ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Sina787
|
14122 переглядів 118 відповідей |
|
1 2 3...6
ollemama
1 рік тому

Їм обов’язково варто над цим попрацювати. Я б сказав, що це навряд чи надихає гравців продовжувати з ними грати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно отримав інформацію: після перевірки знімка екрана з положеннями та умовами бонусу, казино виглядає правильним. Незважаючи на те, що казино не зовсім зручне для клієнтів і не відповідає решті бонусів на їхньому сайті, цього разу казино зрештою дотрималося умов бонусу та не нарахувало вам бонус.


Я справді втратив дар мови! Зрештою, казино може просто вирішити, чи є бонус... чи ні! Це не просто сміливе слово, я просто вважаю, що це грабіж з боку платних гравців! Я не тільки розлючений, але й справді приголомшений! І таке казино також ведеться в Casino Guru?! Неймовірно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді казино завжди залишають за собою право позбавляти гравців бонусів. Бонус — це те, що ви отримуєте безкоштовно від казино, ми завжди повинні це пам’ятати. Однак інший аспект — справедливість. Якщо гравець мотивований бонусом на депозит фактично внести депозит у казино, угода має бути чесною та чесною – пропозиція має бути виконана. Хоча я не знаю деталей пропозиції. Скажімо так, я б запитав у казино, чи отримаю я бонус, якщо зроблю депозит і збережу відповідь, а потім зроблю депозит. Але тепер ми повертаємося до функції живого чату. 🙁

Інший варіант: перегляньте всі положення та умови, щоб знайти можливі ускладнення, наприклад «цей метод депозиту виключено з бонусу» або «гравці з наступних країн виключені...» тощо.

Я пишу це, тому що час від часу бачу таке тут, на форумі.

У будь-якому випадку, казино тут не працює - воно перевірене. Як бачите, ми переглядаємо кожне казино, яке нам траплялося.

Ми маємо намір надати «найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино »

Примітка. Будь ласка, не забудьте додати будь-яку додаткову інформацію до ланцюжка скарг.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радко, я радий, що Casino Guru існує, тому я можу отримати інформацію про казино на сайті! Зрозуміло, що Casino Guru не може знати про процедури Lemon Casino. Але було б також добре, якби досвід гравців у казино враховувався при оцінці!

І для мене це було просто так, що бонусна пропозиція на депозити 10-16 євро обіцяла ці 50 безкоштовних обертань.

Ніде не було обмежень, наприклад, щодо варіанту депозиту. Потім, після депозиту, ненадання цього бонусу для мене просто обурливе! Запитувати в чаті перед внесенням депозиту, чи буде надано бонус... на жаль, це дуже важко зробити, оскільки чат рідко доступний або закривається відразу після відкриття! Таке обслуговування клієнтів викликає роздратування гравців і не сприяє позитивній оцінці даного казино. Без гравців казино приречені на провал, кожен менеджер казино повинен завжди пам'ятати про це!


Відтепер я попереджаю кожного гравця використовувати Lemon Casino. Гроші можна інвестувати набагато краще в інших казино!

Ну, загалом це було для мене справжнє розчарування та роздратування... але це не провина Casino Guru.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Привіт!

Я ціную вашу турботу, усі гравці можуть залишати коментарі про казино тут, на форумі. Для відгуків користувачів ми пропонуємо відгуки користувачів. Зауважте, обидва рейтинги суворо розділені, оскільки ми не можемо оцінити кожен надісланий відгук користувача. 🙁

Сподіваюся, ви розумієте нашу кінцеву мету.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, мою скаргу закрили як "безпідставну"?! Я дуже розчарований, тому що в умовах бонусу сказано, що є 50 безкоштовних обертань для депозитів від 10 до 16 євро! Це формулювання: Для депозитів від 10 до 16 євро це означає! Слово «вище» відноситься до депозитів, а не до суми, тому що інакше вона мала б становити 10,01 євро! Я переможу депозит у розмірі 10 євро, без сумніву... однак я впевнений, що є набагато більше вкладників, які потім просто не отримують безкоштовних обертань... це те, що я називаю поганим обслуговуванням клієнтів, і я Раджу всім не вносити навіть лише один євро в цьому казино! Невтішний результат!

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Привіт, я повністю розумію вашу точку зору, і я був одним із тих, хто боровся за вас під час сьогоднішнього дзвінка, де ціла група людей Casino Guru регулярно обговорює деякі невизначені випадки. Я вважаю, що казино повинно надавати вам безкоштовні обертання просто тому, що вони вимагали депозитів, вищих за 10, і ви фактично внесли 2x 10. Інший факт полягає в тому, що казино використовує інші умови для своїх інших бонусів, де депозиту 10 було б достатньо, щоб це створює ще більше плутанини для гравців.

З іншого боку, навіть я повинен погодитися з казино, що в умовах бонусу було вказано, що ви повинні внести депозит понад 10 євро, щоб отримати бонус, але ви внесли лише 10. З моєї точки зору, не надання вам безкоштовних обертань є навіть дуже поганим рішенням з точки зору бізнесу казино. Залучити клієнта, який робить депозит, у казино коштує сотні євро (в середньому), якщо врахувати витрати на маркетинг тощо. Вони отримали цього клієнта, вони отримали вас. Вони були готові надати вам ці безкоштовні обертання, ви навіть внесли 2x, але вони все одно відмовляються кредитувати їх, тому що ви не виконали їхні умови через 1 цент. Не дивно, що ви не будете продовжувати грати в казино, тому вони втратять клієнта, який робить депозит, лише через кілька безкоштовних обертань і 1 пропущений цент.

З іншого боку, ми не можемо покарати їх за те, що вони не зарахували безкоштовні обертання, оскільки ви не відповідали умовам бонусу. Але, як я вже сказав, рішення казино не має для мене жодного сенсу, і, на жаль, у цьому випадку казино суперечить своїм власним інтересам. Їхні інтереси повинні тримати вас задоволеними та бути впевненими, що ви повернетеся в майбутньому, щоб зробити більше депозитів у їхньому казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт, на мій превеликий подив, я щойно отримав 100 безкоштовних обертань від Lemon Casino! Тож я подивлюся, чи варто ще там грати. Я радий реакції і вважаю, що Casino Guru зіграв вирішальну роль у цьому рішенні! Дякую за це, і я незабаром зв’яжуся з вами, щоб надати нову інформацію про це казино! Дякую і всього найкращого

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Ого! Я вражений! Це дійсно чудова новина, і дякую за відгук. Мені приємно чути, що казино добровільно вирішило зарахувати безкоштовні обертання, хоча, за нашими словами, вони не повинні були цього робити.

До речі, не соромтеся відповідним чином відредагувати свій відгук користувача, якщо ви починаєте відчувати, що вони не заслуговують лише однієї зірочки 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино є повним обманом і використовує, очевидно, скриптові слоти! З 08 травня 2023 року я нарахував кілька тисяч євро. Я жодного разу не виграв, щоб продовжувати грати. Слоти працюють безперервно лише з мертвими обертаннями, щойно ви отримуєте мікровиграш.

Особливо слоти Play and Go гірші, ніж Book of Dead у найгіршому вигляді!

Навіть якщо ви поставите 1 євро, ви виграєте щонайбільше 12 євро в таких слотах, як Reactoonz 2 і Gigantoonz, хоча вони відомі своєю щедрістю!

Якщо я граю в азартні ігри на кілька сотень євро, а потім виграю лише 12 євро в функції, то це дуже, дуже помітно!

Днями, незважаючи на депозити від 500 євро та максимальні ставки 1,00 євро, невеликі прибутки! Без бонусних ігор.

Нічого не відбувається протягом кількох годин, окрім повторних обертань слота.

Вражає: немає бонусних раундів чи інших ігор. Як це можливо, що вам зовсім не пощастило з такими високими вкладами?

Від кількох сотень до тисяч обертань, і нічого не з’являється?

Я знаю, що ви повинні врахувати збитки, але в цьому випадку ви не маєте жодних прибутків. Репутації зовсім не підходять. А ще мені подобається грати в ті самі слоти з дуже малими сумами по кілька годин.

Крім того, служба підтримки не відповідає на електронні листи! Чат доступний рідко, а коли він доступний, він завжди відмовляється від нього. Також, здається, лише один прихильник!

Мені потрібен список, який показує, як виглядає порівняння виграшів і поразок.

Вже одне це скаже вам, що це казино – шахрайство.

Крім того, є щоденні обертання, які ви отримуєте у формі бонусу. Ви отримуєте 3 безкоштовні обертання постійно. Навіть якщо ви збираєте їх, ви отримуєте лише Deadspins.

Навіть за 30 днів у вас не було бонусного кредиту, на який ви могли б почати робити ставки, тому що ви могли б виграти 0,16 цента! Як тільки ви виграєте певну суму в цьому казино, ви отримаєте лише мертві хвилі обертання, яких ви не знаєте в інших казино, незалежно від того, в який слот ви зайшли!

Кешбек також дуже цікавий: ви граєте кілька сотень євро за тиждень, а потім отримуєте 1,57 євро назад. 1-7 відсотків. Це більш ніж смішно обдирати цих мудаків!

Інші бонусні умови також можна викинути у кошик. Ви повинні внести 100 євро за раз, щоб отримати бонуси. У сукупності вони не враховуються, тому ви також нічого не отримаєте за свою лояльність...

Суть полягає в тому, що я не розумію, чому казино так добре працює на Casino Guru, коли лише на Trustpilot є постійно негативні відгуки!

Навіть з варіантами депозиту є лише негативні риси! Зазначається, що вам не потрібно платити жодних додаткових витрат за перекази кредитною карткою, але тоді з вас стягується лихварська сума!

Казино зовсім сумнівне!



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано ZockerMH1102 Приховано Radka
Причина: Образлива мова
1 рік тому

Prevezis, 13, 1st floor, Flat/Office 101, 1065, Нікосія, Кіпр



ЛіцензіяAntillephone, Кюрасао № 8048/JAZ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

H********e і M************r стверджують у чаті, що є проблеми з моєю електронною адресою.

У чаті підтримки є лише один сучий син, який відповідає лише один раз, а потім не реагує взагалі.

Я написав цим особам, що вони також можуть відповісти мені за іншою електронною адресою.


Але п****ри цього не роблять.


Вони просто не хочуть надсилати мені підтвердження моїх депозитів, виграшів і програшів або список результатів моїх ігор.


Навіть Casino Guru, якому я описав проблеми, нічого не робить.

Я хочу довести, що це брудне казино є обманом і шахрайством, а цей дивовижний форум навіть не допомагає і дає лише лицемірні відповіді на мою скаргу.

Ви повинні подумати про це, ви програєте лише за понад 40 днів, не вигравши більше 50 євро жодного разу, і це незважаючи на те, що ви внесли кілька тисяч євро. Ви граєте лише на максимум один євро. Ви рідко потрапляєте в бонусні ігри, якщо взагалі потрапляєте.

Як можна просто програти?

Іноді доводиться вигравати те, чого ти не робиш.

Цей форум так само фальшивий, як і це брудне казино.

Ви не хочете допомогти.

Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
1 рік тому

Привіт.

Чому ви вважаєте цей форум брудним? Чи можу я нагадати вам, що ви можете публікувати тут свій досвід? Ви є, незважаючи на своє образливе ставлення.

Крім того, як кажуть: у довгостроковій перспективі казино завжди виграють. Це пов’язано з тим, що називається «house edge it house cut». Коли справа доходить до слотів, це більше стосується RTP і волатильності.

Можливо, ви можете переглянути розділ посібника Casino Guru, щоб краще зорієнтуватися:

https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik#automaten-spiele-auszahlungsraten-volatitit%C3%A4t-unterschiede

Я щиро бажаю тобі більше удачі наступного разу.

Автоматичний переклад.
Опубліковано ZockerMH1102 Приховано Radka
Причина: Образлива мова
1 рік тому

Знову ж таки, я хочу ще раз зазначити, що ви не хочете комусь допомагати, тому що ви просто такі злочинці.

Зараз мій рахунок у цьому казино заблоковано.


Нічого не вдієш, крім як перекручувати факти!

Моя співпраця залишала бажати кращого.


Дякую взагалі ні за що!

Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
1 рік тому

Привіт!


Casino Guru в цілому не залежить від казино. Наші рейтинги не продаються, і тому на них не впливає ніщо інше, окрім найкращих суджень, знань і аналітичних навичок нашої команди перевірки казино. Наша мета — надати комплексну оцінку, яка враховує низку факторів. Ви також маєте відкриту скаргу щодо казино, яку ще не вирішено, то що ви маєте на увазі, стверджуючи, що ми не хочемо вам допомогти? Команда розгляду скарг займається цим, поки ми говоримо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ти не підтримуєш мене з самого початку. Я кілька разів писав, що казино не реагує і надсилає мені всі огляди, які можуть бути використані, щоб довести, що отримано занадто мало прибутку порівняно з депозитами. У цьому казино ви взагалі нічого не виграєте, і це з депозитами в кілька тисяч євро. Втрати й нещастя — це одне, зовсім нічого не отримати — інше.

Натомість ви прийшли з моїм браком співпраці.


Як би це було, якби ви запитали в казино, чому вони не надіслали мені документи.

Натомість ви прийшли до мене з першим електронним листом від казино, написаним за кілька тижнів, у якому, до речі, все ще є посилання, за яким я можу самостійно переглянути свої депозити.


Велика допомога.


Зараз мій обліковий запис закрито через це....


Отримати вашу допомогу. З самого початку я нічого не очікував, і це підтвердилося.

Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
1 рік тому

Добре,

єдине, що я бачу, це те, що ти майже весь час неввічливий і грубий навіть тут, на форумі. Незважаючи на це, ми знайшли час, щоб підтримати вас. З моєї точки зору, саме ви ігноруєте наше прохання про співпрацю. Якби ви лише надіслали електронний лист із запитом на історію ігор обробнику скарг, як вам було запропоновано, це було б набагато легше:

Цитую вашу скаргу :

«Ви згадали, що надсилали електронні листи із запитом на вашу історію ігор, але не отримали жодної відповіді. Будь ласка, надайте мені копії цих електронних листів. Мені просто потрібні докази того, що ви справді надсилали запит до казино, і що він був повністю проігнорований.

Однак я мушу висловити свою незгоду з вашим твердженням про те, що ви втратили гроші через наші рекомендації. Незважаючи на ваше незадоволення RTP цього казино, ви продовжуєте вносити кошти, намагаючись підтвердити свою точку зору. Якщо ви неодноразово ігнорували мої прохання надіслати будь-яке відповідне повідомлення, повідомте, як ви бажаєте продовжити розгляд цієї справи. Співпраця між гравцями та казино є важливою для нас для розслідування будь-яких проблем. Досі ви звинувачували нас у тому, що ми відповідальні за низький RTP, нездатність MiFinity підтвердити ваш обліковий запис і затримки прямих переказів. Замість того, щоб надати мені необхідну інформацію (хоча я знаю, що казино не відповіло), ви звинуватили нас у тому, що ми не допомагаємо, опублікували негативний відгук на Trustpilot, поки ми розглядали вашу скаргу, і навіть погрожували судові дії та залучення поліції.

Це буде моя остання спроба отримати листи, які ви надіслали. Я ціную ваше розуміння того, що ми можемо допомогти лише тим гравцям, які готові з нами співпрацювати».

Мені справді більше нічого додати. Якщо ви нічого не очікували, буде справедливо опублікувати поганий відгук на Trustpilot. Дуже справедливий, дуже сміливий. 🙂

Я бажаю тобі справедливого дня.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Останній лист я переслав з проханням надіслати вам документи. Також була відповідь від казино, де було зазначено лише посилання, яке веде на мої депозити.

Я не отримав ні списку всіх програшів, ні виграшів. Крім того, запитувані результати гри слотів не були доступні для мене.

Я неодноразово писав у службу підтримки чату і просив усе.

Я вам казав, що він інколи реагує, а потім раптом від нього більше нічого не чути.

Я більше не можу надсилати електронні листи, тому що їх у мене більше немає.


Я не розумію, що ви робите.

Я просто хотів, щоб у казино був повний порівняльний список усіх депозитів, виграшів, програшів і результатів гри, щоб перевірити, чому я взагалі не отримав прибутку, коли витратив кілька тисяч євро.

І це електронний лист, який ви отримали.


Ви сказали мені, що це мені потрібно, наприклад, щоб можна було перевірити, чи правильна репутація.


Скажіть мені ось що: чи можливо, що ви робите лише збитки протягом місяця, не маючи навіть невеликих прибутків?

Я багато грав у ігрові автомати Play n Go, і тижнями там грав лише дедспуни.

Це не може бути просто нещастям.

Я ніколи не граю з максимальною ставкою в 1 євро, маю незліченну кількість обертань і нічого не виграю?

Ми говоримо про 1900 євро Verkusten за 2 дні, де, незважаючи на 0,20 або 0,40 до максимум 1,00 євро, не було бонусного раунду або ви навіть не виграли більше 20 євро?


І я стаю грубим, лише якщо ти хочеш мене позбутися.

Точно так само робить казино і частково ви.


МІЙ АККАУНТ ПРОСТО ВИДАЛИЛИ, НЕ БУЛО НІ ПОШТИ, НІЧОГО.

І Я ВАМ ЦЕ НАПИСАЛА, А ВИ НАВІТЬ НЕ ДІЯЛИ!


Що мені робити, крім як попросити вас зв’язатися з казино та запитати, чому вони не надіслали мені підтвердження.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
1 рік тому

добре. Тепер ми рухаємося вперед. Дякуємо за передачу листа.

Я хочу, щоб ви зрозуміли, чому це так важливо: тільки уявіть, що особа, яка займається розглядом скарг, звертається до представника казино, стверджуючи, що ви вже запитували історію ігор у минулому. Казино каже: такої претензії не було. Що б ми мали робити? Попросити їх надати докази, яких ви ніколи не намагалися запитати? Це було б нісенітницею. Натомість нам потрібно довести, що ви справді запитували спочатку, щоб пропустити можливу проблему.

Сподіваюся, тепер стало зрозуміліше.



Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого