ФорумКазиноKineko Casino - загальне обговорення

Kineko Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від FunkyDuck
|
9070 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Jaro
5 міс. тому

Я запросив свого зятя пограти в це погане казино, а вони мені кажуть, що у мене багато акаунтів, це привід віддати гроші

Автоматичний переклад.
Bicunbicun
5 міс. тому

Зазвичай це проти правил для казино, щоб мати облікові записи людей, які мають одну сім’ю, Wi-Fi тощо. Отже, ви живете в одній родині? Іноді ці випадки важко вирішити, а в деяких незрозумілих випадках добре подати скаргу, тому я запитую.

Автоматичний переклад.
saplingswinner
3 міс. тому

Для тих, хто зацікавлений стежити за вашою програмою, я додаю посилання – воно тут 👈

Мені шкода, що ми не можемо чимось допомогти. Я дуже сподіваюся, що незабаром казино вирішить питання щодо виплати.

Ми будемо тут для будь-яких оновлень!

Автоматичний переклад.
saplingswinner
2 міс. тому

Що ви маєте на увазі? Чому вам потрібно починати це знову?🤷‍♀️

Якщо вам знадобиться щось стосовно вашої скарги, просто зв’яжіться зі своїм вирішувачем, Ніком, і він обов’язково зможе вам допомогти.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
saplingswinner
2 міс. тому

Привіт,

Я б зробив так, як запропонувала Ромі.

Якщо вам знадобиться щось стосовно вашої скарги, просто зв’яжіться зі своїм вирішувачем, Ніком, і він обов’язково зможе вам допомогти.

Він повинен мати можливість приховати ваші знімки екрана як конфіденційну інформацію, якщо віддає перевагу цьому. Тому я переконаний, що вам не потрібно знову подавати скаргу.

Я повідомлю Ніку, якщо ти не проти. Має бути швидше.

Крім того, я щойно знайшов вашу електронну пошту – думаю, вам не потрібна інша відповідь.

Автоматичний переклад.
saplingswinner
2 міс. тому

Я думаю, що якщо я це правильно побачив, це вже слід було б зробити. Не соромтеся зв’язуватися з Ніком у ланцюжку або якщо ви надіслали йому деякі докази електронною поштою. Але це повинно бути добре. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому
Опубліковано saplingswinner видалено
2 міс. тому

Привіт!

Я бачу всі дописи, які містять знімки екрана в ланцюжку скарг, як приховані від громадськості. Однак я повинен визнати, що мені важко подумати, що ці скріншоти колись порушуватимуть правила. Вони пояснили конкретну проблему? Цілком зрозуміло, що нам знадобиться переглянути деяку інформацію з вашого облікового запису, враховуючи поточну суперечку з казино. Я думаю, що іншого способу зробити це немає.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що вони будуть справді мотивовані вирішити проблему, принаймні так само, як вони піклуються про скріншоти. 🙂

Автоматичний переклад.
saplingswinner
2 міс. тому

дякую! Щоб переконатися, що у вас не виникне жодних інших ускладнень, я щойно повідомив Ніку про це правило.

Ми внесемо деякі незначні корективи в скаргу, щоб ці скріншоти були приховані навіть від представника казино. Про це Нік надішле вам електронний лист. Хоча ваша скарга єдина, яку ми розглянули, я все одно вважаю це казино одним із кращих. Не було багато місця для прямого спілкування щодо співпраці в рамках скарги гравця.

Ну, кулаки схрещені за вас!!





Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Казино Kineko щойно додано. Хоча рейтинг міг би бути кращим: https://casino.guru/kineko-casino-review

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого