ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

8 міс. тому від Zabolota92
|
27184 переглядів 244 відповідей |
|
1 2 3...13
Додати публікацію
scottM
7 міс. тому

Я так розумію, мені дали гроші буквально сьогодні, через 5 днів, що мені здається не нормальним для 2024 року, такими темпами замість того, щоб залучати клієнтів, вони їх відганяють

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Жалко что я не прочитал отзывы о этом казино раньше. Больше месяца жду выплату средств. Выиграл 180 долларов. Поставил на вывод 180 долларов. Выплату отменили и 100 долларов казино вывело себе на счет моментально (в истории счета все есть, все доказательства и прочее) Осталось 80 долларов, я поставил их на вывод средств. Больше месяца они меня мучали верификацией, я отправлял им фото раз 10, с разными документами. Они все не принимали. и сегодня они вывели мне мой депозит 29 долларов почему-то!!! То есть с 180 долларов выигрыша они вернули сумму депозита! Казино мошенники и воры! ЭТО ФАКТ! Уже не один человек пишет об этом. Это не совпадение. Это правда! Это просто мерзко со стороны казино так нагло воровать деньги! Причем копейки! Казино возможно банкрот поэтому ворует деньги игроков чтобы покрыть долги. Скорее всего это правда.

7 міс. тому

Привіт! Якщо ви вважаєте, що вас несправедливо обділили та все це тривало довго, ви можете подати нам скаргу. Наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити це за цим посиланням .

Щодо верифікації, чи врешті-решт вона була успішною?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шановні люди, це казино відповідає лише на багато, але ви ніколи не побачите грошей, воно просто працює, тут лише депозити, а зняття – ні

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Скажіть, будь ласка, як довго триває ця ваша проблема? Ми надаємо казино 14 днів, але якщо ви не переїдете, ви також можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, до чого ми приведемо вашу справу.

Проте ваш обліковий запис уже підтверджено?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Наразі я отримав позитивний досвід роботи з King Maker. Я зробив 2 тисячі готівкових депозитів, і після зняття 1950 у мене залишилося 15 тисяч. Більшу частину цього я зробив, граючи в настільні ігри. Слоти є дещо неоднозначними: деякі постачальники мають 96%, але інші, як-от ножівка та nolimit, є версією 92%, на якій важче виграти. Я напишу повний огляд через пару тижнів, коли виведу свої виграші (1200 доларів на день займає небагато часу).

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гей, я бачу, що ваш досвід відрізняється від гравців, які тут пишуть. Я радий, що у вас все добре і поки що все як має бути.

Як я можу сказати, вам вдалося заробити чимало грошей на настільних іграх, що мене тішить. Я сподіваюся, що ви також зможете це успішно виконати.

У будь-якому випадку, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти трохи грошей? 🙂


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я так розумію, мені дали гроші буквально сьогодні, через 5 днів, що мені здається не нормальним для 2024 року, такими темпами замість того, щоб залучати клієнтів, вони їх відганяють

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, я радий, що ти отримав гроші. Я не думаю, що 5 днів це так багато. Якщо можна запитати, який метод ви використовували для його вилучення? Іноді казино доводиться робити все можливе, щоб надіслати гроші, а до того часу вам доведеться трохи терпіти. Багато гравців захоплюються, і такі думки, як шахрайські казино тощо, на мій погляд, зовсім непотрібні на початку виведення коштів.

У будь-якому випадку все вийшло добре, що є найголовнішим, і якщо ви вважаєте, що зняття має бути швидшим, у вас завжди є варіанти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

750 за 24 години, потім мій VIP-рівень 3 почав діяти, тож я міг зняти 1200 наступного дня. Це просто вдарило по гаманцю. Він скидається о 00:00 за UTC, щоб ви могли ще раз зняти кошти. Вони були оброблені та виплачені протягом 24 годин після надсилання запиту.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Наразі я отримав позитивний досвід роботи з King Maker. Я зробив 2 тисячі готівкових депозитів, і після зняття 1950 у мене залишилося 15 тисяч. Більшу частину цього я зробив, граючи в настільні ігри. Слоти є дещо неоднозначними: деякі постачальники мають 96%, але інші, як-от ножівка та nolimit, є версією 92%, на якій важче виграти. Я напишу повний огляд через пару тижнів, коли виведу свої виграші (1200 доларів на день займає небагато часу).

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, СкоттМ ,


Дякуємо, що знайшли час, щоб надати відгук. Ми щиро цінуємо ваш відгук.

Також вітаю з такими крутими перемогами.


З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я так розумію, мені дали гроші буквально сьогодні, через 5 днів, що мені здається не нормальним для 2024 року, такими темпами замість того, щоб залучати клієнтів, вони їх відганяють

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт pamelapop9105 ,

Ми отримали ваш електронний лист, будь ласка, перевірте свою скриньку.

Що стосується виведення коштів, іноді це займає час, залежно від того, який метод ви виберете. Давайте продовжимо нашу розмову електронною поштою, і ми зможемо вирішити це швидше.


З повагою

Команда Kingmaker

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це, мабуть, моє найщасливіше казино в історії. З мого початкового готівкового депозиту в розмірі 2 тисячі я зняв 4 рази на загальну суму 4350, але все ще маю залишок понад сорок тисяч. Я вважаю, що VIP-вимоги потребують точного налаштування, оскільки вони повністю ігнорують активність... За останній тиждень я поставив понад 300 тисяч, але жодна з них не зараховується до вашого VIP-рівня, це залежить виключно від депозитів/зняття коштів і отриманих бонусів. Усі зняття коштів обробляються протягом 24 годин, але обмежено до 1200 на день для VIP lvl3. Схоже, мине кілька місяців, перш ніж я зможу вилучити все це та зробити повний огляд.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не рекомендую нікому грати в цьому казино, вони не платять за вилучення коштів, вони висміюють мене кожного разу, коли я кажу їм, чому я запізнився з виведенням коштів, це все обробляється, поганий чорний список казино, потрапляє у велике шахрайство

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не рекомендую нікому грати в цьому казино, вони не платять за вилучення коштів, вони висміюють мене кожного разу, коли я кажу їм, чому я запізнився з виведенням коштів, це все обробляється, поганий чорний список казино, потрапляє у велике шахрайство

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Anastasiaant1962 ,

Наша мета полягає в тому, щоб забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваш досвід роботи на нашій платформі не був позитивним. Зняття може зайняти трохи часу, залежно від того, який метод ви виберете.

Не могли б ви надіслати свою електронну адресу/ідентифікатор гравця complaints@kingmaker.com і можливо якась інформація про зняття? Ми негайно подивимось і докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему.

Король вітає,

Команда Kingmaker

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це, мабуть, моє найщасливіше казино в історії. З мого початкового готівкового депозиту в розмірі 2 тисячі я зняв 4 рази на загальну суму 4350, але все ще маю залишок понад сорок тисяч. Я вважаю, що VIP-вимоги потребують точного налаштування, оскільки вони повністю ігнорують активність... За останній тиждень я поставив понад 300 тисяч, але жодна з них не зараховується до вашого VIP-рівня, це залежить виключно від депозитів/зняття коштів і отриманих бонусів. Усі зняття коштів обробляються протягом 24 годин, але обмежено до 1200 на день для VIP lvl3. Схоже, мине кілька місяців, перш ніж я зможу вилучити все це та зробити повний огляд.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я бажаю, щоб ви й надалі так думали про те, що казино є вашим справжнім щасливчиком. Дозвольте лише сказати, що це не дивно, що VIP-рівень базується переважно на депозиті. Я б сказав, що в більшості казино це сприймають саме так. Добре те, що виведення коштів відбувається швидко, як ви сказали.🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не рекомендую нікому грати в цьому казино, вони не платять за вилучення коштів, вони висміюють мене кожного разу, коли я кажу їм, чому я запізнився з виведенням коштів, це все обробляється, поганий чорний список казино, потрапляє у велике шахрайство

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сподіваємось, представник казино зможе допомогти вам, якщо вам знадобиться допомога. Не соромтеся зв’язуватися з нами, а також, коли ви хочете запитати або дізнатися щось більше. Немає потреби робити погані висновки, я вважаю. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я бажаю, щоб ви й надалі так думали про те, що казино є вашим справжнім щасливчиком. Дозвольте лише сказати, що це не дивно, що VIP-рівень базується переважно на депозиті. Я б сказав, що в більшості казино це сприймають саме так. Добре те, що виведення коштів відбувається швидко, як ви сказали.🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Однак це трохи засмучує. Оскільки зараз я зняв більше, ніж мій початковий депозит у 2 тисячі, система автоматично повернула мене на рівень 1, що означає, що я застряг із зняттям 750 доларів на день. Я збільшив свій баланс до 140 тис. Це означає, що мені знадобиться більше року, щоб зняти його (з урахуванням 10 500 місячних лімітів на зняття). За останній тиждень я поставив 1,1 мільйона, тож якщо врахувати активність, це буде не бути так

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вже тиждень вони не дали мені депозит у розмірі 140 євро, це трагічно, їм немає виправдання, вони шахраї! Кожного разу, коли я надсилаю повідомлення, я постійно чую, що незабаром ми повідомимо вам, що зняття коштів відбувається

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Однак це трохи засмучує. Оскільки зараз я зняв більше, ніж мій початковий депозит у 2 тисячі, система автоматично повернула мене на рівень 1, що означає, що я застряг із зняттям 750 доларів на день. Я збільшив свій баланс до 140 тис. Це означає, що мені знадобиться більше року, щоб зняти його (з урахуванням 10 500 місячних лімітів на зняття). За останній тиждень я поставив 1,1 мільйона, тож якщо врахувати активність, це буде не бути так

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це правда, якщо казино сприйме це так, як ви говорите. Я вважаю, що ви забагато ставили, і дуже шкода, що казино повернуло вас до рівня 1. Я б сказав, що такі лояльні гравці корисні для казино, але знову ж таки, якщо ви виграєте стільки ж, скільки виграли, я розумію, чому казино вчинило саме так. Буде важливо, щоб ваші зняття були швидкими та щоб гроші завжди надходили. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вже тиждень вони не дали мені депозит у розмірі 140 євро, це трагічно, їм немає виправдання, вони шахраї! Кожного разу, коли я надсилаю повідомлення, я постійно чую, що незабаром ми повідомимо вам, що зняття коштів відбувається

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Я бачу, що виведення займає приблизно 1 тиждень, і важливо зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення.

Проте ваш обліковий запис уже підтверджено? Єдине, що вам сказали в казино, це чекати і що ваше зняття в черзі? Я знаю, що це не найприємніша річ, потрапити в щось подібне, але я б спробував бути терплячим, і якщо казино не надасть жодних причин і час, про який я згадав, мине, просто дайте мені знати, і ми спробуємо допомогти ви вийшли.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вже тиждень вони не дали мені депозит у розмірі 140 євро, це трагічно, їм немає виправдання, вони шахраї! Кожного разу, коли я надсилаю повідомлення, я постійно чую, що незабаром ми повідомимо вам, що зняття коштів відбувається

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ Lilai ,


Нам шкода, що у вас був поганий досвід роботи з нашою платформою. Зняття зазвичай може зайняти деякий час. Ви можете надіслати нам свій ідентифікатор гравця або електронну адресу, пов’язану з вашим обліковим записом, на адресу: complaints@kingmaker.com , щоб ми могли дослідити проблему?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я кілька разів намагався зняти гроші з 8 березня 2024 року. Постійно отримую відмову. І ви чуєте лише ті самі речення від LiveSupport. Не може бути так, щоб депозити працювали швидко, а зняття ні. Сьогодні моє відкликання, яке було старше 5 днів, було знову відхилено. Електронний лист до служби підтримки також займає багато часу, щоб відповісти, якщо вони взагалі відповідають.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я кілька разів намагався зняти гроші з 8 березня 2024 року. Постійно отримую відмову. І ви чуєте лише ті самі речення від LiveSupport. Не може бути так, щоб депозити працювали швидко, а зняття ні. Сьогодні моє відкликання, яке було старше 5 днів, було знову відхилено. Електронний лист до служби підтримки також займає багато часу, щоб відповісти, якщо вони взагалі відповідають.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ jerdinc8 ,

Я Елла, ми спілкувалися сьогодні та вчора електронною поштою.

Як я вже кілька разів згадував, учора був вихідний для нашого партнера, який допомагає нам у таких випадках, і саме сьогодні вони забрали вашу справу для розслідування. Інколи для вивчення цих питань потрібен трохи часу.

Просимо терпіння. Як тільки я отримаю відповідь від нашого партнера, ми негайно зв’яжемося з вами.

Автоматичний переклад.
1 2 3...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого