip off.
In addition, there are the daily spins that you get in bonus form. You get 3 free spins permanently. Even if you collect these, you only get Deadspins.
Not even in more than 30 days have you had a bonus credit where you could start wagering because you might win 0.16 cents! As soon as you win an amount in this casino, you only get dead spin waves, which you don't know from other casinos, no matter which slot you go into!
The cashback is also very interesting: You gamble away several hundred euros in a week and then get 1.57 euros back. 1-7 percent. This is more than ridiculous rip off these assholes!
The other bonus conditions can also be thrown into the bin. You have to deposit 100 euros at a time to get bonuses. Collectively, these don't count, so you don't get anything for your loyalty either...
The bottom line is that I don't understand why the casino does so well on Casino Guru when there are consistently negative reviews on Trustpilot alone!
Even with the deposit options, there are only negative features! It is stated that you do not have to pay any additional costs for credit card transfers, but then you are charged usury amounts!
The casino is completely dubious!
Dieses Casino ist die reinste Abzocke und nutzt scheinbar gescriptete Slots! Ich habe jetzt seit 08. Mai 2023 mehrere tausend Euro umgesetzt. Nicht einmal habe ich einen Gewinn erzielt, mit dem man mal weiter spielen konnte. Permanent rennen die Slots nur mit Deadspins, sobald du nen Microgewinn erzielst.
Gerade bei Play and Go Slots ist das schlimmer als bei Book of Dead in den schlimmsten Zeiten!
Trotz 1 Euro Einsätzen gewinnst du höchstens mal 12 Euro in Slots wie Reactoonz 2 und Gigantoonz, obwohl diese dafür bekannt sind, großzügig zu sein!
Wenn ich mehrere hundert Euro verspiele um dann in einem Feature nur 12 Euro zu gewinnen, dann ist das sehr sehr auffällig!
Über Tage hinweg trotz Einzahlungen von 500 und mehr Euro und Maximal Einsätzen in Höhe von 1,00 Euro, kleine Gewinne! Keine Bonusgames.
Stundenlang tut sich da nicht ausser immer wiederkehrende gleiche Slotdrehungen.
Auffällig: Keine Bonusrunden oder sonstige Featuregames. Wie soll es möglich sein, dass man bei so hohen Einzahlungen überhaupt keine Glück hat?
Mehrere hundert bis hin zu tausende Spins und es kommt nichts?
Ich bin mir im klaren darüber, dass man Verluste einkalkulieren muss, aber in diesem Fall hat man gar keine Gewinne. Die Raputationen passen überhaupt nicht. Und ich spiele auch gerne mal über mehrere Stunden die selben Slots mit sehr niedrigen Beträgen.
Zudem beantwortet der Support keine E-Mails! Der Chat ist selten zu erreichen und wenn, redet er sich immer nur raus. Es scheint auch nur einen Einzigen Supporter zu geben!
Ich möchte eine Auflistung, die anziegt wie der Vergleich zwischen Gewinnen und Verlusten ausschaut.
Allein daran könnte man erkenne, das dieses Casino ur Abzockt.
Dazu kommen die täglichen Drehungen die man in Bonusform bekommt. Permanent bekommst du 3 Spins geschenkt. Selbst wenn du diese sammelst erhälst du nur Deadspins.
Nicht einmal in über 30 Tagen hat man mal nen Bonusguthgaben gehabt, wo man ansatzweise wagern konnte, weil du vielleicht mal 0,16 Cent gewinnst! Sobald du in diesem Casino einen Betrag gewinnst, erhälst du egal in welche Slot du gehtst nur noch Deadspinwellen, die man so aus anderen Casinos nicht kennt!
Das Cashback ist auch sehr interessant: Du verspielst in ner Woche mehrere hundert Euro und bekommst dann 1,57 Euro zurück. 1-7 Prozent. Das ist mehr als lächerliche Abzocke dieser Arschlöcher!
Die sonstigen Bonusbedingungen kannste ebenfalls in die Tonne kloppen. Du musst hundert Euro aufeinmal einzahlen um Boni zu bekommen. Zusammengerechtnet zählen diese nicht, also erhälst du auch nichts für deine Loyalität...
Unterm Strich verstehe ich nicht, warum das Casino bei Casino Guru so gut wegkommt, wenn alleine bei Trustpilot durchweg negative Bewertungen zu finden sind!
Selbst bei den Einzahlungsmöglichkeiten gibt es nur negative Merkmale! Es wird angegeben, dass man keine Zusatzkosten bei Kreditkartenüberweisung zahlen muss, bekommt dann aber Wucherbeträge auferlegt!
Das Casino ist komplett unseriös!
H********e і M************r стверджують у чаті, що є проблеми з моєю електронною адресою.
У чаті підтримки є лише один сучий син, який відповідає лише один раз, а потім не реагує взагалі.
Я написав цим особам, що вони також можуть відповісти мені за іншою електронною адресою.
Але п****ри цього не роблять.
Вони просто не хочуть надсилати мені підтвердження моїх депозитів, виграшів і програшів або список результатів моїх ігор.
Навіть Casino Guru, якому я описав проблеми, нічого не робить.
Я хочу довести, що це брудне казино є обманом і шахрайством, а цей дивовижний форум навіть не допомагає і дає лише лицемірні відповіді на мою скаргу.
Ви повинні подумати про це, ви програєте лише за понад 40 днів, не вигравши більше 50 євро жодного разу, і це незважаючи на те, що ви внесли кілька тисяч євро. Ви граєте лише на максимум один євро. Ви рідко потрапляєте в бонусні ігри, якщо взагалі потрапляєте.
Як можна просто програти?
Іноді доводиться вигравати те, чого ти не робиш.
Цей форум так само фальшивий, як і це брудне казино.
Ви не хочете допомогти.
The H*******e and M***********r claim in the chat that there are problems with my email address.
There is also only this one son of a bitch in chat support who only answers once and then doesn't react at all.
I have written to these a********n that they can also reply to me at a different email address.
But the p****rs don't do that.
They simply don't want to send me proof of my deposits, winnings and losses or a list of my game results.
Even Casino Guru, to whom I described the problems, does nothing.
I want to prove that this filthy casino is rip off and cheating and this amazing forum doesn't even help and only comes up with hypocritical answers in my complaint.
You have to think about it, you only lose in more than 40 days without winning more than 50 euros once, and that despite depositing several thousand euros. You only play up to a maximum of one euro. You rarely get into bonus games, if at all.
How is it possible to just lose?
Sometimes you have to win what you don't do.
This forum here is just as fake as this filthy casino.
You don't want to help.
Die H********e und M**********r behaupten im Chat, es gäbe Probleme mit meiner Mailadresse.
Es gibt auch nur diesen einzigen Hurensohn im Chatsupport, der nur einmal antwortet und dann gar nicht mehr reagiert.
Ich haben diesen A********n geschrieben, dass sie mir auch auf eine andere Mailadresse antworten dürfen.
Machen die P****r aber nicht.
Die wollen mir einfach keine Nachweise meiner Einzahlungen, Gewinne und Verluste und auch keine Auflistung meiner Spielergebnisse zukommen lassen.
Auch Casino Guru, den ich die Probleme geschildert habe unternimmt nichts.
Ich will beweisen, dass dieses Dreckscasino abzockt und betrügt und dieses tolle Forum hilft nicht mal und kommt nur mit scheinheilgen Antworten in meiner Beschwerde.
Man muss sich das mal überlegen, man verliert in mehr als 40 Tagen nur, ohne auch nur einmal mehr als 50 Euro zu gewinnen, und dass trotz mehreren tausend Euro Einzahlungen. Man spielt nur bis Maximal einen Euro. Man kommt sehr sehr selten bis überhaupt nicht in Bonusgames.
Wie soll es möglich sein nur zu verlieren?
Man muss zwischendurch auch mal gewinnen, was man nicht tut.
Dieses Forum hier ist genauso Fake, wie dieses Dreckscasino.
Man will nicht helfen.
Привіт.
Чому ви вважаєте цей форум брудним? Чи можу я нагадати вам, що ви можете публікувати тут свій досвід? Ви є, незважаючи на своє образливе ставлення.
Крім того, як кажуть: у довгостроковій перспективі казино завжди виграють. Це пов’язано з тим, що називається «house edge it house cut». Коли справа доходить до слотів, це більше стосується RTP і волатильності.
Можливо, ви можете переглянути розділ посібника Casino Guru, щоб краще зорієнтуватися:
Я щиро бажаю тобі більше удачі наступного разу.
Hello there.
What makes you think this forum is filthy, please? May I remind you that you are free to post your experiences here? You are, despite your offensive attitude.
Furthermore, as the saying goes: In the long term, casinos always win. It's due to something called house edge it house cut. When it comes to slots, it is more about the RTP and volatility.
Maybe you could browse Casino Guru guide section to get better oriented:
I honestly wish you better luck next time.
Знову ж таки, я хочу ще раз зазначити, що ви не хочете комусь допомагати, тому що ви просто такі злочинці.
Зараз мій рахунок у цьому казино заблоковано.
Нічого не вдієш, крім як перекручувати факти!
Моя співпраця залишала бажати кращого.
Дякую взагалі ні за що!
Again, I'd like to mention again that you don't want to help someone, because you're just such criminals.
My account has now been blocked at this casino.
You can't do anything but twist facts!
My cooperation left a lot to be desired.
Thanks for nothing at all!
Auch hier erwähne ich gerne nochmal, dass ihr einen nicht helfen wollt, da ihr genau solche Verbrecher seid.
Mittlerweile wurde mein Account in diesem Casino gesperrt.
Ihr könnt auch nicht anderes als Tatsachen verdrehen!
Meine Kooperation ließ ja zuwünschen übrig.
Danke für überhaupt nichts!
Привіт!
Casino Guru в цілому не залежить від казино. Наші рейтинги не продаються, і тому на них не впливає ніщо інше, окрім найкращих суджень, знань і аналітичних навичок нашої команди перевірки казино. Наша мета — надати комплексну оцінку, яка враховує низку факторів. Ви також маєте відкриту скаргу щодо казино, яку ще не вирішено, то що ви маєте на увазі, стверджуючи, що ми не хочемо вам допомогти? Команда розгляду скарг займається цим, поки ми говоримо.
Hey There!
Casino Guru as whole is independent to casinos, Our ratings are not for sale and that's why they are not influenced by anything other than the best judgement, knowledge and analytical skills of our casino review team. Our aim is to provide a comprehensive assessment that takes into account a variety of factors. You also have complaint open about the casino that has not been resolved yet, so what do you mean by claiming that we don't wat to help you? Complaint team is taking care of that as we speak.
Ти не підтримуєш мене з самого початку. Я кілька разів писав, що казино не реагує і надсилає мені всі огляди, які можуть бути використані, щоб довести, що отримано занадто мало прибутку порівняно з депозитами. У цьому казино ви взагалі нічого не виграєте, і це з депозитами в кілька тисяч євро. Втрати й нещастя — це одне, зовсім нічого не отримати — інше.
Натомість ви прийшли з моїм браком співпраці.
Як би це було, якби ви запитали в казино, чому вони не надіслали мені документи.
Натомість ви прийшли до мене з першим електронним листом від казино, написаним за кілька тижнів, у якому, до речі, все ще є посилання, за яким я можу самостійно переглянути свої депозити.
Велика допомога.
Зараз мій обліковий запис закрито через це....
Отримати вашу допомогу. З самого початку я нічого не очікував, і це підтвердилося.
You don't support me from the start. I have written several times that the casino does not react and sends me all the overviews, which can be used to prove that far too few profits are made compared to the deposits. In this casino you win nothing at all and that with several thousand euros deposits. Loss and misfortune are one thing, gaining nothing at all is another.
Instead, you come with a lack of cooperation on my part.
How would it have been if you had asked the casino why they didn't send me the documents.
Instead, you come to me with the first email from the casino that has been written in weeks, which, by the way, still has a link where I can see my deposits myself.
Great help.
My account has now been closed for this....
Get your help. I didn't expect anything from the beginning and it was confirmed.
Ihr unterstützt mich von Anfang an nicht. Ich habe mehrfach geschrieben, dass das Casino nicht reagiert und mir alle Übersichten zukommen lässt, womit man beweisen kann, dass gemessen an den Einzahlungen, viel zu wenig Gewinne erzielt werden. In diesem Casino gewinnt man überhaupt nichts und dass bei mehreren tausend Euro Einzahlungen. Verluste und Unglück sind das eine, überhaupt nichts zu gewonnen das andere.
Stattdessen kommt ihr mit fehlender Kopperation meinerseits.
Wie wäre es mal gewesen, wenn ihr beim Casino angefragt hättet, warum man mir die Unterlagen nicht zu kommen lässt.
Stattdessen kommt ihr mir mit der ersten Mail des Casinos, die man nach Wochen geschrieben hat, wo noch dreißterweise en Link drin ist, wo ich meine Einzahlungen selbst sehen kann.
Tolle Hilfe.
Dafür hat man meinem Account jetzt geschlossen....
Klemmt euch eure Hilfe. Hab von Anfang an nix erwartet und wurde bestätigt.
Добре,
єдине, що я бачу, це те, що ти майже весь час неввічливий і грубий навіть тут, на форумі. Незважаючи на це, ми знайшли час, щоб підтримати вас. З моєї точки зору, саме ви ігноруєте наше прохання про співпрацю. Якби ви лише надіслали електронний лист із запитом на історію ігор обробнику скарг, як вам було запропоновано, це було б набагато легше:
«Ви згадали, що надсилали електронні листи із запитом на вашу історію ігор, але не отримали жодної відповіді. Будь ласка, надайте мені копії цих електронних листів. Мені просто потрібні докази того, що ви справді надсилали запит до казино, і що він був повністю проігнорований.
Однак я мушу висловити свою незгоду з вашим твердженням про те, що ви втратили гроші через наші рекомендації. Незважаючи на ваше незадоволення RTP цього казино, ви продовжуєте вносити кошти, намагаючись підтвердити свою точку зору. Якщо ви неодноразово ігнорували мої прохання надіслати будь-яке відповідне повідомлення, повідомте, як ви бажаєте продовжити розгляд цієї справи. Співпраця між гравцями та казино є важливою для нас для розслідування будь-яких проблем. Досі ви звинувачували нас у тому, що ми відповідальні за низький RTP, нездатність MiFinity підтвердити ваш обліковий запис і затримки прямих переказів. Замість того, щоб надати мені необхідну інформацію (хоча я знаю, що казино не відповіло), ви звинуватили нас у тому, що ми не допомагаємо, опублікували негативний відгук на Trustpilot, поки ми розглядали вашу скаргу, і навіть погрожували судові дії та залучення поліції.
Це буде моя остання спроба отримати листи, які ви надіслали. Я ціную ваше розуміння того, що ми можемо допомогти лише тим гравцям, які готові з нами співпрацювати».
Мені справді більше нічого додати. Якщо ви нічого не очікували, буде справедливо опублікувати поганий відгук на Trustpilot. Дуже справедливий, дуже сміливий. 🙂
Я бажаю тобі справедливого дня.
Well,
the only thing I see is you being impolite and rude almost all the time even here on the forum. Despite that, we took the time to support you. From my perspective, you are the one ignoring our request for cooperation. If you only sent the email requesting your gaming history to the complaint handler as you were asked, it would be quite smoother:
"You mentioned that you have sent emails requesting your game history but have not received any response. Please provide me with copies of those emails. I simply require proof that you have indeed made a request to the casino and that it has been completely ignored.
However, I must express my disagreement regarding your claim that you lost your money due to our recommendations. Despite your dissatisfaction with the RTP of this casino, you continue to deposit funds in an attempt to validate your viewpoint. If you have repeatedly ignored my requests to forward any relevant communication, please advise on how you wish to proceed with this case. Cooperation between players and casinos is essential for us to investigate any issues. Thus far, you have solely accused us of being responsible for the low RTP, MiFinity's inability to verify your account, and delays in direct transfers. Instead of providing me with the necessary communication (even though I am aware that the casino did not reply), you have accused us of being unhelpful, posted a negative review on Trustpilot while we were in the midst of addressing your complaint, and even threatened legal action and police involvement.
This will be my final attempt to obtain the emails you sent. I appreciate your understanding that we can only assist players who are willing to cooperate with us."
I truly have nothing else to add. If you didn't expect anything, it's really fair to post a bad review on Trustpilot. Very fair, very brave. 🙂
I wish you a fair day.
Останній лист я переслав з проханням надіслати вам документи. Також була відповідь від казино, де було зазначено лише посилання, яке веде на мої депозити.
Я не отримав ні списку всіх програшів, ні виграшів. Крім того, запитувані результати гри слотів не були доступні для мене.
Я неодноразово писав у службу підтримки чату і просив усе.
Я вам казав, що він інколи реагує, а потім раптом від нього більше нічого не чути.
Я більше не можу надсилати електронні листи, тому що їх у мене більше немає.
Я не розумію, що ви робите.
Я просто хотів, щоб у казино був повний порівняльний список усіх депозитів, виграшів, програшів і результатів гри, щоб перевірити, чому я взагалі не отримав прибутку, коли витратив кілька тисяч євро.
І це електронний лист, який ви отримали.
Ви сказали мені, що це мені потрібно, наприклад, щоб можна було перевірити, чи правильна репутація.
Скажіть мені ось що: чи можливо, що ви робите лише збитки протягом місяця, не маючи навіть невеликих прибутків?
Я багато грав у ігрові автомати Play n Go, і тижнями там грав лише дедспуни.
Це не може бути просто нещастям.
Я ніколи не граю з максимальною ставкою в 1 євро, маю незліченну кількість обертань і нічого не виграю?
Ми говоримо про 1900 євро Verkusten за 2 дні, де, незважаючи на 0,20 або 0,40 до максимум 1,00 євро, не було бонусного раунду або ви навіть не виграли більше 20 євро?
І я стаю грубим, лише якщо ти хочеш мене позбутися.
Точно так само робить казино і частково ви.
МІЙ АККАУНТ ПРОСТО ВИДАЛИЛИ, НЕ БУЛО НІ ПОШТИ, НІЧОГО.
І Я ВАМ ЦЕ НАПИСАЛА, А ВИ НАВІТЬ НЕ ДІЯЛИ!
Що мені робити, крім як попросити вас зв’язатися з казино та запитати, чому вони не надіслали мені підтвердження.
I forwarded the last email with the request to send me the documents to you. There was also the answer from the casino, where only a link was listed that leads to my deposits.
I have received neither a list of all losses nor winnings. Furthermore, the requested game results of the slots were not made accessible to me.
I wrote to the chat support umpteen times and asked for everything.
I told you that he sometimes reacts and then suddenly nothing more can be heard from him.
I can no longer send emails because I no longer have them.
I don't understand what you're doing.
I just wanted the casino to have a complete comparison list of all deposits, winnings, losses and the game results to check how I didn't make any profits at all when I spent several thousand euros.
And that's the email you got.
You told me that I need this so that one can check whether the reputation is right, for example.
Tell me this: Can it be possible that you only make losses for a month without even making small profits?
I've played Play n Go slots a lot and only had deadspuns there for weeks.
It can't just be bad luck.
I never play with a maximum stake of 1 euro, have countless spins and win nothing?
We're talking about 1900 Euro Verkusten in 2 days, where despite 0.20 or 0.40 up to a maximum of 1.00 Euro there was no bonus round or you didn't even win more than 20 Euro?
And I only get rude if you want to get rid of me.
Exactly the same makes the casino and partly you too.
MY ACCOUNT WAS SIMPLY DELETED, THERE WAS NO MAIL, NOTHING.
AND I WROTE THIS TO YOU AND YOU DIDN'T EVEN ACT!
What should I do other than ask you guys to get in touch with the casino and ask why they didn't send me the proof.
Ich habe doch die letzte Mail mit der Aufforderung mir die Unterlagen zukommen zu lassen an Sie weitergeleitet. Ebenso dazu kam die Antwort vom Casino, wo nur nen Link mit aufgeführt gewesen, der zu meinen Einzahlungen führt.
Weder eine Auflistung aller Verluste noch Gewinne habe ich erhalten. Desweiteren wurden auch die angeforderten Spielergebnisse der Slots mir nicht zugänglich gemacht.
Ich habe zig mal den Chatsupport angeschrieben und um alles gebeten.
Dazu habe ich Ihnen gesagt, dass dieser mal reagiert und dann aufeinmal nichts mehr von sich hören lässt.
Ich kann nicht mehr Mails zukommen lassen, da ich diese nicht mehr habe.
Ich verstehe ihr Vorgehen nicht.
Ich wollte nur vom Casino ne komplette Vergleichsliste aller Einzahlungen, Gewinne, Verluste haben und dazu die Spielergebnisse um nachprüfen zu lassen, wie man bei meinen mehreren tausend Euro Ausgaben in der Masse überhaupt keine Gewinne erzielt hat.
Und genau diese Mail haben Sie auch bekommen.
Sie haben mir doch den Hinweis gegeben, dass ich diese benötige, damit man prüfen kann, ob beispielsweise die Reputation stimmt.
Sagen Sie mir folgendes: Darf es möglich sein, daß man über einen Monat nur Verluste erzielt ohne auch nur mal kleinere Gewinne zu erzielen?
Ich habe sehr oft Play n Go Slots gespielt, und dort Wochen nur Deadspuns gehabt.
Das kann nicht nur Pech sein.
Ich spiele nie über maximal 1 Euro Einsatz, habe unzählige Spins und Gewinne nichts?
Da reden wir von 1900 Euro Verkusten an 2 Tagen, wo trotz 0,20 oder 0,40 bis maximal 1,00 Euro nicht eine Bonusrunde kam oder man nicht mal mehr als 20 Euro gewonnen hat?
Und unhöflich werde ich nur wenn man mich abwimmeln möchte.
Genau das selbe macht das Casino und ihr teilweise auch.
MEIN ACCOUNT WURDE EINFACH GELÖSCHT, DAZU GAB ES KEINE MAIL, NIX.
UND DAS HABE ICH EUCH AUCH GESCHRIEBEN UND IHR HABT NICHT MAL DRAUF REAGIERT!
Was soll ich mehr machen, als euch darum bitten, mit dem Casino in Verbindung zu kommen und anzufragen, warum man mir die Nachweise nicht geschickt hat.
добре. Тепер ми рухаємося вперед. Дякуємо за передачу листа.
Я хочу, щоб ви зрозуміли, чому це так важливо: тільки уявіть, що особа, яка займається розглядом скарг, звертається до представника казино, стверджуючи, що ви вже запитували історію ігор у минулому. Казино каже: такої претензії не було. Що б ми мали робити? Попросити їх надати докази, яких ви ніколи не намагалися запитати? Це було б нісенітницею. Натомість нам потрібно довести, що ви справді запитували спочатку, щоб пропустити можливу проблему.
Сподіваюся, тепер стало зрозуміліше.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.