Привіт,
Я б зробив так, як запропонувала Ромі.
Якщо вам знадобиться щось стосовно вашої скарги, просто зв’яжіться зі своїм вирішувачем, Ніком, і він обов’язково зможе вам допомогти.
Він повинен мати можливість приховати ваші знімки екрана як конфіденційну інформацію, якщо віддає перевагу цьому. Тому я переконаний, що вам не потрібно знову подавати скаргу.
Я повідомлю Ніку, якщо ти не проти. Має бути швидше.
Крім того, я щойно знайшов вашу електронну пошту – думаю, вам не потрібна інша відповідь.
Hello,
I would do as Romi suggested.
If you need anything regarding your complaint, just contact your resolver, Nick, and he will surely be able to help you out.
He should be able to hide your screenshots as sensitive information if prefer it this way. Thus, I'm quite convinced you don't need to start the complaint again.
I'll inform Nick, if you don't mind. Should be quicker.
Additionally, I just found your email - I guess you don't need another reply.
Автоматичний переклад.