ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Sina787
|
14284 переглядів 122 відповідей |
|
1...6 7
8 год. тому

добре. Точніше розглянемо огляд casino.guru саме до цього казино.

Кожен може бачити та читати вашу методологію, але як розраховується рейтинг за вашою методикою, це велика таємниця.

Можливо, ти в чомусь правий. Тому що я часто чітко помічаю деталі, на які 98 із 100 людей не звертають уваги – мої твердження часом можуть здатися необґрунтованими. Можливо, тому мені здається, що ваші рецензії необ'єктивні, але це може бути через банальні прорахунки ваших рецензентів. Тепер більше конкретики

Давайте розглянемо деякі моменти та деякі критерії, тоді я та деякі недоумкуваті гравці, як я, зрозуміємо вашу логіку у вашому огляді

- Казино середнього розміру, на основі наших досліджень і оцінок .

Погодьтеся. Навіть більше, згідно з кількістю відвідувачів, яку я перевірив, це майже "велике". До речі. Відповідно до мого аналізу, кількість відвідувачів (або «розмір казино») є основним критерієм у ваших оглядах.


- Ми вважаємо положеннями казино такими

справедливий...

Боюся, що ваші уявлення про «справедливість» не збігаються з моїми.

У деяких оглядах ІНШИХ казино ми можемо побачити таку примітку: « Несправедливі положення та умови

Це казино забороняє певні моделі ставок або стратегії під час гри з бонусними коштами, але ми ще не бачили, щоб це правило застосовувалося проти гравців».

До речі, я грав у кількох казино з подібним попередженням в огляді casino.guru, але ніколи не мав із цим проблем.

Тепер факти:

У lemon.casino

«ігровий процес гравця буде оцінено на наявність будь-яких незвичайних моделей гри », а також «Якщо Lemon Casino визначить нерегулярний ігровий процес, казино залишає за собою право утримувати зняття та/або анулювати всі виграші» (пункт 10 Умов).

Більше того, немає уточнення, що вважати "незвичайним".

У нас є справа. Навіть ваш спеціаліст зі скарг відхилив мою скаргу, але, як я бачу, він також не був впевнений щодо тлумачення деяких пунктів правил. Більше того, він відмовився тлумачити правила буквально на користь сумнівних і спекулятивно-здогадкових аргументів казино. Про розгляд справи зараз писати не буду – це інша тема, але факт залишається фактом. У правилах казино є статті, які явно вводять в оману, мають подвійне значення та дають підстави для різних тлумачень. Це однозначно і категорично, і якщо хтось буде стверджувати протилежне, я прошу вибачення, але буду впевнений, що у нього «особливе ставлення» до казино. Враховуючи це, подвійне значення походить не лише з текстів Умов, але й застосоване цим казино, звичайно, для власної вигоди. Це велика, велика проблема. Однією з вагомих причин я б назвав додати багато штрафних балів в огляд.

І casino.guru вважає свої правила «чесними». Хтось сміє сумніватися?))

Жодних скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино.

Я бачу 17 скарг у 2024 році. Ви можете краще знати, чи є ця кількість високою чи низькою.


- Ми також врахували інші фактори, які мали нейтральний вплив на індекс безпеки казино

Гаразд Я б додав низький ліміт ставок 2EU під час відіграшу бонусу разом із відсутністю будь-якого програмного рішення, яке може легко призвести до помилкових програшів, навіть гравець чітко пам’ятає правило максимальної ставки. Це казино із задоволенням конфіскує ваш баланс у розмірі 10 000 євро, якщо ви хоча б один раз помилково натиснули 2,5 євро. Вони роблять це регулярно, як я бачу в деяких відгуках користувачів (не тільки тут). Чи є хтось, хто не думає, що це вкрай небезпечно??

Я пам’ятаю, що в набагато менших казино скільки часу не дозволялося робити велику ставку (гра просто зупинялася), коли я помилково перевищував максимум – програмне забезпечення не дозволяло. Я навіть маю серйозні сумніви, що lemon.casino навмисно не вирішує це на програмному рівні, щоб мати більше шансів конфіскувати виграш. Невже в мене немає причин так думати?

До речі, у вашому огляді максимальна сума ставки вказана в 2,5 євро, що також говорить про те, що рецензент не приділяв належної уваги деталям.

+ у багатьох оглядах casino.guru я бачу попередження про низькі ліміти виведення. Pt.9 Умов і умов lemon.casino згадується максимальний ліміт виведення готівки 2500... І немає уточнення, чи це одноразовий, щотижневий, щомісячний чи довічний ліміт). Принаймні незрозуміло...

Хіба цього недостатньо, щоб засумніватися в достовірності вашого відгуку?

ох Про ліцензію. Можливо, я помиляюся, але пам’ятаю, що в деяких своїх відгуках ви згадували «Пасивний регулятор» як штрафний бал. Однак це казино має найгірший регулятор у найгіршій сфері - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL) 5536/JAZ. Найгірше навіть на Кюрасао. CIL - навіть не має жодного веб-сайту, і деякі розумні рецензенти цілком справедливо прирівнюють наявність ліцензії CIL до відсутності ліцензії взагалі... У вас немає шансу на онлайн-рішення з ними, тому що вони не онлайн) .. хіба це не привід хоча б згадати в рецензії?

Тож деякі деталі. Це казино має дуже високий індекс безпеки на casino.guru..



Змінено автором 6 год. тому
Автоматичний переклад.
SMaster
5 год. тому

Я дуже радий, що ми можемо зосередитися на чомусь конкретному. Дякую, що розглянули мій запит.

Я чесно боявся, що ми врешті-решт ненадовго розійдемося. Розумієте, можливо, у нас є щось спільне, тому що я також намагаюся помічати речі, які інші люди зазвичай ігнорують.

Ну, а тепер до ваших пунктів. Я зосереджусь лише на тих, де має бути виправлення чи пояснення:


1) "-Ми вважаємо Загальні положення та умови казино справедливими..."

Ми справді вважаємо неправильні моделі ставок, які використовуються проти гравця, нечесною практикою, однак, як зазначено в Кодексі чесних азартних ігор 👈

«У деяких випадках моделі ставок теоретично можна використовувати для виявлення шахрайської поведінки. Ми не маємо нічого проти цього, якщо моделі ставок використовуються для виявлення того, що дійсно можна вважати шахрайством, а не просто як привід не виплачувати виграш гравцям. "

«Зважаючи на це, ми все ще вважаємо, що заборона моделей ставок є неприйнятною».

Таким чином, ми не вважаємо цю умову в її письмовій формі цілком несправедливою; ми перевіряємо, як казино використовує правила. Я б сказав, що хтось із таким сильним закликом до принципів розуміє різницю між письмовою формою та повсякденною практикою. Що призводить мене до:

2) "але факт залишається фактом. У правилах казино є статті, які явно вводять в оману, мають подвійне значення та дають підстави для різних тлумачень"

Саме тому ми індивідуально зосереджуємося на тому, як казино застосовує свої умови. Якщо умови незрозумілі, і казино використовує це як несправедливу перевагу або виправдання для анулювання виграшів, ми також розглядаємо всі інші аспекти, наприклад, чи звертається гравець до служби підтримки чи чату за поясненнями та якою була відповідь. Чи діяло казино відповідно до того, що вони сказали гравцеві, чи ні? І так далі.

3) «До речі, у вашому огляді максимальна сума ставки вказана в 2,5 євро, що також говорить про те, що рецензент не приділяв належної уваги деталям».

Ну, це не огляд; це бонусна деталь, яку надає казино. Ви були б здивовані, якби я сказав вам, що ми покладаємося на готовність казино оновити власні умови бонусів разом з нами? Ми є.

Незважаючи на це, деякі бонуси лише виглядають як стандартні бонуси казино, але мають дещо інші умови.

4) «Немає скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино.

Я бачу 17 скарг у 2024 році. Ви можете краще знати, чи є ця кількість високою чи низькою».

З іншого боку, наразі жодної невирішеної скарги. Ви частково праві; формулювання не є точним, але справа в тому, що, наскільки ми знаємо, жоден гравець не скаржився, не вирішивши питання.

file

Тому, на мою думку, це нічого страшного.

5) «Ой. Щодо ліцензії. Можливо, я помиляюся, але пам’ятаю, у деяких ваших відгуках ви згадували «Пасивний регулятор» як штрафний бал. Однак це казино має найгірший регулятор у найгіршій сфері — Curaçao Interactive Licensing NV (CIL ) 5536/JAZ найгірший навіть у Кюрасао - навіть немає веб-сайту, і деякі розумні рецензенти цілком справедливо прирівнюють його Ліцензія CIL з відсутністю ліцензії взагалі... Ви не маєте шансу на онлайн-рішення з ними, тому що вони не онлайн).. хіба це не привід хоча б згадати в огляді?"

Відгуки не згадують пасивний регулятор як штрафний бал. Ви маєте на увазі вкладку під назвою «Пояснення індексу безпеки», у якій показано останні скарги, тому гравцям, які переглядають сторінку, не потрібно залишати вкладку, щоб переглянути останні скарги, подані проти казино.

Як ви, ймовірно, не помітили, хоча піктограма ліцензії, показана в огляді, обрамлена гіпертекстовою рамкою, що веде вас до повного посібника, що пояснює «якості» органу ліцензування. Я б сказав, що це більше, ніж просто десь згадка:

filefile

https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-2 👈

Автоматичний переклад.
Radka
5 год. тому

Я також хотів би зазначити, що є «штраф» за слабші ліцензії, і ми також попереджаємо платників про різні якості:

«Кожне онлайн-казино офіційно управляється з певної країни (або території зі спеціальним статутом – юрисдикцією). Щоб зробити можливим управління онлайн-казино з певної країни, ця країна повинна мати дружнє законодавство щодо онлайн-азартних ігор. Ліцензії видаються або державою, яка хоче регулювати та оподатковувати азартні ігри в Інтернеті своїх громадян (Великобританія, Бельгія, Румунія тощо), або юрисдикціями, які хочуть дозволити казино вести міжнародний бізнес (Мальта, Кюрасао, Гібралтар та ін.).

Якщо казино вперто відмовляється виплачувати вам законні виграші, єдина можливість, яка залишається, це звернутися до регулятора, який видав казино ліцензію. Тільки тоді буде видно, наскільки важливо було вибрати казино відповідно до того, хто видав їм ліцензію. Хороший регулятор завжди повинен незалежно стояти на боці чесних азартних ігор. Він повинен справедливо оцінювати та розслідувати кожну офіційну скаргу. У разі серйозного порушення правил казино, воно може прийняти рішення про відкликання ліцензії.

На практиці з деякими регуляторами ви навіть не зможете отримати доступ до контактної форми, щоб подати скаргу (Коста-Ріка, Панама, Анжуан, Сейшельські острови). У цьому випадку проти свавілля казино у вас немає шансів.

З деякими регулюючими органами у вас може бути шанс домогтися справедливості, однак їхній підхід, як правило, буде слабким. Сюди можна віднести Кюрасао та Гібралтар.

З іншого боку спектру стоять такі поважні органи ліцензування, як Мальта, Олдерні та острів Мен. У разі конфлікту з казино, ліцензованим деякими з цих органів, у вас є досить пристойні шанси добитися справедливості." https://casinoguru-en.com/how-to-choose-an-online-casino 👈 пункт 3 - шановний регулятор.


Якщо я маю свою думку, я б сказав, що якщо ви прочитаєте всі посібники та статті в кожному розділі - що було б чимось надзвичайно-надзвичайним, ви можете виявити, що система не така вже й погана.

(Буду вдячний, якщо ви проігноруєте мою орфографічну помилку; текст такий довгий🙏)


З нетерпінням чекаю на вирішення ще одного набору питань! А поки гарного вам!

Автоматичний переклад.
3 год. тому

Пасивний регулятор - це не найбільша проблема. Я не мав на увазі «покарання». Навіть більше, деякі казино працюють без будь-яких ліцензій і мають великий успіх. Однак ви згадуєте факт роботи будь-якого казино без ліцензії. Ви згадали CIL як ліцензіата lemon.casino – що це дає нубу в азартних іграх? Ця точна ліцензія майже схожа на її відсутність - це факт.


«Саме тому ми індивідуально зосереджуємося на тому, як казино застосовує свої умови. Якщо умови незрозумілі, і казино використовує це як несправедливу перевагу або виправдання для анулювання виграшу..»

Гаразд Я розповідав про те саме. Але, здається, співробітники casino.guru не мають наміру бачити очевидні факти просто перед собою, а намагаються діяти як адвокати казино. Що ви самі про це думаєте? Був випадок... вибачте, були випадки щодо максимальної ставки. У їхніх Умовах і положеннях є чітко виписані правила, що якщо ставки перевищують дозволену суму, їх не слід брати до уваги («Ставки, що перевищують допустимі (до повного обороту), не будуть враховуватися». Або «Ставки, що перевищують цей ліміт, доки не бонус повністю відіграний не приймається»), але замість цього вони конфіскують усі кошти. Навіть якщо ваші співробітники не мають бажання чи здібностей розглядати справу відповідно до буквального значення T&Cs, додайте відхилити це, лише той факт, що деякі терміни T&C або їх різні тлумачення спонукають гравця відкрити справу, це означає, що це не все так добре з його умовами.

«З іншого боку, поки що жодної невирішеної скарги».

Не смішно. Я не хотів повертати свою справу, але ти змушуєш мене це зробити.

Усе, що я вважаю актом під назвою «перегляд справи», було ще одним явним проявом стереотипного мислення чи протекціонізму, що я спочатку передбачив у цій темі.

Однак мої останні дописи стосувалися іншого. У вас є казино, яке має бути оцінено максимум у 2-3 бали з 10, але воно має оцінку 9,5. Це дивно. Я беру до уваги як їхні T&C, так і їх поведінку та вчинки. Але ваші співробітники керуються іншими, мені невідомими критеріями.

Навіть того факту, що овербеттинг можливий на рівні програмного забезпечення, і того факту, що через це вони конфіскують виграші, достатньо, щоб зробити висновок, що це казино не могло мати навіть близького до високого індексу безпеки. А ще той факт, що вони це роблять, ігноруючи власні ПЗ (Браніслав, можливо, не зовсім погоджується з цим, але все одно має погодитися, що не все просто і зрозуміло) – це однозначно «рейтинг сміття» – не більше.


Змінено автором 3 год. тому
Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого