1 рік тому
Тут ви можете обговорити Kineko Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Надіслав запит на зняття біткойнів 8 днів тому. Хтось із досвідом, скільки часу це займає? Служба підтримки клієнтів продовжує «надсилати нагадування», але ніколи не отримує відгуків…..
Requested a Bitcoin withdrawal 8 days ago. Anyone with experience how long it take? Customer service keep ‘sending reminders’ but never get feedback…..
8 днів для біткойнів для мене це як ціла вічність.
Мені цікаво, кому казино постійно надсилає ці нагадування...
8 days for Bitcoin it's like an eternity to me.
To whom the casino keeps sending those reminders, I wonder...
Мені сподобалося, що казино і букмекерська контора знаходяться в одному місці. Вийшло виграти в слоти. Але біда з виведенням коштів. Так само, як FunkyDuck поставив кошти на виведення на біткоіни, пройшло рівно 7 днів, виведення висить в очікуванні, його неможливо скасувати. Служба підтримки не знає причини затримки виведення коштів і терміни, тільки надсилає запити, і так протягом 7 днів. Писати скаргу поки не буду, сподіваюся, що технічні проблеми і через пару днів кошти знімуть.
I liked that the casino and the bookmaker are in one place. It turned out to win in slots. But the trouble with the withdrawal of funds. Just like FunkyDuck put funds for withdrawal on bitcoin, exactly 7 days have passed, the withdrawal is hanging pending, it cannot be canceled. The support service does not know the reasons for the withdrawal delay and the timing, it only sends requests, and so on for 7 days. I won’t write a complaint yet, I hope that there are technical problems and in a couple of days the funds will be withdrawn.
Понравилось что казино и букмекер в одном месте. Получилось выиграть в слотах. Но с выводом средств беда. Также как и FunkyDuck поставил средства на вывод на bitcoin, прошло ровно 7 дней вывод висит в ожидании, отменить нельзя. Служба поддержки не знает причины задержки вывода и сроки, только отправляет запросы, и так все 7 дней. Жалобу пока писать не буду, надеюсь что технические проблемы и через пару дней средства выведут.
Привіт, я чекаю з суботи на зняття, вони сказали мені, що система позначила мій обліковий запис і зараз розслідує. Я також знову спробував приєднатися до Discord, але сьогодні це посилання для запрошення недійсне. Я зачекаю ще кілька днів і отримаю оновлення
Hey u all I wait now since Saturday for a withdrawal they tell me the system flagged my acount and are now investigating. I also tried too join discord again but that invit link seems to be invalid today il wait some more days and come with an update
Надіслав запит на зняття біткойнів 8 днів тому. Хтось із досвідом, скільки часу це займає? Служба підтримки клієнтів продовжує «надсилати нагадування», але ніколи не отримує відгуків…..
Requested a Bitcoin withdrawal 8 days ago. Anyone with experience how long it take? Customer service keep ‘sending reminders’ but never get feedback…..
Після неодноразових переслідувань я врешті-решт отримав відкликання.
Я знову зробив депозит двічі, але дуже швидко програв, і тепер скачки зникли зі спорту, тому я відмовився від цього казино...
After repeated chasing I eventually did get my withdrawal.
I deposited again twice, but lost very quickly and now the horse racing disappeared from Sports, so I’ve given up in this casino….
Мені сказали, що перевіряють мій обліковий запис, вони сказали вам те саме? Дякую за відповідь, до речі
They told me they are investigating my acount did they tell u the same ? Thx for answer btw
Тоді я відчув полегшення, сподіваюся, я отримаю свій виграш. Чи є у вас розбіжності чи щось інше? Я можу з вами зв’язатися?
Then I’m in relief i hopefully will get my winnings do u have discord or anything Els I can contact u on?
Я опублікую оновлення, якщо щось зміниться, і я отримаю свої кошти
Il post update if anything changes and I get my funds
2 дні тому я отримав повідомлення від служби підтримки: Щойно отримав це повідомлення від керівництва
Будь ласка, повідомте, що наша команда відповідності перевіряє його обліковий запис, оскільки він був автоматично позначений системою. якщо все добре, його відкликання буде оброблено. це може зайняти ще 3 дні.
Очікується зняття коштів через 9 днів. друге виведення коштів відбулося миттєво, як і у вас.
2 days ago I received a message from the support service : Just had this message from management
Please message that our compliance team is reviewing his account as it was automatically flagged by the system. if all is well, his withdrawal will be processed. it can take up to 3 more days.
9 days withdrawal of funds pending. the second withdrawal of funds occurred instantly, just like yours.
я не можу повірити, що відбувається, друже, те саме трапилося зі мною, я просто сподіваюся, що вони заплатять
i cant believe wat is going on mate the same thing happened to me i just hope they pay out
тому вам потрібно отримати відповідь або принаймні надіслати вам кошти до завтра, я схрещую кулаки, друже
so u would need to get a reply or atleast funds send to you by tomorow i have my fingers crossed mate
Це лише я, чи ви також бачите шаблон у підході казино? 😀
Якщо обліковий запис якимось чином позначено автоматично, це лише підказка для казино, щоб перевірити його, насправді це може означати, що будь-що масштабується з нуля взагалі, щоб закрити рахунок.
Але я вражений тим, що ви обоє перебуваєте чи були в однаковій ситуації. Зокрема, цікаво звучить той факт, що друге зняття відбувається миттєво.
Я схрещую кулаки за вас обох - тримайте нас у курсі.
Is it just me, or do you also see the pattern in the casino's approach? 😀
If the account is somehow flagged automatically, it is just a hint for the casino to check it up, it actually could mean anything scaling from nothing at all to close the account.
But I'm amazed you both are or were in an identical situation. Specifically, the fact that the second withdrawal is instant sounds interesting.
I have my fingers crossed for both of you - keep us posted.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.