ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від DeeDragee
|
53820 переглядів 205 відповідей |
|
1...7 8 9...11
Додати публікацію
2 р. тому

Це стає все дивнішим .. спершу мою виплату скасували, бо моє прізвище має умляут .... Потім я повинен витягти умляут. Тепер вони нібито скасували мою виплату, бо я зняв умляут 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Очевидно, вони просто не хочуть більше платити!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

А що станеться з 4000,00 євро? Що, якщо я закрию там свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Здравствуйте,

Просто хотів сказати, що ми завжди на боці справедливості. Завдяки дуже широкому досвіду в індустрії азартних ігор, наша команда з розгляду скарг завжди застосовує розумну точку зору. Тому ми терпимо, що в деяких випадках "KYC", а також деякі платежі можуть загалом тривати більше 3 днів.

Якщо я правильно пам’ятаю, деякі попередні виведення раптом зникли, але все-таки були виплачені.





Автоматичний переклад.
2 р. тому

«Згідно з нашими умовами, є випадки, коли з міркувань безпеки нам потрібно провести подальше розслідування. Як наслідок, можливі затримки платежів.

Ваш обліковий запис підтверджено, і ваше виведення буде оброблено якомога швидше».

Цей лист надійшов вчора...

Я просто хочу, щоб усі були частиною того, що відбувається 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Грали вчора на Vulkan Vegas. Як новий учасник. Я виграв 1500 євро. Протягом 12 годин я був повністю перевірений, і гроші були на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Подивитися? Вам заплатили в Vulkan Vegas протягом 12 годин. У нас є повні потоки гравців (переважно німецьких), які скаржаться на повільне зняття коштів у Vulkan Vegas.

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/vulkan-vegas-casino---general-discussion

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-casino-does-not-pay-winnings

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-blocking-user-when-wanted-to-withdraw

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/please-help--vulkan-vegas-does-not-pay-out-winnings


Для вас Vulkan є найшвидшим, для інших найшвидшим може бути інше казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

.. цілий день не можу увійти в чат. На вихідних намагаються витягти виплату. Тож мені потрібно більше 1 тижня для виплати 500,00 євро!! Хіба це не має бути шахрайством?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шахрайство - це випадок, коли ви вкладаєте гроші, але ніколи не отримуєте гроші, навіть якщо ви виграєте. Якщо вам не платять від казино, і вони не дають вам жодної належної причини для цього, то так, це шахрайство.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для мене це обман!! Вчора було виплачено ще 500,00 євро. Всього виплачено 1500,00 євро. Мій новий вчорашній запит на зняття коштів сьогодні знову скасовано. Тепер я повинен завантажити додатковий документ, що підтверджує адресу та особу. У казино вже 15!!! отримати документи від мене. І це триває і триває... обліковий запис ніколи не буде повністю перевірений. Доклавши великих зусиль, 500,00 євро виплачується кожні 10 днів, перш ніж вам доведеться завантажувати нові документи. Тепер я повинен чекати три дні... і тоді я можу знову подати запит на відкликання. Бла-бла-бла... і це не шахрайство?? Як ви називаєте щось подібне?

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Я називаю це непрофесійною поведінкою з боку казино, поганою підтримкою клієнтів і поганим обслуговуванням гравців. Враховуючи їхню надзвичайно погану репутацію, я дуже здивований, що вони навіть схвалили кілька вилучень. Я просто давав їм усе, що вони просять знову і знову, отримував гроші і втікав від них.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я залишуся при слові «шахрайство». Я вніс гроші, грав і виграв. Я завантажив усі документи та попросив правильний платіж. Я завжди поводився правильно. У виплаті знову і знову відмовляють з різних причин. Очевидно, вони хочуть продовжити виплати і дратувати гравця. Тому для мене вони шахраї.

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Було б непогано, якби ви могли замість цього вибрати якесь пристойне казино - перестаньте штовхати удачу більше, ніж потрібно.

Як уже згадувалося: «З огляду на їхню надзвичайно погану репутацію, я дуже здивований, що вони навіть схвалили кілька зняття коштів».

Не соромтеся запитати тут і не соромтеся переглядати.


Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Я не кажу, що вони круті, і я не схвалюю те, що вони роблять. Я просто кажу, що якщо вам платять, то це успіх.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Наразі ви більше не платите гроші. Вам знову знадобиться підтвердження моєї адреси. Усі прийняті документи мною вже завантажені. У мене більше немає документів, які я можу надати. І все.. документи хочуть і при цьому більше не приймають.

Я можу лише застерегти всіх від гри в казино Famagousta. Ніколи!

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Наскільки я розумію, вони поки що не виконали всю виграну суму. Але я не впевнений, чи правильно я розумію, що зараз вимагають додаткові документи.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Наразі ви заплатили лише 1500 євро. На рахунку ще 3500 євро. Вони більше не платять і щодня просять підтвердити адресу. Проте я вже все завантажив. Якщо я завантажу поточні документи зі свого банку, вони більше не приймаються. Також рахунки GEZ або мобільного телефону. Більше нічого не приймається. Вони просять оплатити газ. Але в мене цього немає. Крім того, документи не повинні бути старше 3 місяців. Наразі я завантажив 28 документів

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

О, це, мабуть, засмучує!

Чесно кажучи, навіть якщо ви завантажите все, що вони зараз вимагають, немає впевненості, що вони виконають решту платежу, чесно кажучи.

Ви можете грати в їхню гру і робити саме те, що вони хочуть. Можливо, вони просто намагаються знайти те, що ви не можете завантажити, щоб мати інше виправдання...

Я все ще вважаю дуже підозрілим, навіщо їм потрібні додаткові докази, якщо вони вже заплатили частину?

Вони сказали вам якусь причину, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Як щодо того, щоб попросити якусь установу надати вам такий документ? Наприклад, попросіть банк надіслати вам виписку з банку в паперовій формі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

До сьогодні нічого не сталося. Усі мої зняття коштів відхилено. Нещодавно я завантажив офіційний лист від моєї страхової компанії – відхилено та не буде прийнято. Тепер я завантажив виписку з кредитної картки (насправді я не хотів цього робити). Подивимось що буде далі..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: мій обліковий запис заблоковано. Їм варто пожертвувати гроші 😉 Не відчувайте більше такими сукиними синами. Ніколи знову. Я все одно отримав 700 євро, тому що я вніс лише 800 євро і виплатив 1500 євро. 3500 євро щойно зникли. До біса... і не є ознакою підтримки тут, на сайті. За винятком дурних пліток і безглуздих порад.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони навіть не хочуть блокувати мій обліковий запис. Таке кримінальне лайно! Сподіваюся, мені вдалося відмовити того чи іншого гравця від інвестування в таке казино.


Вони шахраї! 3500 євро не були виплачені і тепер їх немає! Тому тримайтеся подалі від казино Famagousta!!!!!!

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого