ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Sina787
|
14111 переглядів 118 відповідей |
|
1...3 4 56
6 міс. тому

Я грав учора в казино, я заплатив казино 300 євро, зняв 440. Сьогодні я бачу, що мій рахунок заблоковано.

Автоматичний переклад.
marcinchojnacki667
6 міс. тому

Спробуйте перевірити свою електронну пошту на наявність пояснень від казино; яка може бути причина? І дайте нам знати, якщо у вас є.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

електронної пошти не отримано, я також перевірив спам

Автоматичний переклад.
mdarowiche1978
6 міс. тому

Спробуйте зв’язатися з ними, і вони дадуть вам деякі відповіді. В іншому випадку наша група розгляду скарг обов’язково спробує залучитися та допомогти вам. Однак їм потрібно дочекатися 14-денного терміну, як ви, мабуть, уже знаєте. Будь ласка, повідомляйте нас про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Коли я створював свій обліковий запис, я (помилково) поставив своє прізвище як псевдонім (оскільки було написано нік, який для мене означає псевдонім)


Зараз я намагаюся зняти 3000 доларів, і казино, в якому я граю, каже мені, що моє ім’я неправильне порівняно з моїм надісланим ідентифікатором, і це порушення їхніх правил


Я сказав їм, що це була помилка, і я можу надіслати їм усі документи, які вони хочуть підтвердити мою особу, і це була помилка, і тепер я чекаю на них


хлопці, ви думаєте, що я повинен бути добре чи ні?

Автоматичний переклад.
Vince67
2 міс. тому

А яке прізвище ти написав? Чи звернулися ви до служби підтримки, як тільки дізналися про цю помилку? Це дуже важливо зробити і спробувати негайно виправити таку помилку.

Будь ласка, повідомте нам, як казино підходить до цієї проблеми, і чи потрібна вам допомога нашої команди зі скарг.

Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що все гаразд, але мені потрібно продовжити свій KYC, попросивши надати моє фото з моїм ідентифікатором і папір із назвою казино із зображенням моєї кредитної картки, а також документ із підтвердженням транзакції на моя кредитна картка, але операція на моїй кредитній картці становить приблизно 115 доларів, коли я отримав 100 доларів у казино, тому мені цікаво, чи це ускладнить процес, а також мій банк просто робить виписку кожні 28 числа місяця, тому я можу надсилати лише їх зображення транзакції (з усіма деталями), коли вони вимагали офіційний документ


все ще чекаю відповіді після надсилання всієї документації, але мені цікаво, чи це підтвердження платежу створить мені проблеми

Автоматичний переклад.
Vince67
2 міс. тому

Насправді це стандартний процес перевірки. Вам потрібно надати всі необхідні документи в правильному форматі та належної якості, щоб пройти процес і отримати можливість вивести кошти.

Тому, будь ласка, надсилайте їм усі документи, коли це можливо, і тримайте нас у курсі всього процесу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ромі, будь ласка, не відкидайте мій негативний відгук цього разу. Причина, через яку ви згадали відхилення мого попереднього відгуку, змушує мене думати, що ви його не читали.


Ці хлопці повинні бути на останніх місцях. Я об'єктивний.

Сподіваюся, casino.guru не лобіює їх з будь-якої причини.

Мені справді було цікаво, чому це казино має «дуже високий» індекс безпеки та рейтинг... гадаю, casino.guru достатньо незалежний, щоб штучно не підвищувати свій рейтинг.


Навіть 3 зірки в Trustpilot є "штучними".

Я щойно дізнався про їхні методи)

file

Я впевнений, що в casino.guru також мають суб'єктивно завищений «індекс безпеки».


Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Я щойно прочитав ваш відгук про це казино і, сподіваюся, можу пояснити вам, чому його відхилили.

Насправді цінним, що ми дізналися з цього, було те, що у вас виникли проблеми з бонусом через те, що ви перевищили максимальну ставку. Завжди важливо читати умови бонусу, щоб уникнути проблем у майбутньому.

Відгуки користувачів мають стосуватися досвіду гравців у казино, хорошого чи поганого, відповідного ситуації, у якій вони перебували, але казино не заслуговує покарання низьким рейтингом лише тому, що ви порушили умови.

Я сподіваюся, що ви можете зрозуміти мою думку. Ви можете написати про це тут, на форумі, щоб інші могли прочитати про це та скласти власну думку про це казино.

Також прочитайте нашу статтю про те, як ми перевіряємо онлайн-казино , щоб вона могла допомогти вам краще зрозуміти рейтинги (індекси безпеки) казино, розміщені на нашому веб-сайті.


Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Шановна Ромі

Я чітко розумію вашу думку.

Повірте, на всьому форумі навряд чи знайдеться більше 3-4 гравців з великим досвідом. Я не рахував... але це буде понад 50-60 казино і тисячі годин ігрового процесу.

Мій відгук стосувався не їхніх бонусних правил і того, наскільки вони погані. Так, я говорив про своє порушення, правильно. Але я говорив, як це має бути "покарано" відповідно до точних умов і умов казино. Тож не прикидайтесь, будь ласка, суддею, якщо ви не розглянули справу належним чином. Мій відгук стосувався саме цього казино, ЩО ПОРУШУЄ власні умови.

Правила та умови - lemon.casino:

Пункт 18. 10. : " 10. Максимальна ставка (також у внутрішніх іграх основних ігор, таких як азартні ігри та/або міні-ігри) не може перевищувати 2 євро (або еквівалент в інших валютах), доки не буде зроблено повний оборот. Вищі за допустимі ставки (до повного обороту) враховуватися не будуть » .

Це означає, що вони повинні зменшити баланс на моєму рахунку на відповідну суму – загальні ставки та виграші від ставок понад 2 ЄС, але не конфіскувати його повністю.

Потім настає наступне: " У випадках нерегулярної гри, коли гравці навмисно використовують тактику експлуатації, щоб отримати несправедливу перевагу проти переваги дому, Lemon Casino залишає за собою право анулювати запити на зняття коштів, конфіскувати виграші, скасувати бонусні кошти та/або припинити дію гравця " . Тому це не можна класифікувати як "нерегулярний ігровий процес". І якщо гравець має лише ставку порушення понад 2EU, це означає, що застосовна лише перша частина пункту 10. Але вони просто не потрудилися підрахувати ставки та виграші, щоб зменшити з мого балансу, а натомість видаляють увесь мій баланс.

Мене не хвилює ці 1100 євро, я вношу та знімаю кілька подібних коштів на місяць. Я просто терпіти не можу несправедливості. "Умови" будь-якого казино є частиною публічної оферти - це договір , який укладається між гравцем і казино. І казино повинно їх суворо дотримуватися.

У своїй роботі я випадково стикаюся з законодавством у сфері фінансового та цивільного права, я (ми) виграв (ми) досить серйозні справи в судах, незрівнянні за складністю та сумами з дешевими іграми, і я чітко розумію, що тут розглядаються справи вкрай поверхнево, часом суб'єктивно.


Повертаючись до пункту 18.10... і Умов загалом.

«Ми вважаємо умови та умови казино справедливими»... правда??)

Будь ласка, ще раз перевірте умови та умови lemon.casino.


Я грав у казино dosesns, де умови набагато «кращі», але тут, на casino.guru, вони оцінені як «нечесні». Виходячи з цього, я навряд чи можу повірити у вашу неупередженість.

Можливо, моя англійська недостатньо хороша, але я сподіваюся, що я написав це достатньо чітко.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Ви, безумовно, все написали тут достатньо чітко, і я також розумію вашу думку.

Але в мене є для вас пропозиція. А якщо замість того, щоб писати про все це у відгуку користувача, ви напишете це у своїй скарзі?🤔

Чи знаєте ви, що подати скаргу нашій команді можна безкоштовно? Вони можуть допомогти вам вирішити вашу проблему в цьому казино.

Я знаю, що наші спеціалісти могли б краще розглянути цю ситуацію та, можливо, знайти вирішення вашої проблеми.

Якщо ви готові і хочете дати цьому шанс, просто перейдіть за цим посиланням, щоб подати скаргу, і я, безумовно, тримаю кулаки за вас, щоб наша команда скарг могла допомогти.🤞

Будь ласка, дайте мені знати, як ви вирішили. Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Опубліковано SMaster видалено
Romi
1 місяць тому

Дякую за пораду, Ромі

Я наполягаю на публікації моєї рецензії.

На мою тверду думку, це казино заслуговує не тільки на негативну оцінку, але й на серйозне зниження індексу безпеки, який надзвичайно переоцінений. Я незадоволений клієнт (розумний) і хочу, щоб моїм досвідом поділилися тут інші. Хіба це не одна з основних місій casino.guru ? у будь-якому випадку, за певних обставин відгук може бути змінений, якщо казино визнає, що їхні дії є невмілими та не відповідають ні їхнім власним Умовам, ні практикам цивілізованого ігрового співтовариства.

Що стосується подання скарги, то, чесно кажучи, я не вірю, що тут буде справедливий вирок по цій справі.

У мене є принаймні дві причини це сказати:

1. Я чітко бачу певне лобіювання цього казино. Мабуть, тому що це в списку вашого партнера.

2. Якщо мало місце порушення з боку гравця, як правило, ці справи вирішуються на користь казино, не вдаючись у деталі, які саме санкції (штрафи) та дії повинно було вжити казино на підставі Умов того ж казино. .

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ви допомогли занадто багатьом гравцям - це правда. Але тільки в очевидних випадках, коли все було просто. І ви навряд чи вирішите справу, якщо не буде очевидно, що казино не підходить, особливо якщо це казино в списку вашого партнера.


Я можу подати скаргу пізніше, не впевнений, просто щоб перевірити, як це тут працюватиме. ) Або я можу поскаржитися безпосередньо в Комітет з контролю ігор Кюрасао, навіть якщо це «слабкий» регулятор. На мій погляд, казино, яке маніпулює своїми власними Умовами та умовами та користується можливістю не платити клієнтам, взагалі не повинно працювати.


Однак вони забрали мій час і трохи нервів – і вони отримають асиметричну відповідь. )) Я навіть потрачу ще один чи два 1100 євро, але зроблю їх набагато більшими втратами. Для мене це важливіше, ніж змусити їх виконувати свої зобов'язання щодо моєї справи.


Чи можете ви відповісти мені, будь ласка, чому ви не хочете, щоб негативний відгук був опублікований саме для цього казино??

Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Дозвольте мені втрутитися, я хотів би зазначити, що ви обоє говорите те саме, коли справа доходить до огляду.

Ви б погодилися?

Ромі: А замість того, щоб написати про все це у відгуку користувача, ви напишете це у своїй скарзі.

Ви: Так, я говорив про своє порушення, правильно. Але я говорив, як це має бути "покарано" відповідно до точних умов і умов казино. Тому не прикидайтеся суддею, будь ласка, якщо ви не розглянули справу як слід .

Таким чином, по суті, оцінка користувачів полягає не в тому, як ви вважаєте, що казино має ставитися до їхніх помилок. Відгуки користувачів, як уже зазначила Ромі, дозволяють гравцям ділитися досвідом, а не припущеннями. Крім того, те, що ви називаєте «випадком», насправді є скаргою, а не згаданим вище відгуком користувача.

Таким чином, для того, щоб « розглянути справу належним чином»подайте її просто сюди👈 .

Щоб ваш відгук був схвалений, дотримуйтеся опису подій, що відбулися в казино. Замість того, щоб зосереджуватися на вашому великому досвіді роботи з казино та припускати, наскільки ймовірно, що треті сторони розглянуть вашу скаргу. Ніщо з цього насправді не є аспектом відгуку користувача.

Ось що заважає нам його затвердити.

Я вірю, що ми готові зрозуміти один одного, чи не так?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую за пораду, Ромі

Я наполягаю на публікації моєї рецензії.

На мою тверду думку, це казино заслуговує не тільки на негативну оцінку, але й на серйозне зниження індексу безпеки, який надзвичайно переоцінений. Я незадоволений клієнт (розумний) і хочу, щоб моїм досвідом поділилися тут інші. Хіба це не одна з основних місій casino.guru ? у будь-якому випадку, за певних обставин відгук може бути змінений, якщо казино визнає, що їхні дії є невмілими та не відповідають ні їхнім власним Умовам, ні практикам цивілізованого ігрового співтовариства.

Що стосується подання скарги, то, чесно кажучи, я не вірю, що тут буде справедливий вирок по цій справі.

У мене є принаймні дві причини це сказати:

1. Я чітко бачу певне лобіювання цього казино. Мабуть, тому що це в списку вашого партнера.

2. Якщо мало місце порушення з боку гравця, як правило, ці справи вирішуються на користь казино, не вдаючись у деталі, які саме санкції (штрафи) та дії повинно було вжити казино на підставі Умов того ж казино. .

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чесно кажучи, я трохи збентежений вашими непослідовними заявами.

Навіщо ви взагалі прийшли сюди, якщо вважаєте, що ми лобіюємо казино? Тут ви дуже помиляєтеся, незважаючи на те, що готові використовувати слова на кшталт «Чи це не одна з основних місій casino.guru». Мені прикро, що ви не дуже знайомі з нашою місією. Дозвольте мені допомогти вам у цьому, тому що це саме те, що ми робимо.

Перш за все: інформувати замість обіцянок – як би ви інформували гравців про онлайн-казино, не вказуючи назви казино та пов’язану інформацію?

Таким чином, ми створили список.

По-друге, я наполегливо раджу вам прочитати ваш Кодекс чесних азартних ігор - обидві версії, щоб ми могли продовжувати обговорювати справжні моменти, а не ваші дезінформовані думки, які ви зібрали про Casino Guru.

Тепер перейдемо до ліміту максимальної ставки (це зазначено у вашому кодексі):

«Правило максимальної ставки є, по суті, галузевим стандартом, як і те, що казино має право конфіскувати виграш гравця з бонусної гри після порушення цього правила. Ми вважаємо за краще не йти проти галузевих стандартів, штрафуючи казино, які використовують правило максимальної ставки проти гравців час від часу.

З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має застосовуватися на рівні програмного забезпечення, тобто програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки, вищі за ліміт. Це одна з наших вимог до «чесних і безпечних казино».

Якщо програмне забезпечення неможливе, кожен випадок слід розглядати окремо, щоб покарати лише гравців, які порушували правило свідомо та систематично, щоб отримати перевагу.

Крім того, максимальні розміри ставок мають бути чітко відображені, в ідеалі у лобі казино або безпосередньо в іграх (якщо можливо), або на помітній частині сторінки чи рекламі, що інформує їх про бонус, а не просто «приховані» в правилах для бонусної гри. Це звичайна практика вказувати лише максимальну ставку в Бонусних Умовах і Умовах, але ми цінуємо, коли казино роблять їх більш видимими та легшими для дотримання».


Як бачите, ми готові розглянути вашу скаргу після її подання. Захист казино взагалі не є нашим інтересом.

Але якщо ви все ще вважаєте, що подання скарги – це програна справа, оскільки наші спеціалісти не здатні зрозуміти, ми поважатимемо ваш вибір, але подальші дебати, швидше за все, не матимуть сенсу.

Чи можемо ми відкласти все це вбік і діяти як розумні, відкриті люди, будь ласка? Ми прагнемо вам допомогти.



Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Шановна Радка

" ви не вивчили справу належним чином " - англійська - це лише одна з мов, які я знаю, і вона не ідеальна: "випадок" я мав на увазі "ситуацію" в цьому.. випадку.)


" суперечливі твердження "?

У моїх «заявах» немає нічого непослідовного, всі мої заяви були чіткими та обґрунтованими.


« Перш за все: інформувати замість обіцянок — як би ви інформували гравців про онлайн-казино, не вказуючи назви казино та пов’язану інформацію? »

Хм.. про що ти говориш? я щось говорив про лістинг? звичайно, без переліку неможливо досягти цілей casino.guru. Я ціную детальний список казино на casino.guru. Мої сумніви стосуються деяких несправедливо високих індексів безпеки та блокування деяких оглядів для деяких казино.


Загалом моя думка про casino.guru. Я не хочу, щоб ви зловили мене неправильно. Мені все ще подобається цей веб-сайт, і я буду радити своїм друзям. Інакше я б не ставив тут відгуки. Більше того, я вважаю, що це ресурс N1 у темі азартних ігор у всій мережі та мій улюблений у цій темі. Але при цьому я вже великий хлопчик) і розумію - нічого ідеального в світі немає. «Лобіювання», можливо, це трохи перебільшено. Може, я помиляюся, але у мене складається враження, що ви трохи «лояльні» до тих казино, які можуть замовляти тут рекламу. І як я вже сказав: по-перше, ви бажаєте відхиляти негативні відгуки, як ми це чітко бачимо... по-друге, я чітко бачу, що lemon.casino не заслуговує навіть на середній показник безпеки. Але на вашому веб-сайті це "Дуже високо"? справді? Ви впевнені?


" З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має бути виконане на рівні програмного забезпечення, тобто "

Так, я згоден! У більшості казино (навіть набагато менших) це примусово встановлено на рівні програмного забезпечення + у деяких інших ви можете побачити примітку про максимальну ставку, написану великими літерами, щоразу, коли ви входите в гру, якщо у вас є бонус. Отже, які критерії ви перевіряєте, якщо ви дали цьому лимону "Дуже високий"? Ніяких подвійних стандартів?


" Щоб ваш відгук був схвалений, дотримуйтеся опису подій, які відбулися в казино. Замість того, щоб зосереджуватися на вашому великому досвіді роботи з казино та припускати, наскільки ймовірно, що треті сторони розглянуть вашу скаргу. Ніщо з цього насправді не є аспектом відгуку користувача"

ти серйозно?? Я писав про точну ситуацію. Точна ситуація, коли казино (казино з несправедливо суворими правилами бонусів і тупим програмним забезпеченням) конфіскувало мій виграш, ігноруючи свої власні умови та умови ! Чи є щось важливіше, що може бути корисним для потенційних клієнтів? Чи є щось гірше, щоб оцінити цей лимон до нуля?

Так, я хочу, щоб цей негативний відгук знизив його рейтинг, навіть якщо я подав скаргу (не має значення, який буде результат).

Цікава частина: для інших казино ви можете схвалити дурні негативні відгуки, аргументуючи низький RPT (звичайно, ви знаєте, це нісенітниця) або комусь іншому просто не сподобалася назва казино, навіть рецензент зізнався, що він там не грав, наприклад, але деякі інші казино недоторканні - негативний відгук не схвалений, навіть якщо це розумно. Це так очевидно.


Радіко, чому ти знову намагаєшся запобігти публікації цього??? Звичайно ) цей факт не підтверджує моїх сумнівів щодо вашої "лояльності" до деяких казино, це моя багата уява


" спеціалісти не здатні зрозуміти "

Я не це мав на увазі. Поясню: у більшості випадків, коли будь-які сторонні спеціалісти з арбітражу (не тільки тут, наприклад, у askgamblers також) зустрічають слово «порушення» і це доведено, вони не намагаються це перевірити далі. У мене є читайте деякі кейси на різних ресурсах, в тому числі тут. Справа не в компетенції, а в основному в стереотипах: «ой, цей хлопець порушив умови і все ще хоче отримати кеш-аут, ні, ні! Я суворий орбітал! Я відхилю його скаргу і порекомендую цьому хлопцю бути уважнішим до правил». ))


добре За своєю природою я азартна людина. Я подам скаргу тут. Стає цікаво, до якого результату ми прийдемо.

АЛЕ в мене є прохання: будь ласка, не залишайте мій відгук у статусі очікування "до розкриття справи". Просто опублікуйте мій відгук. Це МОЯ ОБгрунтована думка, МІЙ досвід, який буде корисний багатьом користувачам.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Привіт.

Дякуємо, що залишаєтеся на зв'язку.

Дозвольте мені додати кілька моментів, які, на мою думку, варто згадати, щоб доповнити вашу відповідь.

Багато гравців приходять сюди з порадами щодо того, наскільки високими чи низькими повинні бути конкретні індекси безпеки, і я можу запевнити вас, що ми цінуємо гарні пропозиції щодо покращень. Відверто кажучи, для цих гравців також дуже часто трапляється, що вони не дуже знайомі з тим, як розраховується індекс безпеки. Таким чином, я вважаю, що це дійсний пункт, який потребує пояснення.

«Мої сумніви стосуються деяких несправедливо високих індексів безпеки та блокування деяких оглядів для деяких казино.»

Як ви можете побачити на вкладці під назвою «Пояснення індексу безпеки»:

file

Скарги є одним із найважливіших джерел для розрахунку. Тепер я розумію, що ви можете помітити наші спроби запропонувати безкоштовну скаргу в будь-якому випадку як спосіб підтримки казино, але правда полягає в прямо протилежному результаті. Ми завжди дбаємо про те, щоб надсилалося більше скарг не лише для того, щоб допомогти гравцям, але й для того, щоб дослідити, як казино ставиться до занепокоєнь гравців і чи справедливо тлумачаться умови – ось з чого виник Кодекс чесних азартних ігор. Я також хотів би згадати, що багато казино вже ненавидять нас за те, що ми такі суворі, коли йдеться про справедливість. Так само, як ви думаєте, що ми віддаємо перевагу казино, казино вважають, що ми надто віддаємо перевагу гравцям.

Відгуки користувачів є чудовим джерелом корисної інформації для інших, навіть якщо вони не є частиною Індексу безпеки. Наша мета полягає в тому, щоб схвалити якомога більше відгуків користувачів, але, тим не менш, для схвалення кожен відгук має містити зручну, неупереджену інформацію.

Зі свого особистого досвіду я можу відверто сказати, що іноді нам надзвичайно важко вирішити, чи відповідає рецензія нашим вказівкам. Тиск, щоб завжди приймати справедливі, або, якщо хочете, хороші рішення є високим. Ми намагаємося дотримуватися кількох основних цінностей, щоб досягти справедливих рішень. Я хотів би, щоб ви знали, що у мене немає причин не вірити у вашу нобелевську справу, щоб перешкодити іншим пережити те саме, що ви мали. Ви також можете знати, що кількість дуже позитивних відгуків, які ми щодня відхиляємо, досить велика. Зайве говорити, що наші зусилля зосереджені на тому, щоб оцінка користувачів була неупередженою, незалежно від того, чи йдеться про позитивні чи негативні відгуки.

Такі досвідчені гравці, як ви, є важливою частиною нашої спільноти, і ситуація, через яку ви пройшли, здається, дуже складна. У мене виникла ідея обговорити ваш відгук за допомогою електронної розмови з рештою команди спільноти, щоб забезпечити найкращий результат.

Зважаючи на це, я пропоную зв’язатися з вами незабаром після дзвінка, запланованого на сьогодні вдень.

Якщо можна, я все ще вважаю, що подати скаргу – це добре.

Побачимося пізніше.

Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Я повернувся з обіцяною розробкою, і сподіваюся, ви будете задоволені.

Почнемо з того, що ваш другий відгук про Lemon Casino було схвалено. Ми всі врахували ваш досвід з точки зору користувача, який не завжди може відповідати кінцевому результату.

Можливо, вам буде цікаво дізнатися, яка частина вашого досвіду відіграла найважливішу роль:

Ми погодилися, що максимальна ставка в два може легко призвести до плутанини, оскільки галузевий стандарт зазвичай становить п’ять.

Правило максимальної ставки не виконується - однозначно поганий досвід

Оскільки ви стверджували, що чесно повідомили казино про свою помилку, ми очікуємо більш поступливих дій з боку казино.

Правило, яке ви згадали, говорить, що вищі ставки не будуть включені в ставки, поки бонус активний, навіть якщо воно, ймовірно, погано написано.

Порушення правила максимальної ставки не має нічого спільного з «нерегулярною грою», воно не має сенсу і, як наслідок, лише заявляє про погану взаємодію з користувачем

Незважаючи на те, що ми погодилися, казино може вільно встановлювати максимальну ставку, і гравці повинні завжди читати умови, враховуючи всі вищезазначені моменти, ми розуміємо, що це був для вас досить поганий досвід, і погоджуємося з вами, що ним слід поділитися.

Ще одна інтригуюча деталь, яку я виявив, полягає в тому, що, хоча я не можу точно сказати, пункт 10 правила був змінений у відповідь на цю обставину, наразі він звучить так:

"10. Максимальна ставка (також у внутрішніх іграх основних ігор, таких як азартні ігри та/або міні-ігри) не може перевищувати 2 євро (або еквівалент в інших валютах), поки не буде зроблено повний оборот. Вищі за допустимі ставки (до повний оборот) не буде враховано у випадках нерегулярної гри, коли гравці навмисно використовують тактику експлуатації, щоб отримати несправедливу перевагу проти переваги дому, Lemon Casino залишає за собою право анулювати запити на зняття коштів, конфіскувати виграші, анулювати бонусні кошти, та/або припинити дію облікового запису гравця».

Як на мене, це дуже своєрідно. Я все ще хочу вірити, що подання скарги може допомогти вам скасувати суму, навіть якщо ви чітко сказали, що це не ваш інтерес.

Я перестану турбувати вас про це. 🙂

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого