ГоловнаФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Sina787
|
16 274 переглядів 138 відповідей |
|
1...6 7
1 місяць тому

добре. Точніше розглянемо огляд casino.guru саме до цього казино.

Кожен може бачити та читати вашу методологію, але як розраховується рейтинг за вашою методикою, це велика таємниця.

Можливо, ти в чомусь правий. Тому що я часто чітко помічаю деталі, на які 98 із 100 людей не звертають уваги – мої твердження часом можуть здатися необґрунтованими. Можливо, тому мені здається, що ваші рецензії необ'єктивні, але це може бути через банальні прорахунки ваших рецензентів. Тепер більше конкретики

Давайте розглянемо деякі моменти та деякі критерії, тоді я та деякі недоумкуваті гравці, як я, зрозуміємо вашу логіку у вашому огляді

- Казино середнього розміру, на основі наших досліджень і оцінок .

Погодьтеся. Навіть більше, згідно з кількістю відвідувачів, яку я перевірив, це майже "велике". До речі. Відповідно до мого аналізу, кількість відвідувачів (або «розмір казино») є основним критерієм у ваших оглядах.


- Ми вважаємо положеннями казино такими

справедливий...

Боюся, що ваші уявлення про «справедливість» не збігаються з моїми.

У деяких оглядах ІНШИХ казино ми можемо побачити таку примітку: « Несправедливі положення та умови

Це казино забороняє певні моделі ставок або стратегії під час гри з бонусними коштами, але ми ще не бачили, щоб це правило застосовувалося проти гравців».

До речі, я грав у кількох казино з подібним попередженням в огляді casino.guru, але ніколи не мав із цим проблем.

Тепер факти:

У lemon.casino

«ігровий процес гравця буде оцінено на наявність будь-яких незвичайних моделей гри », а також «Якщо Lemon Casino визначить нерегулярний ігровий процес, казино залишає за собою право утримувати зняття та/або анулювати всі виграші» (пункт 10 Умов).

Більше того, немає уточнення, що вважати "незвичайним".

У нас є справа. Навіть ваш спеціаліст зі скарг відхилив мою скаргу, але, як я бачу, він також не був впевнений щодо тлумачення деяких пунктів правил. Більше того, він відмовився тлумачити правила буквально на користь сумнівних і спекулятивно-здогадкових аргументів казино. Про розгляд справи зараз писати не буду – це інша тема, але факт залишається фактом. У правилах казино є статті, які явно вводять в оману, мають подвійне значення та дають підстави для різних тлумачень. Це однозначно і категорично, і якщо хтось буде стверджувати протилежне, я прошу вибачення, але буду впевнений, що у нього «особливе ставлення» до казино. Враховуючи це, подвійне значення походить не лише з текстів Умов, але й застосоване цим казино, звичайно, для власної вигоди. Це велика, велика проблема. Однією з вагомих причин я б назвав додати багато штрафних балів в огляд.

І casino.guru вважає свої правила «чесними». Хтось сміє сумніватися?))

Жодних скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино.

Я бачу 17 скарг у 2024 році. Ви можете краще знати, чи є ця кількість високою чи низькою.


- Ми також врахували інші фактори, які мали нейтральний вплив на індекс безпеки казино

Гаразд Я б додав низький ліміт ставок 2EU під час відіграшу бонусу разом із відсутністю будь-якого програмного рішення, яке може легко призвести до помилкових програшів, навіть гравець чітко пам’ятає правило максимальної ставки. Це казино із задоволенням конфіскує ваш баланс у розмірі 10 000 євро, якщо ви хоча б один раз помилково натиснули 2,5 євро. Вони роблять це регулярно, як я бачу в деяких відгуках користувачів (не тільки тут). Чи є хтось, хто не думає, що це вкрай небезпечно??

Я пам’ятаю, що в набагато менших казино скільки часу не дозволялося робити велику ставку (гра просто зупинялася), коли я помилково перевищував максимум – програмне забезпечення не дозволяло. Я навіть маю серйозні сумніви, що lemon.casino навмисно не вирішує це на програмному рівні, щоб мати більше шансів конфіскувати виграш. Невже в мене немає причин так думати?

До речі, у вашому огляді максимальна сума ставки вказана в 2,5 євро, що також говорить про те, що рецензент не приділяв належної уваги деталям.

+ у багатьох оглядах casino.guru я бачу попередження про низькі ліміти виведення. Pt.9 Умов і умов lemon.casino згадується максимальний ліміт виведення готівки 2500... І немає уточнення, чи це одноразовий, щотижневий, щомісячний чи довічний ліміт). Принаймні незрозуміло...

Хіба цього недостатньо, щоб засумніватися в достовірності вашого відгуку?

ох Про ліцензію. Можливо, я помиляюся, але пам’ятаю, що в деяких своїх відгуках ви згадували «Пасивний регулятор» як штрафний бал. Однак це казино має найгірший регулятор у найгіршій сфері - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL) 5536/JAZ. Найгірше навіть на Кюрасао. CIL - навіть не має жодного веб-сайту, і деякі розумні рецензенти цілком справедливо прирівнюють наявність ліцензії CIL до відсутності ліцензії взагалі... У вас немає шансу на онлайн-рішення з ними, тому що вони не онлайн) .. хіба це не привід хоча б згадати в рецензії?

Тож деякі деталі. Це казино має дуже високий індекс безпеки на casino.guru..



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Я дуже радий, що ми можемо зосередитися на чомусь конкретному. Дякую, що розглянули мій запит.

Я чесно боявся, що ми врешті-решт ненадовго розійдемося. Розумієте, можливо, у нас є щось спільне, тому що я також намагаюся помічати речі, які інші люди зазвичай ігнорують.

Ну, а тепер до ваших пунктів. Я зосереджусь лише на тих, де має бути виправлення чи пояснення:


1) "-Ми вважаємо Загальні положення та умови казино справедливими..."

Ми справді вважаємо неправильні моделі ставок, які використовуються проти гравця, нечесною практикою, однак, як зазначено в Кодексі чесних азартних ігор 👈

«У деяких випадках моделі ставок теоретично можна використовувати для виявлення шахрайської поведінки. Ми не маємо нічого проти цього, якщо моделі ставок використовуються для виявлення того, що дійсно можна вважати шахрайством, а не просто як привід не виплачувати виграш гравцям. "

«Зважаючи на це, ми все ще вважаємо, що заборона моделей ставок є неприйнятною».

Таким чином, ми не вважаємо цю умову в її письмовій формі цілком несправедливою; ми перевіряємо, як казино використовує правила. Я б сказав, що хтось із таким сильним закликом до принципів розуміє різницю між письмовою формою та повсякденною практикою. Що призводить мене до:

2) "але факт залишається фактом. У правилах казино є статті, які явно вводять в оману, мають подвійне значення та дають підстави для різних тлумачень"

Саме тому ми індивідуально зосереджуємося на тому, як казино застосовує свої умови. Якщо умови незрозумілі, і казино використовує це як несправедливу перевагу або виправдання для анулювання виграшів, ми також розглядаємо всі інші аспекти, наприклад, чи звертається гравець до служби підтримки чи чату за поясненнями та якою була відповідь. Чи діяло казино відповідно до того, що вони сказали гравцеві, чи ні? І так далі.

3) «До речі, у вашому огляді максимальна сума ставки вказана в 2,5 євро, що також говорить про те, що рецензент не приділяв належної уваги деталям».

Ну, це не огляд; це бонусна деталь, яку надає казино. Ви були б здивовані, якби я сказав вам, що ми покладаємося на готовність казино оновити власні умови бонусів разом з нами? Ми є.

Незважаючи на це, деякі бонуси лише виглядають як стандартні бонуси казино, але мають дещо інші умови.

4) «Немає скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино.

Я бачу 17 скарг у 2024 році. Ви можете краще знати, чи є ця кількість високою чи низькою».

З іншого боку, наразі жодної невирішеної скарги. Ви частково праві; формулювання не є точним, але справа в тому, що, наскільки ми знаємо, жоден гравець не скаржився, не вирішивши питання.

file

Тому, на мою думку, це нічого страшного.

5) «Ой. Щодо ліцензії. Можливо, я помиляюся, але пам’ятаю, у деяких ваших відгуках ви згадували «Пасивний регулятор» як штрафний бал. Однак це казино має найгірший регулятор у найгіршій сфері — Curaçao Interactive Licensing NV (CIL ) 5536/JAZ найгірший навіть у Кюрасао - навіть немає веб-сайту, і деякі розумні рецензенти цілком справедливо прирівнюють його Ліцензія CIL з відсутністю ліцензії взагалі... Ви не маєте шансу на онлайн-рішення з ними, тому що вони не онлайн).. хіба це не привід хоча б згадати в огляді?"

Відгуки не згадують пасивний регулятор як штрафний бал. Ви маєте на увазі вкладку під назвою «Пояснення індексу безпеки», у якій показано останні скарги, тому гравцям, які переглядають сторінку, не потрібно залишати вкладку, щоб переглянути останні скарги, подані проти казино.

Як ви, ймовірно, не помітили, хоча піктограма ліцензії, показана в огляді, обрамлена гіпертекстовою рамкою, що веде вас до повного посібника, що пояснює «якості» органу ліцензування. Я б сказав, що це більше, ніж просто десь згадка:

filefile

https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-2 👈

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я також хотів би зазначити, що є «штраф» за слабші ліцензії, і ми також попереджаємо платників про різні якості:

«Кожне онлайн-казино офіційно управляється з певної країни (або території зі спеціальним статутом – юрисдикцією). Щоб зробити можливим управління онлайн-казино з певної країни, ця країна повинна мати дружнє законодавство щодо онлайн-азартних ігор. Ліцензії видаються або державою, яка хоче регулювати та оподатковувати азартні ігри в Інтернеті своїх громадян (Великобританія, Бельгія, Румунія тощо), або юрисдикціями, які хочуть дозволити казино вести міжнародний бізнес (Мальта, Кюрасао, Гібралтар та ін.).

Якщо казино вперто відмовляється виплачувати вам законні виграші, єдина можливість, яка залишається, це звернутися до регулятора, який видав казино ліцензію. Тільки тоді буде видно, наскільки важливо було вибрати казино відповідно до того, хто видав їм ліцензію. Хороший регулятор завжди повинен незалежно стояти на боці чесних азартних ігор. Він повинен справедливо оцінювати та розслідувати кожну офіційну скаргу. У разі серйозного порушення правил казино, воно може прийняти рішення про відкликання ліцензії.

На практиці з деякими регуляторами ви навіть не зможете отримати доступ до контактної форми, щоб подати скаргу (Коста-Ріка, Панама, Анжуан, Сейшельські острови). У цьому випадку проти свавілля казино у вас немає шансів.

З деякими регулюючими органами у вас може бути шанс домогтися справедливості, однак їхній підхід, як правило, буде слабким. Сюди можна віднести Кюрасао та Гібралтар.

З іншого боку спектру стоять такі поважні органи ліцензування, як Мальта, Олдерні та острів Мен. У разі конфлікту з казино, ліцензованим деякими з цих органів, у вас є досить пристойні шанси добитися справедливості." https://casinoguru-en.com/how-to-choose-an-online-casino 👈 пункт 3 - шановний регулятор.


Якщо я маю свою думку, я б сказав, що якщо ви прочитаєте всі посібники та статті в кожному розділі - що було б чимось надзвичайно-надзвичайним, ви можете виявити, що система не така вже й погана.

(Буду вдячний, якщо ви проігноруєте мою орфографічну помилку; текст такий довгий🙏)


З нетерпінням чекаю на вирішення ще одного набору питань! А поки гарного вам!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Пасивний регулятор - це не найбільша проблема. Я не мав на увазі «покарання». Навіть більше, деякі казино працюють без будь-яких ліцензій і мають великий успіх. Однак ви згадуєте факт роботи будь-якого казино без ліцензії. Ви згадали CIL як ліцензіата lemon.casino – що це дає нубу в азартних іграх? Ця точна ліцензія майже схожа на її відсутність - це факт.


«Саме тому ми індивідуально зосереджуємося на тому, як казино застосовує свої умови. Якщо умови незрозумілі, і казино використовує це як несправедливу перевагу або виправдання для анулювання виграшу..»

Гаразд Я розповідав про те саме. Але, здається, співробітники casino.guru не мають наміру бачити очевидні факти просто перед собою, а намагаються діяти як адвокати казино. Що ви самі про це думаєте? Був випадок... вибачте, були випадки щодо максимальної ставки. У їхніх Умовах і положеннях є чітко прописані правила, що якщо ставки перевищують дозволену суму, їх не слід брати до уваги («Ставки, що перевищують допустимі ставки (до повного обороту), не враховуватимуться». Або «Ставки, що перевищують цей ліміт, доки не бонус повністю відіграний не приймається»), але замість цього вони конфіскують усі кошти. Навіть якщо ваші співробітники не мають бажання чи здібностей розглядати справу відповідно до буквального значення T&Cs, додайте відхилити це, лише той факт, що деякі терміни T&C або їх різні тлумачення спонукають гравця відкрити справу, це означає, що це не все так добре з його умовами.

«З іншого боку, поки що жодної невирішеної скарги».

Не смішно. Я не хотів повертати свою справу, але ти змушуєш мене це зробити.

Усе, що я вважаю актом під назвою «перегляд справи», було ще одним явним проявом стереотипного мислення чи протекціонізму, що я спочатку передбачив у цій темі.

Якщо ми подивимося на інші випадки, то побачимо ще пару, що стосуються "овербетів" у цьому "дуже безпечному" казино. Інший випадок - мені теж не сподобалося, як обійшлися з хлопцем з Канади, який просто помилився в реєстраційних даних. Добре, формально казино мало рацію, але поведінка казино була просто огидною. Вони можуть легко перевірити, чи цей користувач справжній, чи використовує підроблені документи. У мене були кілька невеликих помилок під час заповнення реєстраційних даних у набагато більш «небезпечних» казино відповідно до ваших індексів, але їхня служба підтримки виправила це без проблем... Це випадки, які ви називаєте вирішеними. Ви можете відхилити скарги - так, і визнати свою рацію, але в той же час ви можете зробити висновки про поведінку казино та "безпеку" та взяти до уваги в оглядах.


Мої останні дописи стосувалися того, що саме корисно дає людям ваша оцінка. У вас є казино, яке має отримати максимальну оцінку 3-4 бали з 10 (IMHO), але воно має оцінку 9,5. Це точно вводить в оману. Я беру до уваги багато факторів: у тому числі їхні умови та умови, їхню поведінку та вчинки. Але ваші співробітники керуються іншими, мені невідомими критеріями.

Навіть того факту, що овербеттинг можливий на рівні програмного забезпечення, і того факту, що через це вони конфіскують виграші, достатньо, щоб зробити висновок, що це казино не могло мати навіть близького до високого індексу безпеки. А ще той факт, що вони це роблять, ігноруючи власні ПЗ (Браніслав, можливо, не зовсім погоджується з цим, але все одно повинен погодитися, що не все просто і зрозуміло) – це однозначно «рейтинг сміття» – не більше.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Ні, це не було затверджено. я вирішив відпустити це. З іншого боку, я все ще не задоволений результатом, але вони роблять все, що хочуть, щоб не платити гравцям. лише через те, що прізвище було «неправильним», просто уникайте цього казино та щоразу, коли ви реєструєтеся, використовуйте своє повне ім’я, а не псевдонім, щоб уникнути опортунізму, такого як казино lemon.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Що стало причиною відмови? Як гравець, який не задоволений якістю обслуговування, ви маєте право висловити свою думку, навіть якщо хтось вважає її суб'єктивною. Єдині відгуки, які неприпустимі, на мій погляд, фейкові, платні та явно дурні.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що стало причиною відмови? Як гравець, який не задоволений якістю обслуговування, ви маєте право висловити свою думку, навіть якщо хтось вважає її суб'єктивною. Єдині відгуки, які неприпустимі, на мій погляд, фейкові, платні та явно дурні.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чесно кажучи, я був настільки засмучений причиною, що просто вирішив видалити електронний лист і пішов далі. Огляд було опубліковано тут, на форумі, і, на щастя, також не було видалено.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

У будь-якому разі копія мого огляду також є в TrustedPilot і SiteJabber

Змінено Romi 1 місяць тому
Причина: Зробив посилання неактивними.
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Червоний прапор!

Подивіться, що я знайшов!

file



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Пасивний регулятор - це не найбільша проблема. Я не мав на увазі «покарання». Навіть більше, деякі казино працюють без будь-яких ліцензій і мають великий успіх. Однак ви згадуєте факт роботи будь-якого казино без ліцензії. Ви згадали CIL як ліцензіата lemon.casino – що це дає нубу в азартних іграх? Ця точна ліцензія майже схожа на її відсутність - це факт.


«Саме тому ми індивідуально зосереджуємося на тому, як казино застосовує свої умови. Якщо умови незрозумілі, і казино використовує це як несправедливу перевагу або виправдання для анулювання виграшу..»

Гаразд Я розповідав про те саме. Але, здається, співробітники casino.guru не мають наміру бачити очевидні факти просто перед собою, а намагаються діяти як адвокати казино. Що ви самі про це думаєте? Був випадок... вибачте, були випадки щодо максимальної ставки. У їхніх Умовах і положеннях є чітко прописані правила, що якщо ставки перевищують дозволену суму, їх не слід брати до уваги («Ставки, що перевищують допустимі ставки (до повного обороту), не враховуватимуться». Або «Ставки, що перевищують цей ліміт, доки не бонус повністю відіграний не приймається»), але замість цього вони конфіскують усі кошти. Навіть якщо ваші співробітники не мають бажання чи здібностей розглядати справу відповідно до буквального значення T&Cs, додайте відхилити це, лише той факт, що деякі терміни T&C або їх різні тлумачення спонукають гравця відкрити справу, це означає, що це не все так добре з його умовами.

«З іншого боку, поки що жодної невирішеної скарги».

Не смішно. Я не хотів повертати свою справу, але ти змушуєш мене це зробити.

Усе, що я вважаю актом під назвою «перегляд справи», було ще одним явним проявом стереотипного мислення чи протекціонізму, що я спочатку передбачив у цій темі.

Якщо ми подивимося на інші випадки, то побачимо ще пару, що стосуються "овербетів" у цьому "дуже безпечному" казино. Інший випадок - мені теж не сподобалося, як обійшлися з хлопцем з Канади, який просто помилився в реєстраційних даних. Добре, формально казино мало рацію, але поведінка казино була просто огидною. Вони можуть легко перевірити, чи цей користувач справжній, чи використовує підроблені документи. У мене були кілька невеликих помилок під час заповнення реєстраційних даних у набагато більш «небезпечних» казино відповідно до ваших індексів, але їхня служба підтримки виправила це без проблем... Це випадки, які ви називаєте вирішеними. Ви можете відхилити скарги - так, і визнати свою рацію, але в той же час ви можете зробити висновки про поведінку казино та "безпеку" та взяти до уваги в оглядах.


Мої останні дописи стосувалися того, що саме корисно дає людям ваша оцінка. У вас є казино, яке має отримати максимальну оцінку 3-4 бали з 10 (IMHO), але воно має оцінку 9,5. Це точно вводить в оману. Я беру до уваги багато факторів: у тому числі їхні умови та умови, їхню поведінку та вчинки. Але ваші співробітники керуються іншими, мені невідомими критеріями.

Навіть того факту, що овербеттинг можливий на рівні програмного забезпечення, і того факту, що через це вони конфіскують виграші, достатньо, щоб зробити висновок, що це казино не могло мати навіть близького до високого індексу безпеки. А ще той факт, що вони це роблять, ігноруючи власні ПЗ (Браніслав, можливо, не зовсім погоджується з цим, але все одно повинен погодитися, що не все просто і зрозуміло) – це однозначно «рейтинг сміття» – не більше.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

О, я справді не можу сказати, чи ви взагалі прочитали мою відповідь.

Що ж, давайте спробуємо ще раз:

1) «Пасивний регулятор — це не найбільша проблема. Я не мав на увазі «покарання» за це. Навіть більше, деякі казино працюють без будь-яких ліцензій і мають великий успіх. Однак ви згадуєте факт роботи будь-якого казино без ліцензії. згадав CIL як ліцензіата lemon.casino – що це дає нубу в азартних іграх? Ця точна ліцензія майже схожа на її відсутність – це факт».

Ви читали це, будь ласка?

Я також хотів би зазначити, що є «штраф» за слабші ліцензії, і ми також попереджаємо платників про різні якості:

«Кожне онлайн-казино офіційно управляється з певної країни (або території зі спеціальним статутом – юрисдикцією). Щоб зробити можливим управління онлайн-казино з певної країни, ця країна повинна мати дружнє законодавство щодо онлайн-азартних ігор. Ліцензії видаються або державою, яка хоче регулювати та оподатковувати азартні ігри в Інтернеті своїх громадян (Великобританія, Бельгія, Румунія тощо), або юрисдикціями, які хочуть дозволити казино вести міжнародний бізнес (Мальта, Кюрасао, Гібралтар та ін.).

Якщо казино вперто відмовляється виплачувати вам законні виграші, єдина можливість, яка залишається, це звернутися до регулятора, який видав казино ліцензію. Тільки тоді буде видно, наскільки важливо було вибрати казино відповідно до того, хто видав їм ліцензію. Хороший регулятор завжди повинен незалежно стояти на боці чесних азартних ігор. Він повинен справедливо оцінювати та розслідувати кожну офіційну скаргу. У разі серйозного порушення правил казино, воно може прийняти рішення про відкликання ліцензії.

На практиці з деякими регуляторами ви навіть не зможете отримати доступ до контактної форми, щоб подати скаргу (Коста-Ріка, Панама, Анжуан, Сейшельські острови). У цьому випадку проти свавілля казино у вас немає шансів.

З деякими регулюючими органами у вас може бути шанс домогтися справедливості, однак їхній підхід, як правило, буде слабким. Сюди можна віднести Кюрасао та Гібралтар.

З іншого боку спектру стоять такі поважні органи ліцензування, як Мальта, Олдерні та острів Мен. У разі конфлікту з казино, ліцензованим деякими з цих органів, у вас є досить пристойні шанси добитися справедливості." https://casinoguru-en.com/how-to-choose-an-online-casino 👈 пункт 3 - шановний регулятор.

Таким чином, якщо гравець захоче клацнути двічі чи чотири рази, гравець перейде до повного джерела інформації про конкретний орган ліцензування. Як ви сказали, навіть як "нуб"

2) «Саме тому ми індивідуально зосереджуємося на тому, як казино застосовує свої умови. Якщо умови незрозумілі, і казино використовує це як несправедливу перевагу або виправдання для анулювання виграшу..»

Гаразд Я розповідав про те саме. Але, здається, співробітники casino.guru не мають наміру бачити очевидні факти просто перед собою, а намагаються діяти як адвокати казино. Що ви самі про це думаєте? Був випадок... вибачте, були випадки щодо максимальної ставки. У їхніх Умовах і положеннях є чітко виписані правила, що якщо ставки перевищують дозволену суму, їх не слід брати до уваги («Ставки, що перевищують допустимі (до повного обороту), не будуть враховуватися». Або «Ставки, що перевищують цей ліміт, доки не бонус повністю відіграний не приймається»), але замість цього вони конфіскують усі кошти. Навіть якщо ваші співробітники не мають бажання чи здібностей розглядати справу відповідно до буквального значення T&Cs, додайте відхилити це, лише той факт, що деякі терміни T&C або їх різні тлумачення спонукають гравця відкрити справу, це означає, що це не все так добре з його умовами.

«З іншого боку, поки що жодної невирішеної скарги».

Не смішно. Я не хотів повертати свою справу, але ти змушуєш мене це зробити.

Усе, що я вважаю актом під назвою «перегляд справи», було ще одним явним проявом стереотипного мислення чи протекціонізму, що я спочатку передбачив у цій темі».

Пояснення надається в кожній скарзі - якщо ви маєте на увазі конкретну відповідність, надішліть посилання. У мене немає часу шукати весь список і запитувати, про що ви, швидше за все, говорите. Будьте конкретними, будь ласка.




Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

3) «Якщо ми подивимося на інші випадки, то побачимо ще кілька випадків, пов’язаних із «овербетами» в цьому «дуже безпечному» казино. Ще один випадок — мені також не сподобалося, як вони поставилися до хлопця з Канади, який просто помилився під час реєстрації Гаразд, формально казино було правильним, але вони могли легко перевірити, чи є цей користувач фальшивими документами "небезпечні" казино згідно з вашими індексами, але їхня підтримка виправила це без проблем... Це випадки, які ви називаєте вирішеними. Ви можете відхилити скарги - так, і визнати, що ви праві, але в той же час ви можете зробити висновки поведінку казино та «безпеку» та враховуйте в оглядах».

Така ж ситуація, боюся - надішліть посилання. Зауважте, я адміністратор, тому не маю доступу до внутрішніх файлів щодо скарг і не маю часу досліджувати кожну справу. Сподіваюся, багато що очевидно.

4) «Мої останні дописи стосувалися того, що саме корисно дає людям вашу оцінку. У вас є казино, яке має бути оцінено максимум у 3-4 бали з 10 (IMHO), але воно має оцінку 9,5. Це точно вводить в оману. Я візьміть до уваги багато факторів: у тому числі їх T&C, їх поведінку та дії, але ваш персонал керується іншими критеріями, мені невідомими».

Відповідь майже така ж. Прочитайте ще раз мій попередній пост. Хтось на зразок вас повинен розуміти, що ваше точне значення «3-4 бали з 10» технічно нічого не говорить, якщо ви також не вказали формулу. Поки ви говорите, що наша формула вам невідома, я можу посперечатися, ви розумієте, що я повинен сказати вам те саме. Це справді безглуздо.

5) "Навіть той факт, що надмірне ставлення можливе на рівні програмного забезпечення, і той факт, що вони конфіскують виграші через це - достатньо, щоб зробити висновок, що це казино не може мати навіть близько до високого Індексу безпеки. І інший факт, що вони роблять це, ігноруючи свої власні ПЗ (Браніслав, можливо, не зовсім погоджується з цим, але все одно має погодитися, що не все просто і зрозуміло) - це однозначно "рейтинг сміття" - ні більше».

Як пояснювалося в моїх попередніх дописах і в скаргах.

Примітка: гравцям просто потрібно дотримуватися основного правила максимальної ставки. Якщо ні, наші посередники з’ясовують, що сталося, і оцінюють, чи справедливим був вибір казино.


Ймовірно, ми вже дійшли до моменту, коли говоримо лише про скарги на порушення максимальної ставки.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У будь-якому разі копія мого огляду також є в TrustedPilot і SiteJabber

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я хотів би вибачитися за свою швидку думку, оскільки я помилково видалив посилання з ваших дописів, які мали відношення до всієї справи тут у ланці.

Будь ласка, не соромтеся знову публікувати свої відгуки на цих сайтах, навіть як знімки екрана, якщо хочете, щоб інші також могли їх прочитати.

Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, це не було затверджено. я вирішив відпустити це. З іншого боку, я все ще не задоволений результатом, але вони роблять все, що хочуть, щоб не платити гравцям. лише через те, що прізвище було «неправильним», просто уникайте цього казино та щоразу, коли ви реєструєтеся, використовуйте своє повне ім’я, а не псевдонім, щоб уникнути опортунізму, такого як казино lemon.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо можна, ви очікуєте, що ми будемо задоволені відхиленням відгуків гравців. Це дуже далеко від істини.

Вам було надіслано електронний лист із поясненням рішення. Поки відгук користувача базується на проблемі, пов’язаній з вашою відхиленою скаргою, ми вважаємо, що приймати її несправедливо.

Якщо ви ще раз подумаєте, ви можете надіслати новий відгук, який описуватиме лише ваш досвід і вашу думку.

Зокрема, ви використали неправильне ім'я під час реєстрації в казино; це була ваша помилка, але ми все одно цінували б ваш досвід роботи з казино, якби ви не звинуватили персонал казино. Ви розумієте, що я маю на увазі? По-друге, у частині пояснення ліцензії йдеться про якість ліцензії, а не про казино.

Спробуйте краще подбати про те, як ви складаєте рецензію, я впевнений, що ви зможете пройти процес рецензування.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую за вашу відповідь, але я мушу з повагою пояснити кілька важливих моментів щодо моєї ситуації та того, як розглядаються такі спори, як мої.

По-перше, викликає глибоке занепокоєння те, що Lemon Casino вирішило заблокувати мої електронні листи, фактично припинивши спілкування та позбавивши мене будь-якої можливості захистити себе від їхнього одностороннього рішення. За законом особи мають право на справедливий процес, і це включає відповіді на претензії, висунуті проти них, і оскарження їх. Закривши суперечку без належного обговорення, вони повністю знехтували цим принципом.

Щоб надати контекст, я зараз проходжу процедуру офіційної зміни імені та маю офіційні документи для підтвердження цього процесу. Усі інші казино, з якими я спілкувався, навіть ті з ідентичними положеннями та умовами, вирішували подібні проблеми після обговорення зі службою підтримки клієнтів, дозволяючи виводити кошти після отримання роз’яснень. На противагу цьому підхід Lemon Casino був простим: «Вибачте, але ми не збираємося вам платити. Ваша помилка. Тадааа." Така відповідь здається зневажливою та опортуністичною.

Крім того, під час свого дослідження я помітив значну кількість негативних відгуків про казино Lemon, що, здається, свідчить про те, що це не поодинокий випадок. Моє посилання на їх ліцензування в огляді ґрунтувалося на цьому дослідженні та залишається актуальним для ширшого питання підзвітності. Ліцензія існує для захисту гравців і забезпечення чесних правил. Коли здається, що послідовне застосування термінів позбавляє основних прав, це викликає серйозне занепокоєння.

Я повинен повторити, що моя думка спрямована на Lemon Casino, а не на CasinoGuru. Зрештою, ця ситуація залежить від акту віри та доброї волі між CasinoGuru та Lemon Casino для досягнення справедливої ​​угоди, оскільки немає правової платформи для офіційного обговорення цього питання в суді. Якби це був суд, я впевнений, що результат був би іншим.

Я прийму до уваги вашу пропозицію та перегляну можливість опублікувати свій огляд із більш цілеспрямованим підходом. Ура.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У будь-якому разі копія мого огляду також є в TrustedPilot і SiteJabber

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ось так:

TrustedPilot і SiteJabber

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 тиж. тому

Привіт і дякую за вашу точку зору!

Ви бачите, про що я зараз говорив? Якби ви, наприклад, пояснили це в користувальницькому огляді, це, швидше за все, було б схвалено. Тому, як я вже сказав, «постарайтеся краще подбати про те, як ви складаєте рецензію; я впевнений, що ви зможете пройти рецензію».

Особливо частина про зміну імені. Такі переживання трапляються дуже рідко. Хоча, як я бачу, це більше юридичне питання, яке, відверто кажучи, може виключати це з нашої досяжності. Не впевнений у цьому, якщо чесно.

Поки я не знаю, що сталося між вами та казино, я вважаю, що нерозумно це коментувати, і я, звичайно, прийму вашу думку.

Наприклад, я вважаю, що якщо гравець планує змінити своє ім’я під час гри в онлайн-казино, він повинен заздалегідь повідомити про це казино, і обидві сторони повинні шукати найпростіший спосіб підтвердити нове ім’я.

Як я та інші пояснили, я також вважаю, що ми просто не можемо використовувати неперевірене джерело інформації як виправдання для зниження індексу безпеки казино. Наприклад, огляди TP або інші дослідники афілійованих сайтів не є дійсними джерелами для Casino Guru. На мою думку, причина не є загадкою; Поки гравці мають можливість обговорювати свої суперечки з Casino Guru, ми вважаємо за краще покладатися на ці прямі, підтверджені факти.

Наразі жодна скарга не залишилася без розгляду. Якщо ви можете зв’язатися з іншими гравцями, про яких ви говорили, надішліть їх нам. Їхній нещодавній негативний досвід можна розглянути та прийняти відповідне рішення за допомогою процедури подання скарги. Сподіваюся, достатньо очевидно, що жоден веб-сайт, заснований на строгих процедурах і точних обчисленнях, не може сприймати повідомлення на форумі чи відгуки з інших джерел як підтверджені факти та погоджуватися з ідеєю, що казино потрібно «покарати». Я не стверджую, що казино ніколи не помилялося або не робило неправильного вибору, але поки що ніхто прямо нам цього не продемонстрував. Майже кожного разу, коли хтось скаржиться тут, навіть у цій темі, це звучить так, ніби казино погане також тому, що інші теж думають так. Це нормально, і ми не маємо проблем з такими думками на форумі; цього просто недостатньо, щоб знизити індекс безпеки казино.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт і дякую за вашу точку зору!

Ви бачите, про що я зараз говорив? Якби ви, наприклад, пояснили це в користувальницькому огляді, це, швидше за все, було б схвалено. Тому, як я вже сказав, «постарайтеся краще подбати про те, як ви складаєте рецензію; я впевнений, що ви зможете пройти рецензію».

Особливо частина про зміну імені. Такі переживання трапляються дуже рідко. Хоча, як я бачу, це більше юридичне питання, яке, відверто кажучи, може виключати це з нашої досяжності. Не впевнений у цьому, якщо чесно.

Поки я не знаю, що сталося між вами та казино, я вважаю, що нерозумно це коментувати, і я, звичайно, прийму вашу думку.

Наприклад, я вважаю, що якщо гравець планує змінити своє ім’я під час гри в онлайн-казино, він повинен заздалегідь повідомити про це казино, і обидві сторони повинні шукати найпростіший спосіб підтвердити нове ім’я.

Як я та інші пояснили, я також вважаю, що ми просто не можемо використовувати неперевірене джерело інформації як виправдання для зниження індексу безпеки казино. Наприклад, огляди TP або інші дослідники афілійованих сайтів не є дійсними джерелами для Casino Guru. На мою думку, причина не є загадкою; Поки гравці мають можливість обговорювати свої суперечки з Casino Guru, ми вважаємо за краще покладатися на ці прямі, підтверджені факти.

Наразі жодна скарга не залишилася без розгляду. Якщо ви можете зв’язатися з іншими гравцями, про яких ви говорили, надішліть їх нам. Їхній нещодавній негативний досвід можна розглянути та прийняти відповідне рішення за допомогою процедури подання скарги. Сподіваюся, достатньо очевидно, що жоден веб-сайт, заснований на строгих процедурах і точних обчисленнях, не може сприймати повідомлення на форумі чи відгуки з інших джерел як підтверджені факти та погоджуватися з ідеєю, що казино потрібно «покарати». Я не стверджую, що казино ніколи не помилялося або не робило неправильного вибору, але поки що ніхто прямо нам цього не продемонстрував. Майже кожного разу, коли хтось скаржиться тут, навіть у цій темі, це звучить так, ніби казино погане також тому, що інші теж думають так. Це нормально, і ми не маємо проблем з такими думками на форумі; цього просто недостатньо, щоб знизити індекс безпеки казино.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Дякуємо за детальну відповідь і за те, що поділилися своєю точкою зору. Хоча я ціную те, що ви підняли, я повинен з повагою погодитися не погоджуватися з певними аспектами. Мій досвід роботи з Lemon Casino та їх розгляд моєї справи привели мене до моїх висновків, яких я дотримуюся.

Я розумію вашу позицію щодо інформації, яку можна перевірити, та Індексу безпеки казино, і я поважаю процедури, яких дотримується Casino Guru. Однак головним завданням було висвітлити практики, які я вважав несправедливими, і знайти рішення, яке, на жаль, у цьому випадку залишається невирішеним.

Я вважаю, що ми досягли точки, коли ми повинні погодитися дотримуватися наших різних поглядів. Ще раз дякую за ваш час і за участь у цьому обговоренні.

З повагою

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Привіт! Приємно бачити, що ви продовжуєте перевіряти нас.

Як справи?

Звичайно, це нормально. Мені просто прикро бачити, що ми не змогли багато допомогти через випадки, які я згадав. Я також вважаю, що хтось із нашої команди має чітко розглянути кожен відхилений відгук користувача, особливо коли гравець відчуває стурбованість причиною відхилення.

Що ж, сподіваюся, ваші інші починання будуть набагато комфортнішими!

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт Радка

як справи


SMaster

«Через порушення правил нашої спільноти вам заборонено додавати коментарі на нашому форумі».


На жаль, у вас не було бажання продовжувати розмову.

Враховуючи ставлення вашого форуму до слова "Правила", я навіть не буду питати, які правила я порушив. Той факт, що ваш відкритий і прозорий форум вирішив, що порушувати питання про очевидні прогалини є табу, викликає занепокоєння, але я, звичайно, не буду нав’язуватись... лише одне повідомлення:

Було б дуже корисно залучити до своєї команди спеціалістів 101 юриста хоча б з низькою кваліфікацією, якому хоча б пару разів доводилося тлумачити умови простих договорів.

Це допомогло б правильно вирішувати випадки, коли все не так однозначно.


ох

«Примітка: гравці просто повинні дотримуватися найпростішого правила максимальної ставки. Якщо вони цього не роблять, наші посередники вивчають, що сталося, і оцінюють, чи справедливим був вибір казино.

Ймовірно, ми дійшли до точки, коли ми говоримо лише про скарги на порушення максимальних ставок».


так, точно. Так все почалося, я навіть не думав про те, щоб подавати скаргу, оскільки скептично ставився до розгляду справ, якщо гравець допустив порушення. Мені не слід було слідувати вашій пораді та витрачати час, що лише підтвердило мої розумні сумніви. Але я був би радий отримати відповідь "дуже базове правило максимальної ставки" - яке саме "дуже базове правило максимальної ставки"? Що написано в «священній книзі посередників»..? може в "піратській книзі кодів"? або в Умовах і Умовах lemon.casino?))



Автоматичний переклад.
Grossmeister1
5 дн. тому

Привіт,

Я ціную, що ви допомогли мені знайти ще один із ваших облікових записів, обидва з яких уже заблоковано. Я думаю, що я досить чітко розумів, як ми тут працюємо під час нашого тривалого постобміну. Крім того, я погано підготовлений, щоб виконувати ваші виснажливі, повторювані вимоги чи прохання. Я боюся, що ви ніколи не зрозумієте, що насправді означає порушення правил спільноти, якщо ви не маєте наміру подавати будь-яку іншу безкоштовну скаргу та не бажаєте визнати, що ви не можете звинуватити казино в несправедливості, не маючи можливості обґрунтувати свої претензії в процесі подання скарги. Це лише частина проблеми.


Як я неодноразово пояснював, ми як юристи не розглядаємо умови. Головне полягає в тому, наскільки чітко сформульовані умови та як до них підходять як казино, так і клієнти.

Очевидно, що юристи можуть не погодитися з тлумаченням, оскільки закон, як правило, більше зосереджується на фактичній письмовій формі, ніж на контексті чи бізнес-стандартах.


У будь-якому випадку, оскільки ви дієте таким же чином, ваш початковий обліковий запис Casino Guru також буде заблоковано, коли активну скаргу – що, швидше за все, було помилкою, враховуючи ваші неодноразові заяви про те, що подавати скарги тут для вас немає сенсу – буде закрито.

Змінено автором 5 дн. тому
Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого