Шановні форумчани!
Я хотів би поділитися оновленнями щодо моєї проблеми з Lemon Casino та мого нещодавнього досвіду розгляду скарг у Casino Guru. На жаль, Lemon Casino закрило мій рахунок і конфіскувало мої кошти, посилаючись на неправильне прізвище в моїй реєстрації як причину. Хоча я розумію важливість точної інформації, ця відповідь виглядає неймовірно жорсткою, особливо тому, що мені так і не дали можливості виправити проблему.
Це ще більше засмучує те, що я насправді надав пояснення казино разом із усією необхідною документацією, щоб прояснити незначну помилку. Незважаючи на це, вони не взяли до уваги мої пояснення та не доклали жодних зусиль для вирішення проблеми. Натомість вони швидко закрили мій рахунок і конфіскували мої виграші, що я вважаю абсолютно необґрунтованим.
Відтоді Casino Guru закрив мою скаргу, назвавши її « невиправданою ». Я вважаю це рішення неприйнятним, особливо тому, що Lemon Casino не забезпечило мені справедливого ставлення або належного спілкування під час процесу. Що ще гірше, казино повернуло лише 100 канадських доларів як символічний жест, а решту моїх коштів конфіскувало. Цей крок здається дуже опортуністичним і неетичним, оскільки він показує, що вони знають про проблему, але не бажають вирішувати її справедливо.
Я вважаю, що ця ситуація відображає більш глибоку проблему в Lemon Casino, і їхні дії свідчать про серйозні порушення. Я попросив повторно відкрити мою скаргу, оскільки я не можу прийняти цей результат як справедливий або розумний. Я вважаю, що важливо поділитися цим із спільнотою, щоб інші знали про ризики роботи з Lemon Casino.
Я повідомлятиму всіх про подальші події та сподіваюся незабаром побачити справедливе рішення.
З повагою,
PetitGamer
Dear Forum Members,
I wanted to share an update regarding my issue with Lemon Casino and my recent experience with Casino Guru's complaint resolution process. Unfortunately, Lemon Casino has closed my account and confiscated my funds, citing an incorrect surname in my registration as the reason. While I understand the importance of accurate information, this response feels incredibly harsh, especially since I was never given the opportunity to correct the issue.
What makes this even more frustrating is that I did, in fact, provide an explanation to the casino, along with all necessary documentation, to clarify the minor mistake. Despite this, they did not take my explanation into account or make any effort to fix the issue. Instead, they quickly moved to close my account and confiscate my winnings, which I find completely unreasonable.
Casino Guru has since closed my complaint, labeling it as "unjustified." I find this decision unacceptable, particularly because Lemon Casino did not provide me with fair treatment or proper communication during the process. To make matters worse, the casino has only refunded CA$100 as a token gesture, while confiscating the rest of my funds. This move feels highly opportunistic and unethical, as it shows they are aware of the issue but are unwilling to address it fairly.
I believe this situation reflects a deeper issue at Lemon Casino, and their actions suggest a serious wrongdoing. I’ve asked for my complaint to be reopened because I cannot accept this outcome as just or reasonable. I feel it’s important to share this with the community so others are aware of the risks of dealing with Lemon Casino.
I’ll keep everyone updated on any further developments, and I hope to see a fair resolution soon.
Best regards,
PetitGamer
Змінено автором 12 год. тому
Автоматичний переклад.