ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від DeeDragee
|
43456 переглядів 205 відповідей |
|
1...8 9 1011
Додати публікацію
Dandosch
2 р. тому

Принаймні ви все одно закінчите це з позитивним балансом. Я знаю, що це не так багато, але може бути набагато гірше.

У всякому разі, сподіваюся, що всі можливі гравці прочитають це.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей! Грав у казино Jupi і вперше виграв 10 000 євро, отримав інформацію, що мій рахунок перевірено, але коли я повинен був зняти 500 євро, я отримав, що мені потрібно було надіслати інший ідентифікатор. Кілька тижнів їздив туди-сюди з документами. Попросили попросити гравця допомогти подати скаргу, але йому було відмовлено, оскільки вони рекламують казино Jupi як зручне казино для гри. Втомився, зайшов і знову грав, тож тепер мій виграш становить до 25 000 євро, але я не знаю, чи коли-небудь отримаю свій виграш? хтось отримав платіж від казино Jupi? Чи не повинно бути незаконним обман гравців щодо їх виграшів? ось інформація про додаток, у якому, на жаль, є кілька казино: Jupi Casino — це онлайн-казино, запущене в 2021 році з використанням 80 постачальників програмного забезпечення, включаючи Net Entertainment, Microgaming та Betsoft Gaming. Він належить і керується Famagousta BV, має ліцензію та регулюється урядом Кюрасао.


Як ігрові сайти можуть рекомендувати казино, які обманюють гравців?

Я все ще чекаю відповіді на свій документ і не отримаю терміни, коли я отримаю відповідь, це дуже засмучує, і як я можу отримати 25 000 євро, коли ви можете взяти лише 500 євро і більше не знімати за оплачується зняття 500 євро. Що робити????

Опубліковано shine0909 Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Не могли б ви подати скаргу через наш веб-сайт? Я не кажу, що ми допоможемо на 100%, але ми можемо спробувати. Якщо виявиться, що те, що ви написали, правдиво, ми могли б додати їх до нашого чорного списку.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
shine0909
2 р. тому

Привіт.

Я раджу подати скаргу тут . Як запропонував Даніель раніше:

«Я не кажу, що ми допоможемо на 100%, але ми можемо спробувати. Якщо виявиться, що те, що ви написали, є справжнім, ми, можливо, можемо додати їх до нашого чорного списку».

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, дякую вам обом за швидку відповідь. Я подам скаргу. Мене дуже бентежило, що Ask Gambler не подав мою скаргу? Є так багато сайтів, які мають додавання та рекомендують гравцям грати в казино Jupi. Я досі не отримав відповіді від Jupi, і вони відмовляються дати мені терміни, коли мій обліковий запис буде перевірено за ідентифікатором № 2, окрім моїх водійських прав.

Автоматичний переклад.
shine0909
2 р. тому

Здравствуйте,

ми завжди раді допомогти.

Тепер дайте нашій команді скарг трохи часу, будь ласка. Незабаром вони дістануться до вас.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Неймовірно, що казино, яке ви оцінюєте так погано, отримує лише найвищі рейтинги від Askgambler. Або вони всі фальшиві, або я не розумію, чому такі різні судження. Наприклад, чому на Askgambler немає рейтингу від Dandosch? Я шукав, але в списку лише його нерозкрита справа. Тож більше стикатимуться з цим казино і, як і я, будуть відчувати, що з ними все добре. Лише зараз, коли я зрозумів, наскільки млява йде перевірка, я навострив вуха і тут же відразу прочитав лише погане і практично списав гроші. Єдине добре, що я точно більше не буду грати і готуюся до того, що може пройти багато часу, перш ніж знову побачу свої гроші.

Автоматичний переклад.
Lastsamurai
2 р. тому

Здравствуйте,

є досить просте пояснення. Ми розробили досить складний процес, як оцінити будь-яке казино. Ми також слідкуємо за скаргами, тому щоразу, коли казино робить щось несправедливе, ми реагуємо, і його репутація може постраждати.

Просто прочитайте розділ « Пояснення репутації » та перевірте скарги .

Автоматичний переклад.
Cashmo99
1 рік тому

Ой, мені шкода читати це...

Їхня репутація 0,8 з 10 балів, тож, швидше за все, як ви сказали 😔.


Крім того, ми маємо інформацію про те, що:

У цьому казино діє несправедливе правило, яке обмежує, скільки гравців можуть виграти на основі загальної суми депозиту (навіть якщо грати без бонусу). Якщо ви внесете лише невелику суму, ваш потенційний виграш буде обмежено.

Мені просто цікаво, скільки ви внесли там, щоб мати можливість вивести 40 тис.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скажіть мені назву азартних ігор, щоб надіслати заявку, будь ласка. У мене постійно запитують нові документи

Автоматичний переклад.
619619111
1 рік тому

Привіт,

Схоже, у вас проблеми з процесом перевірки. Я прошу вас спробувати надати будь-які документи, які вони вас просять. Це найпростіший спосіб.

Цікаво, чи є якийсь конкретний документ, який ви не можете надати?

Я не впевнений, про які азартні ігри ви маєте на увазі. Якщо це постачальник ліцензій, ви повинні знайти цю інформацію на веб-сайті казино:

file


і тут:

file

Ви також можете подати скаргу через Центр вирішення проблем гуру казино:

https://casino.guru/complaints/create




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви надіслати мені електронний лист із заявою про зняття коштів з цього казино? Навіть регулятор?

Автоматичний переклад.
619619111
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода, що ваша проблема не зникла.

Перевірте ці знімки екрана для обох контактів

Антителефонний контакт:

file

Електронна адреса підтримки казино - уже опубліковано:

file

Відверто кажучи, Антилефон не найкращий авторитет, коли справа доходить до допомоги гравцям.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Всі бажаючі приєднуються. Будь ласка, просто не треба. Як хтось сказав, що вони злочинці. Вони не платять. Це головний біль за головним болем з kyc, ви ніколи не зустрічаєтеся з їхніми руками, тому що вони не хочуть, щоб ви цього. Ваше зняття буде залишатися в очікуванні та в очікуванні, і зрештою у вас, ймовірно, виникне спокуса скористатися ним і так, втратити його. Отже, чим більше людей публікують подібні речі, тим більше людей знають, де шукати в іншому місці. Я маю на увазі, навіщо вкладати свої важко зароблені гроші і ніколи не бачити свій виграш. Насправді це крадіжка. Ви вчитеся важким шляхом. Вони не мають наміру нічого виплачувати, тому, будь ласка, шукайте деінде, робіть домашнє завдання, тому що це найнижчі з найнижчих. Нікому не наплювати на своїх клієнтів

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Привіт,

ця виписка з банківського рахунку є стандартною частиною процесу KYC, тому я б не сприймав її як доказ того, що це казино є шахрайством. Я думаю, що кілька інших аспектів говорять про те, що це казино не є хорошим :

file

На жаль, ви не перевірили наш веб-сайт, перш ніж почати на ньому грати. 🙁




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шокуючий сайт. У їхніх технологіях є збої, через які екран гасне, і ви не можете спостерігати, як виконується ваша ставка, але гроші все одно забираються, але вони щойно закрили мій обліковий запис, поки я дивився перегони

Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Привіт,

Чи знаєте ви, будь ласка, чому ваш обліковий запис закрито? Я б сказав, що, ймовірно, це було пов’язано з перевіркою облікового запису, деякі казино так роблять.

Якщо ви спробуєте отримати доступ до свого облікового запису, ви побачите якісь попередження чи інформацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я покінчив з ними. Я надіслав їм свій паспорт, виписку з банківського рахунку, фотографії дебетової картки, якою я користувався, і вони попросили зробити скріншот трансакції вкладу, який я зробив. Вони кошмар. Злочинці в кращому випадку

Автоматичний переклад.
Antrimlisa
1 рік тому

Привіт,

Я знаю, що це казино має жахливу репутацію, але зауважте, що казино має бути на 100% впевненим, що це ви зробили депозит, зіграли та виграли. На жаль, казино не може дозволити собі розкіш зустрітися з вами «віч-на-віч» для перевірки, тому воно працює таким чином.

З іншого боку, було б краще, якщо б ви замість цього знайшли собі пристойне казино.

Потрібна підказка? Просто перевірте список рекомендованих казино .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У мене немає проблем з будь-якою установою, яка проводить перевірки тощо. Я розумію необхідність бути впевненим. Але суть тут у тому, що вони забирають ваші депозити, і вони не заперечують, хто ви є, я маю на увазі, що ви можете бути неповнолітнім або раніше самовиключеним. Я хочу сказати, що вони починають мати проблеми, коли ви виграєте і хочете відмовитися. Саме тоді йде все непотрібне. Я знаю компанії, які дозволяють вам завантажувати матеріали, і це перевіряється тут же, і я також знаю компанії, які миттєво відмовляються протягом 10 хвилин після перевірки.


Але так, ваш 💯 відсоток правий, вони нижня сходинка сходів, і я не знаю, як у них є клієнти. Я б уявив, що це лише питання часу b4, вони припинять роботу. Але я розумію, що ти кажеш. Ура, гарного дня

Автоматичний переклад.
1...8 9 1011
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого