Привіт і ще раз дякую за оновлення цієї справи. Я, звичайно, не вважаю правильним, що казино залишило вашу скаргу так, і врешті нічого не було вирішено.
Але з того, що ви написали, я бачу, що ви направили скаргу до регулятора, але відповіді ще не отримали. Якщо ви отримаєте від них, обов’язково повідомте нам, що вони вам відповіли.
Якщо не вийде, я також чув, що ти збираєшся звернутися до адвоката. Я думаю, що вам потрібно спробувати всі варіанти, з яких ви можете вибрати. На жаль, у мене немає потрібного вам контакту, тому вибачте, але я не маю нічого, щоб вам дати.
У будь-якому випадку, я тримаю кулаки, щоб ваша ситуація була вирішена, і ви отримали справедливе рішення. Якщо з’явиться якась нова інформація, я буду тут, і ви повідомите мене. Схрещені пальці. 🤞☘️
Hi and thank you again for your update on this case. I certainly don't think it's right for the casino to have left your complaint like that and nothing was resolved in the end.
However, I see from what you wrote that you have escalated the complaint to the regulator, but you have not yet received a response. If you do get one from them, be sure to let us know what they wrote you back.
If it doesn't work out, I've also heard that you're going to try a lawyer. I think you need to try all the options you have to choose from. Unfortunately, I don't have the contact you need so I'm sorry but I have nothing to give you.
Anyway, I'll keep my fingers crossed that your situation gets resolved and you end up with a fair solution. If any new information comes up, I'll be here and you can let me know. Fingers crossed. 🤞☘️