ФорумКазиноKineko Casino - загальне обговорення

Kineko Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від FunkyDuck
|
7589 переглядів 67 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Bestbets
9 міс. тому

Привіт і ще раз дякую за оновлення цієї справи. Я, звичайно, не вважаю правильним, що казино залишило вашу скаргу так, і врешті нічого не було вирішено.

Але з того, що ви написали, я бачу, що ви направили скаргу до регулятора, але відповіді ще не отримали. Якщо ви отримаєте від них, обов’язково повідомте нам, що вони вам відповіли.

Якщо не вийде, я також чув, що ти збираєшся звернутися до адвоката. Я думаю, що вам потрібно спробувати всі варіанти, з яких ви можете вибрати. На жаль, у мене немає потрібного вам контакту, тому вибачте, але я не маю нічого, щоб вам дати.

У будь-якому випадку, я тримаю кулаки, щоб ваша ситуація була вирішена, і ви отримали справедливе рішення. Якщо з’явиться якась нова інформація, я буду тут, і ви повідомите мене. Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тримайтеся подалі від цього лайнового казино. На мою думку, все фейк, акції та абсолютно все, він посів 2 місце в турнірі, і що ви можете повірити, я не отримав жодних грошей

Автоматичний переклад.
Bicunbicun
3 міс. тому

Привіт, я припускаю, що ви вже зверталися до служби підтримки з приводу того, що сталося. Вони сказали вам, що не так і в чому проблема? Чому тобі не дали 2 місце?

Якщо ви не знаєте, як діяти далі, і ви маєте право на гроші від турніру, ви можете подати скаргу, і наша команда спробує допомогти вам і розслідувати все.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я запросив свого зятя пограти в це погане казино, а вони мені кажуть, що у мене багато акаунтів, це привід віддати гроші

Автоматичний переклад.
Bicunbicun
3 міс. тому

Зазвичай це проти правил для казино, щоб мати облікові записи людей, які мають одну сім’ю, Wi-Fi тощо. Отже, ви живете в одній родині? Іноді ці випадки важко вирішити, а в деяких незрозумілих випадках добре подати скаргу, тому я запитую.

Автоматичний переклад.
Опубліковано saplingswinner видалено
saplingswinner
1 місяць тому

Для тих, хто зацікавлений стежити за вашою програмою, я додаю посилання – воно тут 👈

Мені шкода, що ми не можемо чимось допомогти. Я дуже сподіваюся, що незабаром казино вирішить питання щодо виплати.

Ми будемо тут для будь-яких оновлень!

Автоматичний переклад.
Опубліковано saplingswinner видалено
saplingswinner
1 місяць тому

Що ви маєте на увазі? Чому вам потрібно починати це знову?🤷‍♀️

Якщо вам знадобиться щось стосовно вашої скарги, просто зв’яжіться зі своїм вирішувачем, Ніком, і він обов’язково зможе вам допомогти.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Опубліковано saplingswinner видалено
saplingswinner
1 місяць тому

Привіт,

Я б зробив так, як запропонувала Ромі.

Якщо вам знадобиться щось стосовно вашої скарги, просто зв’яжіться зі своїм вирішувачем, Ніком, і він обов’язково зможе вам допомогти.

Він повинен мати можливість приховати ваші знімки екрана як конфіденційну інформацію, якщо віддає перевагу цьому. Тому я переконаний, що вам не потрібно знову подавати скаргу.

Я повідомлю Ніку, якщо ти не проти. Має бути швидше.

Крім того, я щойно знайшов вашу електронну пошту – думаю, вам не потрібна інша відповідь.

Автоматичний переклад.
Опубліковано saplingswinner видалено
saplingswinner
1 місяць тому

Я думаю, що якщо я це правильно побачив, це вже слід було б зробити. Не соромтеся зв’язуватися з Ніком у ланцюжку або якщо ви надіслали йому деякі докази електронною поштою. Але це повинно бути добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому
Опубліковано saplingswinner видалено
1 місяць тому

Привіт!

Я бачу всі дописи, які містять знімки екрана в ланцюжку скарг, як приховані від громадськості. Однак я повинен визнати, що мені важко подумати, що ці скріншоти колись порушуватимуть правила. Вони пояснили конкретну проблему? Цілком зрозуміло, що нам знадобиться переглянути деяку інформацію з вашого облікового запису, враховуючи поточну суперечку з казино. Я думаю, що іншого способу зробити це немає.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що вони будуть справді мотивовані вирішити проблему, принаймні так само, як вони піклуються про скріншоти. 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано saplingswinner видалено
saplingswinner
1 місяць тому

дякую! Щоб переконатися, що у вас не виникне жодних інших ускладнень, я щойно повідомив Ніку про це правило.

Ми внесемо деякі незначні корективи в скаргу, щоб ці скріншоти були приховані навіть від представника казино. Про це Нік надішле вам електронний лист. Хоча ваша скарга єдина, яку ми розглянули, я все одно вважаю це казино одним із кращих. Не було багато місця для прямого спілкування щодо співпраці в рамках скарги гравця.

Ну, кулаки схрещені за вас!!





Автоматичний переклад.
Опубліковано saplingswinner видалено
Опубліковано saplingswinner видалено
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого