ФорумКазиноKineko Casino - загальне обговорення

Kineko Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

9 міс. тому від FunkyDuck
|
3777 переглядів 57 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
9 міс. тому

Так, моє невелике зняття було миттєво підтверджено, але я впевнений, що вони перевіряють вручну, щойно сума досягає певної суми, і я став дуже нетерплячим, коли справа доходить до довгих процесів зняття, оскільки казино, в яких я регулярно граю, мають миттєве підтвердження незалежно від кількість.

Хоча, коли я думаю про це, я не можу пригадати, щоб робив будь-який KYC на Kineko і все одно отримував гроші.

(Також не вносив депозит)

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Служба підтримки kineko надіслала розробнику повідомлення в неділю, і я запитав його, чи вони відповіли сьогодні, але в п’ятницю скарга на відповідь не надходитиме. Я не розумію, чому вони не можуть просто сказати мені, в чому проблема.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, моє невелике зняття було миттєво підтверджено, але я впевнений, що вони перевіряють вручну, щойно сума досягає певної суми, і я став дуже нетерплячим, коли справа доходить до довгих процесів зняття, оскільки казино, в яких я регулярно граю, мають миттєве підтвердження незалежно від кількість.

Хоча, коли я думаю про це, я не можу пригадати, щоб робив будь-який KYC на Kineko і все одно отримував гроші.

(Також не вносив депозит)

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тож це добре, якщо ви досі лише знімали кошти, не роблячи депозитів. Не багато гравців можуть цим похвалитися.

Що стосується верифікації, то, з моєї точки зору, досить дивно, що вам досі не довелося її робити.

Чи було у вас кілька разів зняття коштів у казино?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Служба підтримки kineko надіслала розробнику повідомлення в неділю, і я запитав його, чи вони відповіли сьогодні, але в п’ятницю скарга на відповідь не надходитиме. Я не розумію, чому вони не можуть просто сказати мені, в чому проблема.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені це також здається нерозумним, але якщо ні, то, як ви написали, найкраще буде подати скаргу.

Подивимося, чи не зможемо ми отримати нормальну відповідь від казино до того часу.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file Це було варте очікування!

Автоматичний переклад.
satankid22
9 міс. тому

Це ідеально. 😁✌

Деякий час тому я написав гравцеві, який також підтвердив, що отримав свій виграш в іншому казино. Тож схоже на щасливий день. Чудово, коли все нарешті налагоджується без проблем.

Сподіваюся, вам сподобається ваш виграш.

У будь-якому випадку, як ви вважаєте, чи варто спробувати це казино? 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Це казино не варте нікого часу, вони затримують моє виведення 200 доларів США з учорашнього дня, це казино є найповільнішим криптовалютним казино в історії. Після того, як я отримаю свої 200 доларів, я більше ніколи не буду тут грати, я рекомендую нікому грати тут, так багато інших і кращих казино, тому добре подумайте, перш ніж робити депозит тут.

Автоматичний переклад.
satankid22
8 міс. тому

Хм. Ваша ситуація все ще змінюється і ваше зняття очікується або ви вже отримали свої гроші із запізненням?

Я думаю, що, оскільки ми вже мали справу з однією проблемою з цим казино разом, було б, мабуть, гарною ідеєю не грати тут, якщо вони постійно з’являтимуться. Кажуть, що двічі в одну річку не ввійдеш, і я думаю, що цей вислів особливо доречний у вашому випадку.

Сподіваюся, у майбутньому ви отримаєте кращий досвід.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Все добре, але все ще погане казино

Автоматичний переклад.
satankid22
8 міс. тому

Скільки часу знадобилося, щоб отримати криптовалютний платіж? Я б сказав, що цифри є найкращою демонстрацією для інших, але я залишу додатковий коментар про вас.

Я радий, що ти можеш рухатися далі. 🙂

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт, шановні учасники та команда Casino Guru,


У мене теж була проблема з цим оператором. Оскільки мій випадок стосується сфери ставок на спорт, я розумію, що він може не повністю входити в сферу вашої компетенції, але я сподіваюся, що ви все ж приділите йому свою увагу.

Користуюся послугами цього оператора з листопада минулого року і до останнього часу не відчував жодних проблем. На сьогоднішній день я здійснив 5 успішних вилучень (я додаю файл), час обробки досягає максимум 2-3 днів.

file

Моє останнє відкликання, зареєстроване 15 серпня, було відкладено, і я тричі зв’язувався з оператором, отримавши ухильні відповіді, що вони це перевірять. Тепер я бачу, що інші користувачі зіткнулися із затримками у своїх запитах на виведення коштів протягом того самого періоду. Я зняв 2000 доларів США, на додачу до яких у мене був залишок ще 2656,43 доларів США.

Через 4 дні я помітив, що мій баланс 0 (нуль) і знайшов повідомлення від оператора, яке я тут викладаю.

file

Захід, який вони вжили проти мене, полягав у тому, щоб скасувати запит на зняття коштів і анулювати мої виграші ставки приблизно 3 місяці тому. Усі мої ставки були зроблені на футбольні матчі у головних європейських лігах. Уся моя діяльність щодо ставок не дає жодних підстав підозрювати будь-яку недбалість, яка потенційно може бути покарана.

Я бачу амбіції цієї компанії створити платформу DeFi і представити власний токен. Це говорить про те, що вони повинні прагнути всіма можливими способами заслужити довіру своїх користувачів.

Я розумію кризу ліквідності, в яку вони, очевидно, потрапили, але це безпрецедентний випадок в індустрії ставок. Їхні дії є непрофесійними і навіть можуть бути кваліфіковані як «незаконні», оскільки вони порушують основні вимоги їхньої ліцензії щодо забезпечення безпечного ігрового середовища.

Я опротестував їхні дії, звернувшись зі скаргою до їх керівництва, але минуло більше регламентованих 7 днів для розгляду скарги, а відповіді я не отримав.

Мені доведеться подати скаргу на сайт ADR, який розглядає справи про ставки на спорт. Однак чи міг би Casino Guru, як визнаний авторитет, зв’язатися з цими людьми та спонукати їх переглянути свої дії? Я міг би почекати ще кілька днів, перш ніж продовжити свою скаргу до компетентного посередника зі ставок на спорт.


Наперед дякую за увагу та допомогу. Я з нетерпінням чекаю вашої думки з цього приводу.

Автоматичний переклад.
Bestbets
8 міс. тому

Привіт! Я хотів би почати з того, що мені дуже прикро через вашу ситуацію. Однак, оскільки ми працюємо з онлайн-казино, і у нас немає експертів у спортивних ставках, і я не належу до них, і ми також не маємо філії, ми не можемо прийняти відповідну думку щодо вашого справа.

Однак я вважаю, що щодо згаданої вами скарги, прочитавши вашу публікацію, я б порекомендував вам спробувати якийсь авторитетний сайт, де вони зможуть детально розглянути вашу справу та оцінити вашу ситуацію. Думаю, я міг би принаймні допомогти, запропонувавши кілька сайтів, де можна подати скаргу. Ось посилання, де ви можете це зробити:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Сподіваюся, це бодай трохи допоможе вам, і я був би радий, якби ви повідомили нам, як просувається ваша справа чи як вона закінчилася, коли ви вирішите подати скаргу. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

я такий радий, що більше не граю в азартні ігри, ти виграєш і навіть не можеш отримати свій виграш у брудній індустрії

Автоматичний переклад.
satankid22
8 міс. тому

Я вважаю, що це, мабуть, найкраще рішення, тому що якщо ви не будете грати з розумом, це може закінчитися дуже погано.

Однак, якщо хтось уже грає, завжди краще перевірити казино, де гравець збирається зробити депозит, тому що саме туди він вкладає свої гроші.

Сподіваюся, він прослужить вам якомога довше. Принаймні вам не доведеться мати справу з подібними проблемами, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт Яро!


Вірю, що Вам особисто, та й усій спільноті буде цікаво дізнатися про продовження моєї справи.

Я подав скаргу в Askgamblers, яку можна переглянути за цим посиланням:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back

Якщо посилання не відкривається, зайдіть на сайт Askgamblers, знайдіть Kineko і прокрутіть до кінця сторінки - там скарги.

Мені не потрібно переказувати коротко, тому що всю справу можна прочитати за 5 хвилин.

Думаю, все зрозуміло навіть для любителів у сфері ставок на спорт. Мені вдалося локалізувати «групу криптоентузіастів», які планують перетворити Kineko на процвітаючу платформу DeFi з власним токеном і залучити кошти інвесторів у формі так званого «Staking». Але, на жаль, з такою мораллю та подібними до описаних у скарзі діями їм буде досить важко реалізувати свої добрі наміри. Я утримаюся від кваліфікації дій кінеківців, а також від розголошення будь-якої особистої інформації про них. Юридична фірма в їхній країні запевнила мене, що якщо я не отримаю свої кошти, як жертва шахрайства я можу повідомити про злочин до їхньої поліції. У цьому випадку офшорне прикриття – Sunseven NV, не допоможе їм уникнути слідства та понести кримінальну відповідальність.

Автоматичний переклад.
Bestbets
7 міс. тому

Привіт і дякую за інформативний допис. Я вважаю, що такі речі, безумовно, вітаються та корисні для інших гравців, оскільки вони відображають ваш досвід. Також дякую за посилання, оскільки тепер інші також можуть його прочитати.

Таким чином, якщо ви не отримали свої кошти, чи можна було б повідомити нам, як це відбувається?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Знову привіт Яро!


Я думаю, вам буде цікаво ще раз переглянути URL-адресу, яку я вже опублікував 2 місяці тому, і прослідкувати справу до кінця:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back

Кінеко просто залишив суперечку, а скаргу закрили як «Нерозглянуту».


Я заповнив і подав скаргу до регулятора (Антифон НВ) в установленому порядку, але вже місяць не отримую відповіді.

Я бачу, що ваш колега Міхал завершив розгляд скарги на вашому сайті, і Кінеко погодився виплатити протягом багатьох років значну суму боргу гравцеві з Норвегії:


https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experiencing-continued-withdrawal


Намір Kineko залишитися на ринку змушує мене вірити, що після судового позову проти них я зможу бути задоволеним. Тому я ще трохи почекаю, поки регулятор втрутиться, а потім буду змушений шукати відповідного адвоката. Якщо ви плануєте традиційно співпрацювати з юристом/фірмою на Кюрасао, я буду вдячний, якщо ви надішлете мені їхні контактні дані.

Автоматичний переклад.
Bestbets
5 міс. тому

Привіт і ще раз дякую за оновлення цієї справи. Я, звичайно, не вважаю правильним, що казино залишило вашу скаргу так, і врешті нічого не було вирішено.

Але з того, що ви написали, я бачу, що ви направили скаргу до регулятора, але відповіді ще не отримали. Якщо ви отримаєте від них, обов’язково повідомте нам, що вони вам відповіли.

Якщо не вийде, я також чув, що ти збираєшся звернутися до адвоката. Я думаю, що вам потрібно спробувати всі варіанти, з яких ви можете вибрати. На жаль, у мене немає потрібного вам контакту, тому вибачте, але я не маю нічого, щоб вам дати.

У будь-якому випадку, я тримаю кулаки, щоб ваша ситуація була вирішена, і ви отримали справедливе рішення. Якщо з’явиться якась нова інформація, я буду тут, і ви повідомите мене. Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого