ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від DeeDragee
|
42865 переглядів 205 відповідей |
|
1...9 10 11
Додати публікацію
Antrimlisa
1 рік тому

Привіт,

Мені подобається вірити, що тут є казино, де ви можете легко та майже миттєво перевірити себе.

На жаль, багато казино починають перевірку лише після того, як гравець здійснить перше виведення коштів, тому не кожна зареєстрована особа проходить через це, і персонал може заощадити час. Ми радимо гравцям просити верифікацію після реєстрації, якщо казино скаже суворо «ні», то для мене це звучить не дуже професійно.

Ви можете уявити, що було б, якби KYC був викликаний першим депозитом?

Зараз просто думаю вголос. 🙂


Гарного дня.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я негайно розпочав KYC, я витратив багато часу, читаючи їхні правила та те, що вони хотіли, і знову їм не дозволено приймати депозити, доки перевірка не завершиться. Але ти живи і вчися. Це пограбування буквально вдень, яке їм сходить з рук. Я наївся їх, їхніх ігор і пограбувань. Їх потрібно закрити, і що більше людей, які публікують повідомлення, і мають поганий досвід, я не бачу, як вони збираються залишатися відкритими. Я сподіваюся, що вони програють і в кінцевому підсумку їх закриють або доведеться закрити. Вони звичайні і прості шахраї.

Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Що ж, наступного разу ви можете почати з перевірки казино тут, на веб-сайті Casino Guru, у цьому випадку ви можете виявити, що це невідповідне місце для гри, я впевнений:

https://casino.guru/jupi-casino-review

Ми прагнемо попередити гравців, щоб вони не ризикували самостійно.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Jupi, безумовно, шахраї. Я повідомив про них їхній регуляторний орган. Вони буквально вкрали в мене гроші, використовуючи неправильні торговельні коди, які дозволяють таким картам, як моя, які не дозволяють проходити азартні транзакції. Код Tje, який вони використовували, обійшов банк і блокування картки, і якщо це не шахрайство, ми будемо я не знаю, що сказати

Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Привіт,

це звучить досить вимогливо для мене. Будь ласка, як саме казино це зробило? 🤔

У будь-якому випадку, дайте нам знати, як це відбувається з регулятором.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file тепер прочитайте все про це, що ви маєте на увазі, звучить вимогливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь-яка причина, чому ви не відповіли

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер, коли ви самі побачили докази, чи можете ви зробити щось, щоб допомогти мені повернути приблизно 1000 євро, вилучених за те, що вони зробили. Я був би дуже вдячний. Я б не публікував щось неправдиве. Але докази, які я вам надав. Як бачите, це саме те, що я сказав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Досі немає відповіді від адміністратора.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file тепер прочитайте все про це, що ви маєте на увазі, звучить вимогливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Відповім на всі ваші пости відразу:

ми надаємо форум, а не живий чат – сподіваюся, ви відчуєте різницю. Можливо, одного разу ми зможемо відповідати найчастіше.

Чесно кажучи, те, що відповів банк, для мене має сенс. Банк не може розрізнити такі платежі в реальному часі, тому ці коди категорії важливі.

Сподіваюся, що регулятор вам допоможе.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, звичайно, те, що сказав банк, має сенс. Ось чому я сказав, що те, що казино зробило, це шахрайство і грало дуже підступно. Це все, що я намагався зазначити. Це підступно і нечесно те, що вони зробили.

Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Привіт,

Я зрозумів вашу думку.

Я не можу сказати, чи навмисно встановлено неправильний код, чи ні, але я можу уявити, що це те, на що ви не можете вплинути, але все одно створює вам проблеми, і це не добре.

Тому хотілося б знати, як у такому випадку поступить регулятор.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не впевнений, чи маю правильні контактні дані регуляторів. Ви знаєте, чи це все. Будь-яка ваша допомога була б чудовою, і так, я дам вам знати. Це електронна адреса, на яку я також звертався до них. Info@gcb.cw

Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Я бачу, що казино має ліцензію на Antillephone:

«Ця служба працює згідно з ліцензією № 8048/JAZ, виданою Antillephone, уповноваженою та регулюваною урядом Кюрасао».

валідатор виглядає так:

file

Вказана електронна адреса:

certria@gaminglicences.com

Однак я б використав обидва.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт радко.

Я збираюся додати відповідь казино, яку я отримав сьогодні. Я також переслав це до їхнього регуляторного органу, але не отримав від них жодної відповіді. file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, що це була друга частина, зараз долучу першу частину file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую за вашу допомогу та поради. Я надіслав вашу кореспонденцію і в казино, і в свій банк.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, що це була друга частина, зараз долучу першу частину file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би додати, що це може бути викликано платіжним провайдером, з іншого боку, ці категорії дуже важливі і повинні бути встановлені правильно. Сподіваюся, ви отримаєте відповідь від регулятора.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я б не затримав подих, якщо чесно. Я надіслав електронною поштою адресу електронної пошти, яку ви мені дали регулятору, але нічого не почув. Не знайте, правда це чи ні, але також чули, що органи управління гральним бізнесом Curaco не такі суворі, як уповноважений з азартних ігор. Тому я не знаю, чи потрудяться вони відповісти. Але дякую, я дам тобі знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я отримав сповіщення від свого банку, схоже, вони навіть не хочуть розслідувати. Вони сказали, що команда з повернення звинувачень розгляне це, але я просто відчуваю, що вони нічого не придумають. Дуже невтішно. Дивіться вкладення file

Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого