Привіт, шановні учасники та команда Casino Guru,
У мене теж була проблема з цим оператором. Оскільки мій випадок стосується сфери ставок на спорт, я розумію, що він може не повністю входити в сферу вашої компетенції, але я сподіваюся, що ви все ж приділите йому свою увагу.
Користуюся послугами цього оператора з листопада минулого року і до останнього часу не відчував жодних проблем. На сьогоднішній день я здійснив 5 успішних вилучень (я додаю файл), час обробки досягає максимум 2-3 днів.
Моє останнє відкликання, зареєстроване 15 серпня, було відкладено, і я тричі зв’язувався з оператором, отримавши ухильні відповіді, що вони це перевірять. Тепер я бачу, що інші користувачі зіткнулися із затримками у своїх запитах на виведення коштів протягом того самого періоду. Я зняв 2000 доларів США, на додачу до яких у мене був залишок ще 2656,43 доларів США.
Через 4 дні я помітив, що мій баланс 0 (нуль) і знайшов повідомлення від оператора, яке я тут викладаю.
Захід, який вони вжили проти мене, полягав у тому, щоб скасувати запит на зняття коштів і анулювати мої виграші ставки приблизно 3 місяці тому. Усі мої ставки були зроблені на футбольні матчі у головних європейських лігах. Уся моя діяльність щодо ставок не дає жодних підстав підозрювати будь-яку недбалість, яка потенційно може бути покарана.
Я бачу амбіції цієї компанії створити платформу DeFi і представити власний токен. Це говорить про те, що вони повинні прагнути всіма можливими способами заслужити довіру своїх користувачів.
Я розумію кризу ліквідності, в яку вони, очевидно, потрапили, але це безпрецедентний випадок в індустрії ставок. Їхні дії є непрофесійними і навіть можуть бути кваліфіковані як «незаконні», оскільки вони порушують основні вимоги їхньої ліцензії щодо забезпечення безпечного ігрового середовища.
Я опротестував їхні дії, звернувшись зі скаргою до їх керівництва, але минуло більше регламентованих 7 днів для розгляду скарги, а відповіді я не отримав.
Мені доведеться подати скаргу на сайт ADR, який розглядає справи про ставки на спорт. Однак чи міг би Casino Guru, як визнаний авторитет, зв’язатися з цими людьми та спонукати їх переглянути свої дії? Я міг би почекати ще кілька днів, перш ніж продовжити свою скаргу до компетентного посередника зі ставок на спорт.
Наперед дякую за увагу та допомогу. Я з нетерпінням чекаю вашої думки з цього приводу.
Hello respected members and the Casino Guru team,
I too have encountered a problem with this operator. Since my case pertains to the realm of sports betting, I understand that it might not fully fall within the scope of your expertise, but I am hopeful that you would still give it your attention.
I have been using the services of this operator since November last year and had not experienced any problems until recently. To date, I have made 5 successful withdrawals (I am attaching the file), with the processing time reaching up to a maximum of 2-3 days.
My last withdrawal, registered on August 15th, was delayed, and I contacted the operator three times, receiving evasive answers that they would check on it. Now I see that other users have faced delays in their withdrawal requests during the same period. My withdrawal was for $2,000, in addition to which I had a remaining balance of another $2,656.43.
After 4 days, I noticed that my balance was 0 (zero) and found a message from the operator, which I am including here.
The action they took against me was to cancel the withdrawal request and void my winning bets from about 3 months ago. All my bets were placed on soccer matches in the major European leagues. My entire betting activity gives absolutely no grounds for suspecting any malpractice that might potentially be sanctioned.
I see the ambitions of this company to create a DeFi platform and introduce their own token. This suggests that they should strive to earn the trust of their users in every possible way.
I do understand the liquidity crisis they have apparently fallen into, but this is an unprecedented case in the betting industry. Their actions are unprofessional and can even be qualified as "illegal", as they violate the basic requirements of their license, related to providing a safe gaming environment.
I protested their actions by filing a complaint with their management, but it has been more than the regulated 7 days for complaint processing, and I have received no response.
I will have to file a complaint about the case with an ADR site that handles sports betting cases. However, could Casino Guru, in its capacity as a recognized authority, possibly contact these people and urge them to reconsider their actions? I could wait a few more days before proceeding with my complaint to a competent sports betting mediator.
Thank you in advance for your attention and assistance. I eagerly await your opinion on the matter.
Автоматичний переклад.