ФорумКазиноKineko Casino - загальне обговорення

Kineko Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від FunkyDuck
|
9396 переглядів 68 відповідей |
|
1 2 34
kolka
1 рік тому

Якщо ви продовжуєте боротися, обов’язково поверніться, ми можемо спробувати принаймні щось зрозуміти 🤔.

А поки бажаю тобі удачі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Повідомлю вас, коли вони мені дадуть відповідь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все це здається дуже дивним, якщо в казино занадто важко виплачувати, вони можуть просто так сказати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло 11 днів, очікується виведення коштів.

служба підтримки не підтримує.

минули і обіцяні керівництвом 3 дні. filefile

Автоматичний переклад.
kolka
1 рік тому

Це те саме, що вони мені надсилають. сьогодні також минули мої 3 дні очікування, як вони обіцяли. Я припускаю, що в казино недостатньо коштів або вони просто грають з нами. Це дуже несправедливо, якщо в неділю нічого не зміниться, я також подам скаргу

Автоматичний переклад.
kolka
1 рік тому

Я згадував вам про безкоштовну функцію подання скарг, яку ми пропонуємо гравцям у такій ситуації?

Особисто я сподіваюся, що це, звичайно, не знадобиться! І все-таки, якщо ви боретеся довше, ніж 14 повних днів із виведенням, я б створив його на вашому місці:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

можливо можна запросити сюди представника цього казино? щоб він пояснив, що відбувається

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Було б чудово, щоб тут був представник, який обов’язково подасть скаргу, якщо протягом 14 днів нічого не станеться

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знову спробував зняти гроші в тій самій валюті, я не можу повірити, що я бачу… і досі немає відповіді від служби підтримки file

Автоматичний переклад.
satankid22
1 рік тому

На 12 день прийшло повідомлення про зняття коштів.

Сподіваюся, що ваші гроші теж незабаром будуть передані вам😉

file

Автоматичний переклад.
kolka
1 рік тому

Чудовий матеріал, людина, яка триматиме вас в курсі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Фу. Рекомендуйте Bitcoin Games як альтернативу. На жаль, без спорту, але все інше суперефективно. Включаючи зняття!!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Було б чудово, щоб тут був представник, який обов’язково подасть скаргу, якщо протягом 14 днів нічого не станеться

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, у нас не дуже багато досвіду спілкування з цим казино. Нам поки що не доводилося зв’язуватися з ними щодо жодних скарг.

Я дійсно пропоную розглянути можливість подання скарги, як Радка згадувала вище. Тоді ми подивимося, що ми можемо з цим зробити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зроблю це наступної п’ятниці, якщо нічого не станеться, thx 🙂

Автоматичний переклад.
satankid22
1 рік тому

Звучить справедливо, будемо сподіватися, що це не знадобиться. До п'ятниці ще трохи часу.

Автоматичний переклад.
FunkyDuck
1 рік тому

Я отримую електронні листи від них час від часу, отримуючи 20 бездепозитних безкоштовних обертань із вимогою лише 1 разу робити ставки, і минулого тижня я виграв 10 фунтів стерлінгів, запитав зняття BTC, і це було миттєво підтверджено. (Це був мій перший вихід з Kineko)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Невеликі заборгованості миттєво збільшуються, як правило, затримуються тривалий період часу, на жаль, нічого не сталося

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримую електронні листи від них час від часу, отримуючи 20 бездепозитних безкоштовних обертань із вимогою лише 1 разу робити ставки, і минулого тижня я виграв 10 фунтів стерлінгів, запитав зняття BTC, і це було миттєво підтверджено. (Це був мій перший вихід з Kineko)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, все пройшло добре, і у вас не було жодних проблем, чи не так?

Я думаю, що це трохи менше, ніж намагалися зняти інші гравці, які пишуть тут, тому, можливо, якби ви виграли більше, можливо, ваше зняття не було б оброблено відразу.

Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Невеликі заборгованості миттєво збільшуються, як правило, затримуються тривалий період часу, на жаль, нічого не сталося

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я згоден. Я сподіваюся, що вам також вдасться зняти кошти до п’ятниці, як ви вже згадували, і в цій ситуації більше проблем не виникне.

Схрещуємо пальці 🤞

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого