ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Sina787
|
9418 переглядів 67 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
6 міс. тому

Причиною було те, що я відкрив другий рахунок

Я цього не розумію, але я закрив перший, перш ніж відкрити другий рахунок

Я також написав, що більше не маю доступу до своєї електронної адреси і хочу закрити обліковий запис і відкрити новий з іншою

Я також заздалегідь запитав, чи можу я змінити адресу електронної пошти, і мені сказали, що я не можу і що мені потрібно закрити обліковий запис, а потім відкрити новий із новою електронною адресою


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт. Насправді було б дуже добре зберегти електронні листи від служби підтримки або принаймні деякі знімки екрана на випадок, якщо трапиться якась проблема, як ваша. В іншому випадку у вас немає доказів, і ви, на жаль, порушуєте умови казино, маючи кілька облікових записів. Чи думали ви коли-небудь подати скаргу на казино, чи вважаєте, що це не допоможе вирішити вашу справу?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я грав учора в казино, я заплатив казино 300 євро, зняв 440. Сьогодні я бачу, що мій рахунок заблоковано.

Автоматичний переклад.
marcinchojnacki667
4 міс. тому

Спробуйте перевірити свою електронну пошту на наявність пояснень від казино; яка може бути причина? І дайте нам знати, якщо у вас є.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

електронної пошти не отримано, я також перевірив спам

Автоматичний переклад.
mdarowiche1978
4 міс. тому

Спробуйте зв’язатися з ними, і вони дадуть вам деякі відповіді. В іншому випадку наша група розгляду скарг обов’язково спробує залучитися та допомогти вам. Однак їм потрібно дочекатися 14-денного терміну, як ви, мабуть, уже знаєте. Будь ласка, повідомляйте нас про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Коли я створював свій обліковий запис, я (помилково) поставив своє прізвище як псевдонім (оскільки було написано нік, який для мене означає псевдонім)


Зараз я намагаюся зняти 3000 доларів, і казино, в якому я граю, каже мені, що моє ім’я неправильне порівняно з моїм надісланим ідентифікатором, і це порушення їхніх правил


Я сказав їм, що це була помилка, і я можу надіслати їм усі документи, які вони хочуть підтвердити мою особу, і це була помилка, і тепер я чекаю на них


хлопці, ви думаєте, що я повинен бути добре чи ні?

Автоматичний переклад.
Vince67
2 тиж. тому

А яке прізвище ти написав? Чи звернулися ви до служби підтримки, як тільки дізналися про цю помилку? Це дуже важливо зробити і спробувати негайно виправити таку помилку.

Будь ласка, повідомте нам, як казино підходить до цієї проблеми, і чи потрібна вам допомога нашої команди зі скарг.

Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що все гаразд, але мені потрібно продовжити свій KYC, попросивши надати моє фото з моїм ідентифікатором і папір із назвою казино із зображенням моєї кредитної картки, а також документ із підтвердженням транзакції на моя кредитна картка, але операція на моїй кредитній картці становить приблизно 115 доларів, коли я отримав 100 доларів у казино, тому мені цікаво, чи це ускладнить процес, а також мій банк просто робить виписку кожні 28 числа місяця, тому я можу надсилати лише їх зображення транзакції (з усіма деталями), коли вони вимагали офіційний документ


все ще чекаю відповіді після надсилання всієї документації, але мені цікаво, чи це підтвердження платежу створить мені проблеми

Автоматичний переклад.
Vince67
2 тиж. тому

Насправді це стандартний процес перевірки. Вам потрібно надати всі необхідні документи в правильному форматі та належної якості, щоб пройти процес і отримати можливість вивести кошти.

Тому, будь ласка, надсилайте їм усі документи, коли це можливо, і тримайте нас у курсі всього процесу.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого