Шановна команда Casino Guru!
Казино Kineko винне мені приблизно 4600 доларів США, суму, виграну на спортивних ставках. Спочатку я не подав офіційну скаргу тут, а поділився інформативним дописом. Однак я подав скаргу в Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Представник казино покинув обговорення, залишивши скаргу без розгляду. Я передав справу регулятору та виявив, що Kineko неправдиво стверджував, що проблему вирішено. Я викрив цю дезінформацію та звернувся по допомогу до регулятора.
Тепер я помітив, що казино перезапускається, і, що більш важливо, на вашому сайті вказано, що воно перебуває під новим власником: CRGC MANAGEMENT LIMITADA з ліцензією з іншої юрисдикції.
Мені вдалося ідентифікувати команду розробників Kineko за назвою, і я розглядав можливість звернутися за допомогою до поліції в їхній країні. Це не просто випадок неплатоспроможності, а навмисні дії, які відповідають критеріям онлайн-шахрайства.
Однак, побачивши, що у казино тепер новий власник, я зрозумів, що такі придбання зазвичай включають «як активи, так і пасиви».
Я хотів би запитати вашу команду:
- Чи маю я підстави пред'явити свої претензії новому власнику казино?
Наперед дякую за вашу допомогу. Чекаю на вашу відповідь!
Dear Casino Guru Team,
Kineko Casino owes me approximately $4,600, a sum won through sports betting. Initially, I did not file a formal complaint here but shared an informative post. However, I did submit a complaint to Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
The casino’s representative abandoned the discussion, leaving the complaint unresolved. I escalated the case to the regulator and discovered that Kineko had falsely claimed the issue was resolved. I exposed this misinformation and requested further assistance from the regulator.
Now I notice that the casino is undergoing a relaunch, and more importantly, it is listed on your site as being under new ownership: CRGC MANAGEMENT LIMITADA with a license from a different jurisdiction.
I managed to identify the Kineko development team by name and was considering seeking assistance from the police in their country. This is not merely a case of insolvency but deliberate actions that meet the criteria for online fraud.
However, seeing that the casino now has a new owner, I realized such acquisitions typically include "both assets and liabilities."
I would like to ask your team:
- Do I have grounds to bring my claims to the new owner of the casino?
Thank you in advance for your assistance. I look forward to your response!
Автоматичний переклад.